Jij blijft gewoon hier bij mij.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat ik afhaak als Isaac in december manager wordt.. en dan zeker wel direct de zoemer
Tis maar goed dat ze niet in de COS postquote:Op donderdag 24 november 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Dat is dan 1 van de valste personen hier, en dat wil dan psycholoog worden, en moet mensen helpen met hun probleem. Het is heel ziek dat je zo bent
Ik ben geen fan van Babette .. maar weer zo giftig afgeven op iemand ... wat een giftig mens is Wanda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
en Mexx is ook afquote:Op donderdag 24 november 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
Wanda en de rest van kamer 3 is geen Fan meer van Martin
Als uitvlucht.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Maddy gaat elke dag haar 24 uur aanvragen?
begrijp ik dat nu goed
Huh?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Maddy gaat elke dag haar 24 uur aanvragen?
begrijp ik dat nu goed
Awwquote:Op donderdag 24 november 2022 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon hier bij mij.
dat had Djedi bedachtquote:
Ik hoef het niet te wetenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Alweer? hij heeft gisteren een pijpbeurt gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |