Kim D?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:13 schreef Loveable het volgende:
Benieuwd bij wie zijn of haar kastje ze het verstopt heeft.. maar waarom om degene terug te pakken?
Ze eet alleen de chocola er vanaf.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:13 schreef Sasoema het volgende:
Maddie die ook de m&m niet luste, Maddie die zich constant in het nauw brengt
Die had toch haar afgeschoren, die loopt 's nachts rondquote:
Is dat bij het bed van Kim D. ?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah.. Gluipkutje Maddie
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, al tig mensen hebben al iets verstopt hihaho, nu is het ineens een halsmisdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:15 schreef juul. het volgende:
Maddy die zo prat ging op haar eerlijkheid, ik ben altijd eerlijk
Kim haar was afgeknipt Huhuhuhuhuhuhuhuhquote:
Nee dat was Maddyquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kim haar was afgeknipt Huhuhuhuhuhuhuhuh
ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:18 schreef Kakadylo het volgende:
Het ligt gewoon weer in haar eigen kluisje zo te zien
Nee toch?quote:
nou hopelijk het kastje van wanda, want die zou ie,amd ver,oorden als het in haar kastje zou liggenquote:
Ester of Janet?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
Van wie is dat kastje? best rommelig..
Van Maddy zelf of naait ze iemand anders?
Oja in het begin toen ze er twee weken zaten toch? Maar of er echt een pluk haar afgeknipt was weten we nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kim haar was afgeknipt Huhuhuhuhuhuhuhuh
dan is het ruben zijn kastjequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Dat is dan toch het kastje van degene die naast haar in K3 ligt of zag ik dat verkeerd?
In haar slaapquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oja in het begin toen ze er twee weken zaten toch? Maar of er echt een pluk haar afgeknipt was weten we niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |