Klopt is echt een boeiendequote:Op vrijdag 25 november 2022 07:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Er zijn veel docu's te vinden op YouTube over deze vermissing
Dit. Soort equivalent van een linkdump. Is dit door google translate geslingerd?quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:18 schreef NoXia het volgende:
Geile foto wel. De vertaling van je tekst is overigens vreselijk.
Kan haast niet andersquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:09 schreef BE het volgende:
[..]
Dit. Soort equivalent van een linkdump. Is dit door google translate geslingerd?
Wat denk jij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:33 schreef roos94 het volgende:
Ik volg deze zaak al jaren intensief. Nu is er recent een netflix docu van gekomen en laait de bekendheid op internet weer op.
Deze subreddit volgen als het je boeit:
https://www.reddit.com/r/AmyLynnBradley/
Is momenteel weer heel actief.
Er is ook 22k opgehaald voor de zaak
https://www.gofundme.com/(...)ource=native_options
Ik weet het echt níet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Ik volg deze zaak ook al ff, zag de Netflix en de reacties op Reddit.
Vooral van jongeren die zich proberen in te leven in die tijd toen.
Toen ik van deze zaak hoorde, was dat hele lesbisch/gender gedoe totaal niet ter sprake.
AI bestond niet en toen geloofde ik niet dat mensen zo slecht konden zijn om daadwerkelijk sniff Movies te maken. Ik heb er een aantal gezien, jarenlang last van gehad.
Ik vind in deze zaak de allereerste forums het meest interessant. En de data, leuk dat die boot bijna aan de kust lag, maar mogelijk was er toen aflandige wind. Dat is er ook gewoon op Curaçao, en dan is dat lichaam gewoon weg.
Van Natalee is ook nooit wat gevonden.
Railing was vrij hoog. Daar ga je niet zomaar overheen. Dan moet je er overheen wíllen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:21 schreef vosss het volgende:
Die is denk ik of dronken over de railing geknikkerd toen ze een sigaret op stak of verkracht en over de railing geflikkerd door die bandleden.
Hoe dan ook, dood. RIP aan de nabestaanden.
Ze was zwaar onder invloed.quote:Op zondag 3 augustus 2025 00:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb de documentaire bekeken, en ook een interview met haar broer. Verder heb ik wat van de discussies op reddit een beetje doorgelezen. Er gaan een heleboel theorieën de ronde, en ik weet ook niet wat ik nu het meest geloofwaardig is.
Ik heb één ding aan het gedrag van Amy wel heel vreemd gevonden. Ze vond Yellow vanaf het begin eigenlijk een "jerk" maar desondanks gaat ze toch de hele nacht met hem dansen, en op een gegeven moment zelf vrij intiem.
Dat zal wel, ook al lopen de meningen hierover ook uiteen.quote:
Of je denkt, eventueel onder invloed, dat het een goed idee is om vanaf de reling een sigaretje te doen en verliest dan je evenwichtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Railing was vrij hoog. Daar ga je niet zomaar overheen. Dan moet je er overheen wíllen.
Of ze moest kotsen en wilde zo ver mogelijk over de railing leunen en verloor daarbij haar evenwicht. Dat is ook een theorie die de ronde doet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:28 schreef Zusje123 het volgende:
Of je denkt, eventueel onder invloed, dat het een goed idee is om vanaf de reling een sigaretje te doen en verliest dan je evenwicht
Ik heb deze video met het interview met Brad bekeken, maar ik vond dat hij weinig nieuws vertelde. Ik heb inmiddels wel een vermoeden dat hij pas echt nieuwe dingen gaat vertellen die we nog nooit eerder gehoord hebben als zijn ouders overleden zijn.quote:
Volgens mij is die Brad ook homo. Maar wat zou dan gaan vertellen? Alsof die ouders de waarheid niet willen horen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb deze video met het interview met Brad bekeken, maar ik vond dat hij weinig nieuws vertelde. Ik heb inmiddels wel een vermoeden dat hij pas echt nieuwe dingen gaat vertellen die we nog nooit eerder gehoord hebben als zijn ouders overleden zijn.
Ondertussen ben ik bezig met het bekijken van een andere video.
Bekijk deze YouTube-video
Het is wel een hele zit, deze video duurt wel negen uur dus ik bekijk hem niet in één keer.
Ik denk dat Brad vooral zijn ouders naar de mond praat. Als zijn ouders overleden zijn, hoeft dat uiteraard niet meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij is die Brad ook homo. Maar wat zou dan gaan vertellen? Alsof die ouders de waarheid niet willen horen.
Ik denk dat die ouders direct dood neervallen van de schrik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:58 schreef roos94 het volgende:
Zou wel ultieme stunt zijn als ze nu ineens ergens opduikt alive and kicking. Dromen mag![]()
Ouderlijke intuitie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik blijf wat moeite hebben met de verklaring van de familie en de tijdslijn in de eerste twee uur.
Hoezo werd er zo vroeg alarm geslagen door die vader..
Binnen een uur alarm slaan?quote:
Naar ik heb begrepen, heeft de vader zijn verklaring over het tijdstip waarop hij haar voor het laatst gezien heeft, later bijgesteld. In zijn oorspronkelijke verklaring zou hij haar een uur eerder voor het laatst gezien hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik blijf wat moeite hebben met de verklaring van de familie en de tijdslijn in de eerste twee uur.
Hoezo werd er zo vroeg alarm geslagen door die vader..
Daar is wat aan te doen. Als je de deur van de hut opent terwijl de deur naar het balkon open staat, schijnt er een enorme luchtstroom te komen. De hut is binnen de kortste keren gelucht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Terug op de slaapkamer, naast de dronken broer op de slaapbank en naast twee snurkende ouders…
Het zal er gestonken hebben.
Dan moet ze wel een interessante single ontmoet hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze een groot bed van een leuke single interessanter vond.
Je moet er blanco in. Niet met de feiten die je nu weet, maar meer op het moment zelf. Wat wisten die ouders op dat moment in de nacht?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Daar is wat aan te doen. Als je de deur van de hut opent terwijl de deur naar het balkon open staat, schijnt er een enorme luchtstroom te komen. De hut is binnen de kortste keren gelucht.
[..]
Dan moet ze wel een interessante single ontmoet hebben.
Zou je wakker worden van zo’n luchtstroom?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Daar is wat aan te doen. Als je de deur van de hut opent terwijl de deur naar het balkon open staat, schijnt er een enorme luchtstroom te komen. De hut is binnen de kortste keren gelucht.
[..]
Dan moet ze wel een interessante single ontmoet hebben.
Voor zover ik heb begrepen, wist haar ouders dat ze lesbisch was en dat ze een vriendin had, of had gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 02:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens haar ouders was ze op het moment van de reis vrijgezel, al had ze een fling met een vrouw en een break up met een andere. Dat weet de hele wereld nu maar haar ouders waarschijnlijk toen niet.
Ik heb daar ook nergens iets over gehoord of gelezen, wel dat ze op de kamer nog met haar broer gepraat heeft, maar waar dat gesprek over ging is ook niet bekend gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 02:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik lees trouwens nergens dat ze op de kamer nog gepraat heeft met haar ouders. Weet jij dat?
Dat is inderdaad vreemd. Ik heb nog opgezocht of hij zich misschien vergist heeft in de tijd als gevolg van de tijdzones of van zomer- of wintertijd, maar volgens mij is dat bijna uitgesloten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 02:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Vreemd ook dat die vader zijn verklaring heeft aangepast, ik weet uit ervaring dat je na 25 jaar na een zeer traumatische ervaring de geuren, het gevoel en het tijdsbestek kan herbeleven. Dat zit in je ziel gebrand.
En een uur is lang, zeker op een loos tijdstip op een cruiseschip. Een tijdstip zonder afleiding en ruis.
Ik vind dat heel vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |