abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213977639
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juni 2024 16:31 schreef Duvel het volgende:
Dan stond de wind goed.
Vandaag duidelijk niet!
  Forum Admin woensdag 19 juni 2024 @ 21:57:05 #227
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_213978183
Nat en het gebruikelijke parkeer/verkeersinfarct. Zoals gewoonlijk neem ik me weer voor de Goffert te mijden de volgende keer.

Heb het gevoel dat gisteren de helft van de pyro tov de kuip gebruikt is. Die zwarte natte papiersnippers hielpen ook niet mee op de pyro draden boven het publiek.

Goede show verder, maar ook niet echt verrassend. De regenboog was een mooie touch.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 19 juni 2024 @ 22:13:32 #228
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_213978400
Oh man, dat parkeren. Gofferdomme, wat een tyfuszooi... drie kwartier vast gestaan op de parkeerplaats (= slordig gemaaid veld), geen regelaars niks. Vorige keer park&shuttle, dat werkte nog veel beter dan de park&walk waarvan de uitstroom van auto's de uitstroom van voetgangers vanuit het park kruist. Hoe krijg je het verzonnen!

Maar het concert was tof, ik vond het voldoende vuur (vergelijkbaar met de vorige keer Goffert en met Groningen). Dat iedereen onder de natte snippers zat was wel grappig en in de setlist was de opvolging van Puppe door Wiener Blut wel leuk. Sowieso dat nummer lang niet live gehoord (2009, Gelredome), net als Keine Lust (2012, Ahoy). Verder de bekende elementen idd (kookpot bij Mein Teil, Richard als DJ (die steeds meer op een typetje van Michiel Romeyn gaat lijken), brandende kinderwagen, Pussy met schuimkanon). En Radio klinkt nog steeds nergens naar. Toch een vermakelijke show, ondanks de regen en de daardoor onvermijdelijke modder.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_213979697
Viel mij allemaal niks tegen zon eerste concert na een kwart eeuw fan. Had ook weinig problemen met de parkeergelegendheid, ja duur. Concert vond ik ook heel chill, vrijwel alleen maar hits maar toch ook lekker oude nummers als Achse zu Achse, Riechts zo gut, Sehnsucht. Lindemann nog best okee qua zang, band is strak, spectakel is leuk. Wel achterlijk duur zoiets tegenwoordig, ben je makkelijk 200 de man voor een concert kwijt met parkeren,drinken,kaartje. Zal wel een boomer aan het worden zijn maar daavoor ging ik vroeger naar een festival ipv concert. Scheelde voor mij wel dat ik een tweedhands ticket voor 45 vond ^O^
pi_214448366
Iemand parkeertips voor de Veltins Arena?
pi_214451712
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 14:42 schreef Exterminator het volgende:
Iemand parkeertips voor de Veltins Arena?
Ja, ik ben er gisteren geweest. Parkeren is perfect daar. Gewoon de bewegwijzering volgen naar de arena en P arena. En dan kun je naast het stadion parkeren, wij hadden D3. Dan is het 5 minuutjes lopen naar de ingang en onderweg kun je nog een broodje worst en een biertje scoren.
Het kenteken wordt bij in- en uitrijden gescand. Je krijgt een briefje met een QR code. Bij thuiskomst of de volgende dag scan je die en wordt er een tientje afgeschreven. We gingen direct bij de laatste noten van Adieu weg en reden zo weer de parkeerplaats af.

Rammstein was ook weer heerlijk trouwens. Veel plezier!
pi_214451797
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja, ik ben er gisteren geweest. Parkeren is perfect daar. Gewoon de bewegwijzering volgen naar de arena en P arena. En dan kun je naast het stadion parkeren, wij hadden D3. Dan is het 5 minuutjes lopen naar de ingang en onderweg kun je nog een broodje worst en een biertje scoren.
Het kenteken wordt bij in- en uitrijden gescand. Je krijgt een briefje met een QR code. Bij thuiskomst of de volgende dag scan je die en wordt er een tientje afgeschreven. We gingen direct bij de laatste noten van Adieu weg en reden zo weer de parkeerplaats af.

Thx!
Weet je toevallig of er ook laadpalen stonden?
pi_214451860
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:06 schreef Exterminator het volgende:

[..]
Thx!
Weet je toevallig of er ook laadpalen stonden?
Geen idee, ik rijd op Benzin!
pi_214453675
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
En dan op de Autobahn terug weer Feuer Frei?
pi_214454215
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Tut mir nicht leid
pi_214463158
Kak, ben onderweg en tickets thuis vergeten. Kan ik gewoon laten scannen via de tel?
pi_214463372
Nee, helaas.
Heb even ingelogd op mijn eventim-account en een oud ticket bekeken.
Dit staat er: Dieses Ticket ist nur gültig als kompletter DIN A4-Ausdruck
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_214465385
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 13:39 schreef Exterminator het volgende:
Kak, ben onderweg en tickets thuis vergeten. Kan ik gewoon laten scannen via de tel?
Oh, zie het nu pas, maar hoop dat je ze nog bent gaan halen. De controle is daar nog streng ook. De tickets staan op naam. ID's worden gecheckt. Wij hadden een afzegger en iemand anders meegenomen. Maar dat kon gelukkig aan een balie nog geregeld worden (omdat ik de email met bestelgegevens bij had, anders was het best nog een probleem geweest denk ik). Gelukkig kon er door de verwarring bij die gewisselde persoon iemand anders van ons gewoon ongezien doorlopen, die wel het ticket op naam had maar zijn ID niet bij had.
pi_214467271
Update:

Ben ze niet gaan halen en ‘t gegokt.
Je kan ook zonder print naar binnen, MITS het een pdf is wat je laat zien (geen screenshot). Dit nagevraagd bij een steward, dus geen lulkoek :). ID wordt inderdaad ook gecheckt.
pi_214513777
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 17:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Uitrijden was één grote ellende bij ons. Reden 0.45 pas weg op de parkeerplaats. Uiteindelijk ook nog het parkeren vergeten te betalen *oeps*. Benieuwd wat er nu gaat volgen.

Rammstein was zalig inderdaad. Gezien de emoties van gisteren van de bandleden en de geruchten over een docu die er aan gaat komen; Zou het écht de allerlaatste zijn geweest of toch opluchting n.a.v. alle negativiteit afgelopen jaar?
pi_214519688
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 21:03 schreef Exterminator het volgende:

[..]
Uitrijden was één grote ellende bij ons. Reden 0.45 pas weg op de parkeerplaats. Uiteindelijk ook nog het parkeren vergeten te betalen *oeps*. Benieuwd wat er nu gaat volgen.

Rammstein was zalig inderdaad. Gezien de emoties van gisteren van de bandleden en de geruchten over een docu die er aan gaat komen; Zou het écht de allerlaatste zijn geweest of toch opluchting n.a.v. alle negativiteit afgelopen jaar?
Oh wat stom! Wij waren echt in een paar minuten weg en weer op de snelweg. Dat parkeren gaat juist heel handig, kun je ook daarna nog betalen. Bij in- en uitrijden ben je gescand. Met dat papiertje en die scan kun je daarna (ik deed het de volgende dag) online betalen. Dan kost het een tientje. Als je dat niet doet krijg je na drie weken een soort boete en is het ¤ 30. Die krijg je dan thuis gestuurd.

Rammstein heerlijk he! En zo tof dat ze Pussy weer deden. Dat was vorig jaar niet, door alle ophef toen was dat afgeraden door hun advocaat.
pi_214524490
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:52 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Oh wat stom! Wij waren echt in een paar minuten weg en weer op de snelweg. Dat parkeren gaat juist heel handig, kun je ook daarna nog betalen. Bij in- en uitrijden ben je gescand. Met dat papiertje en die scan kun je daarna (ik deed het de volgende dag) online betalen. Dan kost het een tientje. Als je dat niet doet krijg je na drie weken een soort boete en is het ¤ 30. Die krijg je dan thuis gestuurd.
Ja, je moet binnen 24uur betalen. Ik kwam er dus pas woensdag achter, lijkt niet meer te werken. Althans, hij kent m’n kenteken niet. Dat bedrijf is echter ook op geen enkel mogelijke manier te bereiken. De reviews op internet zijn ook niet mals over ze… Hoor of zie ‘t wel komen, wordt dus ¤30 in mijn geval vrees ik.
pi_214528751
Rammstein was te gek in de Veltins Arena. Naar het laatste concert geweest, topavond gehad!
Wij gingen bij het laatste nummer weg, reden zo de parkeerplaats af en waren half 12 in het hotel in Essen.
Jammer van de enorme rij bij de merchandise, mijn vriendin had haar oog op een shirt laten vallen maar die proberen we nu online te bestellen.
pi_215572948
Till solo in de Ziggodome op 31 oktober.
Kaarten gaan 20 november in de verkoop.

https://www.ticketmaster.(...)25-tickets/140124002
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')