Noppie is over ruim een week thuis. Scheelt weer vliegen.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is Huntelaar al gesignaleerd in Qatar voor Noppie?
Clown vind ik wel overdreven want voetballen kon hij natuurlijk heel goed, hij vond zichzelf wat te belangrijk en dat is altijd moeilijk in een teamsport.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft met vrijwel elke bondscoach gedoe gehad. Over zijn positie, over penalty's, over de manier van hem benaderen. Hiddink, Advocaat, Van Basten was er gelijk al klaar mee.
Al waren dat volgens Seedorf zelf politieke keuzes. Wat moet je met zo'n clown.
Clown is meer van toepassing op zijn maatje Davids inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clown vind ik wel overdreven want voetballen kon hij natuurlijk heel goed, hij vond zichzelf wat te belangrijk en dat is altijd moeilijk in een teamsport.
Ook een goeie voetballer, iets te lang doorgegaan, was op een gegeven moment overal een stap te laat, verder hoe hij als persoon is/was vind ik allemaal niet zo relevant al is vrouwen meppen natuurlijk not done.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Clown is meer van toepassing op zijn maatje Davids inderdaad.
In de basis wel met je eens, het gaat om het voetbal. Toch geniet ik veel meer van goede spelers als ze ook sympathiek zijn. Dan is de gunfactor wat hoger en hoop ik toch net wat harder dat ze het goed doen.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een goeie voetballer, iets te lang doorgegaan, was op een gegeven moment overal een stap te laat, verder hoe hij als persoon is/was vind ik allemaal niet zo relevant al is vrouwen meppen natuurlijk not done.
Maar mocht hij eventueel een technische functie krijgen is dat tweede belangrijker dan hoe een grote voetballer het wel of niet was.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een goeie voetballer, iets te lang doorgegaan, was op een gegeven moment overal een stap te laat, verder hoe hij als persoon is/was vind ik allemaal niet zo relevant al is vrouwen meppen natuurlijk not done.
Davids zat toch een blauwe maandag in de RvC? Heeft hij toen Cruijff niet indirect beschuldigd van racisme?quote:Op donderdag 1 december 2022 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar mocht hij eventueel een technische functie krijgen is dat tweede belangrijker dan hoe een grote voetballer het wel of niet was.
Ja hij zat daar zogenaamd omdat hij zwart was. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, bij Oranje ook trouwens.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Davids zat toch een blauwe maandag in de RvC? Heeft hij toen Cruijff niet indirect beschuldigd van racisme?
Het ging wel wat verder dan dat. Het ging ook over racistische uitlatingen binnen de RvC vergaderingen waarvan later zou zijn uitgelekt dat hij daar mee op Cruijff doelde.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij zat daar zogenaamd omdat hij zwart was. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, bij Oranje ook trouwens.
Hij had in de VS of Engeland die baan nooit gekregen.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar mocht hij eventueel een technische functie krijgen is dat tweede belangrijker dan hoe een grote voetballer het wel of niet was.
Het ging meen ik over het achterland aan jeugdvoetbal in Zuidoost, Cruijff zei zoiets dat hij juist in de RVC zat om die banden aan te halen, dat vond hij racistisch.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ging wel wat verder dan dat. Het ging ook over racistische uitlatingen binnen de RvC vergaderingen waarvan later zou zijn uitgelekt dat hij daar mee op Cruijff doelde.
Maar goed, dat is van vroeger. In het nu kan ik oud-spelers als Seedorf en Davids echt niet serieus nemen als aanvullingen op een technische staf.
Ed geeft dan ook niet de indruk enige vorm van intelligentie te bezitten. Dat zit bij Seedorf wel wat beter, althans dat is mijn indruk.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging meen ik over het achterland aan jeugdvoetbal in Zuidoost, Cruijff zei zoiets dat hij juist in de RVC zat om die banden aan te halen, dat vond hij racistisch.
Ed was dan ook de enige in de raad van commissarissen die zichzelf raad van commissaris noemde.
Behalve z'n huidskleur is er toch sowieso geen enkel argument om Davids iets anders te laten doen dan de parkeerplaats laten vegen of zo.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij zat daar zogenaamd omdat hij zwart was. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, bij Oranje ook trouwens.
quote:Op donderdag 1 december 2022 14:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Behalve z'n huidskleur is er toch sowieso geen enkel argument om Davids iets anders te laten doen dan de parkeerplaats laten vegen of zo.
Ja en de rest van de tijd waren het korte invalbeurtenquote:Op woensdag 30 november 2022 15:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ten Hag stelde hem wel op in het middenveld. 1 keer in de spits geprobeerd en dat duurde 10 minuten.
Zonder 11 internationals.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Klaar nu
Als je al niet van blackburn kan winnen
Weg met schreuder
Tegen een team dat niet in de hoogste league speelt.quote:
Blijkbaar wel ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, Pasveer, Blind en Klaassen mis je echt.
Zelfs in die liek betalen ze veel meer aan salarissen dan hierquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen een team dat niet in de hoogste league speelt.
En met spelers zat die er normaal ook staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |