En dan hebben de medewerkers ook vast een geheimhouding getekend op straffe van enorme boetequote:Op dinsdag 22 november 2022 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah ik lees net "angstcultuur", nou dat verbaasd me compleet niet.
Ik kruip weer veilig weg onder mijn steen![]()
Jaquote:Op woensdag 23 november 2022 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie weleens naar Sister Wives?
Ik heb het al die jaren gevolgd maar de laatste tijd vind ik het echt schokkend hoe die Kody zich ontpopt. Een tiran. Al zijn vrouwen stappen op. Op 1 na, Robin,dat is zijn favoriete, dus die heeft het voor elkaar. Ook is hij onverschillig tegenover zijn kinderen die hij onder het mom van corona niet ziet.quote:
Klopt, ik vind het een zeer onsympathieke man, daarom kijk ik zelden... en alles onder het motto Godquote:Op woensdag 23 november 2022 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het al die jaren gevolgd maar de laatste tijd vind ik het echt schokkend hoe die Kody zich ontpopt. Een tiran. Al zijn vrouwen stappen op. Op 1 na, maar dat is zijn favoriete, dus die heeft het voor elkaar. Ook is hij onverschillig tegenover zijn kinderen die hij onder het mom van corona niet ziet.
Juist! Dat waant hij zich ook echt.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het een zeer onsympathieke man, daarom kijk ik zelden... en alles onder het motto God
Goed om te horen. Hopelijk komt de trein er snel aan, dan kun je straks thuis lekker warm Fokkenquote:Op woensdag 23 november 2022 22:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier alles goed. Was aan het werk. Wacht nu op de trein. Hoe gaat het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |