abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206811889
.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 25 november 2022 @ 09:14:59 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_206811935
Ik zou wel een elektrische onderbroek willen die mijn kont warm houdt tijdens lange winterwandelingen.
Mijn hele lichaam is prima warm doorbloed, behalve die massa daar :')
disclaimer
pi_206812106
Oh ja, koud spek :{w Ik krijg altijd koude bovenbenen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206812161
Voordat ik naar bed ga, ga ik altijd zo dicht mogelijk bij de haard staan met mijn billen. HEERLIJK.

En mijn schatje legt elke avond 2 kruiken aan mijn kant van het bed, 1 bij mijn voeten en 1 ter hoogte van mijn billen. O+ Zelf warmt ze haar kant van het bed op met een electrische deken.
pi_206812177
Mmmmm billen :9
pi_206812267
Kouwe voeten, kouwe kont, yup ben een echte vrouw 8-)

Maar ik kruip altijd dicht tegen man aan, die voelt altijd warm (en valt snel in slaap en heeft dan geen last van mijn kou)
(In de zomer daarentegen, heeft ie het ook altijd een graad of twee warmer dan ik, dan is het niet fijn :P )
pi_206812370
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 07:28 schreef Clubsoda het volgende:

Ik draag nu overigens consequent een thermolegging onder mijn joggingbroek als ik thuis werk en ik heb de verwarming op mijn werkkamer nog helemaal niet nodig gehad ^O^
Wollen vest over de trui en ook overdag verwarmingloos. Maar ik doe wel ook een deel van mijn werk op de bank onder mijn wollen dekbed O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206812436
B was deze week vergeten de electrische radiator uit te doen in de werk/speelkamer die heeeeeeeeeeel slecht geisoleerd is. Dat ding heeft 24 uur warmte geblazen dus ik ga maar een orgaan verkopen denk ik.

Ik vind overigens de Giesweinn sloffen fijn Majo en verloofde heeft de Falcke huissokken. Je weet wel die waar je er maar 1 van aan doet.
  vrijdag 25 november 2022 @ 10:09:56 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_206812478
Ik werk nooit thuis dus dat scheelt wel, en mijn woonkamer is op het zuiden dus met wat zonneschijn is het al snel aangenaam overdag.

Maar op mijn werk :') zijn er convectoren die koude lucht blazen.

Wat je nog grappiger maakt is dat ze soms naast een convector staan die warme lucht blazen.

Nee, van de energiecrisis merken we buiten de prijzen in de kantine erg weinig hier _O-
disclaimer
  vrijdag 25 november 2022 @ 10:11:16 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_206812493
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:05 schreef exode het volgende:
B was deze week vergeten de electrische radiator uit te doen in de werk/speelkamer die heeeeeeeeeeel slecht geisoleerd is. Dat ding heeft 24 uur warmte geblazen dus ik ga maar een orgaan verkopen denk ik.

Ik vind overigens de Giesweinn sloffen fijn Majo en verloofde heeft de Falcke huissokken. Je weet wel die waar je er maar 1 van aan doet.
Tijdschakelaar op zetten, dat ie altijd na een uur automatisch uit gaat. Kun altijd weer aanzetten als het te koud wordt.

Elektrische kacheltjes zijn de snelste manier om je energierekening te boosten ;(
disclaimer
pi_206812582
Ook Giesweinn sloffen hier. Ik vind ze niet te warm, meestal wel aangenaam en soms blijven mn voeten gewoon koud. Meestal voordat ik (met sokken aan) in bed ga liggen en dan val ik niet in slaap omdat ze koud blijven...
Fake it till you make it...
  vrijdag 25 november 2022 @ 10:27:01 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_206812635
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:22 schreef Nijna het volgende:
Ook Giesweinn sloffen hier. Ik vind ze niet te warm, meestal wel aangenaam en soms blijven mn voeten gewoon koud. Meestal voordat ik (met sokken aan) in bed ga liggen en dan val ik niet in slaap omdat ze koud blijven...
Ik slaap met twee paar van die dikke huissokken over elkaar :@ :') #noshame
disclaimer
pi_206812643
Ons kantoor....het deel waar ik zit, wordt de vlindertuin genoemd. Het is daar met alle ramen open 24 graden, dat is echt niet grappig. En het gekke is, alle radiatoren zijn uit en zijn ijskoud. Ze zijn al maanden aan het onderzoeken waarom die vleugel zo warm is. Ze weten het nog steeds niet. Je voelt ook nergens warmte vandaan komen, het is gewoon bloedheet. Ik hing gisteren gewoon half uit het raam achter mijn laptop.
Dus iedereen zit op kantoor met shirtjes _O-

Als je naar de andere kant van het gebouw loopt, voel je de temperatuur gewoon dalen. En als je dan terugloopt, loop je tegen zo'n muur van warmte op.
pi_206812666
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:

[..]
Tijdschakelaar op zetten, dat ie altijd na een uur automatisch uit gaat. Kun altijd weer aanzetten als het te koud wordt.

Elektrische kacheltjes zijn de snelste manier om je energierekening te boosten ;(
Hij had hem aangezet zonder dat wij het wisten. Hij ging wat Lego pakken, die 5 minuten moesten blijkbaar in warmte.
Gelukkig is het wel een energiezuinig ding, zover kan. Het is geen straalding.

De radiator daar doet het 9 van de 10 keer niet (laatste in het CV circuit) dus vandaar dat die er hangt.

Maar ik ga hem inderdaad maar eens instellen op maximale tijd. ^O^
pi_206812838
Ik ken een goede grap.
Leg een computermuis onder een pan zeg tegen je partner/kind dat je een muis hebt gevangen. Ik deed dit gisteren en ik pieste bijna in m’n broek van het lachen
pi_206812865
:D :D

Ondertussen is mijn nieuwe stofzuiger mijn huis in kaart aan het brengen en volg ik dat gefascineerd zowel live als op de app :@

Alsof ik niks beters te doen had vandaag ;(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206812870
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:

Ondertussen is mijn nieuwe stofzuiger mijn huis in kaart aan het brengen en volg ik dat gefascineerd zowel live als op de app :@

Is toch ook fascinerend
  vrijdag 25 november 2022 @ 10:54:33 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_206812879
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:48 schreef amaranta het volgende:
Ik ken een goede grap.
Leg een computermuis onder een pan zeg tegen je partner/kind dat je een muis hebt gevangen. Ik deed dit gisteren en ik pieste bijna in m’n broek van het lachen
:')
disclaimer
pi_206812919
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:54 schreef SQ het volgende:

[..]
:')
Zie whatsaap voor beeldmateriaal :+
pi_206812925
Warmbat sloffen, heerlijke zachte en warme oodie, warme sokken als ik ga slapen 🤣

Van de week even 2x de cv aangehad om de kou er uit te krijgen.. kostte me 12 euro per keer 😭😭

Vanmorgen was het 17,0 graden, nu 17,5 zonder cv aan. Het zonnetje doet zijn werk nu 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_206813430
Ik flikkerde net de troep van zoon wat hij in de woonkamer en keuken, inclusief schooltas, al tijden niet had opgeruimd, waarvan ik tig keer gevraagd heb op te ruimen waarop het antwoord: ja zo, kwam, in een vuilniszak gemieterd en buiten gezet.
Meneer is ziek, oké. Meneer kan wel gamen maar is te besodemietert om zn troep op te ruimen.
Maar, ik heb nu een opgeruimd huis O-)

Edit: hij weigert het van buiten te halen, moet ik doen. Daggutniet :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_206813471
quote:

Dan gaat gewoon zuigstoffen toch sneller :P
Ga ik zo doen. Stofwolken na troep :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_206813519
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:48 schreef amaranta het volgende:
Ik ken een goede grap.
_O-

quote:

*)

@Vicky, ik heb voor de meiden een Oodie gekocht, maar ik zie mezelf daar toch niet in rondlopen.
12 euro per keer :o

@Mushanga71, fijn he zo'n opgeruimd huis :+ :*
Fake it till you make it...
  vrijdag 25 november 2022 @ 12:09:00 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_206813637
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:01 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zie whatsaap voor beeldmateriaal :+
Briljant _O-
disclaimer
pi_206813804
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:56 schreef Nijna het volgende:

[..]
_O-
[..]
*)

@:Vicky, ik heb voor de meiden een Oodie gekocht, maar ik zie mezelf daar toch niet in rondlopen.
12 euro per keer :o

@:Mushanga71, fijn he zo'n opgeruimd huis :+ :*
Ik heb een zwarte. Heerlijk voor in huis.

Yep.. 12 euro...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')