Roep Wanda er anders ff bij hahahaquote:Op donderdag 24 november 2022 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
Beter deden ze dit in het centraal
zelfs de familie van Jeff ziet hem niet als vriend van Jeffquote:
Jeffquote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef JDB94 het volgende:
Jeff heeft de oplossing, wie had dat gedacht?
waarom tegen mij?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs de familie van Jeff ziet hem niet als vriend van Jeff
Dit dus... Aan de andere kant hij maakt er wel meteen werk van in tegenstelling tot .....quote:Op donderdag 24 november 2022 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
Beter deden ze dit in het centraal
niet tegen jouquote:
Marciano, Wanda, Mexx en wellicht nog een paar.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
Vaste rokers.. wie zijn de losse rokers dan?
Dit heeft helemaal niets met vrienden te maken , het is spel weet je nogquote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs de familie van Jeff ziet hem niet als vriend van Jeff
Minder verslaafde?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Marciano, Wanda, Mexx en wellicht nog een paar.
Ik snap daar echt niks van. Het komt toch uit de huishoudpot? Waarom mogen de veel-rokers wel eigen tabak hebben, krijgen de minder-rokers een bakje samen en moeten ze hun mond houden als het op is?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Roepie : Ik deel alleen uit aan de vaste rokers. Als jullie willen uitdelen aan iedereen, dat moeten jullie zelf weten..
Ciano,Mexxquote:Op donderdag 24 november 2022 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
Vaste rokers.. wie zijn de losse rokers dan?
als iemand die niet bij de groep van Jeff hoortquote:Op donderdag 24 november 2022 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met vrienden te maken , het is spel weet je nog
Dat clubje van drie bepaalt , daarbuiten staat Jappie ..en verder daarbuiten staan Wendy en Kimquote:Op donderdag 24 november 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iemand die niet bij de groep van Jeff hoort
zo beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |