Lekker bezig Child. Geniet van je avondjequote:Op dinsdag 22 november 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Lekker stipt @:praadje
Hier vandaag naar de haakclub geweest en straks een online workshop over kerst. Erg veel zin in.
Daarna Bureau Arnhem. Cadeau voor mijn moeder afgeschilderd. Verder niet veel gedaan, was erg moe van de haakclub. Straks misschien nog even tekenen oid
De komende tijd slaap jij dus nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
Oh de Idfa Primeur lijkt me ook wel wat. Ga maar even wat dingen opnemen.
Het is in heel die mediawereld een zootje blijkt wel. Mededogen heb ik dan weer absoluut niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het is wat he, met Matthijs. Ik neem aan dat jullie het ook allemaal volgen. Wat is die man diep gezonken. Heb ook inmiddels wel wat mededogen, want hij zal een of andere stoornis hebben. Dat kan haast niet anders.
Fijne avond, TV makkers
Ik schaam me nu in een hoekje. Als ik de naam van die vervelende man zie denk ik "boeiuh" en lees het niet. Dus ik heb er niks van meegekregen. Behalve geen top2000 (door hem iig).quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het is wat he, met Matthijs. Ik neem aan dat jullie het ook allemaal volgen. Wat is die man diep gezonken. Heb ook inmiddels wel wat mededogen, want hij zal een of andere stoornis hebben. Dat kan haast niet anders.
Fijne avond, TV makkers
Had ik eerst ook niet hoor. Begint nu een beetje te komen. Vraag me wel af of er niet nog meer van dit soort types rondlopen. Misschien kunnen hun benen de weelde niet dragen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is in heel die mediawereld een zootje blijkt wel. Mededogen heb ik dan weer absoluut niet.
Mwa voor mij is hij niet gezonken. Scheelt dat ik niet echt een mening over hem had.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
Fijne avond, TV makkers
Dat is het vaak. Ze krijgen aanzien en een bak geld en denken echt dat ze meer zijn dan een ander.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik eerst ook niet hoor. Begint nu een beetje te komen. Vraag me wel af of er niet nog meer van dit soort types rondlopen. Misschien kunnen hun benen de weelde niet dragen?
Vooral dat laatste denk ik. Dat blijkt wel. En ijdel, op het narcistische af.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is het vaak. Ze krijgen aanzien en een bak geld en denken echt dat ze meer zijn dan een ander.
De eerste hoofdredacteur was een schreeuwer. Die heeft de toon gezet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik eerst ook niet hoor. Begint nu een beetje te komen. Vraag me wel af of er niet nog meer van dit soort types rondlopen. Misschien kunnen hun benen de weelde niet dragen?
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De eerste hoofdredacteur was een schreeuwer. Die heeft de toon gezet.
En dan hebben de medewerkers ook vast een geheimhouding getekend op straffe van enorme boetequote:Op dinsdag 22 november 2022 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah ik lees net "angstcultuur", nou dat verbaasd me compleet niet.
Ik kruip weer veilig weg onder mijn steen![]()
Jaquote:Op woensdag 23 november 2022 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie weleens naar Sister Wives?
Ik heb het al die jaren gevolgd maar de laatste tijd vind ik het echt schokkend hoe die Kody zich ontpopt. Een tiran. Al zijn vrouwen stappen op. Op 1 na, Robin,dat is zijn favoriete, dus die heeft het voor elkaar. Ook is hij onverschillig tegenover zijn kinderen die hij onder het mom van corona niet ziet.quote:
Klopt, ik vind het een zeer onsympathieke man, daarom kijk ik zelden... en alles onder het motto Godquote:Op woensdag 23 november 2022 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het al die jaren gevolgd maar de laatste tijd vind ik het echt schokkend hoe die Kody zich ontpopt. Een tiran. Al zijn vrouwen stappen op. Op 1 na, maar dat is zijn favoriete, dus die heeft het voor elkaar. Ook is hij onverschillig tegenover zijn kinderen die hij onder het mom van corona niet ziet.
Juist! Dat waant hij zich ook echt.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het een zeer onsympathieke man, daarom kijk ik zelden... en alles onder het motto God
Goed om te horen. Hopelijk komt de trein er snel aan, dan kun je straks thuis lekker warm Fokkenquote:Op woensdag 23 november 2022 22:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier alles goed. Was aan het werk. Wacht nu op de trein. Hoe gaat het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |