Je zou bijna denken dat die het gewoon niet in zijn vingers heeft.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Je zou eigenlijk verwachten dat de spelers die hij nu tot zijn beschikking heeft uit zijn hand zouden moeten eten want of door 'm gekocht, jong en gretig... de ervaren internationals die hem wellicht al minder pruimen zijn er nog niet eens bij
Het vreemde is dan weer dat ie bij Brugge volgens mij helemaal niet zoveel goals tegen kreeg...quote:Op woensdag 7 december 2022 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die het gewoon niet in zijn vingers heeft.
En ondanks een inhaalrace en kampioenschap, waren ze totaal niet rouwig dat die ging en werd die veracht omdat die Frank de Boer-voetbal speelde. Bij Twente waren ze er ook snel klaar mee en bij Hoffenheim werd die gewoon ontslagen (''conflict'')quote:Op woensdag 7 december 2022 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het vreemde is dan weer dat ie bij Brugge volgens mij helemaal niet zoveel goals tegen kreeg...
Wij zijn er waarschijnlijk eind januari wel vanaf, alleen is je seizoen dan al volledig naar de klotequote:Op woensdag 7 december 2022 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ondanks een inhaalrace en kampioenschap, waren ze totaal niet rouwig dat die ging en werd die veracht omdat die Frank de Boer-voetbal speelde. Bij Twente waren ze er ook snel klaar mee en bij Hoffenheim werd die gewoon ontslagen (''conflict'')
Gezien het ontwijkende gedrag van Sar en sowieso de redelijke stuurloosheid van de hele club vrees ik pas in maart . En ja dan is het seizoen al verrot en tot dan zullen er wel meer dingen gelekt worden .quote:Op woensdag 7 december 2022 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij zijn er waarschijnlijk eind januari wel vanaf, alleen is je seizoen dan al volledig naar de klote
Veel te laat voor de landstitel. Zonde wel.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij zijn er waarschijnlijk eind januari wel vanaf, alleen is je seizoen dan al volledig naar de klote
Je mag nog hopen dat je plek 2 pakt, want een jaar geen CL zou helemaal verrot zijn qua begroting, dan doe je meteen weer een enorme jas uit.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veel te laat voor de landstitel. Zonde wel.
Dit worden Martin Jol-aankopen. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij mag ook nog aankopen doen. Dit gaat helemaal fout
Laten de situatie zonder duidelijkheid over de TD ook al ruim een jaar bestaan. Nee, daadkrachtig is meneer Edwin / De directie niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt af, voorlopig denken ze dat hij het allemaal nog op de rit krijgt.
Is dit recent nog ergens gezegd? Want dat las ik wat weken terug maar gelukkig bleef het rustig. Moeten zeker spelers bij, maar niet uit de koker van Schreuder. Dus dan liever even geen aankopen en dan over paar weken een nieuwe trainer en niet met nog meer verspilde miljoenen en dure mislukkelingen onder contract.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij mag ook nog aankopen doen. Dit gaat helemaal fout
Er was natuurlijk best een beetje paniek van de zomer en even los van Schreuder vraag ik me af of Overmars het in die omstandigheden veel beter had gedaan, uiteindelijk goed dat Ocampos niet door is gegaan al had hij bij koop waarschijnlijk wel gespeeld.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit recent nog ergens gezegd? Want dat las ik wat weken terug maar gelukkig bleef het rustig. Moeten zeker spelers bij, maar niet uit de koker van Schreuder. Dus dan liever even geen aankopen en dan over paar weken een nieuwe trainer en niet met nog meer verspilde miljoenen en dure mislukkelingen onder contract.
Brugge stond iets van 4e toen hij aantrad en nu staan ze weer zoiets. Hij heeft ze daar kampioen gemaakt.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ondanks een inhaalrace en kampioenschap, waren ze totaal niet rouwig dat die ging en werd die veracht omdat die Frank de Boer-voetbal speelde. Bij Twente waren ze er ook snel klaar mee en bij Hoffenheim werd die gewoon ontslagen (''conflict'')
Bassey kwam uit zijn koker geloof ik en dat vond iedereen de nieuwe martinez die voor 100 miljoen naar de prem zou gaan. Het kan verkeren hequote:Op donderdag 8 december 2022 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit recent nog ergens gezegd? Want dat las ik wat weken terug maar gelukkig bleef het rustig. Moeten zeker spelers bij, maar niet uit de koker van Schreuder. Dus dan liever even geen aankopen en dan over paar weken een nieuwe trainer en niet met nog meer verspilde miljoenen en dure mislukkelingen onder contract.
Nouja ik zie hem als een soort Davidson Sanchez. Kan best nog wat worden met een goede speler naast hem. En dan bedoel ik niet dat Timber niet goed is. Maar het is geen speler die een mede centrale verdediger bij de hand kan nemen. En het is ook geen passer (wel een leuke dribbel om in te dribbelen). Dus die twee centraal achterin tegen ploegen die druk zetten gaat ook de komende maanden weer voor problemen zorgen.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bassey kwam uit zijn koker geloof ik en dat vond iedereen de nieuwe martinez die voor 100 miljoen naar de prem zou gaan. Het kan verkeren he
Eens hoor, Timber mist Martinez ook want aardig verdedigen is niet hetzelfde als leiding geven aan een verdediging en dat wordt nu wel van hem gevraagd.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nouja ik zie hem als een soort Davidson Sanchez. Kan best nog wat worden met een goede speler naast hem. En dan bedoel ik niet dat Timber niet goed is. Maar het is geen speler die een mede centrale verdediger bij de hand kan nemen. En het is ook geen passer (wel een leuke dribbel om in te dribbelen). Dus die twee centraal achterin tegen ploegen die druk zetten gaat ook de komende maanden weer voor problemen zorgen.
Welke geweldenaar gaat hem daar uit de basis houden dan?quote:Op vrijdag 9 december 2022 02:38 schreef freaky40 het volgende:
Ziyech trekt een lange neus en zegt helemaal niets in Amsterdam...deal met Milaan bijna rond, dat zal dan januari pas officieel rond komen natuurlijk. Lekker op het bankje weer...lekker man...
Ik denk dat ze met die Kaplan de opvolger voor Timber al in huis denken te hebben. Wellicht staat die jongen er na de winterstop al wel in, al heb je dan een rechtsbenig centraal duo.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was natuurlijk best een beetje paniek van de zomer en even los van Schreuder vraag ik me af of Overmars het in die omstandigheden veel beter had gedaan, uiteindelijk goed dat Ocampos niet door is gegaan al had hij bij koop waarschijnlijk wel gespeeld.
Een vervanger van Alvarez en Timber lijken me wel nodig want die vertrekken op z'n laatst komende zomer.
Die Kaplan is links maar schijnt redelijk tweebenig te zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met die Kaplan de opvolger voor Timber al in huis denken te hebben. Wellicht staat die jongen er na de winterstop al wel in, al heb je dan een rechtsbenig centraal duo.
Wie is ze?quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:55 schreef Mani89 het volgende:
Willen ze toevallig niet ook nog Klaassen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |