quote:
Het AD heeft een belachelijke recensie geplaats van de hand van Alexander van Eenennaam,quote:
Misselijk zinnetje dit… Noem mij een concert waarbij er een paar dagen van tevoren geen kaarten worden aangeboden omdat mensen niet meer kunnen. Maar nee hoor, hier gaat het natuurlijk alleen maar om “de ophef”.quote:Vrijdagavond geeft Rammstein nog een concert in Groningen en ook daarvoor worden nog kaarten aangeboden door mensen die ze kwijt willen vanwege de ophef.
Nou de route naar de pendelbussen was slecht aangegeven.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 04:40 schreef Exterminator het volgende:
Hoe was het na afloop van het concert m.b.t. het verkeer? Chaos of..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door CoExist op 07-07-2023 07:54:26 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Oh. Dat is minder. Ik moest naar centraal station. Wel veel Duitsers inderdaad die bij elke bus gingen vragen waar ze heen moestenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:45 schreef CoExist het volgende:
[..]
Nou de route naar de pendelbussen was slecht aangegeven.
Resultaat was dat iedereen verdwaalde in het donkere stadspark en aan het schijnen was met hun smartphones.
Het leek wel een groep 8 schoolreisje dropping.
Op een gegeven moment zag ik Duitsers lopen die een route bord hadden gejat.
Journalisten lopen ook lekker achter de meute aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 02:12 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
[..]
Het AD heeft een belachelijke recensie geplaats van de hand van Alexander van Eenennaam,
"Zelfs de grootste vuurspuwers en rookwolken kunnen Rammstein niet redden in Groningen"
De band speelt strak - niets op aan te merken - en Lindemann is goed bij stem. Met de vlammen van de ‘pyro’, rookwolken, papiersnippers en veel theater. Het zijn inmiddels bijna clichés, maar ze werken nog altijd, ook voor 50.000 mensen in het Stadspark.
De roze olifant... Lees het maar eens dan ga je vanzelf over je nek bij die Alexander:
https://www.ad.nl/show/ze(...)-groningen~a150737e/
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:45 schreef CoExist het volgende:
[..]
Resultaat was dat iedereen verdwaalde in het donkere stadspark en aan het schijnen was met hun smartphones.
SETLIST:En naar het treinstation?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Hoe laat begint Rammtein zelf, dan kan ik een trein later nemenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:22 schreef TommyL0204 het volgende:
Tsja. Duo Appeltaart. Ze zijn er schijnbaar fan van in de band. En spelen best een leuk moppie piano hoor. Maar of je daar Rammstein publiek lekker mee op gaat warmen?
Niet opgelet want ik had zelf zo’n shuttlebus.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:45 schreef CoExist het volgende:
[..]
SETLIST:Oh ze hebben Pussy dus écht uit de setlist gehaald. Jammer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
De laatste trein gaat om 0:40 uur, dus moet lukkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:56 schreef CoExist het volgende:
[..]
Niet opgelet want ik had zelf zo’n shuttlebus.
Maar ik heb er anderhalf uur over gedaan om bij de auto op de parking te komen.
Gelukkig was de sfeer erg lacherig omdat iedereen en zijn moeder verdwaalde.
Half negenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe laat begint Rammtein zelf, dan kan ik een trein later nemen
En Dicke Titten spelen ze überhaupt nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh ze hebben Pussy dus écht uit de setlist gehaald. Jammer wel
Gewoon weer zo'n journalist die totaal de sfeer niet aanvoelt maar gewoon z'n eigen (dan wel gewenste) mening over het gehele publiek projecteert.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 02:12 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
[..]
Het AD heeft een belachelijke recensie geplaats van de hand van Alexander van Eenennaam,
"Zelfs de grootste vuurspuwers en rookwolken kunnen Rammstein niet redden in Groningen"
De band speelt strak - niets op aan te merken - en Lindemann is goed bij stem. Met de vlammen van de ‘pyro’, rookwolken, papiersnippers en veel theater. Het zijn inmiddels bijna clichés, maar ze werken nog altijd, ook voor 50.000 mensen in het Stadspark.
De roze olifant... Lees het maar eens dan ga je vanzelf over je nek bij die Alexander:
https://www.ad.nl/show/ze(...)-groningen~a150737e/
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Mooi moment. Dat jochie op de " Titten / Kiss cam". Elke keer iedereen keihard juichen haha
Hij wist waarschijnlijk vooraf al wat hij er over ging schrijven.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon weer zo'n journalist die totaal de sfeer niet aanvoelt maar gewoon z'n eigen (dan wel gewenste) mening over het gehele publiek projecteert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |