quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:53 schreef drekske het volgende:
[..]
Zeker:Bedankt voor de tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Succes!
ik blijf zoeken![]()
Het aantal punten zegt soms ook iets over het aantal werk wat je ervoor moet doen en niet zo zeer hoe moeilijk het is. En soms het aantal denkstappen is het aantal punten, terwijl de denkstappen eigenlijk best eenvoudig zijn los van elkaar. Dus ik kijk vooral niet naar de punten als ik begin aan een puzzel. Elk jaar zijn het de vragen met de meeste punten die toch nog vrij vaak opgelost worden, bij zowel de Belgische als de Nederlandse puzzelquote:Op woensdag 28 december 2022 08:11 schreef RedShark82 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar opgave 1 opgelost gekregen. Heeft me toch al een paar avondjes gekost. Langer dan ik gedacht had. Voor de andere ben ik nog in volle zoektocht. Ik probeer de opgaven van 1 punt. Die lijken mij toch iets gemakkelijker? Niet?
Dat is eigenlijk echt echt echt niet de bedoeling. Zeker bij deze puzzel zit de fun hem net in het feit dat je weet dat zoveel mensen er mee bezig zijn, maar niemand dingen weggeeft. Maar probeer eens diverse versleutelingsmanieren uit waarbij de kleur zelf absoluut een tip is, en je komt er welquote:Op donderdag 29 december 2022 16:06 schreef Puzzelaar123 het volgende:
iemand die me de groene sleutel bij vraag 1 kan geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker, volledig analoog. Afdrukken en uitknippen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:58 schreef StevenTijpel69420 het volgende:
Iemand die er bij 26c al in geslaagd is de puzzel 'analoog' op te lossen?
Al even op zitten zoeken en vloeken zonder vooruitgang, dus zal eerder met bruteforce moeten dan.
Je hebt nog ff, dus wie weet!quote:Op zondag 15 januari 2023 22:09 schreef SolarStorm het volgende:
Ik heb het zeker niet opgegeven, maar de afgelopen paar dagen wel wat meer afstand genomen. Hopelijk helpt dat bij de laatste push... Het viel me ook op dat er inderdaad weinig over gepost wordt. Ik weet niet af het dit jaar minder leeft, dat zou jammer zijn. Nu plaats ik hier zelf ook niet frequent berichten, dus ben er zelf ook wel debet aan.
*meer verlegen.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:26 schreef CarloV het volgende:
[..]
Je hebt nog ff, dus wie weet!
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Belgen wat verlegener worden als ze zich op een Nederlandse site begeven
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:00 schreef KTruyaert93 het volgende:
Zit er in 1cDie was toch gecorrigeerd in het erratum, nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Oopsie, weet niet waarom dat bericht als nieuw verscheen. Negeer dit.
Vorig jaar was het op 9 mei. De opaves zijn ook wel nog iets later gepubliceerd dan de vorige.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:51 schreef Verstrooid_Profke het volgende:
iemand een idee wanneer de oplossingen komen?
quote:Kala — Today at 08:37
Feedback van de puzzelmakers:
Ze zijn van februari tot en met mei op buitenlandse zending geweest. Dit is de belangrijkste reden van de vertraging.
Beste inschatting qua timing: deze week wordt de top 10 gecontacteerd. En in de week/weken die volgt/volgen, zullen de uitwerkingen gepubliceerd worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |