Ik las: Het is Ali Or Nothing weekquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:47 schreef rinardo het volgende:
19.45
Alle bewoners naar de woonkamer
Chayron
Lindsey en Ali genomineerd
Bewoners let wel, alles kan nog anders worden, jullie horen morgen meer.
Bart vraagt zijn er nog vragen, niemand heeft vragen, Lindsey is woest, laat niemand meer ontkennen dat het rood tegen blauw is.
Ali is woest,geen vertrouwen meer .
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ali heeft het Slot symbool in de secretroom gehaald, 6 van de 10 puzzels zijn opgelost , Dat betekend dat Ali bovenaan in het secretroom Klassement staatquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:05 schreef rinardo het volgende:
Ali gaat vandaag opnieuw de #SecretRoom in! Hij heeft gekozen voor het spel Put Your Hands Where Your Mouth Is. Dit spel bestaat uit heel veel stappen en jij kan weer helpen!
[ twitter ]
[ twitter ]
[ link | afbeelding ]
Was spannend, en hij heeft zich gelukkig niet TE veel laten misleiden door aan de verkeerde dingen te trekken of duwen . Goed gedaan Ali.
quote:Op maandag 20 februari 2023 08:34 schreef Monique___ het volgende:
9.15 uur bewoners moeten zich verzamelen in de woonkamer.
bewoners, de middag is leuk de avond is leuk maar het allerbeste om een spel te spelen is vroeg in de ochtend en laat het nu vroeg in de ochtend zijn dus kom naar de gameroom!
dresscode alles mag behalve een badjas zegt bb
ze gaan zich nu allemaal snel omkleden
bb stem:
bewoners over 2 min zie ik jullie voor de deur van de gameroom
Ze zijn naar de gameroom geweest en komen al vrij snel weer terug.
ze hebben een spel gespeeld maar het is niet duidelijk wat. Iets met een pincet.
Het lijkt erop dat chiara en jason gewonnen hebben en nu toegang krijgen tot wellicht een spel voor de pon.
maar het is nog niet helemaal duidelijk.
Ze zeggen dat de kijker het dus toch niet beslist (nominatie) wat ze eerder wel nog dachten.
14:15quote:Op maandag 27 februari 2023 08:36 schreef TheLuckyman het volgende:
08:15
Bewoners, freeze!
Terwijl het meerendeel van de bewoners in de badkamer staat, verschijnt de moeder van Charlotte achter de spiegel. Charlotte kan haar goed zien. De moeder van Charlotte geeft aan dat ze het goed doet, en iedereen achter haar staat. Charlotte blijft de freeze goed volhouden.
Bart geeft aan nadat de freeze is afgelopen, dat het misschien niet gelukt is. Hij moest een lopende kraan uitdraaien. Toch is de freeze gelukt, en wint Charlotte een beautypakket en twee coins (voor het douchen), deze mag ze delen met Jolien.
11:25
Ali heeft een spel gewonnen waardoor die toegang tot de secret room heeft gewonnen. Het lijkt erop dat het tussen Ali en Ias ging op het eind. Ias heeft Ali het gegund omdat die al meer punten heeft en heeft expres een fout gemaakt lijkt het.
Spel is nog onduidelijk. Iets met kleuren raden/in volgorde zetten.
Ali is bang dat mensen hem nu hierom als target zien, als die het spel wint in de SR, komt die op 3 punten.
quote:Op maandag 27 februari 2023 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara hij is verliefd
Chiara ik wil hem geen verkeerd beeld geven
MA controleer je microfoon
quote:Op maandag 27 februari 2023 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet ook dat er mensen meekijken, dus je wilt ook niet afwijzen of zo
Het is echt een leuke jongen
Ik ben 28, hij is net 20 geworden
Ik weet zeker dat de meisjes voor hem in de rij staan
Na het spel vraagt Ali aan ias of hij even mee naar buiten komt en legt aan ias uit wat de bedoeling van het spel was en of ias hem kan helpen bij de vraag "wat moet ik doen met de tuinslang"quote:
Er wordt in de blauwe kamer nog wat nagepraat over het vertrek van Chiaraquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
dan posten we deze ook nog even want die was net zo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |