abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208146487
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_208148853
00:10
We komen terug uit de SL
We zien de bewoners met popcorn
Ze hebben het optreden van Chelsea goed geraden en allemaal 2 coins verdiend
De bewoners moeten optreden in duo's behalve Ali die doet het alleen.
Het is mij niet helemaal duidelijk hoe de koppels zijn
De kijker kiest een winnaar krijgt een vrijstelling.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kodiak100 op 26-02-2023 00:36:34 ]
pi_208150365
8.30

Bewoners worden gewekt met applaus.
Jason en Mies gaan bij de wall kijken.
Staan allemaal kaartjes met teksten erop. "bal hoog houden, kubus, ping pong"
het is allemaal nog een beetje ingewikkeld,
Gisteravond tijdens de streamlock, zijn er duo's gemaakt.
De duo's moeten op het einde van de week een act opvoeren. Er vallen vrijstellingen mee te winnen.
even later horen we
Bewoners goedemorgen
In de voorraadkamer vinden jullie posters om jullie legendarische optredens aan te kondigen.
Er liggen ook kaartjes naast daar kun je maximaal 3 attributen op schrijven, die worden verzorgd.

Chiara en Bart
MA en Jolien
Charlotte en Lindsey
Jason en Ias
Ali bleef over en moet alleen

MA en Jolien twerken.
Jason en Ias rap.
Ali standup comedian
Char en Linds zingen
Chiara en Bart Bart gaat goochelen en Chiara is de lieftallige assistent.
Ali act met liedjes en moppen
de eerste act is vanavond.

[ Bericht 4% gewijzigd door rinardo op 26-02-2023 20:27:43 ]
pi_208151093
11.00

bb: bewoners ik ben vandaag op zoek naar iemand met bijzonder talent, namelijk iemand met veel mensen kennis. wie van jullie kent de groep als beste, deze persoon krijgt namenlijk een bijzondere opdracht,
jullie mogen even kort overleggen.
Na overleg:
Bart mag het doen de groep vindt dat hij de meeste mensenkennis heeft
Hij mag naar de dagboek kamer komen de andere naar de voorraadkamer.
BB:
bart
beschouw het als groot compliment dat de groep jou aanwijst, met de meeste mensenkennis
bart kom jij naar de gameroom alle andere naar voorraadkamer
In de voorraadkamer , krijgen ze nieuwe Game Polo's. Leger Groen

[ Bericht 8% gewijzigd door rinardo op 26-02-2023 11:18:10 ]
pi_208155703
16.05

Deze week is the wall gevuld met uitdagingen. Uitdagingen te koop voor 2 coins en je kunt 4 coins verdienen als het lukt. Je hebt twintig minuten de tijd. Per keer kunnen er maximaal 3 spellen tegelijk gekocht worden.
the wall is beperkt open. Er mogen nu 3 gekocht worden zegt BB,
Ali heeft hooghouden gekocht 100 x de bal hoog houden gelukt 4 coins gewonnen
Ias heeft pingpong gekocht 60 x pingpongen met Ali ook gehaald 4 coins gewonnen
Michelangelo vallende stenen gekocht, moest binnen 20 min alle steentjes opzetten en om laten vallen niet gelukt

[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 26-02-2023 17:39:11 ]
pi_208161560
08:15
Bewoners, freeze!
Terwijl het meerendeel van de bewoners in de badkamer staat, verschijnt de moeder van Charlotte achter de spiegel. Charlotte kan haar goed zien. De moeder van Charlotte geeft aan dat ze het goed doet, en iedereen achter haar staat. Charlotte blijft de freeze goed volhouden.

Bart geeft aan nadat de freeze is afgelopen, dat het misschien niet gelukt is. Hij moest een lopende kraan uitdraaien. Toch is de freeze gelukt, en wint Charlotte een beautypakket en twee coins (voor het douchen), deze mag ze delen met Jolien.

11:25
Ali heeft een spel gewonnen waardoor die toegang tot de secret room heeft gewonnen. Het lijkt erop dat het tussen Ali en Ias ging op het eind. Ias heeft Ali het gegund omdat die al meer punten heeft en heeft expres een fout gemaakt lijkt het.

Spel is nog onduidelijk. Iets met kleuren raden/in volgorde zetten.

Ali is bang dat mensen hem nu hierom als target zien, als die het spel wint in de SR, komt die op 3 punten.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheLuckyman op 28-02-2023 15:13:29 ]
pi_208165844
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 08:36 schreef TheLuckyman het volgende:
Bewoners, freeze!
Terwijl het meerendeel van de bewoners in de badkamer staat, verschijnt de moeder van Charlotte achter de spiegel. Charlotte kan haar goed zien. De moeder van Charlotte geeft aan dat ze het goed doet, en iedereen achter haar staat. Charlotte blijft de freeze goed volhouden.

Bart geeft aan nadat de freeze is afgelopen, dat het misschien niet gelukt is. Hij moest een lopende kraan uitdraaien. Toch is de freeze gelukt, en wint Charlotte een beautypakket en twee coins (voor het douchen), deze mag ze delen met Jolien.

11:25
Ali heeft een spel gewonnen waardoor die toegang tot de secret room heeft gewonnen. Het lijkt erop dat het tussen Ali en Ias ging op het eind. Ias heeft Ali het gegund omdat die al meer punten heeft en heeft expres een fout gemaakt lijkt het.

Spel is nog onduidelijk. Iets met kleuren raden/in volgorde zetten.

Ali is bang dat mensen hem nu hierom als target zien, als die het spel wint in de SR, komt die op 3 punten.
14:15
BB laat weten dat de wall weer open is. Bart, Jolien en Charlotte kopen een spel. BB geeft aan dat het een historisch moment is “Bart koopt iets uit de wall”.
pi_208166068
14:30
Jolien moet 100 keer (zonder stoppen) touwtje springen. De 1ste keer komt ze tot de 80. Hierna volgen enkele pogingen die mislukken. Ze geeft aan dat ze geen conditie heeft. De bewoners halen drinken en een stoel voor Jolien, en moedigen haar aan. Na een rustpauze gaat ze het weer proberen. BB geeft aan dat ze nog 10 minuten heeft. In totaal kreeg ze twintig minuten.

De 1ste poging na haar pauze gaat goed, maar komt tot 77. De frustratie lijkt nu hoog te zitten en gaat op de grond liggen. "Fucking twee coins kwijt" roept ze, terwijl ze weer rust neemt. Bart en Jason zijn nu voor de lol het aan het proberen, Bart haalt het gelijk. BB roept dat er nog 5 minuten zijn. Jolien klaagt dat ze pijn heeft, toch gaat ze het proberen. Tot 12 komt ze nu. Hierna lijkt ze wat ruzie te hebben met het touw. De laatste poging gaat tot 22. BB geeft aan dat er nog 1 minuut is, maar Jolien besluit ermee te stoppen. BB geeft aan dat er nog 1 minuut is. Jolien geeft het touw de schuld, maar Ias sprint er wel mee. BB geeft dit ook aan. Het lijkt erop dat Jolien het dus niet gehaald heeft en twee coins kwijt is.

14:55
Bart haalt zeer snel zijn spel. Bal op een stokje. Helaas hebben we er niks van gezien..

15:05
Charlotte begint aan haar spel. Een flesje moet geflipt worden en weer rechtop terecht komen. 5x achter elkaar. Het begin is lastig voor haar, en lijkt maar niet te lukken. Geeft ook aan dat het onmogelijk is. Bart doet het voor, en lukt in 1 keer. Ook BB geeft aan dat het mogelijk is. Hierna gaat het beter en veel pogingen gaan tot 3 of 4. Uiteindelijk lukt het haar en is de ontlading groot bij haar. Charlotte wint net zoals Bart 4 coins.

[ Bericht 71% gewijzigd door TheLuckyman op 27-02-2023 15:17:44 ]
pi_208169302
19:00
Jolien heeft vandaag gesprekken gehad met Jason.
Daaruit is voor haar duidelijk geworden dat Jason denkt, dat misschien een kans maakt bij Chiara.
Ze heeft vanmiddag ook met Michelangelo gesproken over zijn “gevoelens” voor Chiara. Michelangelo houdt vast aan het feit dat het dollen vooral heel leuk is binnen het huis.
Nu bij het vuur bespreekt Jolien haar observaties met Chiara.
Chiara snapt niet helemaal waarom Jason zo denkt, want in haar ogen was ze duidelijk geweest van de week in de badkamer. Ook heeft ze meer afstand genomen. Daarbij zegt ze niet anders te doen tegen de mannen in het huis dan ze normaal doet. Jolien geeft Chiara het advies er toch met Jason over te praten, want ze ziet hem elke keer kijken, toenadering zoeken etc. Jolien zegt “elke keer breekt mijn hart een beetje als ik dan Jason zie.
Chiara zegt dat ze met Jason zal praten, maar niet vandaag omdat hij vanavond moet optreden.
pi_208172721
22:30
Het was wel weer een avond in het huis van BB.
Na het optreden van Charlotte en Lindsey, was Chiara niet zo blij, omdat Lindsey bij haar een slang nadeed.
Meerdere bewoners (Jolien, Jayson, Bart en Michelangelo) waren het hier meer eens, dit heeft de rest van de avond voor de nodige spanning gezorgd, er is gelachen, gehuild en vooral heel veel gepraat.

23:00
Jason wil wat aan Chiara vragen, en vraagt of ze even met het meekomt
Jason vraagt of naar aanleiding van het gesprek dat ze afgelopen zaterdag op de badkamer hadden, de deur nu open of dicht is.
Chiara reageert dat ze 28 is en er nooit echt een deur open is.
Maar dat Jason wel, een super aardige, lieve jongen is.
Ze vraagt ook of ze iets kan doen want ze wil geen verkeerde signalen afgeven.
Jason kijkt er wat sip bij, maar zegt het te begrijpen.
Terug op de slaapkamer bespreekt ze het met Michelangelo (voor mij is duidelijk dat het voor Chiara ook wat ongemakkelijk is)
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2023 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara hij is verliefd
Chiara ik wil hem geen verkeerd beeld geven
MA controleer je microfoon
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2023 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet ook dat er mensen meekijken, dus je wilt ook niet afwijzen of zo
Het is echt een leuke jongen
Ik ben 28, hij is net 20 geworden
Ik weet zeker dat de meisjes voor hem in de rij staan

[ Bericht 69% gewijzigd door Kodiak100 op 27-02-2023 23:05:19 ]
pi_208174315
Na een avond vol spanning op meerdere vlakken worden de bewoners vandaag rond 08:15 gewekt door geroep/geloei van mensen via de speakers. De meeste bewoners reageren er niet echt op, en blijven liggen.

Vanavond staan Bart en Chiara op het programma om een optreden te geven.
pi_208175576
10:05
De bewoners zitten aan het ontbijt, maar worden geroepen dat ze naar de woonkamer moeten komen. Het is tijd voor de PON-game. De bewoners moeten 1 voor 1 deze opdracht doen. Bart gaat als eerste.

De overige bewoners, met uitzonder van Charlotte, moeten naar de rode slaapkamer. Charlotte doet deze PON-game niet mee omdat zij al een nominatie heeft.

12:30 - 15:00
PON-game!

Bewoners krijgen 20 minuten de tijd, om iets met kleuren te onthouden en in de goede volgorde te noemen. Kunnen ook een joker koper met geld uit de pot.

We hebben niks kunnen zien en na een lange SL zijn alle bewoners klaar. Jason wint de PON!

Jolien zit op de bank en heeft als enigste geen joker gekocht, ze geeft tegen Ias dat ze verwacht nu genomineerd te worden door Jason.

Jason heeft in de hottub een gesprek met Bart. Jason geeft aan rustig is na te denken over de nominaties. Wel geeft die nog aan dat er nog twee andere Nederlanders zijn, en dat dat ook wel belangrijk is.

[ Bericht 25% gewijzigd door TheLuckyman op 28-02-2023 15:10:47 ]
pi_208178666
Jackpot
Door het kopen van jokers is er geld uit de pot.
De jackpot staat nu op: ¤65.218,-

(Dank aan de Cos voor deze update)
pi_208184544
21:45
Na het goochel optreden van Bart en Chiara in het BB theater. Doet bart nog wat kaarttrucs in huis. Alle bewoners blijven verbaasd over hoe Bart de trucs doet.

Jason vraagt Chiara op nieuw voor een gesprekje
Jason tegen Chiara, het lijkt net of je wat meer inhoud de laatste dagen
Chiara: Ik doe waar ik me nu het beste bij voelt, gewoon mijn mond houden.
Chiara: Blijkbaar zijn veel mensen erop tegen hoe ik deed
Jayson: Dan heb ik het toch niet mis gezien.
Chiara: Ik ben er niet super mee bezig
Chiara: ik ben nog steeds mijzelf, en ik zeg nog steeds wat ik denk, maar wel een stuk minder.

Chiara vindt het een raar gesprek en reageert geïrriteerd, als er iets is moet je het zeggen.

Niet veel later bespreekt ze het gesprekje met Jolien in de badkamer
WTF ik heb net een fucking raar gesprek gehad, aldus Chiara
Jolien vindt het ook vreemd.
pi_208188304
08:30 - 10:00

Het is een rustige ochtend, en de meeste blijven liggen in bed. Totdat Bart ineens naar de DBK wordt geroepen. Er is een plafondplaat naar beneden gekomen in de rode slaapkamer. Bart is geroepen om te kijken of dit gemaakt kan worden. Na enkele minuten is het Bart gelukt.

Ondertussen in de badkamer geeft Chiara tegenover MA aan, dat Jolien de vrijstelling wel kan gebruiken. Dus MA moet zijn best doen vanavond.

(Beeld via @Jockari)
pi_208190790
13:30
Na een hele lange SL
Komt de stream terug live, op het officiële Instagram account van Big Brother is het bericht naar buitengekomen, dat Chiara wegens privé omstandigheden het huis heeft verlaten.

De bewoners maken een aangeslagen indruk.
pi_208192059
15:30
BB roept de bewoners naar de woonkamer.

Beste bewoners
1 van de reden dat dit experiment is dat jullie samen verblijven en leven in mijn huis dat afgesloten is van de buitenwereld.
Daardoor lijkt het soms dat de buitenwereld stil staat
Zelfs ook als de de verdrietige kanten het huis binnen komen
Daarom heb ik mij even stilgehouden.
Ze heeft een boodschap voor jullie achtergelaten
Lieve bewoners hier ben ik dan, heb 4 coins geef ze aan Jolien
Doe er mee wat je wilt
Ik ga jullie heel hard missen
Ik ga veel naar jullie kijken
Snakes don’t bite, untill you step on them.
Ik ben er weer bij de finale.

Show vanavond moet doorgaan, dat wil Chiara ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kodiak100 op 02-03-2023 00:04:27 ]
pi_208197766
21:35
Beste Bewoners kom naar de woonkamer.

Bewoners
de afgelopen hebben jullie allemaal opgetreden in mijn BB theater
Als directeur, programmeur en naamgever, vond ik al jullie optredens fantastisch
Dus aan mij heb je helemaal niks, als het gaat om het bepalen van een winnaar.
Gelukkig hebben jullie jezelf en de kijkers cijfers gegeven.
Daar is een winnend optreden uitgekomen en dit is het winnende optreden.
Charlotte en Lindsey gewonnen jullie zijn de winnaar van de BB theaterweek.
Kom samen naar de DBK en neem die mysterieuze enveloppe onder de stolp ligt mee.

Na ongeveer 5 minuten komen Lindsey en Charlotte terug uit de DBK
Charlotte haar nominatie kwijt
Lindsey Vrijstelling

22:20
Jason moest opnieuw naar de DBK om te nomineren en is nu terug.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kodiak100 op 01-03-2023 22:23:43 ]
pi_208200349
23:00
Ali heeft het spel in de secretroom gespeeld.
Hij is er niet in geslaagd het spel te voltooien
Ik raad zeker het filmpje aan.
quote:
Na het spel vraagt Ali aan ias of hij even mee naar buiten komt en legt aan ias uit wat de bedoeling van het spel was en of ias hem kan helpen bij de vraag "wat moet ik doen met de tuinslang"
Er wordt van alles geopperd, maar helaas komen de 2 heren niet tot juiste antwoordt.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
dan posten we deze ook nog even want die was net zo mooi _O_
Er wordt in de blauwe kamer nog wat nagepraat over het vertrek van Chiara
MIchelangelo ik ga nog even wenen
Jason je bent stiekem wel een heel emotioneel mannetje
MIchelangelo ik hecht te me heel snel
Jason het doet je dus heel veel
MIchelangelo Ja tuurlijk
Jason we kunnen alleen buigen niet breken
Alles komt goed
We gaan Chiara weer zien besluit Jason.

Dank aan @ledn81 voor de filmpjes

[ Bericht 9% gewijzigd door Kodiak100 op 02-03-2023 01:12:33 ]
pi_208202807
08:30
De bewoners worden gewekt met tromgeroffel,
Michelangelo heeft slecht geslapen
Jason kon moeilijk in slaap komen.
Ali checkt als eerste the wall
Schorten
Cheesecake
Quiche
Spekjes en kaas

Ali vraagt zich nog steeds af hoe hij het spel van gisterenavond kan oplossen.
Hij vraagt Lindsey om advies.
Na veel vijven en zessen komen ze tot het juiste antwoord, zuigen aan de tuin slang ipv blazen er in.
Er gaat vandaag worden schoongemaakt.

De bewoners hebben gezamenlijk besloten de schorten uit the wall te halen. Er ging maar 1 deurtje open, dus voor 2 coins is er 1 schort gekocht,

[ Bericht 6% gewijzigd door Kodiak100 op 02-03-2023 10:31:52 ]
pi_208203299
11:00
Bewoners kom naar de woonkamer
Genomineerden zijn
Ias
Jolien
Ali

Jason wilde Charlotte er niet terug op zetten
Ali hoog in de secret room, vriendschappelijk liever niet erop zetten
Jolien niet heel goed vriendschappelijk
Ias kan ook veel spellen winnen.

11:20
Charlotte en Jason hebben een gesprekje in de keuken
Charlotte tegen Jason over de steken onderwater van ias
Als het niet meer leuk is, is het niet meer leuk
Jason herhaalt nog maar eens dat hij het niet Charlotte nog een keer kon aandoen.
Dat is lief aldus Charlotte
Charlotte ik weet dat ik je kan vertrouwen
Jij bent jezelf.

15:00
Jason, Charlotte en Bart hebben een spel uit de wall gekocht
Jason heeft kaartenhuis gekocht en moet in 20 minuten een kaartenhuis van 3 verdiepingen bouwen.
Opdracht mislukt.
Bart zijn opdracht is gelukt
Charlotte moet 3 minuten een bordje op een stok laten draaien, opdracht mislukt

[ Bericht 33% gewijzigd door Kodiak100 op 02-03-2023 16:09:52 ]
pi_208213134
22:50
De rest van de dag hebben de bewoner zich beziggehouden met het beautypakket van Charlotte.
De belgen hebben in de hottub gezeten.
Er is gepraat over de nominaties.
De heren op blauw voelen dat ze in de komende 3 weken een tandje bij moeten zetten om de PON te blijven houden omdat er volgens Bart gezegd is na de nominaties het is weer rood tegen blauw.
De bewoners van de rode kamer geven aan ook strijdlustig de komende week in te gaan.

Michelangelo verteld nog even in afwezigheid van Jason op de slaapkamer aan Bart het volgende
Weet je wat Chiara tegen mij zei.
Ik wil jou over die rode loper zijn lopen en ik zal daar jou wachten
Toen vertelde ik een paar dingen over hoe ik mij voelde de laatste week
Toen zei ze ik ook en we zien wel
pi_208217525
12:40
Het is een typische lazy friday in het huis van BB
De bewoners zijn laat uit bed gekomen
Er zijn pannenkoeken gebakken
De bewoners zitten in de zon en kletsen over van alles en nog wat.

Bart heeft zich vanmorgen nog wel boos gemaakt over de afwas. Er is gisterenavond nog couscous met pindasaus gemaakt en alles was zo op het aanrecht gekwakt. Bart heeft gevraagd of ze op zijn minst het even willen afspoelen.
pi_208219103
14:45
De stem van BB geeft aan dat de wall weer geopend is.

• Jason koopt het spel ‘Kubus’

• Ias koopt het spel ‘Pi’

• Ias koopt een kaart gooi spel

Kubus
Jason heeft een beschrijving gekregen bij de kubus. Dit helpt hem niks verder, en zoals die zelf zegt: "Dit was verschrikkelijk, mijn ego was te groot voor deze opgave".

Mislukt

(Foto van @Schakeltopia)

Pi
20 minuten heeft Ias om de cijfers te onthouden en daarna moet die weer naar de DBK.

(Foto van @Schakeltopia)

Ias gaat even naar slaapkamer om het te leren. Snel komt die al eruit en laat die zich overvragen door andere bewoners. Na 20 minuten moet die weer naar de DBK.

Het is gelukt!

Kaarten Gooien

Ias moet van een grote afstand kaarten gooien in een pot. 5 moeten erin.

(Foto van @Schakeltopia)

Het lijkt Ias niet te lukken. Ook andere bewoners komen niet in de buurt. Bart komt op het idee om alles tegelijk te gooien. Volgt een SL. Als we terug komen zien we Ias het nog steeds proberen zonder succes.

Mislukt.

[ Bericht 34% gewijzigd door TheLuckyman op 03-03-2023 16:47:02 ]
pi_208227146
22:30
Lazy Friday, komt langzaam aan zijn einde, Jolien en Charlotte hebben de avond afgesloten in de hottub.
Ondertussen hebben ze uitgebreid over van alles en nog wat met ali en lindsey gebabbeld.
Ali heeft verteld over dat, zijn vader het wil tijd vindt dat Ali gaat trouwen en aan kinderen begint.
Jolien heeft verteld dat eerst met Bernd bij haar ouders heeft samen gewoond en dat ze nu 2 jaar samenwonen in hun eigen huis. De heren van de blauwe kamer hebben binnen blackjack gespeeld en verhalen uitgewisseld over auto's etc. Charlotte bakt nog even een brood voor het ontbijt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kodiak100 op 03-03-2023 22:47:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')