Geen werk, geen uitkering, af en toe wat "bijklussen" met een "maatje"quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Duur petje, sieraden, duur horloge (zo lijkt t ), het is me allemaal wat
terwijl als die goed kan lassen, daar prima geld mee kan verdienenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen werk, geen uitkering, af en toe wat "bijklussen" met een "maatje"
Heel vreemd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Boete en aanmaningen allemaal niet ontvangen, wat toevallig nou
Prima geslapenquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slaappillen gehad, dus een beetje suf nog, dus wel lekker geslapen
En jij?
Goed zo . Blij voor je.quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slaappillen gehad, dus een beetje suf nog, dus wel lekker geslapen
En jij?
Beetje brak nuquote:
Ik hoop dat je de volgende nacht goed kan slapen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje brak numaar dat maakt niet uit, hoort erbij. Van niet slapen krijg je psychoses en die zijn naarder
Hopelijk lukt het komende nacht zonder
En anders weer slaappilletjes. Sowieso maandag even de behandelaren bellenquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de volgende nacht goed kan slapen.
Zijn laatste post in TV sc.quote:
Zijn laatste post ooit.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 01:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
mooi.....woensdag wordt de splitunit airco geïnstalleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |