Neuhhh, beetje maarquote:Op dinsdag 29 november 2022 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wahahahahahhaha
Ben ik erg kansloos als ik zeg dat ik even moest opzoeken was het was
quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahahha, tja... ik ben eenmaal een braaf meiske
Geloof ik niets van. Van dat laatste dan.quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen op dat gebied danvoor de rest valt het tegen en ben ik gewoon een onvervalst kreng
Nou, gun mij even mijn stoere praat ja!quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. Van dat laatste dan.
Oke danquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, gun mij even mijn stoere praat ja!
Kleindochter, om de een of andere reden denk ik dat op Fok iedereen even oud is als ikquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:51 schreef praadje het volgende:
Ik heb vandaag Sinterklaasinkopen gedaan voor de kleindochter. Heb me een beetje laten gaan denk ik
53 hier. En kleindochter is 6. Ach, met de kerst zijn ze met vakantie dus dan hoef ik niets te kopen. En ik geniet er zo van als ik dat glunderende gezichtje zie.quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kleindochter, om de een of andere reden denk ik dat op Fok iedereen even oud is als ik![]()
Ach... daar zijn het de feestdagen voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:54 schreef praadje het volgende:
[..]
53 hier. En kleindochter is 6. Ach, met de kerst zijn ze met vakantie dus dan hoef ik niets te kopen. En ik geniet er zo van als ik dat glunderende gezichtje zie.
Oh serieus, ik had je ergens in de twintig geschat (ben zelf 34), sorry, wel een compliment trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je jong grootmoeder geworden, leuk!
En idd, lekker van genieten, als oma hoef je niet verantwoordelijk te zijnDat is jouw taak niet, lekker verwennen die handel
quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh serieus, ik had je ergens in de twintig geschat (ben zelf 34), sorry, wel een compliment trouwens
Ben je jong grootmoeder geworden, leuk!
En idd, lekker van genieten, als oma hoef je niet verantwoordelijk te zijnDat is jouw taak niet, lekker verwennen die handel
Daarom verbaasdquote:
quote:
Goedenavond dames!quote:
Verbaast dat ze toch steeds winnen.. en redelijk goed voetballenquote:
quote:
Dat is wel handigquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
boeit me niet zo.
Al kan ik aan de overburen zien als ze scoren. Ze hebben een enorme televisie en gaan springen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |