quote:Op donderdag 1 december 2022 08:44 schreef Tegan het volgende:
Wie heeft er nog een man nodig met dit soort acties?Heb je er al één gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Wie heeft er nog een man nodig met dit soort acties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wie heeft er nog een man nodig met dit soort acties?Ja, hij is leuk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben er wel gedoe over gekregen
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Ik vraag me af waar je dat allemaal laat.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je bent er nog niet 30 cm diep ingegaan?
Dubbelvouwen, dat past wel met een beetje moeite.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je dat allemaal laat.
Lekker boeiend denk ik dan. Kinderen snappen de grap toch niet, of wat dat spul is.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, hij is leuk he![]()
Ze hebben er wel gedoe over gekregen
Hoofdkantoor was het er niet zo mee eens, wat ik ook wel kan begrijpen.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker boeiend denk ik dan. Kinderen snappen de grap toch niet, of wat dat spul is.
En als ze dat wel snappen, kunnen de desbetreffende ouders beter even in de spiegel kijken als ze zich er aan storen.
Misschien moeten ze dat spul dan gewoon maar helemaal niet verkopen.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Hoofdkantoor was het er niet zo mee eens, wat ik ook wel kan begrijpen.
Mwah, op zich ben ik het wel eens dat een Kruidvat niet de beste plek is voor dit soort grapjes. Het is nogal een verschil of er een seksspeeltje in de winkel ligt of dat je er een huehue-grap mee maakt midden in de winkel.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker boeiend denk ik dan. Kinderen snappen de grap toch niet, of wat dat spul is.
En als ze dat wel snappen, kunnen de desbetreffende ouders beter even in de spiegel kijken als ze zich er aan storen.
Vroeger, toen er nog geen sociale media was en dit soort 'ophef' beperkt bleef tot het lokale suffertje ipv dat het de landelijke media haalt. Wat een armoe.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:59 schreef Speedfight het volgende:
Ja, maar de manier waarop het grapje is gemaakt, is heel netjes.
De Kerstman komt ook letterlijk na Sinterklaas, dus voor kinderen is het alleen maar logisch.
Die begrijpen die dubbelzinnigheid nog niet.
Maar dat was het op zich ook toch.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Meer een "joh, moet dat" vanuit HQ en weghalen was zat aandacht geweest.
Blijkbaar was het spannend genoeg voor rtlnieuws.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat was het op zich ook toch.
Mwah, deze zijn specifiek voor vrouwen he. Da's juist weer een streepje voor.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:06 schreef rival het volgende:
Ik kan me tegenwoordig in ieder geval heel goed voorstellen dat een bedrijf daar voorzichtig mee is.
Voor je het weet ben je de volgende gecancelde
Nou ja je weet niet waardoor Henk en Ingrid morgen getriggerd raken natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, deze zijn specifiek voor vrouwen he. Da's juist weer een streepje voor.
Maar Henk en Ingrid zijn anti-woke.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ja je weet niet waardoor Henk en Ingrid morgen getriggerd raken natuurlijk
Ik kan wel wat religieuze instellingen bedenken die hier iets van vinden. Vrouwen die seksuele handelingen verrichten voor enkel genot?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, deze zijn specifiek voor vrouwen he. Da's juist weer een streepje voor.
Je hoort Henk al pochen tijdens de buurt BBQ dat zijn Ingrid dat niet nodig heeft want ze heeft hem toch. En die leuke milf van 53 mag ook best een langskomen om daarvan mee te genieten.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Henk en Ingrid zijn anti-woke.
Goed punt. Welk stel is het Woke stel? Dan weet ik dat voortaanquote:Op donderdag 1 december 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar Henk en Ingrid zijn anti-woke.
Nu verlang ik weer terug naar naar de buurt BBQ van afgelopen zomer.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoort Henk al pochen tijdens de buurt BBQ dat zijn Ingrid dat niet nodig heeft want ze heeft hem toch. En die leuke milf van 53 mag ook best een langskomen om daarvan mee te genieten.
Oeh, zit er niet een staartje bible belt bij Leiden in de buurt.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel wat religieuze instellingen bedenken die hier iets van vinden. Vrouwen die seksuele handelingen verrichten voor enkel genot?
Q. en mrs Q. toch?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:16 schreef rival het volgende:
Goed punt. Welk stel is het Woke stel? Dan weet ik dat voortaan
Godver, ik hķķr dit gewoon.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoort Henk al pochen tijdens de buurt BBQ dat zijn Ingrid dat niet nodig heeft want ze heeft hem toch. En die leuke milf van 53 mag ook best een langskomen om daarvan mee te genieten.
Of woont ze op nr. 53?quote:
Ik ben soberzo geen MILF en dat ga ik nooit worden ook.quote:
Weet Henk veel. Die vindt elke vrouw die ouder is dan 30 en jonger is dan Ingrid een milf.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben soberzo geen MILF en dat ga ik nooit worden ook.
Komt er bij je keel weer uit :’)quote:Op donderdag 1 december 2022 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je dat allemaal laat.
Brrrrquote:Op donderdag 1 december 2022 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet Henk veel. Die vindt elke vrouw die ouder is dan 30 en jonger is dan Ingrid een milf.
Duurt veel te lang allemaal. Bestel er gewoon één joh.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik mocht die van Senn lenen. Of delen ofzo.
Yasssquote:
Wat voor feestje heb je? Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:21 schreef Speedfight het volgende:
Yasss![]()
Geen zin vandaag.
Vanavond feestje in Utrecht, da's wel leuk
één of ander trancerockachtig ding, ken het zelf niet. Temple Fang.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor feestje heb je? Veel plezier alvast.
Feestjesquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Yasss![]()
Geen zin vandaag.
Vanavond feestje in Utrecht, da's wel leuk
Pff ik moet de rest van het weekend als de wiedeweerga mijn surprise afmaken, deadline zondag eind van de middagquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Feestjes
Ik ga gewoon lekker weinig doen dit weekend. Beetje gamen, beetje kerel vervelen, beetje series kijken, dat idee.
Trance rock? Zwevend dansen? Ik ben nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:30 schreef Speedfight het volgende:
één of ander trancerockachtig ding, ken het zelf niet. Temple Fang.
ga met een vriendin mee, ik mag niet zwevend dansen van haar
Oh die! Da's zo'n band die ik enorm vaak langs zie komen bij bekenden, maar waar ik zelf geen donder mee heb.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:30 schreef Speedfight het volgende:
[..]
één of ander trancerockachtig ding, ken het zelf niet. Temple Fang.
ga met een vriendin mee, ik mag niet zwevend dansen van haar
Te commercieel zeker?quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh die! Da's zo'n band die ik enorm vaak langs zie komen bij bekenden, maar waar ik zelf geen donder mee heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |