abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206891232
Resumerend denk ik dat het negatieve sentiment rondom Seedorf wellicht vooral zijn oorsprong heeft in zijn gedrag en prestaties in het nationale elftal.

Wat ergens ook wel logisch is, want de groep mensen die hem heeft gevolgd door zijn hele carrière is natuurlijk veel kleiner dan de massa die hem heeft zien falen in het oranje.
pi_206891401
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 08:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is Huntelaar al gesignaleerd in Qatar voor Noppie?
Noppie is over ruim een week thuis. Scheelt weer vliegen.
  donderdag 1 december 2022 @ 12:24:13 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206891539
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 11:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij heeft met vrijwel elke bondscoach gedoe gehad. Over zijn positie, over penalty's, over de manier van hem benaderen. Hiddink, Advocaat, Van Basten was er gelijk al klaar mee.

Al waren dat volgens Seedorf zelf politieke keuzes. Wat moet je met zo'n clown.
Clown vind ik wel overdreven want voetballen kon hij natuurlijk heel goed, hij vond zichzelf wat te belangrijk en dat is altijd moeilijk in een teamsport.
pi_206891727
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Clown vind ik wel overdreven want voetballen kon hij natuurlijk heel goed, hij vond zichzelf wat te belangrijk en dat is altijd moeilijk in een teamsport.
Clown is meer van toepassing op zijn maatje Davids inderdaad.
  donderdag 1 december 2022 @ 12:57:48 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206891907
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 12:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Clown is meer van toepassing op zijn maatje Davids inderdaad.
Ook een goeie voetballer, iets te lang doorgegaan, was op een gegeven moment overal een stap te laat, verder hoe hij als persoon is/was vind ik allemaal niet zo relevant al is vrouwen meppen natuurlijk not done.
pi_206891987
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ook een goeie voetballer, iets te lang doorgegaan, was op een gegeven moment overal een stap te laat, verder hoe hij als persoon is/was vind ik allemaal niet zo relevant al is vrouwen meppen natuurlijk not done.
In de basis wel met je eens, het gaat om het voetbal. Toch geniet ik veel meer van goede spelers als ze ook sympathiek zijn. Dan is de gunfactor wat hoger en hoop ik toch net wat harder dat ze het goed doen.

Maar goed, als Noa Lang ons wereldkampioen maakt juich ik net zo hard als wanneer Gakpo dat doet.
pi_206892106
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar mocht hij eventueel een technische functie krijgen is dat tweede belangrijker dan hoe een grote voetballer het wel of niet was.
blablablabla
pi_206892261
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar mocht hij eventueel een technische functie krijgen is dat tweede belangrijker dan hoe een grote voetballer het wel of niet was.
Davids zat toch een blauwe maandag in de RvC? Heeft hij toen Cruijff niet indirect beschuldigd van racisme?
pi_206892278
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Davids zat toch een blauwe maandag in de RvC? Heeft hij toen Cruijff niet indirect beschuldigd van racisme?
Ja hij zat daar zogenaamd omdat hij zwart was. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, bij Oranje ook trouwens.
blablablabla
pi_206892307
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja hij zat daar zogenaamd omdat hij zwart was. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, bij Oranje ook trouwens.
Het ging wel wat verder dan dat. Het ging ook over racistische uitlatingen binnen de RvC vergaderingen waarvan later zou zijn uitgelekt dat hij daar mee op Cruijff doelde.

Maar goed, dat is van vroeger. In het nu kan ik oud-spelers als Seedorf en Davids echt niet serieus nemen als aanvullingen op een technische staf.
  donderdag 1 december 2022 @ 13:54:30 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206892532
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij had in de VS of Engeland die baan nooit gekregen.
  donderdag 1 december 2022 @ 14:02:11 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206892610
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het ging wel wat verder dan dat. Het ging ook over racistische uitlatingen binnen de RvC vergaderingen waarvan later zou zijn uitgelekt dat hij daar mee op Cruijff doelde.

Maar goed, dat is van vroeger. In het nu kan ik oud-spelers als Seedorf en Davids echt niet serieus nemen als aanvullingen op een technische staf.
Het ging meen ik over het achterland aan jeugdvoetbal in Zuidoost, Cruijff zei zoiets dat hij juist in de RVC zat om die banden aan te halen, dat vond hij racistisch.

Ed was dan ook de enige in de raad van commissarissen die zichzelf raad van commissaris noemde. :)
pi_206892674
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 14:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het ging meen ik over het achterland aan jeugdvoetbal in Zuidoost, Cruijff zei zoiets dat hij juist in de RVC zat om die banden aan te halen, dat vond hij racistisch.

Ed was dan ook de enige in de raad van commissarissen die zichzelf raad van commissaris noemde. :)
Ed geeft dan ook niet de indruk enige vorm van intelligentie te bezitten. Dat zit bij Seedorf wel wat beter, althans dat is mijn indruk.
pi_206892796
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Behalve z'n huidskleur is er toch sowieso geen enkel argument om Davids iets anders te laten doen dan de parkeerplaats laten vegen of zo.
pi_206892822
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 14:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Behalve z'n huidskleur is er toch sowieso geen enkel argument om Davids iets anders te laten doen dan de parkeerplaats laten vegen of zo.
_O-
blablablabla
  donderdag 1 december 2022 @ 14:52:56 #116
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_206893220
Snap die negativiteit over Davids niet zo, als hij bij Ajax de droogtrainingen zou verzorgen hadden jullie gewoon eerste gestaan
Makkelijk eerste
  donderdag 1 december 2022 @ 14:53:21 #117
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206893228
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:58 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Ten Hag stelde hem wel op in het middenveld. 1 keer in de spits geprobeerd en dat duurde 10 minuten.
Ja en de rest van de tijd waren het korte invalbeurten
pi_206921797
Klaar nu :(

Als je al niet van blackburn kan winnen :')

Weg met schreuder :r
stupidity has become as common as common sense was before
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 december 2022 @ 12:51:34 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_206921912
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Klaar nu :(

Als je al niet van blackburn kan winnen :')

Weg met schreuder :r
Zonder 11 internationals.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206922114
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Tegen een team dat niet in de hoogste league speelt.
En met spelers zat die er normaal ook staan.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_206923167
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja, Pasveer, Blind en Klaassen mis je echt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 december 2022 @ 14:42:37 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_206923269
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 14:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Ja, Pasveer, Blind en Klaassen mis je echt.
Blijkbaar wel ja.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 3 december 2022 @ 15:14:26 #123
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_206923651
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:05 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Tegen een team dat niet in de hoogste league speelt.
En met spelers zat die er normaal ook staan.
Zelfs in die liek betalen ze veel meer aan salarissen dan hier
RED ONS HENNIEGOD
pi_206928995
Ach, het was een momentopname met louter en alleen jong spelers nagenoeg in je team. Hier gaat het niet om, het gaat er om dat het straks met het complete team weer terug van het WK + wat nieuwe aanwinsten, gaat marcheren.
Allemaal cabaretteketet!
  Trouwste user 2022 maandag 5 december 2022 @ 13:23:45 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_206950781
Waar afgelopen week vrijwel de volledige selectie van Jong Ajax mee mocht op trainingskamp met de eerste selectie naar Marbella, bleef Sontje Hansen achter in Nederland. De twintigjarige aanvaller, die dit seizoen bij Jong Ajax tot op heden goed was voor vier goals en drie assists, werd voor even de wacht aangezegd. Reden is dat hij nog altijd niet zijn handtekening heeft gezet onder een nieuw contract. Al ruim een half jaar is de clubleiding van Ajax in de weer met het management van Hansen om tot een akkoord te komen.

Boekhouding voor verenigingen - Nr. 1 boekhoudsoftware van NL
'Wij vinden dat hij moet bijtekenen bij Ajax', schetste trainer Alfred Schreuder afgelopen week de situatie rond de aanvaller, die in de nadrukkelijke belangstelling staat van meerdere Eredivisie-clubs. 'Daar is ook de keuze op gemaakt om hem niet mee te nemen. De club moet leidend zijn, niet de spelers. Dat is ook de les die in de voorbije jaren is geleerd met aflopende contracten van talenten. Ik vind het overigens ook onbegrijpelijk dat het bij jonge talenten, die nog alles moeten laten zien in het eerste elftal, zo lang duurt voordat je een nieuw contract bij Ajax tekent.'

Ajax wil door een hardere opstelling afrekenen met het recente verleden, waarin talenten na een lang, maar tevergeefs onderhandelingstraject de club transfervrij verlieten. Het beste voorbeeld was Brian Brobbey, die anderhalf jaar geleden transfervrij naar RB Leipzig vertrok, om vervolgens afgelopen zomer voor ruim zestien miljoen euro te moeten worden teruggehaald. Om dit soort situaties in de toekomst tegen te gaan, wil Ajax al eerder in het seizoen ingrijpen.

Kaplan

Overigens lieten in Marbella tijdens het trainingskamp meerdere jonge talenten zichzelf op een positieve manier zien. Een van hen is Ahmetcan Kaplan. De negentienjarige Turkse verdediger kwam afgelopen zomer voor 9,5 miljoen euro over van Trabzonspor, maar moest door een knieblessure in de eerste seizoenshelft lange tijd toekijken. Inmiddels is de linksbenige centrale verdediger weer helemaal fit.

'Kaplan is een complete speler, heeft veel talent', zegt Schreuder. 'Hij kan, zoals vandaag in de partijspelen ook goed te zien is, de opbouw goed verzorgen, heeft een goede inspeelpass, maar is ook een goede kopper, zowel verdedigend als aanvallend. Nu hij weer fit is en maximaal belast kan worden, kan hij stappen gaan maken.'

https://www.msn.com/nl-nl(...)441cbce1a113dbea4e3c

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')