Dat boeit ons geen biet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:48 schreef herverwijderd het volgende:
In mijn geval kun je het jaren bewaren want ik mot geen bieten.
En als het om zo'n zak gaat, ongeopend, dan staat er toch ook een houdbaarheidsdatum op?quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:50 schreef Tijn het volgende:
Wat bedoel je met 'zak'? Ik ken alleen die luchtdicht gesealde verpakkingen.
Zoals dit: https://www.ah.nl/product(...)-rode-bieten-gekookt
Dat is echt hartstikke lang houdbaar. Veel langer dan een week. Misschien wel maanden.
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:58 schreef Viv het volgende:
[..]
En als het om zo'n zak gaat, ongeopend, dan staat er toch ook een houdbaarheidsdatum op?
quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:58 schreef Viv het volgende:
[..]
En als het om zo'n zak gaat, ongeopend, dan staat er toch ook een houdbaarheidsdatum op?
Misschien in Ierland niet.quote:
Die kon ik niet vinden op mijn zak misschien weggevallenquote:Op dinsdag 22 november 2022 14:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Verdulleme nog aan toe.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:58 schreef Viv het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Verdulleme nog aan toe.
Ik dacht dat er geen houdbaarheidsdatum op stond.
Maar het is zeg maar zo'n vacuumverpakking en de houdbaarheidsdatum stond echt piepklein tussen twee krootjes in dus daardoor had ik het niet gezien.
Houdbaar tot 1 februari nou dat komt wel goed dus. Topic mag dicht
Zei ik tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Houdbaar tot 1 februari nou dat komt wel goed dus. Topic mag dicht
Europese regelgeving verplicht dat ook in Ierland. .quote:
Dat laatstequote:Op dinsdag 22 november 2022 21:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Europese regelgeving.![]()
(Of ga ik er nu te serieus op in)
Ach ja.quote:
Ziet er prima uit.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:27 schreef sirdanilot het volgende:
En de soep was ook lekker
Met ribbekes
[ afbeelding ]
Aan de ribben te zien heb je een scherper mes nodig. Of heb je die gewoon uit elkaar gescheurd?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:27 schreef sirdanilot het volgende:
En de soep was ook lekker
Met ribbekes
[ afbeelding ]
Ja ik heb altijd botte messenquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aan de ribben te zien heb je een scherper mes nodig. Of heb je die gewoon uit elkaar gescheurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |