quote:Een schitterende dag, eerder deze maand, om in het huwelijksbootje te stappen. Caroline (51) waagde de sprong met haar Joop. Ze stapte daarvoor in een limousine. Maar voordat ze dat deed, moest ze trouwkleding aan. Ze ging verkleed als dinosaurus.
Nu je van deze schok bekomen bent, rollen we dit bizarre verhaal uit. Waarom gaat iemand als dinosaurus naar haar eigen trouwerij? "Omdat ik dat wilde", is het simpele antwoord van Caroline Spiegelenberg.
"Toen ik zei dat ik als dinosaurus naar mijn eigen huwelijk wilde, begon iedereen te lachen." En niet iedereen dacht dat ze haar plan zou doorzetten. "Ik ben blij dat ik het deed, ik heb er echt geen seconde spijt van gehad. En die reactie van Joop toen hij me zag. Geweldig."
Fuck yeah, Caroline. Fuck yeah.quote:Waarom gaat iemand als dinosaurus naar haar eigen trouwerij? "Omdat ik dat wilde", is het simpele antwoord van Caroline Spiegelenberg.
Oma diversiteitquote:
Tip: ga gelijk naar pagina 29 voor het antwoord.quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:32 schreef bijdehand het volgende:
Caroline (51) Vond Dat Ze Meer Aandacht Verdiende En Wat Er Toen Gebeurde Verbaast Je
Aah, ze deed het omdat joop een fossiel is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Tip: ga gelijk naar pagina 29 voor het antwoord.
Ik zie er niet goed uit op de trouwfoto’s?quote:Op vrijdag 25 november 2022 05:42 schreef christmastsunami het volgende:
Er zit vast wel een diepzinnige gedachte achter.
Of het is bedoeld om de reptielen die ons besturen uit de tent te lokkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 07:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zal nu vast wel een brontosaurus opstaan die dit culturele toe eigening vind.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:23 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat we haar kortpittige kapsel nu niet kunnen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |