Goed punt. Welk stel is het Woke stel? Dan weet ik dat voortaanquote:Op donderdag 1 december 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar Henk en Ingrid zijn anti-woke.
Nu verlang ik weer terug naar naar de buurt BBQ van afgelopen zomer.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoort Henk al pochen tijdens de buurt BBQ dat zijn Ingrid dat niet nodig heeft want ze heeft hem toch. En die leuke milf van 53 mag ook best een langskomen om daarvan mee te genieten.
Oeh, zit er niet een staartje bible belt bij Leiden in de buurt.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel wat religieuze instellingen bedenken die hier iets van vinden. Vrouwen die seksuele handelingen verrichten voor enkel genot?
Q. en mrs Q. toch?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:16 schreef rival het volgende:
Goed punt. Welk stel is het Woke stel? Dan weet ik dat voortaan
Godver, ik hķķr dit gewoon.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoort Henk al pochen tijdens de buurt BBQ dat zijn Ingrid dat niet nodig heeft want ze heeft hem toch. En die leuke milf van 53 mag ook best een langskomen om daarvan mee te genieten.
Of woont ze op nr. 53?quote:
Ik ben soberzo geen MILF en dat ga ik nooit worden ook.quote:
Weet Henk veel. Die vindt elke vrouw die ouder is dan 30 en jonger is dan Ingrid een milf.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben soberzo geen MILF en dat ga ik nooit worden ook.
Komt er bij je keel weer uit :’)quote:Op donderdag 1 december 2022 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je dat allemaal laat.
Brrrrquote:Op donderdag 1 december 2022 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet Henk veel. Die vindt elke vrouw die ouder is dan 30 en jonger is dan Ingrid een milf.
Duurt veel te lang allemaal. Bestel er gewoon één joh.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik mocht die van Senn lenen. Of delen ofzo.
Yasssquote:
Wat voor feestje heb je? Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:21 schreef Speedfight het volgende:
Yasss![]()
Geen zin vandaag.
Vanavond feestje in Utrecht, da's wel leuk
één of ander trancerockachtig ding, ken het zelf niet. Temple Fang.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor feestje heb je? Veel plezier alvast.
Feestjesquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Yasss![]()
Geen zin vandaag.
Vanavond feestje in Utrecht, da's wel leuk
Pff ik moet de rest van het weekend als de wiedeweerga mijn surprise afmaken, deadline zondag eind van de middagquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Feestjes
Ik ga gewoon lekker weinig doen dit weekend. Beetje gamen, beetje kerel vervelen, beetje series kijken, dat idee.
Trance rock? Zwevend dansen? Ik ben nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:30 schreef Speedfight het volgende:
één of ander trancerockachtig ding, ken het zelf niet. Temple Fang.
ga met een vriendin mee, ik mag niet zwevend dansen van haar
Oh die! Da's zo'n band die ik enorm vaak langs zie komen bij bekenden, maar waar ik zelf geen donder mee heb.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:30 schreef Speedfight het volgende:
[..]
één of ander trancerockachtig ding, ken het zelf niet. Temple Fang.
ga met een vriendin mee, ik mag niet zwevend dansen van haar
Te commercieel zeker?quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh die! Da's zo'n band die ik enorm vaak langs zie komen bij bekenden, maar waar ik zelf geen donder mee heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |