En lief zijn voor de pietjesquote:Op zondag 4 december 2022 13:34 schreef praadje het volgende:
Een vroege gids want vanmiddag ga ik voor Sinterklaas spelen en ik weet niet of ik op tijd terug ben
Goedenavond allemaalquote:Op zondag 4 december 2022 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedendag
Succes Sinterklaas![]()
Hier de Code van Coppens kijken, dat vind ik zo leuk! En straks eerst Au pairs kijken. Goede televisieavond
Nu de hele dag gehaakt, mijn polsen zijn een beetje lam, dus ik kap voor nu
Ik heb nog maar 1 aflevering gezien, dus voor mij is het nieuw. Ik ga op mijn luie dag even kijken naar de andere afleveringen, die serie is echt te tof voor woordenquote:Op zondag 4 december 2022 19:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond allemaal![]()
Code van Coppens is wel een herhaling zag ik. Er is een derde seizoen bezig, aflevering 7 zou komen, maar die is verplaatst naar volgende week zag ik. Ze hebben nu aflevering 1 van seizoen 2 er tussen geplaatst. Waarom is mij onduidelijk.
Ik twijfel of ik nog ga kijken of niet. Kan de aflevering niet helder voor de geest halen dus ik denk dat ik gewoon kijk en tijdens de reclame overschakel even naar de voetbal.
Ok. Ja vind het ook heerlijk kijk tv, dit programma. Kijk of neem het altijd opquote:Op zondag 4 december 2022 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 aflevering gezien, dus voor mij is het nieuw. Ik ga op mijn luie dag even kijken naar de andere afleveringen, die serie is echt te tof voor woorden
Misschien is het een herhaling ivm voetballen? Veel mensen kijken dat?
Oh dan heb ik geen excuus voor SBS, misschien omdat ze mij heel erg lief vinden en het mij gunnen?quote:Op zondag 4 december 2022 19:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Ja vind het ook heerlijk kijk tv, dit programma. Kijk of neem het altijd op![]()
Ja voetbal dacht ik ook, maar was vorige week ook op tv, dus dat zou raar zijn. Of het zijn maar 7 afleveringen en ze hadden er 8 verwacht. Ik noem ook maar wat![]()
Hoe dan ook, vanavond weer genieten
Ja denk hetquote:Op zondag 4 december 2022 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dan heb ik geen excuus voor SBS, misschien omdat ze mij heel erg lief vinden en het mij gunnen?
Ik had het al opgezocht, dank je wel lief, liefquote:Op zondag 4 december 2022 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja denk het![]()
Alle afleveringen staan op kijk.nl![]()
https://www.kijk.nl/programmas/code-van-coppens
Dat vind ik heel zielig... er is echt leuke televisie...quote:Op zondag 4 december 2022 21:05 schreef monkyyy het volgende:
AvondIk kijk voetbal bij gebrek aan beters
Goedenavondquote:
Goedenavond lieve Stephanquote:
Avond Poppel_Godquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Ik ga weer de Oranjewinter kijken. Hopelijk wordt het net zo’n topshow als gisteravond
PraadjeGodinquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond lieve Stephan
[..]
Avond Poppel_GodIk kijk het ook altijd. Lekker stel en blij dat Gijpje terug is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |