Dangerous Liaisons. Met Michelle Pfeiffer en Uma Thurman dus dan vind ik het leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:24 schreef rival het volgende:
Welke is dat want komt me niet bekend voor?
En Keanuquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dangerous Liaisons. Met Michelle Pfeiffer en Uma Thurman dus dan vind ik het leuk.
Voor elke voorkeur wat wils.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff.. zo ga je lekker naar je werk, zo zit je de kleding van iemand af te snijden die net 11 meter naar beneden tiefde..![]()
+je van de dag.. al die medical training toch niet voor niks gedaan..![]()
En nee, het gaat niet goed met hem.
11 meterquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff.. zo ga je lekker naar je werk, zo zit je de kleding van iemand af te snijden die net 11 meter naar beneden tiefde..![]()
Michellequote:Op dinsdag 29 november 2022 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dangerous Liaisons. Met Michelle Pfeiffer en Uma Thurman dus dan vind ik het leuk.
Ja, datquote:
Sja.. niet goed.quote:
Fijn voor je toekomstige man, dat je goed rukwerk levertquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:02 schreef Senn88 het volgende:
Dekbed zit intussen in de overtrek dankzij het betere ruk en pluk werk.
Dat klinkt idd echt niet bestquote:Op dinsdag 29 november 2022 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dat; nu in 't hotel... konden toch niks meer doen qua werk.. polizei en arbeidsinspectie on site, overal vanaf blijven; Prüflast bladiebla ; verklaring afgegeven en dawast voor vandaag.. en ik denk morgen ook...
Mooi kut, mijn laatste dag on site.. lekkere mindset om je vakantie in te gaan![]()
Nog geen nieuws over het slachtoffer, krijg je hier (net als in NL) niet zomaar... maar dat zal morgenvroeg wel komen denk ik via de geijkte kanalen.. ik wil positief zijn, maar de checks wezen vanaf moment 1 niet veel goeds uit.. Zelfs de Notartzt keek moeilijk.. ze deden niet stabilizeren.. opladen, en vol gas weg
[..]
Sja.. niet goed.
Het vallen is vaak het probleem niet.. maar het lánden...
Het lukt altijd, de aanhouder wintquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:02 schreef Senn88 het volgende:
Dekbed zit intussen in de overtrek dankzij het betere ruk en pluk werk.
Ik ook, maar ik ben er een beetje bang voorquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt idd echt niet bestHoop dat je collega er bovenop komt!
Oh bah. Hopelijk komt je collega er nog een beetje positief uitquote:Op dinsdag 29 november 2022 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dat; nu in 't hotel... konden toch niks meer doen qua werk.. polizei en arbeidsinspectie on site, overal vanaf blijven; Prüflast bladiebla ; verklaring afgegeven en dawast voor vandaag.. en ik denk morgen ook...
Mooi kut, mijn laatste dag on site.. lekkere mindset om je vakantie in te gaan![]()
Nog geen nieuws over het slachtoffer, krijg je hier (net als in NL) niet zomaar... maar dat zal morgenvroeg wel komen denk ik via de geijkte kanalen.. ik wil positief zijn, maar de checks wezen vanaf moment 1 niet veel goeds uit.. Zelfs de Notartzt keek moeilijk.. ze deden niet stabilizeren.. opladen, en vol gas weg
[..]
Sja.. niet goed.
Het vallen is vaak het probleem niet.. maar het lánden...
Nou anders ben ik zo iemand die het accepteert dag het niet gelukt is en de gedachte volgende week nieuwe ronde nieuwe kanssenquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het lukt altijd, de aanhouder wint
Dat hoop ik ook..quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oh bah. Hopelijk komt je collega er nog een beetje positief uit
quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou anders ben ik zo iemand die het accepteert dag het niet gelukt is en de gedachte volgende week nieuwe ronde nieuwe kanssen
Niet leukquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
Kom je mijn bed opmaken?quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorgen dat je 1m95 of langer bent. Dan is het echt geen probleem.
Ja hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom je mijn bed opmaken?
Ik kan het wel maar ik ben lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |