Als zijn naam op de stream komt is dat geen probleem. Foto’s er van is weer een ander verhaal. Of uitpluizen wat hij doet. Info die op de stream wordt gegeven mag gewoon.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Even een vraag wat doen we eigenlijk met de naam van de vriend van Jolien? Ik merk namelijk dat ik zelf ook automatisch zijn naam gebruik wanneer hij op stream wordt besproken ipv de vriend van.
Hij is weliswaar geen deelnemer van BB.
Maar zijn naam wordt wel veelvuldig genoemd, ook door Jolien zelf, Tevens zit hij in de TV uitzendingen en wordt zijn foto getoond zowel op stream als in de uitzendingen,(waar uit je naar mijn idee zijn toestemming mag afleiden) is hij daarmee niet een publiek figuur geworden?
Helder! Dank.quote:Op woensdag 1 maart 2023 05:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als zijn naam op de stream komt is dat geen probleem. Foto’s er van is weer een ander verhaal. Of uitpluizen wat hij doet. Info die op de stream wordt gegeven mag gewoon.
Nee de AVG-wet verbied datquote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:04 schreef engine het volgende:
Chiara plaatst dat zelf op social media maar wij mogen het niet in de COS zetten?
Ik snap niet waarom dingen die gewoon openbaar op social media te vinden zijn, niet gedeeld mogen worden. Dat zijn fotos en dingen die mensen zelf op internet zetten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee de AVG-wet verbied dat
Die mensen zitten niet hier in BB Bewoners weten dat ze overal komen te staan. Familie vrienden en dergelijke niet.
Omdat die filmpjes eigendom van een ander zijn valt het ook nog eens onder de auteursrecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dingen die gewoon openbaar op social media te vinden zijn, niet gedeeld mogen worden. Dat zijn fotos en dingen die mensen zelf op internet zetten.
Daarnaast is het gewoon interessant omdat het gaat over het vertrek van een bewoner.
Maar prima. Dan snap ik het maar niet
Zie nu pas hier de vragen over foto';s / avg.quote:Op woensdag 1 maart 2023 05:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als zijn naam op de stream komt is dat geen probleem. Foto’s er van is weer een ander verhaal. Of uitpluizen wat hij doet. Info die op de stream wordt gegeven mag gewoon.
Dat wist ik niet had beter moeten kijken. Mijn fout in deze als het tijdens de show te zien is mag het natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zie nu pas hier de 'discussie'
@:dotteke, foto die op de stream zichtbaar is van Bernt , mag die dan wel of niet hier geplaatst worden?
is me niet duidelijk.
Deze week haalde je die foto van hun weg van de show, maar dat was dezelfde foto die ik al eerder hier had geplaatst van hun (was op de stream). Toen ze de kaart kreeg.
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet had beter moeten kijken. Mijn fout in deze als het tijdens de show te zien is mag het natuurlijk wel.
Als ik aan het modden ben zie ik niet altijd wat er op de stream gebeurd. Ben dan met zoveel bezig, modden, foto's aanpassen. DM's beantwoorden. Ik hoor het wel wat er gebeurd maar zie het niet. Mijn excuus dat ik een cap van de streams heb verwijderd.
Dank jequote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
Ja daarom snapte ik al niet dat je deze week een foto van me weghaalde met commentaar erbij dat het niet mocht, avg. (omdat het een streamfoto was.. van d'n bernt met jolien)
Zie nu dat hier wat meer info / vragen staat.. dacht gooi hem maar eens erin want ik wist oprecht niet waarom het niet zou mogen van de stream.
Kwam er ook deze week achter dat alle foto's op igmur die ik heb weggehaald automatisch weg zijn in de cos dan ook![]()
had ze weggehaald in igmur vanwege de lap omlaag scrollen om een nieuwe foto erin te zetten.. niet bij stilgestaan dat ze dan ook in de cos verdwijnen
Ik heb een gesprek met Monique bied excuus aan zij accepteerde en dat moet jij ook nog even je plasje er over doen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:27 schreef suzi1 het volgende:
je bedoelt, jou even waarschuwen van dit is een foto van stream. mag dat??
hier heb je even een snapshot?
Excuus aanvaard.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:37 schreef suzi1 het volgende:
dat andere plasje was gwn een vraag hoor, is me amal niet zo duidelijk wat wel en niet mag
maar begreep via andere manier dat je niet doelde op plaatjes plakken in cos, maar over wrm je had geknipt.
excuus voor de aanvaring
Goedemorgen Dotteke en @Gertquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Het was weer te veel off topic dus heel veel berichten verwijderd
quote:
En dit zijn geen pdates in het topic Updates. Maar een vraag over nominaties en andere post was bedoeld voor het tv-topic.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:20 schreef Daana316 het volgende:
Hé, Charlotte was toch ook genomineerd. Dit omdat Rob vorige week naar huis ging.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:37 schreef engine het volgende:
Is gewoon echt geen chille vibe!
-oepsie dit is niet het tv topic
Verwijderd, stond nog een legequote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotteke en @:Gert
Dit zijn totaal lege posten in het topic streamverslagen, mogen die weg? Dan blijft er nog meer ruimte over voor de streamverslagen in de finale maand.
[..]
[..]
En dit zijn geen pdates in het topic Updates. Maar een vraag over nominaties en andere post was bedoeld voor het tv-topic.
Kunnen die weg?
[..]
[..]
Ja, dat was eerder met dubbele streamverslagen,quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verwijderd, stond nog een lege
Iemand heeft zijn SV verwijderd, ik had ze wel gezien maar gehoopt dat de schrijver zou vragen het terug te plaatsen. Maar is nu al een tijdje leeg dus verwijderd.
Deze waren niet dubbel Ik had ze terug kunnen plaatsen op verzoek, maar verzoek is niet gekomen en stond al lang leeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, dat was eerder met dubbele streamverslagen,
bedankt!
Is niet door mij gezet dus kan hem ook niet weghalenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Mag die boodschap onder de COS niet een keer weg? Wees gewaarschuwd! Staat zo ongezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |