is niet echt een antwoord op zijn vraagquote:
Tuurlijk. Waarom nietquote:Op maandag 21 november 2022 16:48 schreef byah het volgende:
[..]
Hey Mavert. COVID overleefd zie ik? Goeie wedstrijd
En is er nou ook iets langer geworden?quote:
Prima.quote:Op maandag 21 november 2022 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder dan onze studerende Niels, dus start het spel maar.
Oh spelen ze niet alle potjes in 1 stadion.quote:Op maandag 21 november 2022 16:55 schreef Nober het volgende:
Breaking: België- Marokko is ook in dit stadium aldus de Belg.
Dankjewel.quote:Op maandag 21 november 2022 16:56 schreef Cuendillar het volgende:
Hoi!
Ik weet dat de meesten van jullie er toch geen gehoor aan geven (en no hard feelings!) maar ik wil jullie toch één keertje vragen om het WK te boycotten.
Jullie kennen de redenen dondersgoed; corruptie, schaamteloze machtsmisbruik, aan slavernij grenzende arbeidersmishandeling...
Het enige dat wij als normaal volk kunnen doen, echt het enige, is de kijkcijfers laag houden.
Boycot dit WK!
En zo niet, veel plezier met de wedstrijd!
Nou, dat wordt nog leuk in de Belgische kansenwijken.quote:Op maandag 21 november 2022 16:55 schreef Nober het volgende:
Breaking: België - Marokko is ook in dit stadion aldus de Belg.
Ik heb geen moraal, dus neequote:Op maandag 21 november 2022 16:56 schreef Cuendillar het volgende:
Hoi!
Ik weet dat de meesten van jullie er toch geen gehoor aan geven (en no hard feelings!) maar ik wil jullie toch één keertje vragen om het WK te boycotten.
Jullie kennen de redenen dondersgoed; corruptie, schaamteloze machtsmisbruik, aan slavernij grenzende arbeidersmishandeling...
Het enige dat wij als normaal volk kunnen doen, echt het enige, is de kijkcijfers laag houden.
Boycot dit WK!
Oh bedankt, ik haak af.quote:Op maandag 21 november 2022 16:56 schreef Cuendillar het volgende:
Hoi!
Boycot dit WK!
Akkoordquote:Op maandag 21 november 2022 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit boezemt mij angst in.
Wil je dit nooit meer doen? :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |