Wollen vest over de trui en ook overdag verwarmingloos. Maar ik doe wel ook een deel van mijn werk op de bank onder mijn wollen dekbedquote:Op vrijdag 25 november 2022 07:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik draag nu overigens consequent een thermolegging onder mijn joggingbroek als ik thuis werk en ik heb de verwarming op mijn werkkamer nog helemaal niet nodig gehad
Tijdschakelaar op zetten, dat ie altijd na een uur automatisch uit gaat. Kun altijd weer aanzetten als het te koud wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:05 schreef exode het volgende:
B was deze week vergeten de electrische radiator uit te doen in de werk/speelkamer die heeeeeeeeeeel slecht geisoleerd is. Dat ding heeft 24 uur warmte geblazen dus ik ga maar een orgaan verkopen denk ik.
Ik vind overigens de Giesweinn sloffen fijn Majo en verloofde heeft de Falcke huissokken. Je weet wel die waar je er maar 1 van aan doet.
Ik slaap met twee paar van die dikke huissokken over elkaarquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:22 schreef Nijna het volgende:
Ook Giesweinn sloffen hier. Ik vind ze niet te warm, meestal wel aangenaam en soms blijven mn voeten gewoon koud. Meestal voordat ik (met sokken aan) in bed ga liggen en dan val ik niet in slaap omdat ze koud blijven...
Hij had hem aangezet zonder dat wij het wisten. Hij ging wat Lego pakken, die 5 minuten moesten blijkbaar in warmte.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Tijdschakelaar op zetten, dat ie altijd na een uur automatisch uit gaat. Kun altijd weer aanzetten als het te koud wordt.
Elektrische kacheltjes zijn de snelste manier om je energierekening te boosten
Is toch ook fascinerendquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
Ondertussen is mijn nieuwe stofzuiger mijn huis in kaart aan het brengen en volg ik dat gefascineerd zowel live als op de app![]()
Alsof ik niks beters te doen had vandaag
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:48 schreef amaranta het volgende:
Ik ken een goede grap.
Leg een computermuis onder een pan zeg tegen je partner/kind dat je een muis hebt gevangen. Ik deed dit gisteren en ik pieste bijna in m’n broek van het lachen
Dan gaat gewoon zuigstoffen toch snellerquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
Ondertussen is mijn nieuwe stofzuiger mijn huis in kaart aan het brengen en volg ik dat gefascineerd zowel live als op de app![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:48 schreef amaranta het volgende:
Ik ken een goede grap.
Leg een computermuis onder een pan zeg tegen je partner/kind dat je een muis hebt gevangen. Ik deed dit gisteren en ik pieste bijna in m’n broek van het lachen
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
Briljantquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zie whatsaap voor beeldmateriaal
Ik heb een zwarte. Heerlijk voor in huis.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:56 schreef Nijna het volgende:
[..]
[..]![]()
@:Vicky, ik heb voor de meiden een Oodie gekocht, maar ik zie mezelf daar toch niet in rondlopen.
12 euro per keer
@:Mushanga71, fijn he zo'n opgeruimd huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |