Ik reageerde helemaal niet op jou (al zijn komkommers ook groen) maar op het onderwerp van dit topic.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen emotie over je hoor. Ik snap je post niet. Je kwam nogal boos over terwijl ik alleen maar postte dat je je portemonnee én het milieu spaart als je geen komkommers buiten het seizoen koopt.
Omdat ik een echte deuger ben en dus het positieve in de mens zie, ga ik er ook vanuit dat je mij hier niet van hypocrisie beschuldigt. Ik zal ongetwijfeld de relevantie van deze post ook weer niet begrijpen.
Ahhh, nou snap ik hem. Je quote mijn post dus vandaar dat ik dacht dat je het tegen mij had. Ok.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:21 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik reageerde helemaal niet op jou (al zijn komkommers ook groen) maar op het onderwerp van dit topic.
Dat wij allemaal hier in dit topic standaard al het milieu het meeste sparen door zuinig te zijn.
Maar die veer werd opgevat als een mes.
Zo gebruiken wij nog de, zeker 50 jaar oude, rode plastic wasteil van mijn oma.quote:Op donderdag 29 december 2022 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Over zuinigheid gesproken, wie wat bewaard heeft wat.....mijn vader kwam gisteren aan met een rolletje zwart plakband van meer dan 50 jaar oud![]()
Plakt nog prima trouwens
Wow! Dan loop je toch heel de dag te shinenquote:Op zaterdag 31 december 2022 06:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
We gingen gisteren naar de Efteling en we hadden van te voren geen kaartjes gekocht.
We hadden het daar onderling zo over bij de ingang en een meneer die 2 kaartjes over had hoorde dat. Zo kon ik 2 kaartjes overnemen voor 60 euro. Scheelde ons 32 euro
quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tip van de dag, stoppen met scheren.
Cijfers van december:quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Cijfers van november:
Boodschappen: ¤ 391,51
Afhaaleten: ¤ ¤ 55,35 (3 keer afgehaald)
Totaal per week: ¤ 103,12
Teveel luiers in slaan lijkt mij niet handig toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:54 schreef Donna het volgende:
Happy Zuunig 2023!
Wij hebben vorige week in Duitsland nog wat inkopen gedaan. We hoeven in ieder geval geen luiers en drank meer te kopen de komende tijd, haha.
En billendoekjes had ik al eerder bij de Etos ingeslagen, dus dat zit ook goed.
Vorige week dus wel over budget gegaan (¤175 ipv ¤125) hierdoor.
Deze week de vriezer leeg eten en even wat aanbiedingen halen, dus dan maak ik die ¤50 teveel ook alweer goed.
Ze is 2 en zit net in een nieuwe maat (tevens ook de grootste). Deze zal ze iig overdag dragen tot ze zindelijk is, dus die dozen komen wel op.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:58 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Teveel luiers in slaan lijkt mij niet handig toch?
In verband met dat kids snel groeien en grotere maat nodig hebben.
Minstens 1+1 gratis, 50% korting dus. Nooit meer betalen. AH had de eerste week van dec. 60% korting op alle Axe.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:00 schreef stropdaz het volgende:
Iemand nog een tip waar je goedkoop axe deo of adidas icedive deo kan in slaan?
Andere, goedkope, merken bevalt me niet. Jeukt, plakt, geur na uur vervlogen etc
Idd toen kocht ik ook wat meer in. Heb nog best veel kunnen schenken aan het azc.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze is 2 en zit net in een nieuwe maat (tevens ook de grootste). Deze zal ze iig overdag dragen tot ze zindelijk is, dus die dozen komen wel op.
Action heeft ze niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Minstens 1+1 gratis, 50% korting dus. Nooit meer betalen. AH had de eerste week van dec. 60% korting op alle Axe.
Of checken of Action of dergelijke winkels een goede prijs heeft.
Of naar Duitsland.
Moet ik mijn vrouw ook maar eens adviseren. Die kwam net terug van de kapper met een bonnetje van over de honderd euro. Ook verf etc. Bah bah.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:29 schreef Donna het volgende:
Net bij Kruidvat even wat spelletjes uit de 50% bak gehaald. Ligt dat mooi alvast klaar voor verjaardagen. En ik ga toch mijn haar weer verven want ik word nog niet mooi gelijkmatig grijs, dus dat ook meteen in de 1+1. Totaal 34 euro korting.
Het is heerlijk om je even bij de kapper te laten verwennen, maar ik doe het nooit. Vind het echt veel te duur.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:31 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Moet ik mijn vrouw ook maar eens adviseren. Die kwam net terug van de kapper met een bonnetje van over de honderd euro. Ook verf etc. Bah bah.
Ik gun het haar ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is heerlijk om je even bij de kapper te laten verwennen, maar ik doe het nooit. Vind het echt veel te duur.
Ja, zo rond die koers.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:38 schreef mascara-klodder het volgende:
120-150 deo-spuitbussen? Lolwhut?
Eén per maand is wel heel weinig.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:43 schreef Donna het volgende:
Nou dan heb ik wel een goede bespaartip voor je. Verminder dat naar 1 per maand. En dan in de 1+1 gratis. Kost je max. ¤20 per jaar.
Ik spuit in de ochtend een seconden of dertig tot zestig per oksel. Niet zovaak tusswndoor dusquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou eens overstappen op een deo die wel werkt
zal je gezin blij mee zijnquote:
Dat is echt idioot slecht voor je zweetklieren. Probeer eens een anti transpirant (als je veel zweet) en gewoon een lekker parfum (niet onder je oksels uiteraard) voor als geurtje. PS, Axe heeft ook geurtjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:47 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Eén per maand is wel heel weinig.
150 op jaarbasis kan idd wat minder haha.
[..]
Ik spuit in de ochtend een seconden of dertig tot zestig per oksel. Niet zovaak tusswndoor dus
Elke 2,5 dag een bus stinkende Axequote:
Zestig seconden per oksel???? Dan druipt het toch helemaal langs je lichaam op de grond?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:47 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Eén per maand is wel heel weinig.
150 op jaarbasis kan idd wat minder haha.
[..]
Ik spuit in de ochtend een seconden of dertig tot zestig per oksel. Niet zovaak tusswndoor dus
2 soms 3 flesjes per weekquote:
Valt mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:48 schreef maily het volgende:
[..]
zal je gezin blij mee zijn
en wat je zelf inademt per minuut
dan meurt je hele huis daar toch naar?!
Parfum gebruik ik ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is echt idioot slecht voor je zweetklieren. Probeer eens een anti transpirant (als je veel zweet) en gewoon een lekker parfum (niet onder je oksels uiteraard) voor als geurtje. PS, Axe heeft ook geurtjes.
Ben blij dat ik niet bij jou op kantoor zit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:52 schreef stropdaz het volgende:
[..]
2 soms 3 flesjes per week
[..]
Valt mee.
Iedereen vindt het lekker.
[..]
Parfum gebruik ik ook.
1 flesje Joop per maand.
Gestoord.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:52 schreef stropdaz het volgende:
[..]
2 soms 3 flesjes per week
[..]
Valt mee.
Iedereen vindt het lekker.
[..]
Parfum gebruik ik ook.
1 flesje Joop per maand.
Ja klopt soms druipt het.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Zestig seconden per oksel???? Dan druipt het toch helemaal langs je lichaam op de grond?
Sorry maar dit geloof ik echt niet
150 bussen deo per jaar gebruiken maar wel je huis willen verduurzamen. Nou ik weet wel waar het milieu gelukkiger van wordt
Holy crap zeg, inderdaad. Niet normaal meer wat een enorme walm er om die kerel heen moet hangenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet bij jou op kantoor zit.
Misschien moet je eens naar de huisarts of dermatoloog met je BO.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:54 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ja klopt soms druipt het.
Maar je moet er een swing aan geven. Ik spuit mijn hele oksel ermee in
Je zal ermee carpoolenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Holy crap zeg, inderdaad. Niet normaal meer wat een enorme walm er om die kerel heen moet hangen
Gek he met een halve bus Axe onder je oksels. Je zweetklieren protesteren als een malle.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:57 schreef stropdaz het volgende:
Ja mensen.
De oorzaak is vooral dat ik slecht ruik. Mijn voornemen is ook om dit jaar te gaan minderen want ik douche me iedere ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |