Uhhuhquote:
Dat boeit me nou echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het met Demy de Zeeuw?
God bless Texasquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Arno is een Amerikaan.
Die denkt dat Denemarken Amsterdam is.
En Kopenhagen een land vlakbij Duitsland.
AZ met Ajax vergelijkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
ziEn zE daT iN AmStErdAm
Je kan wel merken dat Arno een zwakzinnige is net als alle andere AZ supporters.
Alkmaarse dag vandaag. Lekker aan de kaas.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
ziEn zE daT iN AmStErdAm
Je kan wel merken dat Arno een zwakzinnige is net als alle andere AZ supporters.
Druk met kledingmerk toch, Balr ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben jij voor AZ?quote:
Natuurlijk nietquote:
AZ heeft wel veel kaasblonde spelers itt Ajaxquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:41 schreef GGMM het volgende:
Alleen vrouwen en korfbalfans zijn voor AZ
17 miljoen waard volgens Quote, heeft een aantal bedrijfjes in kleding en sportdata analyse.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kees Kist!quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AZ heeft wel veel kaasblonde spelers itt Ajax
Als ik dat mag zeggen
Stukje SS rassenleer.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AZ heeft wel veel kaasblonde spelers itt Ajax
Als ik dat mag zeggen
Jij zegt hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |