Snap ik, die "mannen" zijn allemaal bang voor een naaldquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je ziet er wel een stuk minder lelijke tatoos.
Brocolli, selderij, wortel, paprikaquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welke groenten? Ik heb net Thaise groene curry gegeten.
Wijlen Rijk de Gooyer (niet gay) speelde het in zijn jeugdjaren.quote:
Behalve dat je een ring hebt heeft korfbal geen overeenkomsten met Basketbal, qua tactiek lijkt het veel meer op handbal.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor alle mietjes die te slecht/zwak zijn voor basketbal.
Geen GUP op je lul getatoeëerd hebben staanquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, die "mannen" zijn allemaal bang voor een naald
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, die "mannen" zijn allemaal bang voor een naald
Uitzondering, regel.quote:
Huisvrouwtje gespotquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welke groenten? Ik heb net Thaise groene curry gegeten.
Dat maakt voor die mietjes niks uit.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Behalve dat je een ring hebt heeft korfbal geen overeenkomsten met Basketbal, qua tactiek lijkt het veel meer op handbal.
Kanté is geblesseerd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog wel een rebus
[ afbeelding ]
Het woord korf klinkt wel om jeuk van te krijgen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Behalve dat je een ring hebt heeft korfbal geen overeenkomsten met Basketbal, qua tactiek lijkt het veel meer op handbal.
Fattie gespotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |