Zo, kan dat ook weer uit de wereld geholpen worden. Blij dat er een onderzoek heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:15 schreef _Arual_ het volgende:
Zo:
https://www.ad.nl/show/ju(...)-lindemann~a155dc11/
Waarschuwing video bevat heftige beelden):
Dat voorprogramma is echt zwaar ruk jaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:18 schreef Bronson het volgende:
Als het weer hetzelfde type concert is als de vorige 2, alsmede het voorprogramma sla ik over.
Vorige keer was ik ook in De Goffert en ik twijfel of de band er was. Ik heb ze wel gehoord, maar niet gezienquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:57 schreef Felixa het volgende:
Voor Nederland wordt het 18 juni - Goffertpark Nijmegen.
https://www.rammstein.de/de/live/
Waarom kon je ze niet zien dan...?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Vorige keer was ik ook in De Goffert en ik twijfel of de band er was. Ik heb ze wel gehoord, maar niet gezien![]()
Maar ja, het is op loopafstand en ik denk dat het me moeite kost als ik er niet naartoe kan.
Ik stond te ver naar achteren en zag niks van wat er op het podium gebeurde. Achter mij stond denk ik nog eend 20 duizend man, die zullen ook niks gezien hebben. En ik ben best lang!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom kon je ze niet zien dan...?
En ook niet op de schermen dan? Dat is wel ruk zeg. De muziek is lekker maar bij Rammstein is ook nog altijd veel te zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik stond te ver naar achteren en zag niks van wat er op het podium gebeurde. Achter mij stond denk ik nog eend 20 duizend man, die zullen ook niks gezien hebben. En ik ben best lang!
quote:De Duitse metalband Rammstein laadt komende zomer opnieuw het indrukwekkende podium en de adembenemende vuurelementen in hun vrachtwagens voor een Europese tour. Op dinsdag 18 juni 2024 geeft de band een optreden in het Goffertpark in Nijmegen. Uniek is dat tijdens dit optreden twee tribunes worden geplaatst op het veld, waardoor er zowel zit- als staanplaatsen beschikbaar zijn. Fans krijgen in 2024 - precies op tijd voor het 30-jarig jubileum van Rammstein - opnieuw de kans om de spectaculaire liveshow te aanschouwen. Verwacht een setlist vol hits, rook, vuurwerk, vlammen, en uiteraard show, heel veel show.
Schermen boven het podium laten de helft van de tijd abstracte, videoclipachtige beelden zien. Aan de zijkant stond ook nog een scherm, maar dat was stukquote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ook niet op de schermen dan? Dat is wel ruk zeg. De muziek is lekker maar bij Rammstein is ook nog altijd veel te zien.
Goffert is wel matig inderdaad. Groningen beviel beter wat zicht betreft. Nu stonden daar de schermen wel aan, dat scheelde ook natuurlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Vorige keer was ik ook in De Goffert en ik twijfel of de band er was. Ik heb ze wel gehoord, maar niet gezien![]()
Maar ja, het is op loopafstand en ik denk dat het me moeite kost als ik er niet naartoe kan.
Ik verwacht van niet, meestal moet je al eerder lid zijn geworden. Maar je kunt het proberen. Veel van de tickets zijn wel al weg.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:19 schreef Exterminator het volgende:
Heeft het zin om me nu nog aan te melden voor lifad membership om vandaag kaarten te kunnen kopen?
Ik ben vorige week lid geworden en ik heb 2 Feuerzone kaarten kunnen kopen. Inmiddels zijn de (meeste) kaarten denk ik inderdaad al wel weg maar misschien een tip voor de volgende tour.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet, meestal moet je al eerder lid zijn geworden. Maar je kunt het proberen. Veel van de tickets zijn wel al weg.
Kan jij zien of er nog feurzone tickets zijn voor Gelsenkirchen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:38 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet, meestal moet je al eerder lid zijn geworden. Maar je kunt het proberen. Veel van de tickets zijn wel al weg.
Mij is het gelukt, tickets in de pocket voor Gelsenkirchen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |