Af en toe moet de druk er gewoon af. Altijd maar opkroppen is niet goedquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist een goede zet. Iemand zo ver krijgen dat diegene het voor jou laat klappen en dat je zelf buiten schot blijft.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:35 schreef mnesymne het volgende:
ohh god mens... Esther gaat klagen bij regie...
Uiteraard. Hahahaha.... dat is echt een stapje te ver qua zelfkennis..quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:35 schreef Was-beer het volgende:
Esther doet haar verhaal tegen Eunice maar laat bewust het uitlokken achterwege
Ze verteld haar eigen versie die niet kloptquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ze komt Eunice tegen dus doet even haar verhaal.
Missen ze niet nog 'n ei uit het opslag?quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
Kim is een beetje tokkie maar wel eerlijk. Ze ontkent op geen enkele manier wat ze heeft gezegd. Is nu haar ei lekker kwijt, zoals ze zelf zegt.![]()
Van Jeff moet ze nu weer normaal doen. "Zitten, lachen".
Denk dat Kim denkt; boeiend! Ik ben mijn ei lekker kwijt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:36 schreef mnesymne het volgende:
Ze wilt nu dat Kim een gele kaar krijgt.. die 10k kan haar niets schelen
Oud kutwijf is het.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:36 schreef mnesymne het volgende:
Ze wilt nu dat Kim een gele kaar krijgt.. die 10k kan haar niets schelen
Hoop dat de regie wat spiegels heeft als ze komt klagenquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard. Hahahaha.... dat is echt een stapje te ver qua zelfkennis..
Haar ei-gen versie iddquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze verteld haar eigen versie die niet klopt
Ja echt verschrikkelijk weer, Kim K zegt dan tenminste nog wel wat er allemaal gebeurt is, gelukkig heeft de regie de beelden dus lijkt mij dat Esther geen gele kaart kan afdwingen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze verteld haar eigen versie die niet klopt
Maar het is lekker niet saai... zo wordt het toch nog boeiend..quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker sfeertje daar, lijkt wel of er storm komt. Iedereen zit ruzie te maken![]()
Ja, ze gaat klagen bij regiequote:Op vrijdag 25 november 2022 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Esther hoeft het niet te pikken en gaat het aangeven. wil ze nu Kim een gele kaart aansmeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |