Allicht bedoelt hij Trinko Keen?quote:
Sterlingquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Noem 1 speler van Engeland die jullie zouden willen meenemen naar het Nederlands elftal.
Dat overkwam me ook daarjuist.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geef me gewoon even tijd om te editten ja.
Behoorlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat overkwam me ook daarjuist.
Irritant he
Broer van Commander?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Allicht bedoelt hij Trinko Keen?
Commander Keen.quote:
Leuker dan de 'grappen' in dit topic.quote:
De sfeer is ontspannen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuker dan de 'grappen' in dit topic.
Jammer. Ik gun USA wel iets. Engeland daarentegen helemaal niks!quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:17 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik denk niet dat er nog wedstrijden gaan komen dit WK tussen twee landen die ik minder een overwinning gun dan deze twee.
Gelukkig monterde Stekelenburg hem 2 uur later weer op.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat dacht van Gaal vanmiddag om 17:00uur.
Zo danquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Jammer. Ik gun USA wel iets. Engeland daarentegen helemaal niks!
Mocht België ijshockey of basketbal serieus gaan nemen, berg je dan maar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest de VS voetbal serieus nemen zoals American Football of baseball, man het zou een wereldteam zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |