abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207535401
23:50

Terwijl de rest van de bewoners, na een avond met diverse spelletjes al in hun bed liggen, gaat Jason er uit om in de keuken de tijd op de oven te veranderen.
  donderdag 12 januari 2023 @ 23:55:01 #28
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_207535402
23:50

Iedereen ligt in bed en is stil. Er wordt nog niet gesnurkt.

Jason gaat uit bed en gaat, hoe origineel, de klok op de oven verzetten.

23:55
De eerste snurkgeluiden zijn te horen.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_207536959
9:15
Iedereen is wakker, en wat opvalt is dat Jason ineens in de keuken meehelpt. Het was de CoS opgevallen dat hij tot nu toe nog niet veel had gedaan in de keuken, maar vanochtend maakt hij scrambled eggs.

image : ledn81

10:45
Er is weer een verstopping. Het water komt omhoog in de douche, en niets loopt door. "De kaka komt uit de douche", zeggen ze.

11:10
Yoga dan wel stretch tijd. Alleen Rob doet niet mee, hij loopt buiten rondjes.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 13-01-2023 11:11:00 ]
pi_207539256
12:00
Chayron en Chelsea hebben even een 1-op-1 gesprek in de slaapkamer. Uiteraard over de nominaties van deze week. De korte samenvatting van dit gesprek is (met dank aan Ptr67) : Sorry dat ik af en toe wat afstandelijk overkom, en dat we nog niet die hele goede klik hebben; maar dit is allemaal heel nieuw voor me die ervaring; terwijl ik jou juist een toffe verademing vind... dus komt goed, en moge de beste winnen.
pi_207540406
14:20
Danny terug uit DBK Riolering wordt aan gewerkt, ze krijgen een seintje als het klaar is.

Menu vanavond
Aardappelgratin
Appelmoes
groente uit de oven
pi_207542889
16:30
Zoals elk jaar hebben de genomineerden hun koffers gekregen om in te pakken. 1 van de 3 zal morgen het huis verlaten.

18:00
Verder is het een gezapige vrijdagavond. Alle bewoners zitten in de woonkamer te kletsen, waarna een aantal opstaan om met het avondeten te beginnen.
pi_207545013
20.20

Na een paar pogingen is de aardappelgratin eindelijk klaar en kan er gegeten gaan worden.
pi_207553894
14:30
Een korte samenvatting van vandaag:

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 14:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Gesport
Booty work-out
Eten wordt gemaakt
Koffers ingepakt

[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 14-01-2023 17:51:29 ]
  zaterdag 14 januari 2023 @ 15:01:22 #35
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207554281
(Rob, Judy en Jason zijn genomineerd, exit Big Brother-liveshow vanavond, zaterdagavond vanaf 20:00 uur RTL5.)
Judy: Ik vind het niet leuk, maar maak er nog het beste van en dacht gisteren "is het nu voor de laatste keer hier slapen?"
Rob: Daar hebben we alle drie last van, ik heb mijn koffer al ingepakt,
Judy: Ik ook.
Rob: Moet alleen nog het laadje in de badkamer leeghalen. Genomineerd zijn, je denkt er aan, zit gewoon in je hoofd.
Judy: En dan de BB live-show, daar zie ik tegen op, die vragen. Wanneer ik zenuwen heb, dan ik ga stotteren,
Rob: Heb ik geen last van, ik praat juist weer te veel, maar je kan ook alleen de vragen bevestigen, maar ja die meiden die dat presenteren hebben het geleerd om vragen te stellen. Het was voor jou echt een tegenvaller dat je al gelijk hoorde dat je genomineerd was, bam.
Judy: Ja, na twee dagen.
Rob: Wanneer we er uit moeten heb je het toch leuk gehad, maar ben je er ook bang voor reacties van je omgeving, thuis "van al na twee dagen genomineerd?"
Judy: Ja en ik wil gewoon thuiskomen, niet al die vragen,
  zaterdag 14 januari 2023 @ 17:15:14 #36
384473 Tuinfluitert
pi_207556475
(Zender Charlotte zat in een zakje in de badkamer, Chelsia zou deze meenemen, deed het in haar badjas, is nu kwijt.)
Charlotte: Ik heb hem afgedaan in de andere douche,
Ali: Hebt toch een nieuwe?
Charlotte: Ja, maar deze heeft te lang snoer. Met lang haar kan deze niet. Ik wil mijn oude zender terug. Chelsia zou hem komen brengen maar was weg.
Chelsia: Ja hij lag in de badkamer, ik heb hem in mijn badjas gedaan, ben niet buiten geweest,
Charlotte: Ik ga nog een keer zoeken. Ik krijg ook geen antwoord van Big Brother. En anders doe ik hem niet aan, ik ben zo koppig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 16:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:

Lott blijft drammen, ze wil een andere zender ketting

deze zit ook niet fijn . te lang.gaat in dr haar zitten
zeur zeur
.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 16:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:

Lott heeft dr zin
BB vraagt of ze naar de dagboekamer wil komen
Chelsea: En wat zei Big Brother?
Charlotte: Ik heb tegen Big Brother gezegd dat ik de zender in de badkamer in de zak heb gedaan, ze gaan voor me kijken.
Chelsea: Was dit alles?
Charlotte: Ja en dat wanneer ik een zendercheck krijg, moet reageren.
Big Brother: Zendercheck.
Charlotte: Wie?
  zaterdag 14 januari 2023 @ 17:35:06 #37
384473 Tuinfluitert
pi_207556684
( Je duf, slap voelen en over de corona, )
Chelsia: Ik voel me zo slap, ik kan zo vijf minuten op de bank zitten.
Rob: Ik word hier echt duf, dat je gewoon een dutje wilt doen.
Ali: Ik heb daar al twee jaar last van, sinds ik corona heb gehad.
Rob: Heb je corona gehad?
Ali: Ja een hele zware, ik zat in de zetel, had het zo koud, deed de tv aan en kreeg hoofdpijn, deed de tv weer uit, een vriendin deed een test bij me.
Rob: Ja meteen een test doen.
Ali: Drie dagen hoofdpijn, mijn geur weg, hoesten, vijf dagen hoest gehad, ik heb zo moeten hoesten, kon niet stoppen, tien dagen slecht geweest.
Rob: Ik heb ook corona gehad, alleen een beetje snotteren, mijn vrouw had kort geleden corona, nou ik heb niets gehad,
Bart: Ik heb twee keren corona gehad.
Rob: Ik heb al vijf injecties gehad, 26 oktober nog, ik voelde niet eens de injectie, alleen een beetje beurs plekje op mijn arm.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 16:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:

gesprekjes in de woonkamer
over cor..ona en zuks
ut komt uit chiina aldus rob
als je jij kijkt wat daar op de markt ligt ..
en over de ontsnapping van het virus uit een lab
  zaterdag 14 januari 2023 @ 17:47:36 #38
384473 Tuinfluitert
pi_207556874
(Darten.)
Jason: Wanneer hier een dartbord zou zijn, dan dart ik de hele dag.
Rob: Op de camping darten we buiten, dan drink ik een borrel, dan zeg ik tegen mijn schoonzonen,
Bart: Ja maar sporten en drank gaat niet.
Rob: Zo is het darten begonnen, Andy Fordham, stond met een bierpul in zijn hand, als hij een pijltje liet vallen dan lag ie op de grond, hij woog tweehonderd pond, je moet talent hebben, concentratie hebben en dan dat joelende publiek achter je, zoals die vent die wij hadden in Nederland,
Bart: Raymond van Barneveld?
Rob: Nee, die tramchauffeur, (Jacobus Wilhelm Stompé), die kijkt eerst om zich heen en dan gooit hij,
pi_207556954
17:50
De zaterdag namiddag wordt uiteraard door de dames weer besteed aan het klaarmaken voor de liveshow
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat zo ook gegeten worden, Danny heeft een soepje gemaakt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Li0nHeart op 15-01-2023 21:22:34 ]
  zaterdag 14 januari 2023 @ 19:19:39 #40
384473 Tuinfluitert
pi_207558241
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 18:19 schreef Jockari het volgende:

Vrouw van Bart ziet hem eerder in Expiditie Robinson dan BB zegt hij (eigenlijk zij).
Jason: Zou jij met Expeditie Robinson mee willen doen?
Chayron: Dat is echt wel heel taai hoor, ik zou er twee keer over na moeten denken, je hebt daar wel ratten,
Jason: Letterlijk en je hebt daar ook geen licht, wanneer het donker is, het donker.
Chayron: Je hoopt dat je het vol zou kunnen houden.
Bart: Is Expeditie Robinson nog Belgie en Nederland samen?
Jason: Nee, niet meer.
Bart: Wij spoten scheerschuim over de touwen van de hangmatten,
Jason: Waarom dan?
Bart: Voor de wilde mieren, Omdat er scheerschuim op staat, schuiven de mieren niet door naar de hangmat, kan niet, die beesten kunnen niet over het touw.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:

Bart de storry teller
verhalen over de jungel ..waar de apen buren waren

Jason: Maar wat voor beesten liepen er door de jungle?
Bart: Slangen, een jungle is nooit stil, maar muisstil, geen vliegtuigen, geen auto's, soms lagen wij in de hangmat aan het nachtbraken, dan zagen we apen en zo, die bewoners zeggen daar ook, "die apen zijn onze buren". Je zag de apen dan gewoon spelen.
Jason: Dat is top.
Bart: En nijlpaarden en krokodillen in de rivier, een nijlpaard met zo'n grote kop. Gigantische boomstammen in de river, kun je moeilijk met de boot doorheen varen, ik zei: " jongens we stoppen met varen, wanneer er iemand nu overboord valt tegen dat stromende water, veiligheid gaat voor. "

quote:
2s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 18:24 schreef engine het volgende:

Slang, krokodil en aap.

Bart kent de betere restaurants :Y)
Bart: In restaurant kun je daar alles eten, van slang, aap, krokodil, wanneer die aap ziek is, dan kun je er de apenziekte van krijgen, apen liggen daar helemaal kant en klaar op de markt, ik heb er ook een foto van getrokken, wanneer ze daar horen dat wij slakken eten, zeggen ze "wat slakken, hoe kun je dat eten? "
Jason: Welke ziekte is dat precies?
Bart: Apenziekte, kun je heel ziek van worden, echt dodekoeien ziekte, stuiptrekkingen,

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:

Jason gaat omkleden/tas inpakken
(Om 20:00 uur is de Big Brother liveshow, Jason, Rob en Judy zijn genomineerd.)
Jason: We moeten ons trouwens nog omkleden voor de live-show en nog soep eten en ben benieuwd of dat mijn kleding nog in de twee tassen past, ik kreeg een sportsetje en schoenen.
Rob: Ik heb mijn koffers al gepakt.
Jason: Vond je het vreemd de koffer in te pakken?
Rob: Een beetje, ben benieuwd hoe laat het vliegtuig komt, gelijk door naar Thailand.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 19:41:16 #41
384473 Tuinfluitert
pi_207558547
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 19:14 schreef Ireth het volgende:

Half Nederland zit met fleecedekens op de bank te blauwbekken om te zorgen dat we onder dat prijsplafond blijven en in die hunkerbunker lopen ze gewoon half bloot rond :?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 15:32 schreef odie22 het volgende:
love is in the air *;

Vrijgezel Danny: Ik ben niet op zoek, zit ook niet op datingssites, ik was ook bang dat Big Brother precies mijn type zou uitzoeken en haar hier zouden droppen.
  zaterdag 14 januari 2023 @ 19:47:39 #42
384473 Tuinfluitert
pi_207558645
(Bewoner Bart is militair.)
Bart: Ik ben scherpschutter in ons team, een beetje de wind in kunnen schatten,
Rob: Ik heb ook een keer een oefening gehad, toen zat ik in dienst, we gingen naar een open vlakte, verderop zaten ook een paar militairen, je moet dan met de wind goed kunnen richten, want anders,
pi_207559895
20:40
De liveshow is bezig. Tatiana zegt dat ze gaan vertellen wie de absolute favoriet is. Diegene mag alvast in het huis blijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En even later blijkt dat Rob degene is die in het huis mag blijven.
SPOILER
We nemen afscheid van Judy. De bewoners zwaaien haar uit onder het luid zingen van 'Judy bedankt'

In de studio wordt verteld dat het nieuwe thema aankomende week 'Money Week' is. Er zal ook een nieuw gezicht verschijnen. Judy mag straks haar coins aan een andere bewoner geven.

[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 15-01-2023 21:22:25 ]
pi_207564190
23:00

BB bewoners kom naar de woonkamer, de meeste bewoners waren zich al aan het klaarmaken voor het slapen.

BB:
Beste bewoners het leven in mijn huis gaat niet gemakkelijk zijn, deze week strijden jullie om zoveel mogelijk coins voor jezelf te verdienen.

Deze week is het money week.
pi_207566781
uit de cos gehaald , om 00.23

Bart
Chayron
Chelsea
Danny
Jason

Deze 5 bewoners hebben gekozen om een challenge te mogen doen.
De andere bewoners die niet meedoen hebben dus ieder 10 coins gekregen.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_207566802
De bewoners ontwaken en ontdekken dat er eten in de wall zit , daar waar eerder de tandenborstels enzo lagen.
croisant 2 coins
muffin 3 coins
verder is de koelkast leeg op wat kwark en yoghurt na, ook is er fruit en pindakaas .en ze moeten zelf brood ( er is bloem en gist) bakken.Er ligt ook een receptenboekje, en een weegschaal.
ook ligt er een cassette bandje in de wall.Lindsey pakt het cassettebandje uit de wall.
5 min later ontdekken ze dat hun koffers terug zijn, nou ja koffers terug? hun kasten zijn gevuld. Niet duidelijk of het alles uit de koffers is.
uodate 9.48
Het cassete bandje staat morsecode op, er staat Ilse op, waarschijnlijk naam van een nieuwe bewoner

[ Bericht 7% gewijzigd door rinardo op 15-01-2023 09:47:00 ]
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_207567902
10:45

Het cassettebandje bleek niet goed, ze krijgen een andere en mogen er niet over praten, dat het niet goed was.
De erfenis van Judy komt op het scherm in de woonkamer.
Judy geeft haar 11 coins aan Rob.

Rob betaald het wasje, zodat er handdoeken gewassen kunnen worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kodiak100 op 15-01-2023 10:55:10 ]
pi_207568016
11:00

Het eerste yoghurt ontbijt is een feit
In koor "het is zuur"

Het warme water is ook weer weg

Ali is geen fan de yoghurt, Chelsea dringt erop aan dat hij het toch eet.

[ Bericht 75% gewijzigd door Kodiak100 op 15-01-2023 11:08:12 ]
pi_207568597
11:15
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen en krijgen een 'verdien' opdracht. Ze kunnen coins verdienen. Vanuit de CoS (engine) :

quote:
Op het scherm gaat een foto verschijnen. Dan moeten ze aan de hand van die foto uitzoeken welke camera gebruikt is en daar heen om op de foto te verschijnen. Sta je er op, krijg je coins.
Voor Ali moet de opdracht nog even in plaatjes uitgelegd worden, omdat hij het niet gelijk snapt.

12:00
De eerste foto-opdracht van BB is gelukt en alle bewoners krijgen 1 coin.

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Li0nHeart op 16-01-2023 08:24:56 ]
pi_207569331
De morsecode betekent Ilse
“Computers are incredibly fast, accurate and stupid; humans are incredibly slow, inaccurate and brilliant; together they are powerful beyond imagination.”
pi_207570693
14:15
BB roept de bewoners naar de woonkamer en zegt:

quote:
Danny heeft als eerste mijn secret room mogen betreden. Rest nog niet, tot nu. Vandaag krijgen jullie allemaal de kans om de secret room te betreden. Het is tijd voor de Time Game. Jullie spelen in duo's. Deze mogen jullie zelf samenstellen. Maar ook al speel je in duo's, je wint alleen.
Rond 13:45 was dit beeld al even te zien vanuit de GameRoom: (image van ledn81):
SPOILER
17:45
Een aantal duo's die al zijn geweest praten buiten even na. Ze hebben het erover dat ze verschillen moesten zoeken, zoveel mogelijk. Bij een gelijk aantal telt de tijd. Ze zeggen ook dat ze 'nieuwe toekomstige' bewoners hebben gezien.

19:10
Aangezien ze sinds vandaag op een soort rantsoen zijn gezet door BB hebben ze besloten om 's middags warm te eten en 's avonds brood. Het eerste brood lijkt gelijk al goed gelukt:
SPOILER
Charlotte heeft een 'muffin' gemaakt.
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 16-01-2023 08:24:42 ]
pi_207577774
21:20
BB is ineens te horen in het huis, en komt de winnaar van de TimeGame vertellen :

quote:
Beste bewoners, jullie hebben vandaag de 2e Time Game gespeeld, de winnaar mag op een door mij te bepalen moment de Secret Room in.
De game is gewonnen door Chelsea.

SPOILER
22:40
De bewoners worden wederom naar de woonkamer geroepen. Terwijl BB ze aan de praat houdt, betreedt Jolien het huis:
SPOILER
Ze komt uit Belgisch Limburg vertelt ze, 29 jaar, en verloofd met haar vriend waar ze al 14 jaar mee samen is. Ze komt zonder koffer, maar met vrijstellingspin.
Later op de avond kreeg ze ook haar koffer.

[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 16-01-2023 08:24:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')