Dat lijkt me ook wel gaaf, en gewoon een wat meer maatwerk interface dat je meerdere beelden in 1 tab kan bekijken..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:50 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik met meer controle, controle over welke camera je bekijkt
Ja dat lijkt me tof! Superstorend dat ze middenin een gesprek wegdraaien en je weer verplicht naar JW en Esther moetr kijken..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:50 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik met meer controle, controle over welke camera je bekijkt
Als de 18+ websites dit kunnen, moet een miljoenen bedrijf zoals dit het ook kunnen uitwerkenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:51 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel gaaf, en gewoon een wat meer maatwerk interface dat je meerdere beelden in 1 tab kan bekijken..
Ik hou ook niet zo van die invloed, dat beïnvloed te veel het spel.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef geen invloed op het spel of de bewoners.
Maar in ruil dan wel graag alles kunnen zien, ik bepaal zelf wel of ik kijk.
De dood met de sociale norm!quote:Op donderdag 24 november 2022 12:50 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het tijdperk 2000-2010 kon dat allemaal en deed iedereen niet ontiegelijk spastisch over alles wat een beetje buiten de sociale norm viel. Dat komt nooit meer ben ik bang.
er is al jaren in de COS het idee om het eens zelf goed te doenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:52 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Als de 18+ websites dit kunnen, moet een miljoenen bedrijf zoals dit het ook kunnen uitwerken
Rooibos thee?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Esther en JW zitten gezellig aan iets te drinken, wat weet ik niet maar het is warm![]()
Esther wrijft hem even over zijn rug
quote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Esther is op zoek naar een straatverbod voor hierbuiten
Eens, en wat gezegd werd bij BB, ze deden alsnog lekker wat ze zelf nodig vonden bij de regie als het erop aankwam. Schijninvloed.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van die invloed, dat beïnvloed te veel het spel.
FTFYquote:
ze hebben een miljoen daar en de bewoners houden van sponsoring.. bel ze?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is al jaren in de COS het idee om het eens zelf goed te doen
ideeen genoeg hier
nu nog sponsers
Stiekem groeit het bij hem denk ik somsquote:Op donderdag 24 november 2022 12:55 schreef pingu66 het volgende:
Ij snap niet dat JW zich niet rot ergert aan dat gepluk en geaaid van Esther.
zijn oorhaar?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:56 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Stiekem groeit het bij hem denk ik soms
Moet toch z'n spotlight pakken, wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 24 november 2022 12:57 schreef puzziepie het volgende:
Martin gaat nu ineens ook telkens Spaans praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |