Leek vooral wat door zijn lengte en positionering. Kostas Lamprou had deze ook gehad.quote:Op maandag 21 november 2022 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die in de korte hoek was wel goed, maar misschien leek dat zo omdat ie in eerste instantie verkeerd stond
Heerlijke voorspelling.quote:Op maandag 21 november 2022 20:14 schreef TLC het volgende:
ff schaamteloos en zonder enige vorm van gene mezelf quoten
[..]
Iemand is een beetje aan het jokkebrokken.quote:
Dat was vreselijk. Janssen, Bergwijn, Gakpo, Berghuis... Het was echt heel slecht. Gelukkig kopt Gakpo die bal erin, maar voor de rest heeft hij echt niets goed gedaan.quote:Op maandag 21 november 2022 20:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De aanval mist vooral erg veel creativiteit. Nauwelijks een kans gehad.
Als Bergwijn een schoenmaat groter heeft noteert Gakpo na 10 minuten al een assist. Speelde sowieso prima in de eerste helftquote:Op maandag 21 november 2022 21:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat was vreselijk. Janssen, Bergwijn, Gakpo, Berghuis... Het was echt heel slecht. Gelukkig kopt Gakpo die bal erin, maar voor de rest heeft hij echt niets goed gedaan.
Onze defensie kan ons wel ver brengen, dus de kans op verlenging en strafschoppen is groot. Hopelijk is Noppert een PENALTYKILLER.
Denken dat Bijlow zijn strikdiploma heeftquote:Op maandag 21 november 2022 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Bijlow mag de schoenen van Noppert niet eens strikken
Dit dus, ze spelen slecht / matig maar winnen toch maar mooi van de kampioen van Afrika.quote:Op maandag 21 november 2022 21:16 schreef Malavita het volgende:
Slecht en toch 2-0 winnen. Wordt alleen maar beter
Bijlow was direct onder de druk bezweken als hij had gekeept.quote:Op maandag 21 november 2022 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Bijlow mag de schoenen van Noppert niet eens strikken
Tja, mag je in 100 minuten een keer een kansje krijgen? Het was mensonterend slecht voorin. Nogmaals, het boeit mij geen reet. Als we maar winnen, maar deze generatie mag echt niet in de schaduw staan van die van 8 en 12 jaar geleden.quote:Op maandag 21 november 2022 21:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Bergwijn een schoenmaat groter heeft noteert Gakpo na 10 minuten al een assist. Speelde sowieso prima in de eerste helft
Het probleem lag voor de aanval wmb, de opbouw was tergend traagquote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, mag je in 100 minuten een keer een kansje krijgen? Het was mensonterend slecht voorin. Nogmaals, het boeit mij geen reet. Als we maar winnen, maar deze generatie mag echt niet in de schaduw staan van die van 8 en 12 jaar geleden.
Niet helemaal met je eens. Frenkie en Gakpo waren prima en dat zijn toch echt middenvelders.quote:Op maandag 21 november 2022 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het probleem lag voor de aanval wmb, de opbouw was tergend traag
Als je inzoomt zitten er allemaal mensen met pasjes. Gewoon gratis kaartjes gekregen of medewerkers die even meekijken ofzo. Zitten iig weinig echte voetbalfans tussen.quote:
Ja ik vond Gakpo ook prima, maar jij niet dacht ik aangezien je reageerde dat het voorin dramatisch wasquote:Op maandag 21 november 2022 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens. Frenkie en Gakpo waren prima en dat zijn toch echt middenvelders.
Berghuis kan echt niet meer.
Heb ik zitten slapen of speelde Gakpo niet in de aanval vandaag?quote:Op maandag 21 november 2022 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik vond Gakpo ook prima, maar jij niet dacht ik aangezien je reageerde dat het voorin dramatisch was
Als Nederland nog 6 keer op deze manier wint vind ik het bestquote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, mag je in 100 minuten een keer een kansje krijgen? Het was mensonterend slecht voorin. Nogmaals, het boeit mij geen reet. Als we maar winnen, maar deze generatie mag echt niet in de schaduw staan van die van 8 en 12 jaar geleden.
Hij speelde tussen de spitsen en de middenveldersquote:Op maandag 21 november 2022 22:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb ik zitten slapen of speelde Gakpo niet in de aanval vandaag?
Tja, speelde nog vrij aardig. Bergwijn en Janssen waren echt matig.quote:Op maandag 21 november 2022 22:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij speelde tussen de spitsen en de middenvelders
Natuurlijk, maar vaak zie je wel dat als het te lang moeizaam verloopt het vroeg of laat een keer de verkeerde kant op valt. In Zuid-Afrika was het 6 keer met een marge van 1 winnen en de zevende keer viel het kwartje net de andere kant op. In Brazilië laatste minuut door tegen Mexico en winnen op strafschoppen van Costa Rica, dan weet je ook dat het weleens verkeerd kan gaan vallen.quote:Op maandag 21 november 2022 22:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Als Nederland nog 6 keer op deze manier wint vind ik het best
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |