Best wel ja.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:43 schreef drakin het volgende:
Duurde lang dit keer, die 40 plussers ook altijd weer wat vergeten
Ik was eigenlijk bezig een plaatje te zoeken maar imgur doet raarquote:
Dat is verplichtquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:46 schreef pullup het volgende:
Soort omgekeerde kaap, staat nergens dat dat openen moet
Graai je hem ergens anders vandaan, ben nu wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk bezig een plaatje te zoeken maar imgur doet raar
Neh ik gun het Drakinquote:
Ik heb een verzameling op imgur staanquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Graai je hem ergens anders vandaan, ben nu wel nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een verzameling op imgur staan
Waar?quote:
Nee, ik zoek een plaatje maar weet nog niet welke, ik kijk gewoon of er nog wat leuks in de verzameling zitquote:
Je hebt in ieder geval iets gepost nuquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik zoek een plaatje maar weet nog niet welke, ik kijk gewoon of er nog wat leuks in de verzameling zit
of je kapt het gewoon afquote:
Helpt om te onthoudenquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval iets gepost nu
In MEM ga ik weer losquote:
Paken of pakkenquote:
Bright eyesquote:
Simon en Garfunkelquote:
Nee toen had ie Simon geditchedquote:
Memo gemist?quote:
Van de doorvaartquote:
quote:
Maar dat was het eerste wat in me opkwam.quote:
Doe je ook mee in een pool?quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:56 schreef pullup het volgende:
En ik heb geen punten gekregen door Argentinie
Ja met al mijn roeiersquote:
Hangt een beetje af van wat er te winnen valtquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja met al mijn roeiers
Maar heel serieus heb ik het niet ingevuld
Neequote:Op dinsdag 22 november 2022 13:59 schreef mario390 het volgende:
heeft van nistelroo de naam van
netelroos?
Goede fles wijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van wat er te winnen valt
Jurgens?quote:
ja wacken dat is bijna elke jaarquote:Op dinsdag 22 november 2022 14:46 schreef chufi het volgende:
Ik was eerst.... Maar ze winnen nog niet
Ik ben niet van de Heavy metalquote:Op dinsdag 22 november 2022 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wacken dat is bijna elke jaar
heavy metal met 70 000
Waar gaat u naartoe?quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:14 schreef engine het volgende:
Op Schiphol is het weer lekker rustig.
Weer naar Aberdeen voor twee tot drie wekenquote:
Dat is een aardige periode, mooi hoor Schotland, al zal jij daar niet veel van kunnen genieten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
Weer naar Aberdeen voor twee tot drie weken
Van de rest van Schotland niet denk ik maar heb deze keer wel een hotel in het centrum van de stad. Wel leuk om een keer ergens voetbal te kunnen kijken enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een aardige periode, mooi hoor Schotland, al zal jij daar niet veel van kunnen genieten.
Denk dat er weinig gevoetbald wordt .. alhoewel.. Schotland is nit op het WK en kunnen dus gewoon door met de competie.. Wel zonder Gioquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:35 schreef engine het volgende:
Ben toen vorig jaar ook naar de laatste wedstrijd van Aberdeen gaan kijken. Afgelopen zomer hebben ze een nieuwe keeper gekocht.....en die komt bij mij uit het dorp
Dat lijkt me inderdaad wel leuk in Schotland, daar leeft dat voetbal natuurlijk ook heel ergquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Van de rest van Schotland niet denk ik maar heb deze keer wel een hotel in het centrum van de stad. Wel leuk om een keer ergens voetbal te kunnen kijken enzo.
Toeval bestaat niet, zeggen zequote:Op dinsdag 22 november 2022 15:35 schreef engine het volgende:
Ben in maart ook naar de laatste wedstrijd van Aberdeen gaan kijken. Afgelopen zomer hebben ze een nieuwe keeper gekocht.....en die komt bij mij uit het dorp
Gezellig in de pub kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad wel leuk in Schotland, daar leeft dat voetbal natuurlijk ook heel erg
Schotland doet niet mee, ow dat ga ik even aan engine vertellenquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat er weinig gevoetbald wordt .. alhoewel.. Schotland is nit op het WK en kunnen dus gewoon door met de competie.. Wel zonder Gio
Ik lees net op FOK! dat Schotland niet meedoetquote:
Was je pa trainer?quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:37 schreef engine het volgende:
Mn pa zegt altijd dat hij als trainer de basis gelegd heeft
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net op FOK! dat Schotland niet meedoet
Van de Fjes enzo jaquote:
Jepquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Van die Kelle Roos dus .. nu snap ik m
Vanochtend zei ik dat ik hoopte dat Saoedi zou winnen en vanmiddag heb ik geld (paar centen ) verdiend met gelijkspelquote:
Lekker he?quote:
Ik hou er wel van, lekker slapenquote:
Met raam openquote:
Ja voel de windquote:
Pff gelukkig Sneeuw?quote:
Wakker worden met bevroren neusharenquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Wakker worden met bevroren neusharen
Misschien moet je een keer verhuizen.quote:
Zou jij er willen zijn?quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Bijzondere schildpad dit![]()
![]()
https://www.manners.nl/te(...)grootste-jacht-ooit/
Welke haven is geschikt?quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Bijzondere schildpad dit![]()
![]()
https://www.manners.nl/te(...)grootste-jacht-ooit/
Heb je geen ZDF?quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:49 schreef mario390 het volgende:
nu moet ik op de polsky zender kijken
servustv weer down
Ik zou even langs gaanquote:
Geef de tv een mepquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:54 schreef mario390 het volgende:
op fernseher is alles dood weg sneeuw
iptv moet ik zdf erst vinden
Ik weet niet of dat handig isquote:
Ik denk dat Mario town wat plat isquote:
Doe maar niet. Leuk wel hoor maar wandelen is ook leuk voordat je je poten breekt.quote:
Het trekt me ook totaal niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe maar niet. Leuk wel hoor maar wandelen is ook leuk voordat je je poten breekt.
Oosterijk, Zwitserland en Frankrijk. Die laatste was eigenlijk het leukst qua pistes en after skiquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb in Oostenrijk geskiedMaar niet bij Mario in de buurt.
Ik heb ook niet in de buurt van mario geskied, wel in Oostenrijk en in Frankrijk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb in Oostenrijk geskiedMaar niet bij Mario in de buurt.
After ski, ik vind dat wel mooi klinkenquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oosterijk, Zwitserland en Frankrijk. Die laatste was eigenlijk het leukst qua pistes en after ski
https://www.valdisere.com/quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
After ski, ik vind dat wel mooi klinken![]()
Ik vond Frankrijk saai, maar misschien lag dat aan het gebied waar ik was, wel mooie pistes, maar niet de gezellige restaurantjes als in Tirol
Ik was in La Plagne, met twee kleine kinderen ook nog eens, waarvan de één skiën niet leuk vond en de Franse skileraar van zijn klasje niet begreepquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.valdisere.com/
maar het gaat om het gezelschap
Sjampoehquote:
Waarom?quote:
Nou er is niks veranderdquote:
ik kon het vinden, dus t viel meequote:Op dinsdag 22 november 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het had allemaal veel erger gekund
Het is prima geregeld btw, het maakt me niet veel uit maar TOPquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het had allemaal veel erger gekund
Die muts is de weg niet kwijt hoorquote:
Die was hier al jarenquote:
Lul dan nietquote:
OKquote:
Gadverdammequote:
Mocht ik wel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
mag mn ouwe naam niet terug, dus vandaar een andere
Nou je ging op hoge poten weg van FOKquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
mag mn ouwe naam niet terug, dus vandaar een andere
mja.. je hebt van die periodes somsquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je ging op hoge poten weg van FOK
Je was wat boosquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:41 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
mja.. je hebt van die periodes soms
Ik klik dat mooi niet nuquote:
Ja herkenbaarquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen hebben van die periodes soms
Dan vertel ik het wel, ze maken mashed potatoes van chips en melkquote:
Valt mee inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vertel ik het wel, ze maken mashed potatoes van chips en melk
Ik heb dat nooit.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen hebben van die periodes soms
Ik had op zijn minst verwacht dat er insecten of veel bloed aan te pas kwamquote:
Misschien had ik dat minder ranzig gevondenquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst verwacht dat er insecten of veel bloed aan te pas kwam
Nou meestal deed iemand anders het voor mequote:
Geef mijn portie maar aan Fikkiequote:Op dinsdag 22 november 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vertel ik het wel, ze maken mashed potatoes van chips en melk
Je knechtquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou meestal deed iemand anders het voor me
Ik denk dat zelfs Fikkie het niet opvreetquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geef mijn portie maar aan Fikkie
quote:
Fikkie moet niet moeilijk doenquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Fikkie het niet opvreet
Nee hup vega die hond, dat zal hem lerenquote:
Jaquote:
Al dat vega gedoe. Ik eet gewoon wat ik lekker vind.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hup vega die hond, dat zal hem leren
Ben je een hond?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Al dat vega gedoe. Ik eet gewoon wat ik lekker vind.
Het maakt me geen zak uit wat je vreetquote:
Ja er zijn mensenquote:
Dito. Moet ieder voor zichzelf weten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt me geen zak uit wat je vreet
Ja mishandelingquote:
Er zijn debielen op deze aardequote:
kutlandquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:07 schreef mario390 het volgende:
bier gevt het in katar erst om 19 00
Je zit verkeerdquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:12 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ja dus, onderin een kastje gelegd
Nu ben ik wel benieuwd wat er op die vage foto te zien valt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik dacht al, waaaar zijn mijn berichten hahahaha
Het verstopte scheerapparaatquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat er op die vage foto te zien valt.
De lijken in de kast natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat er op die vage foto te zien valt.
Waar in Lu wil je gaan kijken?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:41 schreef Treehut362 het volgende:
over niet al te lange tijd eens in Luxemburg kijken
beginnen in de hoofdstadquote:
Mooie omgevingquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
beginnen in de hoofdstad
en dan het landschap ik vind het interessant
Bij Echternach kan je echt mooi wandelen, Vianden heeft een mooi kasteel,quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
beginnen in de hoofdstad
en dan het landschap ik vind het interessant
Eerst een paar jaar sparen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij Echternach kan je echt mooi wandelen, Vianden heeft een mooi kasteel,
Clervaux is voor mij een 'standaard' vakantiebestemming, heel mooi dorpje.
https://www.reisroutes.be(...)hternach-en-berdorf/quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:48 schreef Treehut362 het volgende:
Schiessentümpel, cascade, highest waterfall in Luxembourg
Hotel of tent of goede fiets of treinkaartje etc.quote:
Mjah, treinkaartje en tent is niet zo duur. Hotel al duurder ja. Al kan dat ook meevallen als je zoektquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hotel of tent of goede fiets of treinkaartje etc.
ik ben al 61 die zijn op luxe gesteldquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, treinkaartje en tent is niet zo duur. Hotel al duurder ja. Al kan dat ook meevallen als je zoekt
Zelfs dan zijn er prima hotels die betaalbaar zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben al 61 die zijn op luxe gesteld
Misschien ga ik er wonen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dan zijn er prima hotels die betaalbaar zijn.
Of je gaat echt voor luxe, dan moet je gaan sparen ja.
Dat wordt wel zwaar sparen, Luxemburg is duur om te wonenquote:
Een mens moet kunnen dromen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt wel zwaar sparen, Luxemburg is duur om te wonen
Over 2 weekjes pas Sint Hutquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben al 61 die zijn op luxe gesteld
Helaasquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer zich frankrijk niet dom anstellt mak ik
vanavond nog 1 punt en bij 3:1 3 p
Das pech .. geen goede wijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:15 schreef pullup het volgende:
Ik kan mijn poule winst wel vergeten na vandaag zo![]()
Jaquote:
Dat hebben we ternauwernood kunnen voorkomenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
Wat lees ik nou ineens, zijn we geen 40+ meer?
Jawel... We hebben ons verzet en gewonnenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
Het ging maar net goedquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
Het was wel een zware strijd, maar we hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel... We hebben ons verzet en gewonnen
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat hebben we ternauwernood kunnen voorkomen
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel... We hebben ons verzet en gewonnen
Ahquote:
Niet hardop zeggen, anders worden we straks alsnog IEDquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
AhKnap gestreden
![]()
Ik zit hier wel nog steeds illegaal
Nee niets illegaalquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
AhKnap gestreden
![]()
Ik zit hier wel nog steeds illegaal
Ja zegquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets hardop zeggen, anders worden we straks alsnog IED
Het scheelt jou in ieder geval weer één angst, je Twitterangst kan ik niet wegnemenquote:
IED, dat klinkt spannend.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het scheelt jou in ieder geval weer één angst, je Twitterangst kan ik niet wegnemen
Ja dat mag wel weg heb ik bedacht, dat twitter danquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het scheelt jou in ieder geval weer één angst, je Twitterangst kan ik niet wegnemen
Buitengebieden ook?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat mag wel weg heb ik bedacht, dat twitter dan
Nog eentje voor je poule?quote:
Die duikt wel weer ergens anders op.quote:
Alles opgelostquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat mag wel weg heb ik bedacht, dat twitter dan
En die duiken niet ergens anders op?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die duikt wel weer ergens anders op.
Tijd om dat domme trollenleger daar te dumpen
Yesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |