abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207765736
15:00
Charlotte en Lindsey worden naar de DBK geroepen.
Ze moesten er samen uitkomen wie er het eerder gespeelde spel zou winnen.
Ze hebben steen papier schaar gespeeld en Charlotte heeft gewonnen, daarmee heeft ze the power of nomination gewonnen.
De gewonnen coins moesten ze inleveren.

15:30
De nieuwe weekly basics worden geleverd
Kabeljauw
Aardappelen
Pastinaak
Uiteraard met de nodige instructies

[ Bericht 9% gewijzigd door Kodiak100 op 29-01-2023 15:39:45 ]
pi_207766278
15.30
Het nieuwe week eten is binnen

Aardappelen pastinaak en kabbeljauw
Verklaard ook de pureeknijper in the wall

smakelijk

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_207768961
19:00

Danny haalt 3 enveloppe uit de brievenbus.
Hij verstopt er 1 onder zijn eigen kussen, 1 onder het kussen van Charlotte en 1 in een van de kledingkasten .
Later haalt hij hem onder zijn eigen kussen vandaan en loopt er mee naar de toilet.
Hij lijkt hem daar te lezen en daarna door te spoelen.

21:00
Gedurende de avond heeft Danny nog meer enveloppen uit brievenbus gehaald en deze verdeeld.

[ Bericht 48% gewijzigd door Kodiak100 op 29-01-2023 21:14:31 ]
pi_207772914
23.30

De brieven die Danny verstopt heeft, worden gevonden, ze doen er allemaal geheimzinnig over.
Charlotte gedraagd zich vreemd, loopt met dekens over de gang naar de voorraadkamer, stopt dingen in prullenbakken, maakt dingen schoon met doekjes, het is overduidelijk dat ze iets aan het doen is , wat niemand mag ontdekken. Als smoes gebruikt ze dat ze ongesteld is en van alles moet schoonmaken.
we zien dat ze stiekem een brief leest, die is ondertekend door Jason Jason die geheime missies uitlegt in de brief dus.

we kunnen dit ontcijferen

kantje 1 met op de puntjes woorden die ik niet kon lezen:

"met de spullen los van elkaar bedoel ik dat je de stukken moet ontleden tot 3 bolletjes wol. Leg ze dan dus in het gat bij de wall achter de spiegel die open kan. Morgen tel je dan jullie getal en een getal wat je van mij krijgt bij elkaar op. houdt de missie en ons contact ...
geheim

char you got this

Jason

photo hosting

[ Bericht 1% gewijzigd door rinardo op 30-01-2023 00:29:34 ]
pi_207773248
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 00:24 schreef rinardo het volgende:
23.30

De brieven die Danny verstopt heeft, worden gevonden, ze doen er allemaal geheimzinnig over.
Charlotte gedraagd zich vreemd, loopt met dekens over de gang naar de voorraadkamer, stopt dingen in prullenbakken, maakt dingen schoon met doekjes, het is overduidelijk dat ze iets aan het doen is , wat niemand mag ontdekken. Als smoes gebruikt ze dat ze ongesteld is en van alles moet schoonmaken.
we zien dat ze stiekem een brief leest, die is ondertekend door Jason Jason die geheime missies uitlegt in de brief dus.

we kunnen dit ontcijferen

kantje 1 met op de puntjes woorden die ik niet kon lezen:

"met de spullen los van elkaar bedoel ik dat je de stukken moet ontleden tot 3 bolletjes wol. Leg ze dan dus in het gat bij de wall achter de spiegel die open kan. Morgen tel je dan jullie getal en een getal wat je van mij krijgt bij elkaar op. houdt de missie en ons contact ...
geheim

char you got this

Jason

[ link | afbeelding ]photo hosting
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
... compleet geheim
pi_207773692
Rond 8.20 uur worden ze wakker.
De kamer van Bart gaat als eerste de gang op en zien meteen op de gang overal draden van wol gespannen door de hele gang heen.
Ze zien daarna dat in het hele huis garen gespannen is, zoals een spinnenweb en er bollen wol op de grond liggen.
Daarna wordt de kamer van charlotte wakker, ook zij gaan overal vol verbazing kijken.
Ook buiten zijn draden van wol.
  maandag 30 januari 2023 @ 09:11:27 #132
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207774016
Rob heeft er weer zin in vandaag

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 30 januari 2023 @ 09:13:12 #133
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207774036

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_207775051
De opdracht is
Ze hebben 2 en half uur om alle wol die in huis verspreid is op te rollen en dan de bollen in meters te tellen, 1 loop is 7 meter, en ze mogen er 70 meter naast zitten in totaal .
Het is een ongeorganiseerde bende.
Ongeveer 3 kwartier voor het einde om 11.55 krijgen ze een boodschap van BB
''Jullie krijgen een luxe boodschappenpakket als jullie het halen ''
Hij moedigt ze aan om ff door te zetten

fotos delen via internet

[ Bericht 8% gewijzigd door rinardo op 30-01-2023 12:00:01 ]
pi_207776807
12.35

De 2 en half uur is om

Opdracht is niet gelukt
Alle wol had om de palen gemoeten
Ze gaan nu het aantal doorgeven van 36680 meter
foutmarge was 70 meter
juiste antwoord was 39270 meter
Maar de bewoners weten niet dat Charlotte een geheime missie had.
Charlotte blijft het getal herhalen, haar missie is nog niet klaar......
Ze krijgt van Jason immers nog een getal....dat stond in de brief.

uiterst geheim''

char you got this

Jason

pi_207785255
OM 20.30 in de tv uitzending, wordt duidelijk dat Jason in de controlroom van BB zit, BB zegt je bent nu Fake Brother.
Hij moet 3 geheime missies uitvoeren, als er 2 lukken , mag hij terug in het huis.
Danny en charlotte weten beiden dat Jason er nog is.
Jason heeft via de dagboekkamer aan Danny laten weten dat hij voor Danny een secret mission heeft .
Ik vermoed dat die van Danny geslaagd is,( de enveloppen verstoppen) maar die van charlotte weten we nog niet.
Maar wie zou de 3e zijn, die een secret mission heeft ,of heeft er al iemand de secret mission ?
We zien dat hij kan meekijken en luisteren in het huis, dus dat kan nog leuke uitkomsten gaan geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door rinardo op 30-01-2023 21:54:05 ]
pi_207785579
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 21:30 schreef rinardo het volgende:
Hij moet 3 geheime missies uitvoeren, als er 2 lukken , mag hij terug in het huis.
Bij 2 geslaagd is hij niet meer genomineerd. Gaat sowieso terug het huis in.
pi_207787765
00:20
Danny en Chiara hebben ongeveer 1,5 uur in de tuin zitten kletsen
Alle bewoners zijn daarbij de revue gepasseerd.
Even wat hoogtepunten op een rij
Danny wil graag nog wat meer met Jolien gaan praten
Charlotte is niet Chiara haar type mens en is ze vind Charlotte onoprecht
Ali snapt het spel niet
Chiara vertrouwd alleen Danny en Jolien maar die niet 100%
Danny vertrouwd Chayron 100%
Rob is een lieve man
Ze hebben daarna nog over van alles en nog wat gesproken.

De roze kamer heeft de boel ondertussen flink op stelten gezet.
Op de blauwe kamer is daar weer over gemopperd.
Chiara was er snel klaar mee en is gaan vragen of het wat rustiger kon.
pi_207791458
13:15
Na een lange streamlock komen terug in het huis
Alle bewoners moeten naar de huiskamer komen.
Bewoners
6 van jullie hebben in 3 duos vandaag een spel gespeeld
Er zijn prijzen gewonnen
Spectaculaire prijzen zelfs
er moet nog 1 ding gebeuren even afrekenen
30K uit de pot!

Voor mij is het spel nog wat onduidelijk.
wat wel duidelijk is, dat alle 3 de duo's gekozen hebben voor het vraagteken,

De duo's welke gespeeld en gewonnen hebben
Chiara en Jolien - PON
Ias en Chayron - beide 10K gewonnen
Bart en Jacqelien beide 5K gewonnen

[ Bericht 4% gewijzigd door Kodiak100 op 31-01-2023 23:36:14 ]
pi_207795761
Monique___ in BB / [BB '23 COS #131] Komt ie vanavond ?

Hij is terug.......

jason heeft 3 moeilijke dagen gehad, hij was door drie derde weggestemd. Hij denkt dat het de bedoeling was dat hij wegging (uit zichzelf) hij had een spraakmemo van zijn broertje gehad op dag 2. Hij heeft ook gedacht: is dit wel de moeite..
hij heeft eind van de dag een compilatie gehad , filmpjes van de dgk over het nomineren van hem, hij heeft een hele hoop gezien ook van bewoners onderling
hij wist dat hij vandaag terug mocht , dat vond hij heel moeilijk omdat tweederde hem weg wilde.
hij had 3 missies gekregen die zijn niet allemaal gelukt daarom is zijn nominatie niet weg.. maar hij zit er wel in en wil het leuk hebben weer.
jaq vroeg hoe het was, hij werd 3 dagen in een kamer gezet, 2x per dag frisse lucht , op het moment dat hij er klaar mee was mocht hij naar huis. voor zijn gevoel was daar op ingezet.
Hij had het moeilijk maar wilde niet zelf naar huis.
grootste schok was de compilatie wat gezegd is over elkaar , door elkaar. Hij heeft het wollenspel gezien. Hij weet het meeste van het huis en weet niet of dat een voordeel is.
Hij weet alles wat er over hem is gezegd en dingen die over elkaar zijn gezegd.

chichi vraagt de brieven of hij in het huis is geweest
Jason mag nog niks zeggen van bb horen we nu.
Hij kon de pin helemaal kwijt spelen maar dat is niet gelukt.
pi_207805076
13.45
Het is echt dood saai, niets te beleven, en wat er wordt gezemeld, valt moeilijk te omschrijven.
Zaterdag om 11 uur vliegt er een vliegtuigje boven het BigBrother huis van de Fans van Jason

Ali Moet straks naar de gameroom voor een spel, en er is wat Nominatiepraat.
twitter

twitter
pi_207816657
10:00
BB: bewoners kom naar de woonkamer.

Eerste keer gaat het fout geen beeld, 2e keer gaat het wel goed.
Genomineerden zijn:
Danny
Michelangelo
Jason
pi_207818457
Danny besluit met iedereen een afzonderlijk gesprek te doen
gesprek Chiara en Danny
Danny zegt: heet mijn naam 0 keer in je hoofd gezeten
zegt chiara: jazeker heet het wel in mijn hoofd gezeten
chiara: jolien heeft al vrij snel gezegd danny omdat ik vrij weinig met hem heb
we moesten alle drie overheen komen en bij jou hadden we alle drie zoiets van tja als het dan moet dan maar danny.
we hebben een afspraak gemaakt , zegt chiara dat we niet meer vertellen
chiara: je hebt ''spel danny'' en ''danny de persoon''
als ik ''danny de persoon'' had genomineerd dan zou ik kotsen van de buikpijn
Ik heb ''spel Danny'' genomineerd
Danny: ik dacht ik ben goed met Charlotte , met Jolien heb ik deze week een goede band opgebouwd, en ik dacht dat het tussen jou en mij goed zat.
Chiara: er waren ook andere namen waar we over twijfelden weet je, maar het was moeilijk snap je
Danny: ik denk dat ik nu naar huis moet, puur gewoon , deze week heeft Jason de gunfactor, dus dan is het tussen mij en Michelangelo , Chiara denkt dat het tussen Danny en Jason gaat , en Michelangelo het best er uit komt.
We gaan het zien, zegt Danny, als het mijn tijd is is het mijn tijd.
Chiara: kan je het iets beter plaatsen nu?
ja, nee ik snap het niet.
Chiara: ik vind het zonde dat je er 3 x opstaat, dont be sad, het is een spelletje.
Danny: het is niet een spelletje mens erger je niet, 3 x is echt kloten hoor.
Chiara: ja echt kloten , ik had het ook liever anders gezien
Chiara: ik haal Jolien wel ff ik zie haar lopen......

[ Bericht 2% gewijzigd door rinardo op 02-02-2023 15:21:16 ]
pi_207820794
In de middag moeten ze allemaal biechten.
Ze moeten 1 voor 1 naar binnen, en zeggen wie ze denken dat de secret missie had.
Niemand heeft een idee behalve Ali,
Ali heeft de secret mission geraden van Danny die de brieven onder de bedden heeft verstopt! Danny verdedigt zichzelf dat hij hele tijd in hottub zat met Rob en Bart. Ali antwoord omdat je niet wou opvallen. Ali is veeeeeel slimmer dan wij denken!
pi_207826387
21.40

Dikke bonje tussen Rob en Ali

Rob is woestboos als hij ontdekt dat er kletsnatte handdoeken in de wasmand in de badkamer liggen.
Ali staat naast de wasmand en Rob gaat tekeer tegen Ali over de natte handdoeken, Ali probeerd te vertellen dat zijn handdoek niet nat was , en dat hij hier geen schuld aan heeft, maar de woest boze Rob is niet voor rede vatbaar.
Rob schreeuwt tegen Ali en gooit de deur met een klap dicht, de rest van de bewoners zeggen tegen Ali , dat hij naar Rob moet gaan en zeggen dat het niet zijn handdoek is, maar Ali heeft respect voor Rob ivm zn leeftijd en wil dit niet.
Er komt een stream lock ivm de ruzie, na de streamlock wil Rob praten met Ali, Ali krijgt niet de mogelijkheid om zich te verdedigen want Rob is nog steeds Woestboos
Rob wil morgen om de tafel om te achterhalen wie er 4 of 5 natte handdoeken in de mand heeft gegooid
Uiteindelijk bieden beide heren hun excuus aan, en gaan goed uitelkaar.
meteen erna loopt Rob naar de badkamer en roept daar, nou mensen Ali heeft toegegeven dat hij een zeiknat washandje in de wasmand heeft gedaan, blijkt dat Rob dus weer niet goed geluisterd heeft naar Ali, want ali zei duidelijk dat hij alleen vanwege het scheren een droog washandje en handdoek er in had gelegd

Deel 1
twitter

Deel 2
twitter

Deel 3
twitter
pi_207829176
8.30

Ias is jarig en ziet dat er in de wall allemaal dingen voor hem liggen, hij heeft nog 2 munten,
Ias pakt de brief uit de wall voor 2 munten , lindsey geeft hem 2 munten voor recept + ingrediėnten broodje martino. Ali stelt voor om samen voor 6 munten het feest pakket te trekken dit doen ze ook.

Rob loopt met een boos gezicht rond en moppert dat hij niet bij het koffieapparaat kan.

volgende tekst komt van de Cos Monique
Rob nu tegen chiara bij de bank: het zit hem helemaal niet lekker van gisteravond, grote smoel had hij (ali) en hij zei allemaal dingen die niet waar zijn, eerst grote bek geven en dan later toegeven dat hij een zeiknat washandje erin heeft gelegd maar dat zegt hij niet bij jullie in de kamer he!
maar we hebben het uitgepraat he, ik vind het gewoon smerig, het stinkt als de hel.
het is een handdoek die ligt er al minimaal 3 dagen in, maar weet je ik hou erover op dan ben ik straks de ouwe zeikerd. Ik heb hier in geen 4 weken iets bepaald, en ik heb respect voor jou nou dat weet ik wel dat hoef je niet 10 keer te zeggen. maar nogmaals we hebben het uitgepraat nu zijn me weer dingen duidelijk geworden en ik ben er klaar mee!
pi_207830306
10.45 Dank @Monique___

gesprekje in de badkamer over de handdoekgate

Danny en Chiara in de badkamer over Rob en Ali
Ali voelt zich super klote maar Rob is nog steeds boos zegt Chiara.
(konden we zien bij de bank vanmorgen)
Chiara zegt ook dat Ali zich niet moet laten afblaffen

Charlotte komt er ook bij nu.
Ze weten niet of ze nog moeten praten nu.

Danny denkt dat Ali meer met zichzelf zit dat hij is uitgevallen tegen een oudere man
Danny vindt dat ze gister goed gehandeld hebben. (?)
Charlotte geeft aan dat ze is geschrokken van een kant van Ali die ze heeft gezien zo van wow
maar nemen hem niet kwalijk dat hij dat heeft gedaan.
Jolien komt nu ook erbij, vindt ook dat je niet zo kunt schreeuwen.

Charlotte zegt op het moment dat iemand begint met scheldwoorden...
Ali was rustig eerst

Jolien; ja oke ja dat vind ik wel
Chiara heeft nagedacht over wat rob heeft gezegd vanmorgen toen hij boos sprak over Ali.
over dat Rob zegt dat Ali een grote mond heeft.
Allen vinden dat Ali geen grote mond heeft gehad
pi_207830486
11.10

Danny doet een rondje munten inzamelen voor het wassen, maar vanochtend hebben sommige ook al veel muntjes voor de wall uitgegevn voor het Feestpakket Ali 2 Lindsey 2 Ias 2.
Rob zegt op boze toon: Ali heeft munten gewonnen na die kut wol en die meteen uitgegeven!!! (Ali had in de secret room een spel gewonnen en heeft daar lekkere biefstuk met champignons mee gekocht)
En nu gaat Danny daar ook weer mee verder tegen Jacq er zijn er die hebben gewonnen na de wol en meteen hebben uitgegeven.. ff weer dit en ff weer dat en nu voor de groep?
Jacq : dan gaat iedereen maar zijn eigen 4 handdoekjes wassen. als ze 10 munten had , had die er 2 dagen geleden al in gelegen maar ze wil 1x in de week haar haren fatsoenlijk wassen.
Charlotte zegt ik heb al 3 wasbeurten gedaan en al veel weggegeven.
Rob: het wordt eens tijd dat mensen hier nadenken!! winnen ze munten en gaan ze het meteen uitgeven in de wall voor koekjes en zo! (op boze toon)
Bart: als iedereen 1 munt samen legt dan kun je zeggen 6 voor de taart en iedereen wat geven
Chayron; potje maken iedere week en dan gezamenlijke was draai dan is daar geen gezeik over.
Bart : je kunt er dan een munt in steken en dat schrijven we dan op die naam, op het einde van de week als iedereen de kans heeft gehad om munten te verdienen. als er nog maar 1 inzitten dan kun je weer tegen iedereen zeggen he er moeten muntjes in. Als je dan 6 of 7 munten wint, dan vergeet het niet erin te steken
Overleg is: jaq, chay, bart, char, jolien (maar die zegt niks)
Jason zegt dat het wel duidelijk moet zijn waar de munten voor zijn, niet om te douchen..
Nee zegt Bart alleen voor de handdoeken was, niet voor je gewone kleding en voor een verjaardag waar je gezamenlijk wat aan hebt.
Bart wil graag dat mensen die vanmorgen niks hebben betaald aan het pakket van ias (6 munten) dat die nu inleggen voor de was, de rest heeft al aan het feestpakket betaald vanmorgen.
pi_207834209
Tot 16.20 niet veel gebeurd
Er is afgesproken allemaal een coin in een bakje te doen voor de was
Chayron neemt het woord aan tafel en zegt dat we vanaf nu, alle natte handdoeken niet meer in de mand doen.
Jacq wil dat de mannen de brol naar beneden doen van de wc
Danny wil graag dat als de wc rol leeg is, je er een nieuwe op doet.
en zo zijn er nog wat dingetjes
16.20
Bewoners krijgen 1 uur de tijd om zich op te maken voor "iets bijzonders" volgens BB.
BB zegt niet wat de dresscode is dus niemand snapt er wat van, in NL betekend opmaken je make up doen, en in Belgie beteknd opmake, je netjes klaar te maken in de kleding.
wordt vervolgd
17.00

in de voorraadkamer staat allemaal lekkers, ze hebben geen idee wat er gaat gebeuren en nemen alles maar mee
is een soort vrijdag middel borrel

[ Bericht 11% gewijzigd door rinardo op 03-02-2023 17:31:56 ]
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:45:19 #150
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207836844
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:39 schreef engine het volgende:

Uitgemopperd voor vandaag :z

(Een kutdag, ook nog kotsmisselijk, Rob hoopt dat het morgen beter is.)
Rob: Ik heb bier gedronken.
Chiara: Is die niet goed gevallen?
Rob: Ik ga zo naar mijn nest, ik weet echt niet waar het van komt.
Bart: Moet ik u nog even inwrijven?
Rob: Ja graag. Wat een kutdag vandaag, hoop dat het morgen beter is en ik kan slapen, ik stel me echt niet aan.
Bart: U hebt mindere dagen.
Rob: Net ging het nog wel met het biertje er bij.
Bart: ik ga zo in de hottub, heb mijn zwembroek al gepakt, want daar binnen pff, wat een drukte, ik ben er een beetje te oud voor. Ga 15 minuten in de hottub en ga daarna slapen. En nog eten, maar weet niet of ik dat nog naar binnen krijg.
Rob: Ik ook niet, ik ben kotsmisselijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')