Klopt is echt een boeiendequote:Op vrijdag 25 november 2022 07:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Er zijn veel docu's te vinden op YouTube over deze vermissing
Dit. Soort equivalent van een linkdump. Is dit door google translate geslingerd?quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:18 schreef NoXia het volgende:
Geile foto wel. De vertaling van je tekst is overigens vreselijk.
Kan haast niet andersquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:09 schreef BE het volgende:
[..]
Dit. Soort equivalent van een linkdump. Is dit door google translate geslingerd?
Wat denk jij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:33 schreef roos94 het volgende:
Ik volg deze zaak al jaren intensief. Nu is er recent een netflix docu van gekomen en laait de bekendheid op internet weer op.
Deze subreddit volgen als het je boeit:
https://www.reddit.com/r/AmyLynnBradley/
Is momenteel weer heel actief.
Er is ook 22k opgehaald voor de zaak
https://www.gofundme.com/(...)ource=native_options
Ik weet het echt níet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Ik volg deze zaak ook al ff, zag de Netflix en de reacties op Reddit.
Vooral van jongeren die zich proberen in te leven in die tijd toen.
Toen ik van deze zaak hoorde, was dat hele lesbisch/gender gedoe totaal niet ter sprake.
AI bestond niet en toen geloofde ik niet dat mensen zo slecht konden zijn om daadwerkelijk sniff Movies te maken. Ik heb er een aantal gezien, jarenlang last van gehad.
Ik vind in deze zaak de allereerste forums het meest interessant. En de data, leuk dat die boot bijna aan de kust lag, maar mogelijk was er toen aflandige wind. Dat is er ook gewoon op Curaçao, en dan is dat lichaam gewoon weg.
Van Natalee is ook nooit wat gevonden.
Railing was vrij hoog. Daar ga je niet zomaar overheen. Dan moet je er overheen wíllen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:21 schreef vosss het volgende:
Die is denk ik of dronken over de railing geknikkerd toen ze een sigaret op stak of verkracht en over de railing geflikkerd door die bandleden.
Hoe dan ook, dood. RIP aan de nabestaanden.
Ze was zwaar onder invloed.quote:Op zondag 3 augustus 2025 00:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb de documentaire bekeken, en ook een interview met haar broer. Verder heb ik wat van de discussies op reddit een beetje doorgelezen. Er gaan een heleboel theorieën de ronde, en ik weet ook niet wat ik nu het meest geloofwaardig is.
Ik heb één ding aan het gedrag van Amy wel heel vreemd gevonden. Ze vond Yellow vanaf het begin eigenlijk een "jerk" maar desondanks gaat ze toch de hele nacht met hem dansen, en op een gegeven moment zelf vrij intiem.
Dat zal wel, ook al lopen de meningen hierover ook uiteen.quote:
Of je denkt, eventueel onder invloed, dat het een goed idee is om vanaf de reling een sigaretje te doen en verliest dan je evenwichtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Railing was vrij hoog. Daar ga je niet zomaar overheen. Dan moet je er overheen wíllen.
Of ze moest kotsen en wilde zo ver mogelijk over de railing leunen en verloor daarbij haar evenwicht. Dat is ook een theorie die de ronde doet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:28 schreef Zusje123 het volgende:
Of je denkt, eventueel onder invloed, dat het een goed idee is om vanaf de reling een sigaretje te doen en verliest dan je evenwicht
Ik heb deze video met het interview met Brad bekeken, maar ik vond dat hij weinig nieuws vertelde. Ik heb inmiddels wel een vermoeden dat hij pas echt nieuwe dingen gaat vertellen die we nog nooit eerder gehoord hebben als zijn ouders overleden zijn.quote:
Volgens mij is die Brad ook homo. Maar wat zou dan gaan vertellen? Alsof die ouders de waarheid niet willen horen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb deze video met het interview met Brad bekeken, maar ik vond dat hij weinig nieuws vertelde. Ik heb inmiddels wel een vermoeden dat hij pas echt nieuwe dingen gaat vertellen die we nog nooit eerder gehoord hebben als zijn ouders overleden zijn.
Ondertussen ben ik bezig met het bekijken van een andere video.
Bekijk deze YouTube-video
Het is wel een hele zit, deze video duurt wel negen uur dus ik bekijk hem niet in één keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |