Ja dat hebben meer mensen. Je weet wel, die mensen met een gezond verstand.quote:Op maandag 21 november 2022 16:12 schreef Charmian het volgende:
De rechter begint nu toch een beetje gerriteerd te raken. Hij snapt Willem niet en snapt de relevantie van sommige dingen niet die Wimpie roept.
De gezichten spreken soms boekdelen. Ik vrees dat de rechter het begin van Nederland-Senegal niet vanaf het begin kan zien.quote:
Er is echt niets smeugs of interessant. Het is een grote wauwelpartij.quote:Op maandag 21 november 2022 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
Kan iemand voor de mensen die (doen alsof ze) werken even een samenvatting geven van de meest smeuge details?
niet als je het al 3 keer bijna een half uur aan hebt moeten horenquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 16:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet als je het al 3 keer bijna een half uur aan hebt moeten horen
quote:Op maandag 21 november 2022 16:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is echt niets smeugs of interessant. Het is een grote wauwelpartij.
quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef miss_sly het volgende:
De rechter is er wel behoorlijk klaar mee.
quote:Op maandag 21 november 2022 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
De rechter vindt het niet meer gezellig.
quote:
ja nu pasquote:
De rechter is stoom aan het afblazenquote:
Even een kleine pauze nu.quote:
Misschien denkt de rechter 'fuck die engel, ik ga eerst ff voetbal kijken'quote:
En dan na de eerste helft in de rust nog een kwartiertje en dan weer schorsen.quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien denkt de rechter 'fuck die engel, ik ga eerst ff voetbal kijken'
OK, OK, I stand corrected.quote:
Procederen is een familie traditie heb ik hem ooit horen zeggen in een interview.quote:Op maandag 21 november 2022 16:40 schreef schommelstoel het volgende:
Willem is wel echt zo'n moeilijk figuur als zijn vader als ik hier de reacties zo lees.
Toch te triest voor woorden.quote:Op maandag 21 november 2022 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Procederen is een familie traditie heb ik hem ooit horen zeggen in een interview.
Even de boksbal gepakt.quote:Op maandag 21 november 2022 16:48 schreef miss_sly het volgende:
De rechter is in ieder geval echt boos, de pauze duurt nogal lang.
En weer een nauwelijks verholen bedreiging.quote:Op maandag 21 november 2022 16:29 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt die rechter geen ongelijk geven.
Zoveel ruimte gekregen en als er dan een grens wordt getrokken, heel terecht, is Willem boos en maakt hij 'aantekeningen voor later'.
Passen daarom goed bij elkaarquote:Op maandag 21 november 2022 17:16 schreef ppi het volgende:
De advocaat van Engel is zo mogelijk nog wereldvreemder dan Engel zelf.
Max mag 21 Januari zijn hoger beroep.quote:Op maandag 21 november 2022 17:22 schreef ppi het volgende:
Als Engel echt niet snapt waarom die terecht staat is die net zo verward als Max de Fakkelman en hoort die onder behandeling.
Nu leest Engel 3 a4tjes voor en quote die Jefferson - mensenrechten Europees hof en dan nog wat eigenpijperij , tweets passeren en het wordt hope;oos- hij heeft het zo hoog in de bol dit dwaallicht..
Nee, bij een prikpost.quote:Op maandag 21 november 2022 17:40 schreef Aberkullie het volgende:
Wordt het een taakstraf in een verzorgingshuis?
Dan ga ik foto`s maken.quote:
Een FvD-rechter had hem vrijgesproken en de OvJ voor een tribunaal geplaatst.quote:Op maandag 21 november 2022 17:40 schreef NoCigar het volgende:
Vervelend hoor, die D66-rechters: altijd zo redelijk en vol begrip en tolerant.
Dat moment had ik helaas gemist, alleen daarvoor had ik die irritante bloedzuiger drie keer van vakantie terug laten komen.quote:Op maandag 21 november 2022 18:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deze rechter kan uitstekend formuleren en uitleg geven. Iets wat Engel totaal niet kan. Willem Engel bracht een onbegrijpelijk verhaal, de ene na de andere apostel in gebruikelijke wappiebrabbeltaal. Agena 2030, Bill Gates, een waar complotfeest.
Op een gegeven moment maakt Willem Engel de opmerking 'voor later, zullen we maar zeggen', naar de rechter.
Dat schoot bij de rechter in het verkeerde keelgat en hij reageerde woest. Die opmerking is namelijk precies waar Engel nu voor terecht staat.
Mike Otte?quote:Op maandag 21 november 2022 18:24 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Een FvD-rechter had hem vrijgesproken en de OvJ voor een tribunaal geplaatst.![]()
Maar inderdaad, het geduld met zo’n bloedzuiger raakt toch een keer op, zou je zeggen…
Onze nationale ijdeltuit zat er zo te zien klaar voor. Lijkt wel een rastaversie van Ludo uit GTST.
En Mike zal wel huilen in zijn cel, dat hij Willem geen juridische bijstand mag verlenen.
de opmerking van Willem Engel staat er net niet op.quote:Op maandag 21 november 2022 18:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat moment had ik helaas gemist, alleen daarvoor had ik die irritante bloedzuiger drie keer van vakantie terug laten komen.
Vanaf 8 uur 14.quote:Op maandag 21 november 2022 18:28 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat moment had ik helaas gemist, alleen daarvoor had ik die irritante bloedzuiger drie keer van vakantie terug laten komen.
dat was nog grappenderwijs. Het nabrabbelen 'of eerder' was de druppel voor de rechter.quote:Op maandag 21 november 2022 18:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deze rechter kan uitstekend formuleren en uitleg geven. Iets wat Engel totaal niet kan. Willem Engel bracht een onbegrijpelijk verhaal, de ene na de andere apostel in gebruikelijke wappiebrabbeltaal. Agena 2030, Bill Gates, een waar complotfeest.
Op een gegeven moment maakt Willem Engel de opmerking 'voor later, zullen we maar zeggen', naar de rechter.
Dat schoot bij de rechter in het verkeerde keelgat en hij reageerde woest. Die opmerking is namelijk precies waar Engel nu voor terecht staat.
Petra Urban ziet het goedquote:Op maandag 21 november 2022 18:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de opmerking van Willem Engel staat er net niet op.
maar dit is de reactie van de rechter
[ twitter ]
en je ziet Willempie echt wel even gespannen om zich heen kijken.
Een tribunaal met bijbehorende straf voor de rechter is de suggestie.quote:Op maandag 21 november 2022 19:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
het begint eigenlijk bij 7:01:40, waarbij de voorzitter aan Engel vraagt om vaart te maken.
vervolgens zegt Engel dan 'voor later zullen we maar zeggen', en daarna 'of misschien wel binnenkort'.
met die opmerking suggereert Engel een wraking van de rechter.
Dat zeggen die lui van KOZP ook.quote:
Wie is die kees12345 eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2022 14:25 schreef NoCigar het volgende:
Een bijna nostalgisch opstootje tussen ouderwets bloedzuigend irritante demonstranten (zeker 8) en de politie in Zoetermeer waar de burgermeester (fakkels)demonstraties in het winkelcentrum heeft verboden:
[ twitter ] .
Hij heet echt Kees. De werkgever van Kees heeft aangegeven dat Kees al een tijdje grote problemen heeft en al een tijdje thuis zit.quote:Op zondag 27 november 2022 17:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie is die kees12345 eigenlijk?
Ah, hetzelfde verhaal weer (althans dat neem ik aan)quote:Op zondag 27 november 2022 17:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hij heet echt Kees. De werkgever van Kees heeft aangegeven dat Kees al een tijdje grote problemen heeft en al een tijdje thuis zit.
Hij had eerst een echt fototje in zijn profiel en daarmee is hij gevonden middels software.
bron:
[ twitter ]
Herkenbaar, wat je zegt.quote:Op zondag 27 november 2022 17:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde verhaal weer (althans dat neem ik aan)
Man raakt overspannen oid en gaat minder werken, man zit tijdens een crisis teveel op internet en in verkeerde groepen, man gaat die dingen geloven en maakt het zijn missie om dat soort berichten te verspreiden.
Mijn moeder werkt in sociale dienst en heeft een vrouw die door een ziekte niks anders meer kan dan op bed liggen. Mevrouw is ook compleet doorgeslagen en gelooft alles wat er op die facebook en twitter groepen word gezegd omdat dat haar hele wereld is geworden.
Erg triest altijd.
Een jeugdvriend idem. Op de basisschool had hij al wat van die trekjes, tegen iedereen zeggen dat je niet goed genoeg bezig was en dat hij wel even zou zeggen hoe het wel moest. Later helemaal doorgedraaid, van inrichting naar uitkering, maar uiteindelijk is zijn zieltje gewonnen door een pinksterkerk, waar hij helemaal de profeet uit kon hangen. Hele dagen werkloos thuis en consumeren maar. Alles wat algemeen aanvaard is en dagelijks wordt geslepen en bekritiseerd, is ds onzin (want anders werd het niet bijgeslepen), maar alles wat daar keihard tegenin gaat, wordt zonder weerklank aangenomen.quote:Op zondag 27 november 2022 17:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde verhaal weer (althans dat neem ik aan)
Man raakt overspannen oid en gaat minder werken, man zit tijdens een crisis teveel op internet en in verkeerde groepen, man gaat die dingen geloven en maakt het zijn missie om dat soort berichten te verspreiden.
Mijn moeder werkt in sociale dienst en heeft een vrouw die door een ziekte niks anders meer kan dan op bed liggen. Mevrouw is ook compleet doorgeslagen en gelooft alles wat er op die facebook en twitter groepen word gezegd omdat dat haar hele wereld is geworden.
Erg triest altijd.
En op de een of andere manier dacht ik altijd dat het overduidelijke een nep-foto was omdat hij er zo suf uitzag, althans, dat vond ik. Bleek die foto dus echt te zijnquote:Op zondag 27 november 2022 17:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hij heet echt Kees. De werkgever van Kees heeft aangegeven dat Kees al een tijdje grote problemen heeft en al een tijdje thuis zit.
Hij had eerst een echt fototje in zijn profiel en daarmee is hij gevonden middels software.
bron:
[ twitter ]
en de voornaam ookquote:Op zondag 27 november 2022 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En op de een of andere manier dacht ik altijd dat het overduidelijke een nep-foto was omdat hij er zo suf uitzag, althans, dat vond ik. Bleek die foto dus echt te zijn.
Alle honden worden afgemaakt? Die ken ik niet. Watvoor gedachtengang zit daar nou weer achter?quote:Op zondag 27 november 2022 19:21 schreef Samhain het volgende:
Hier zijn het mijn moeder en man die fullblown wappie zijn. Mijn moeder (een zeventiger) heeft een pedicuresalon en werkt gewoon. Haar man (een zestiger) deed/doet ook nog wel iets met werk, heeft een 18 jaar geleden wel een psychose gehad. Ik heb inmiddels met ze gebroken, mijn zusje houdt dapperder stand en heeft ze vanmiddag gezien. Wat er voorbij kwam: alle honden worden volgend jaar afgemaakt, Putin is zo'n eng mannetje nog niet en Trump is ook prima. Wordt geen tv meer gekeken nieuws komt alleen nog via internet.
Mijn moeder had altijd wat alternatieve trekjes, we hadden vroeger bijvoorbeeld een homeopathische huisarts, maar dat dit zou gebeuren heb ik nooit zien aankomen.
Wappie kluizenaars, ja, dat zijn enge fanatiekelingen.quote:Op zondag 27 november 2022 17:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Herkenbaar, wat je zegt.
Een vriendin zit in de thuiszorg. tegen meerdere klanten liegt ze, o.a. om discussie te voorkomen. dan zegt ze dat ze niet gevaccineerd is. anders is er een beste kans dat ze die klant kwijt raakt. Dat zijn mensen die de hele dag op Facebook en Telegramgroepen zitten, maar vanwege (andere) klachten het thuis amper uit komen.
Ja, daar heb ik inmiddels even naar genformeerd bij zuslief: vanwege de stikstof.quote:Op zondag 27 november 2022 20:48 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Alle honden worden afgemaakt? Die ken ik niet. Watvoor gedachtengang zit daar nou weer achter?
Zelf verafschuw ikhonden
maar dood hoeven ze niet van me, zolang die vieze beesten maar uit mijn buurt blijven.
Ergens is het toch heel erg zielig dat mensen zo kunnen aftakelen, alleen door wat ze lezen op social media.quote:Op zondag 27 november 2022 20:55 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Wappie kluizenaars, ja, dat zijn enge fanatiekelingen.
Net als bekeerde christenen uit Pinkstergemeenten. Mensen om ver uit je buurt te houden.
Vroeger had je op de verjaardag van je oma wel een buurvrouw die met de wildste verhalen kwam: kinderlokkers in de hele buurt, de koningin gaat volgende week scheiden van prins Claus (stond in de Priv), nooit naar Disneyland Parijs gaan, want de dochter van het schoonzusje van de kapster had een klasgenootje en het buurmeisje daarvan mocht mee met haar oom en tante en ineens was ze weg, vonden ze haar een paar uur later, hevig bloedend, in de struiken, hadden ze een nier van haar gestolen.quote:Op zondag 27 november 2022 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens is het toch heel erg zielig dat mensen zo kunnen aftakelen, alleen door wat ze lezen op social media.
Vooral dat ja. Toen kon je haar nog terecht wijzen, maar nu zijn er veel meer medestanders want idd feesboek.quote:Op zondag 27 november 2022 22:07 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Vroeger had je op de verjaardag van je oma wel een buurvrouw die met de wildste verhalen kwam: kinderlokkers in de hele buurt, de koningin gaat volgende week scheiden van prins Claus (stond in de Priv), nooit naar Disneyland Parijs gaan, want de dochter van het schoonzusje van de kapster had een klasgenootje en het buurmeisje daarvan mocht mee met haar oom en tante en ineens was ze weg, vonden ze haar een paar uur later, hevig bloedend, in de struiken, hadden ze een nier van haar gestolen.
Nu is het niet meer gekke verhalen ontlenen aan mondeling doorvertellen of roddelbladen, maar het staat op feesboek.
Het is heel zielig. Ik ben zelf twee mensen aan het wappiedom verloren die me ooit dierbaar waren. Het is zo zonde.quote:Op zondag 27 november 2022 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens is het toch heel erg zielig dat mensen zo kunnen aftakelen, alleen door wat ze lezen op social media.
Er is niet alleen software nodig maar ook hardware, fase-antennes uit Tartaria. Dan zie je niet alleen hun gezicht maar meteen hun hele blote arie.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verzet westland is live
https://www.facebook.com/verzetwestland/videos/5782584761836314
Waarom de mensen achter deze facebookgroep het hele westland willen verzetten, en waar naartoe, is onduidelijk.
Albert Zantbergen is live, die stond te ouwehoeren over software die de maskers van agenten zou kunnen wegkrijgen. Jahoor, alsof er software is die weet hoe een gezicht er uit ziet achter een masker. Goedzo Albert, dat zullen mooie doxing fotos opleveren
quote:
Ja, dat was inderdaad weer een stream met een gouden randje. Loopt ze naar een agent toe en zegt ze tegen hem dat hij zo haar zoon gaan doodslaan. Zat nog even te kijken wanneer ze die knuppel in de nek zou krijgen maar helaas.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:42 schreef NoCigar het volgende:
Ik zit naar 'Boerenverstand' te kijken en hoor een totaal wereldvreemde vrouw die werkelijk denkt de politie elk moment zich bij hen kan aansluiten. Ze denken volgens mij werkelijk dat ze verwant zijn aan de demonstranten in Iran.
Ze klets zo ontzettend uit haar nek: een criminele ex-junk die ze kent is gevraag om bij de ME te komen; deNOS en RTL wilden met Boerenverstand meelopen
; ze worden straks 'kapotgeslagen' door 'wappierammers'. Er gebeurt verder ook geen reet overigens.
Provinciehuis in Zwolle.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:43 schreef NoCigar het volgende:
En nog steeds heb ik geen idee waar ze zijn. Den Haag?
Ja dank je, ik zag het net toevallig op het journaal. Het ziet er daar uit als een buitenwijk van Den Haagquote:
Ik zie die lui wel eens staan. De intellectuele armoe druipt eraf.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:39 schreef NoCigar het volgende:
Even een oproepje. Kom op mensen! [ afbeelding ]
Gelukkig begint de politie eindelijk sjofels in te zetten !quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik zie die lui wel eens staan. De intellectuele armoe druipt eraf.
En nu in het donker zie je ze amper staan. Het lijkt me tamelijk deprimerend om daar te staan en als het regent in het donker.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik zie die lui wel eens staan. De intellectuele armoe druipt eraf.
Complotviaduct. Mooi woord.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
op het complotviaduct tussen Akersloot en Alkmaar (A9) stond in het begin een clubje wappies, en tot voor kort nog maar 1 wappie tegelijk. 't is daar bezaaid met complotstickers. er hing zelfs op een dag een hele brief vol met complottheorie.
nu de vlaggen op het viaduct telkens worden weggehaald hebben ze de spijlen van het viaduct rood en blauw gespoten.
Voor haar simpele zieltje is al gauw iets te veel. Blijft staan dat Halloween maar een raar idee uit Amerika is, wat ik ook niet vier, maar ze doet net of ouders niet kunnen nadenken voor hun kinderen…quote:
quote:
Die moet nog seksuele voorlichting krijgen joh.quote:Op maandag 5 december 2022 13:59 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]Besef dat er ook gewoon kinderen lopen en wonen op de plaatsen waar zij met haar wappiecrew loopt te semi-rellen en allemaal rare dingen loopt te schreeuwen. Ligt je kleine dreumes net te pitten komt er een hele meute met roeptoeters en fakkels door je straat te banjeren. En prikken zijn eng en dodelijk, politie is slecht en werkt voor duivelse misdadigers, doktoren liegen allemaal en hebben er geen verstand van, et cetera. Gelukkig heeft dat kind geen kinderen.
Natuurlijk! Aan de naald zitten heel kleine chipjes, heb je nooit gezien dat ze eerst een klein beetje die spuit aanduwen?quote:Op maandag 5 december 2022 13:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
inderdaad het meest eenvoudige hoopje wappie wat er rondloopt.
https://www.facebook.com/100064607223979/videos/1267993450432352/
gemiste kans, ze had 't ver kunnen schoppen met ASMR onzinvideos.
zeg, ik moet morgen te bloedprikken, is dat ook uit den boze?
quote:Op maandag 28 november 2022 14:01 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Het is heel zielig. Ik ben zelf twee mensen aan het wappiedom verloren die me ooit dierbaar waren. Het is zo zonde.
Beiden.quote:
Die WEF-agenten ook altijd als je lekker met je snorfiets door Den Haag scheurt…quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:08 schreef NoCigar het volgende:
Ook de politieke tak krijgt zware klappen van de onderdrukkers:
[ twitter ]
Satanistische pedofiele reptielen die zich schuldig maken aan massamoord! ER KOMEN TRIBUNALEN!!!quote:Op woensdag 7 december 2022 10:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heliumkabouter die vrijdag voor de politierechter staat vanwege rijden zonder rijbewijs.![]()
En de FvD-aanhang? Jaaa andere politici zijn veel erger!!11!!!
Beatrice de Graaf zojuist in Nieuwsuur: er zijn zeker 1000 soevereinen. Al vaker wat over verteld, maar dat is makkelijk tien topics geleden - ik houd het niet zo bij. Daarom weer een keertje recapituleren:quote:Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk zijn al die mensen met vdf in hun Facebook naam, en mensen als Mike Otten onze eigen Reichsbrger. Gelukkig in Nederland niet bewapend.
quote:Op woensdag 7 december 2022 22:05 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Beatrice de Graaf zojuist in Nieuwsuur: er zijn zeker 1000 soevereinen. Al vaker wat over verteld, maar dat is makkelijk tien topics geleden - ik houd het niet zo bij. Daarom weer een keertje recapituleren:
De soevereine mens dook ook op dit forum op rond 2012. Drijvende krachten erachter waren de platforms SOPN, voortgekomen uit alternatief platform Niburu en Pateo, en Ik claim mijn naam. Het laatstgenoemde werd geleid door Luuk van Dinther, zich noemende Luca.
Van Dinther vertelde in zaaltjes vol alternatieve denkers hoe je je uit de staat kon uitschrijven: een code-zoveel-formulier invullen (je geboorteakte komt in werkelijkheid alleen in een ander laatje) en een brief schrijven aan toen nog de koningin, en als die niet binnen twee weken hoogstpersoonlijk voor je deur stond om je tegen te houden, was je een onafhankelijk burger, op wie de Wegenverkeerswet, het Wetboek van Strafrecht en de belastingplicht niet meer op je van toepassing waren.
Wat volgde, was een reeks filmpjes op YouTube, waarin soevereinen met lollig bedoelde filmpjes zonder gordel rondreden, de deurwaarder ‘aan de praat hielden’ en zich zingend verzetten tegen de ontruimingsploegen. Een enkeling vindt nu rust als stadsnomade of bewoner van een camper. Toch is het aantal schulden van deze mensen samen inmiddels niet meer te overzien.
Dat is er eentje. Heb je inderdaad niet veel van te vrezen, behalve dat je als agent gestoord van hem wordt. In z’n blote kont onder de toga heeft hij ooit de wrakingskamer een ellenlang betoog voorgehouden, de ambtenaar van de gemeente mocht aanhoren waarom hij met rode pen tekende, de agenten in voornoemd filmpje kregen te horen dat een deel van Nederland onder vreemde heerschappij werd gebracht (in werkelijkheid: het huis was overgegaan op een nieuwe eigenaar via een notaris uit Belgi), en zo is er nog wel wat te noemen.quote:
Ik verstond ‘zeker 1000’, maar goed, het blijft nog heel wat.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:17 schreef NoCigar het volgende:
Ik zie het net, ze zei 7000! Wel erg veel
Is de nazikraam er ook weer?quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:42 schreef Magister_Artium het volgende:
Morgen niet naar de Dam, maar men kan zijn hart ophalen aan een kerstfeest zoals vroeger, in Drenthe. Dit natuurlijk mogelijk gemaakt door FvD, als verzetsdaad tegen de verstikkende maatregelen.
Ik was er nog niet van op de hoogte dat de kerstman, rendieren, kerstboom, cadeaus en Maria Carey gecanceld waren, maar ik heb zeker weer iets gemist…
Ze waren toch gestoptquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
De geflipte dominee en zijn dochter hebben een datum bekend gemaakt wanneer ze het vaccinatierapport gaan presenteren. De eerste kritische volger van BPOC heeft al te horen gekregen dat ze niet welkom is.![]()
Kritiek, daar houden ze niet zo van bij de BPOC.![]()
Neem alles wat 'BPOC2020' zegt met een korrel zout. Al eerder zou er een bijeenkomst zijn, wat op het allerlaatst moment niet doorging vanwege 'dreigementen'. Er is niet bekend gemaakt wat die dreigementen precies waren en waar dat vandaan kwam.
maargoed, de nu genoemde datum is zaterdag 28 Januari 2023, en het zou zijn in Den Haag. Plek voor 200 man, a 10 euro is dan 2000 euro voor meneer de dominee met zijn dochter.
die kerel is nooit ergens aan begonnen.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:28 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Holy shit 14:26:05.. gewoon op de seconde gelijk.
Genoeg Karens die hun spaargeld aanspreken om te steunen. Zo’n geweldige man die strijdt voor jullie allemaal, hoe durf je daar kwaad van te spreken.quote:
Godver, dat spul is niet goejkoop zeg:quote:Op woensdag 14 december 2022 19:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je kan weer op retreate met Eva van Zeeland![]()
3 dagen Veluwe voor maar 555 euro. Maar dan ga je wel heeeerlijk ......hallucineren.
In choco bliss zit psilocybine, een stofje wat ook in paddo's zit.
[ afbeelding ]
Is het wel legaal om mensen betaald uit te nodigen dat spul te komen gebruiken dan?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Godver, dat spul is niet goejkoop zeg:
https://www.houseofoneness.com/nl/chocobliss/
Dan kun je nog beter zelfs paddo's kweken, want dat kost je misschien niet meer dan een paar tientjes.
Als het aan mij ligt wel. (Mijn mening over dergelijk spul staat trouwens helemaal los van wappies en zweefteven.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Is het wel legaal om mensen betaald uit te nodigen dat spul te komen gebruiken dan?
Ik snap nu ineens heel veel..quote:#3 Wat kan Choco Bliss brengen?
De meeste mensen doen een Choco Bliss Ceremonie om uit hun hoofd te komen en meer in verbinding te staan met hun hart. Choco Bliss neemt je mee op een persoonlijke, innerlijke reis. Je kunt de spirit van de planten zien als je leraar. Het kan je inzichten, wijsheid, vreugde, confrontatie, vrede, emoties, visioenen en meer geven. Het is niet altijd waar je op hoopt en dat kan direct de les zijn. Het gaat om overgave & vertrouwen in het medicijn.
Naja er zijn wat onderzoekers en psychiaters die succes hebben met een PROFESSIONEEL begeleide trip van soortgelijke stofjes.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel. (Mijn mening over dergelijk spul staat trouwens helemaal los van wappies en zweefteven.)
Dat gaat dan meer om microdosering van ketamine of XTC en niet deze meuk.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Naja er zijn wat onderzoekers en psychiaters die succes hebben met een PROFESSIONEEL begeleide trip van soortgelijke stofjes.
m'n bezwaar is dat het in feite drugs is. die vrouw denkt dat alles wat uit de natuur komt, altijd goed voor je is.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Godver, dat spul is niet goejkoop zeg:
https://www.houseofoneness.com/nl/chocobliss/
Dan kun je nog beter zelfs paddo's kweken, want dat kost je misschien niet meer dan een paar tientjes.
Maar dat zeggen ze er natuurlijk niet bij.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
m'n bezwaar is dat het in feite drugs is. die vrouw denkt dat alles wat uit de natuur komt, altijd goed voor je is.
nou dan zou ze ook eens bereklauw, tyfus of miltvuur moeten proberen.
Choco bliss is bijvoorbeeld in combinatie met antidepressiva bestwel linke soep.
het is echt niet zo onschuldig als die zweeffiguren beweren.
En alles is de schuld van de regering, hij is het slachtofferquote:Op donderdag 15 december 2022 10:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eindelijk weer een liveje van Soevereintje Mike Otte:![]()
https://videre.fail/ex-ba(...)s-meer-te-verliezen/
Het trieste figuur is alweer 2 weken vrij, maar heeft natuurlijk niks geleerd. Alles inclusief zoontje kwijtgeraakt dankzij zijn achterlijke gedrag, hij heeft daardoor alles te winnen, begint weer te dreigen en gaat nooit stoppen.Dat wordt weer genieten de komende tijd.
Dat “ja” na elke zin,quote:Op donderdag 15 december 2022 10:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eindelijk weer een liveje van Soevereintje Mike Otte:![]()
https://videre.fail/ex-ba(...)s-meer-te-verliezen/
Het trieste figuur is alweer 2 weken vrij, maar heeft natuurlijk niks geleerd. Alles inclusief zoontje kwijtgeraakt dankzij zijn achterlijke gedrag, hij heeft daardoor alles te winnen, begint weer te dreigen en gaat nooit stoppen.Dat wordt weer genieten de komende tijd.
Nope ook met het stofje uit paddo's (even de exacte naam kwijt)quote:Op donderdag 15 december 2022 07:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat gaat dan meer om microdosering van ketamine of XTC en niet deze meuk.
En met wel meer substanties. Het vertraagt bijvoorbeeld ook de repolarisatie van je (hart)spier en dat kan in combinatie met die antidepressiva maar ook met kinine (grapefruit, tonic) of maagzuurremmers of CHB-olie (die die ook vertragend op de elektrische geleiding kunnen werken) een hartstilstand veroorzaken.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
m'n bezwaar is dat het in feite drugs is. die vrouw denkt dat alles wat uit de natuur komt, altijd goed voor je is.
nou dan zou ze ook eens bereklauw, tyfus of miltvuur moeten proberen.
Choco bliss is bijvoorbeeld in combinatie met antidepressiva bestwel linke soep.
het is echt niet zo onschuldig als die zweeffiguren beweren.
Ah, een verwarde cijferstrooier.. Vraagje, hoeveel mensen en welk percentage van "Het volk" stemt FvD en is/was "Anti-Coronaregels" .. noem dat factor A, pak het percentage beroepsdemonstranten van "Het volk" .. noem dat factor B.. Factor A+B=C en C= nog minder dan 1% van de Nederlandse bevolking en noemen zich de 99% .. Ok.. ze hebben gelijk, HET KLOPT NIET!!!quote:Op donderdag 15 december 2022 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
(beetje offtopic) in Haaksbergen heeft op 30 november 2022 ene meneer Koenderink gebruik gemaakt van het spreekrecht tijdens een gemeenteraadsvergadering. Hij had bijj zijn aanvraag aangegeven dat hij wou spreken over 'armoede en gezondheid'. vervolgens gaat hij vol op het wappie-orgel door te beweren dat er mensen overlijden door het vaccin, en dat het volgens hem geen vaccin is, maar gif.
op de publieke tribune zaten een aantal wappies die applaus gaven na de toespraak.
het blijkt toch niet zo offtopic te zijn als ik dacht. meneer is volledig into wappie
https://twitter.com/KoenderinkTon
Een handjevol mensen en de Politie moet dan daar aan zien dat het volk het zat is....quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
en jahoor, Max de schepper was in Alkmaar bij de wappiedemonstratie
https://www.facebook.com/100055985341739/videos/4190931754465245/
Veel te koud, die strijders komen alleen maar als het goed weer is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Een handjevol mensen en de Politie moet dan daar aan zien dat het volk het zat is....
quote:Op maandag 19 december 2022 16:12 schreef xpompompomx het volgende:
Hihihi, daar heeft de "advocaat" van de dansleraar weer even bakzeil gehaald:
De Britse complotdenker David Icke heeft terecht een inreisverbod voor Nederland gekregen van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND), heeft de rechtbank in Haarlem maandag beslist. Icke had een kort geding aangespannen om het verbod van tafel te krijgen.
Met zo een redenatie kan je effectief Wilders nooit meer het land uit laten gaan.quote:Volgens de rechtbank waren er concrete aanwijzingen dat zijn komst een potentile dreiging voor de openbare orde zou betekenen. In een rapport van de politie Amsterdam en een dreigingsbeeld van de NCTV stond dat de komst van Icke voor spanningen zou zorgen, onder meer door de aanwezigheid van tegendemonstranten.
Onzin. Icke moet, zoals iedere Brit, een visum aanvragen voor de Schengenzone. Alleen als hij hier komt als toerist, mag hij hier 90 dagen per zes maanden rondwandelen. Dat is dus de hele zone, dus ook voor een romantisch weekendje Parijs of cultuursnuiven in Rome.quote:Op maandag 19 december 2022 16:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Met zo een redenatie kan je effectief Wilders nooit meer het land uit laten gaan.
De staat faalt in het faciliteren van zaken die normaal mogelijk zouden moeten zijn.
Potentile dreiging voor de openbare orde, laf, dat is letterlijk iedere demonstratie.
Hij zou komen om ergens te praten, weet niet precies wat voorn extra visum je daarvoor nodig hebt maar het voelt nogal kneuterig t.o.v. zoiets belangrijks als vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 19 december 2022 16:37 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Onzin. Icke moet, zoals iedere Brit, een visum aanvragen voor de Schengenzone. Alleen als hij hier komt als toerist, mag hij hier 90 dagen per zes maanden rondwandelen. Dat is dus de hele zone, dus ook voor een romantisch weekendje Parijs of cultuursnuiven in Rome.
Voor alle niet-toeristische of niet-persoonlijke bezigheden, zelfs vrijwilligerswerk, heb je een visum nodig. Dat visum is hem geweigerd.
Het klopt wel dat de Britse autoriteiten Geert Wilders een visum mogen weigeren, zoals ze dat ook bij jou en bij mij mogen.
In het openbaar spreken op een door een bedrijf/stichting geregeld evenement, dat doe ik niet als ik op vakantie ga of op bezoek bij familie of vrienden. Geldt gewoon voor iedereen dat je een visum moet aanvragen, andersom ook. Zelfs als je een semester in Oxford mag studeren, of een Britse student hier aan de universiteiten.quote:Op maandag 19 december 2022 16:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij zou komen om ergens te praten, weet niet precies wat voorn extra visum je daarvoor nodig hebt maar het voelt nogal kneuterig t.o.v. zoiets belangrijks als vrijheid van meningsuiting.
Andere discussie.quote:Op maandag 19 december 2022 18:23 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
In het openbaar spreken op een door een bedrijf/stichting geregeld evenement, dat doe ik niet als ik op vakantie ga of op bezoek bij familie of vrienden. Geldt gewoon voor iedereen dat je een visum moet aanvragen, andersom ook. Zelfs als je een semester in Oxford mag studeren, of een Britse student hier aan de universiteiten.
Nee. Dit reduceren tot enkel de vrijheid van meningsuiting is te simplistisch.quote:Op maandag 19 december 2022 18:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Andere discussie.
We kunnen prima vaststellen dat hij een visum zou moeten aanvragen.
Dat een visum om lichte redenen gecanceld wordt omwille van iets belangrijks als vrijheid van meningsuiting is krankzinnig.
Ik erken toch "lichte redenen"quote:Op maandag 19 december 2022 18:37 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Nee. Dit reduceren tot enkel de vrijheid van meningsuiting is te simplistisch.
Mint Linux? Is dat Mentos voor nerds?quote:Op maandag 26 december 2022 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
ooit gehoord van 'Keuze Vrij Bij Mij'? tijdens de coronamaatregelen waren er zogenaamd ondernemers die geen QR-code zouden scannen en iedereen ook zonder vaccinatiebewijs binnen lieten.
je vraagt je af wat zo'n stichting nog voor bestaandsrecht heeft, nu er al sinds maart 2022 geen enkele coronamaatregel meer van kracht is.
Nou, de wappies hebben een beste klap van de molen gehad, want iedereen moet maar afscheid nemen van Windows en Apple. 'Bevrijd jezelf van BigTech!'
Jahoor, iedereen moet aan de Mint Linux![]()
dat zijn dus mensen die de hele dag 'geen dictatuur, stem ze weg' roepen, die dan maar met Linux moeten gaan werken.
op je smartphone moet Android/iOS eraf, want Google kijkt mee, daar moet /e/ op. (E-OS).
(https://e.foundation)
wat een heerlijk verhaal is dit toch weer. 'Goodbye BigTech'![]()
![]()
![]()
ik denk zelf dat de wappies het toch liever bij het schreeuwen van termen houden.
En dat dan op YouTube zettenquote:Op maandag 26 december 2022 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
ooit gehoord van 'Keuze Vrij Bij Mij'? tijdens de coronamaatregelen waren er zogenaamd ondernemers die geen QR-code zouden scannen en iedereen ook zonder vaccinatiebewijs binnen lieten.
je vraagt je af wat zo'n stichting nog voor bestaandsrecht heeft, nu er al sinds maart 2022 geen enkele coronamaatregel meer van kracht is.
Nou, de wappies hebben een beste klap van de molen gehad, want iedereen moet maar afscheid nemen van Windows en Apple. 'Bevrijd jezelf van BigTech!'
dat zijn dus mensen die de hele dag 'geen dictatuur, stem ze weg' roepen, die dan maar met Linux moeten gaan werken.
op je smartphone moet Android/iOS eraf, want Google kijkt mee, daar moet /e/ op. (E-OS).
![]()
![]()
ik denk zelf dat de wappies het toch liever bij het schreeuwen van termen houden.
Willem Engel tweette ook over die machinist:quote:Op woensdag 28 december 2022 15:00 schreef Magister_Artium het volgende:
Het waren gezellige dagen. Mike is vrij en rijdt telefonerend over de snelweg. Verdere uitleg van de handhavende arm der wet komt niet door, omdat Mike de agenten onmiddellij́k in de rede valt over staandehouding versus aanhouding. https://videre.fail/ex-ba(...)er-staande-gehouden/
Oppergek is sinds Sinterkerst&nieuw stil. Geen Tartariakerstboom, geen etherantenne als kerstcadeautje.
Jan Huzen heeft een taakstraf te pakken voor opruiing: https://videre.fail/afper(...)-dan-voorwaardelijk/
Pepijn van Houwelingen heeft zijn vraagtekens bij een hartstilstand van een machinist:
[ twitter ]
En de familie Engel zit vanaf de Canarische eilanden tegen klimaat, wolf en vaccinatie te retweeten.
Wat een kleutertoontje…quote:Op woensdag 28 december 2022 15:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
https://www.bitchute.com/(...)OnzGP2lbjNgk8WoY5ngo
![]()
Ah, de NS heeft het gedaan (en er rijdt alleen Arriva daar).quote:Op woensdag 28 december 2022 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Willem Engel tweette ook over die machinist:
[ twitter ]
Echt te triest voor woorden.
De mooiste comment ooit onder dit filmpje op Youtube:quote:Op maandag 26 december 2022 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
![]()
![]()
Gepost vanaf een Ipad.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:40 schreef Rnie het volgende:
De mooiste comment ooit onder dit filmpje op Youtube:
MARCELDEKNEGT - 6 uur geleden
Top, eindelijk Linux binnen bereik.![]()
![]()
![]()
Ik kijk nu en dan op zijn fb-pagina om me te verwonderen en ik begrijp inderdaad nooit waar het over gaat. Niet in de laatste plaats wegens zijn gebrek aan taalvaardigheid. Maar volgens henzelf krijgt hij van iedereen gelijk en wint hij alles.quote:Op donderdag 29 december 2022 16:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
vandaag zou jurist Youri Plate zijn rechtszaak zijn. Over dat Enexis een ANBI is, en dat alle BV's een ANBI zijn en en en en en......alle rechters zijn niet bevoegd en en en en. Erhm, geen idee eigenlijk waar het over gaat.
De taal die Youri uitkraamt is Nederlands alleen is het mij een raadsel wat hij aan het vertellen is.
Maargoed, het zal dadelijk te zien zijn bij Videre.
Heb z'n video geprobeerd te kijken maar ik kan er niets uit halen aan informatie. Is de rechtszaak gewonnen of verloren, ik weet het niet. Er was een groep wappies bij, die begrijpen het blijkbaar.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:03 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik kijk nu en dan op zijn fb-pagina om me te verwonderen en ik begrijp inderdaad nooit waar het over gaat. Niet in de laatste plaats wegens zijn gebrek aan taalvaardigheid. Maar volgens henzelf krijgt hij van iedereen gelijk en wint hij alles.
Oh ja, hier hetzelfde inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Heb z'n video geprobeerd te kijken maar ik kan er niets uit halen aan informatie. Is de rechtszaak gewonnen of verloren, ik weet het niet. Er was een groep wappies bij, die begrijpen het blijkbaar.
Afwachten danmaar tot de uitspraak online staat. Hier het zaaknummer.
[ afbeelding ]
Dit past wel in het karakter van de wappie-light. Niet te hoog opgeleid, wars van academisch niveau, altijd al wat anti-autoritair geweest. Meer protesteren vanwege het gevoel iets te moeten of niet te mogen, dan het in twijfel trekken van de feiten. Dat deel is sinds afgelopen voorjaar stukken stiller, nu die vaccinatieplicht er toch niet is gekomen, er nog altijd geen sociaal puntensysteem is gekomen en de cafs zonder beperking open zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef NoCigar het volgende:
Toch even dit artikel noemen voor wie het gemist heeft, de man waarover het gaat is hier vast wel eens indirect voorbijgekomen. Hij komt niet ergstmpathiek over en uiteraard vooral nogal dom en hardleers, aar een echt fanaticus is het ook weer niet:
Longen vol littekens, maar Otto heeft geen spijt dat hij zich niet liet vaccineren
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gg5YCS_q4WWEip6NW4kg
MAAR ER KOMEN TRIBUNALEN!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:18 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dit past wel in het karakter van de wappie-light. Niet te hoog opgeleid, wars van academisch niveau, altijd al wat anti-autoritair geweest. Meer protesteren vanwege het gevoel iets te moeten of niet te mogen, dan het in twijfel trekken van de feiten. Dat deel is sinds afgelopen voorjaar stukken stiller, nu die vaccinatieplicht er toch niet is gekomen, er nog altijd geen sociaal puntensysteem is gekomen en de cafs zonder beperking open zijn.
Hij vraagt de medewerkers niet naar hun BSN en bewijs dat ze wel echt werken. Hij zeurt ook niet dat Jumbo een bedrijf is, om daarna te vragen naar ‘niet wat maar wie’.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Filmpje van een jaar geleden (lockdown / mondkapjesplicht), maar nu pas gepload (omdat het figuur het als herinnering deelde op Feesboek):
Zo kennen we je weer, Mike!![]()
Zo ver in zijn "persoonlijke wappie-ontwikkelingsproces" was hij een jaar geleden schijnbaar nog niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:01 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Hij vraagt de medewerkers niet naar hun BSN en bewijs dat ze wel echt werken. Hij zeurt ook niet dat Jumbo een bedrijf is, om daarna te vragen naar ‘niet wat maar wie’.
Wat een nare man zeg. Ellende gun je niemand maar hij komt aardig in de buurt.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef NoCigar het volgende:
Toch even dit artikel noemen voor wie het gemist heeft, de man waarover het gaat is hier vast wel eens indirect voorbijgekomen. Hij komt niet erg sympathiek over en is uiteraard vooral nogal dom en hardleers, maar een echte fanaticus is het ook weer niet:
Longen vol littekens, maar Otto heeft geen spijt dat hij zich niet liet vaccineren
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gg5YCS_q4WWEip6NW4kg
Sinds drie weken niets meer vernomen. Kan van alles zijn. Die ww-uitkering zal wel zijn opgedroogd, waarna de hypotheekbank bloed ruikt en verhuisd moet worden naar de gele stacaravan.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zo ver in zijn "persoonlijke wappie-ontwikkelingsproces" was hij een jaar geleden schijnbaar nog niet.
Vanuit Bussum blijft het overigens angstvallig stil. Zou doctorandus master Erik met coronies 5G-stralingsziekte in het ziekenhuis liggen?![]()
Je verwacht het niet!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Youri Plate heeft zijn rechtszaak verloren tegen Enexis. Hij moet griffirecht ( 676,00) en de kosten van de advocaat ( 656,00) betalen. Plus Enexis mag zijn aansluiting afsluiten.
Kort samengevat; Youri Plate had zijn contract bij energeleverancier NLE opgezegd. Daardoor had hij vanaf 22 augustus 2022 geen contract meer. Enexis, de netbeheerder, heeft brieven gestuurd aan Plate en gedreigd met afsluiting als Plate geen energiecontract zou afsluiten. Vervolgens had Plate een rechtszaak aangespannen. En nu dus verloren.
https://uitspraken.rechts(...)LI:NL:RBLIM:2023:117
Link vdo is niet okay.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Complotgekkie Janet Ossebaard heeft 'de oplossing' tegen wat ze NSB'ers noemt in een van haar kutfilmpjes.
Volgens Janet is een trap in het kruis geen geweld maar zelfverdediging.
Steffanie maria kruts deelt de video, met bijschrift dat ze niet oproept tot geweld, maar slechts een filmpje deelt. Het fragment begint met 'zinloos geweld'.
Allejezus zeg...
https://www.facebook.com/100085860744731/videos/1251481545714215/
Is Wybren iets te heet gewassen?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wiebren van Haha was er ook.
[ afbeelding ]
En rond 2029 wordt langzaam overgestapt naar Plan 2050.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:01 schreef JohnWickPic het volgende:
En dan te bedenken dat je dit nog minstens 7 jaar blijft houden of zo... Want agenda 2030. Ja, we hebben nu nog geen gelijk daarom roepen we ook steeds dat het niet klopt.. maar wacht maar, jullie gaan allemaal dood! En er komt een sociaal kredietsysteem naar Chinees model en er komen tribunalen!
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je alsnog demonstreren?quote:Op maandag 9 januari 2023 00:12 schreef Rnie het volgende:
Ik ben 179 deeltjes te laat wat betreft dit topic.
Tegen wat?quote:
je kan het zo teruglezen. 1 topic per dag, en je kan de komende 179 dagen niet meer stoppen met lachenquote:Op maandag 9 januari 2023 00:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tegen wat?Ik mis gewoon 179 deeltjes actuele wappie content, vandaar dat ik dat zeg.
10 draadjes vind ik wel welletjes voor nuquote:Op maandag 9 januari 2023 01:00 schreef Shotty het volgende:
[..]
je kan het zo teruglezen. 1 topic per dag, en je kan de komende 179 dagen niet meer stoppen met lachen
Topicreeks: [Malieveld] 21 juni Viruswaanzin Demonstratie
Gewoon bingen die hap!quote:Op maandag 9 januari 2023 01:03 schreef Rnie het volgende:
[..]
10 draadjes vind ik wel welletjes voor nu
Ben jij datquote:
Ah ik zie dat de westlandse boeren en tuindersvereniging ook van de partij is.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaat niets boven de livestream waar het waterkanon wordt in gezet. Vroeger was echt alles beter.quote:Op maandag 9 januari 2023 01:00 schreef Shotty het volgende:
[..]
je kan het zo teruglezen. 1 topic per dag, en je kan de komende 179 dagen niet meer stoppen met lachen
Topicreeks: [Malieveld] 21 juni Viruswaanzin Demonstratie
Heb me destijds beetje verdiept in haar, weliswaar een wappie, maar doet wel wat ze zegt, verkoop de boel en start een eigen dorp, ze heeft best goed lopende zaken opgezet in Amsterdam, ik denk dat dit haar ook wel lukt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:35 schreef NoCigar het volgende:
Heerlijk:
https://www.groene.nl/art(...)PjX5YFMpWfZ5-9YBM8VI
Ik lees dat maandag 16 jan de uitspraak is.quote:Op maandag 9 januari 2023 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
Gign vandaag die rechtzaak tegen de salsaleraar met strinkdreads ook niet verder?
En ook vandaag dus:quote:Op maandag 9 januari 2023 10:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik lees dat maandag 16 jan de uitspraak is.
https://www.volkskrant.nl(...)-ik-in-uit~bb0b773a/
Neem aan dat de wrakingskamer al klaar zat, of is dat altijd het geval?quote:
Ja, nu hebben ze het opeens wel druk met vaccineren en niet met kindermisbruik.quote:
Terwijl volgens de mainstream complotwereld het Vaticaan als de as van het kwaad wordt gezien en dus, net als al die andere genootschappen, zelf de vaccins de wereld in geholpen heeft en weet wat de gevaren zijn.quote:
Het is niet zo raar in het Vaticaan complotten te zien denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:26 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Terwijl volgens de mainstream complotwereld het Vaticaan als de as van het kwaad wordt gezien en dus, net als al die andere genootschappen, zelf de vaccins de wereld in geholpen heeft en weet wat de gevaren zijn.
Maar Benedictus had natuurlijk het plan om van alles te onthullen en is op zijn 95ste ‘overleden’.
Ik heb dit weekend weer eens op Pateo gekeken en borrel weer van de fantasie.
Dat is wat anders dan een complot zoeken achter elk overlijden, zoals in die Telegramgroep gebeurt.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is niet zo raar in het Vaticaan complotten te zien denk ik.
Natuurlijk. Dat is debiel gedrag. Maar mijn zus hangt ook dit soort dingen aan. Je kan er weinig mee doen. In discussie gaan helpt niet.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:32 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een complot zoeken achter elk overlijden, zoals in die Telegramgroep gebeurt.
Tering!!quote:
‘Hij werd zonder proces in het Huis van Bewaring gezet’quote:
Heerlijk, dit.quote:Tot drie keer toe krijgt de rechter het verzoek zich te identificeren, wat net zoveel weigeringen oplevert. Woordvoerder Bram besluit de rechtbank te wraken, een verzoek waar de rechter niet op in gaat. "U heeft hier officieel geen enkele functie", aldus de rechter richting Bram.
Ik heb op Twitter ook al gevraagd of daar echt mensen intrappen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wappie Anthony Migchels uit Gelre heeft zelf monopoly-geld laten drukken en wilt dat verkopen voor euros.
Je kunt daarna bij hem niet meer het nepgeld omruilen voor euros. Al in 2014 heeft Anthony dit grapje geprobeerd, toen noemde hij het lokaal geld onder de naam 'Gelre'. Nu dus nepgeld onder de naam Florijn.
Hoe noemt Anthony zichzelf?
- monetair hervormer met internationale volgers
- ontwerper van de monetaire architectuur achter de Florijn
De Nederlandse Bank (DNB) heeft bij zijn eerdere poging in 2014 al bezwaar gemaakt en zal dit nu opnieuw doen. Het is namelijk niet toegestaan om zelf iets uit te brengen onder de noemer wettelijk betaalmiddel, om te voorkomen dat consumenten misleid worden.
Het is een scam van hoogste niveau. Bedrijven die de Florijn willen aannemen betalen per maand 10 euro en krijgen een andere wisselkoers dan consumenten.
https://twitter.com/AnthonyMigchels/status/1612471460680896513
Zouden die 610 deelnemende bedrijven daadwerkelijk elke maand 10 euro overmaken?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:31 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb op Twitter ook al gevraagd of daar echt mensen intrappen.
Hoe gaan die bedrijven hun energierekening dan betalen, of belasting aangifte doen. Je kunt moeilijk tegen de BD zeggen ja de rest van mijn omzet is in florijnen. Zodra ze uitgelachen zijn krijg je een onderzoek aan je broek.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Zouden die 610 deelnemende bedrijven daadwerkelijk elke maand 10 euro overmaken?
dat is dan makkelijk 73200 euro op jaarbasis incasseren....
https://betalenmetflorijn.nl/deelnemers/
Ik begrijp niet waarom en hoe je bij een zwemschool met een Florijn zou betalen. Op de betreffende website staat vermeld dat ze alleen met incassomachtiging werken.
Het eenvoudige antwoord is dat het niet mag en niet kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:50 schreef vipergts het volgende:
[..]
Hoe gaan die bedrijven hun energierekening dan betalen, of belasting aangifte doen. Je kunt moeilijk tegen de BD zeggen ja de rest van mijn omzet is in florijnen. Zodra ze uitgelachen zijn krijg je een onderzoek aan je broek.
De AFM zal er ook wel opduiken. En die komen dan weer met de FIOD en die nemen ook weer wat vrienden mee. Voordat je het weet hebben we weer een leuke vlog of livestream met een gitaarspelende jurist en een ontruimingsteam.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het eenvoudige antwoord is dat het niet mag en niet kan.
Een grote zwendel is dit. Zodra De Nederlandse Bank hier lucht van krijgt, zal het snel afgelopen zijn.
Voor de andersdenkenden een prachtig iets, die hebben stuk voor stuk een hekel aan elke bank.
Daarom zie je de Florijn als betaalmethode bij wappie/holistische zweeftroep zoals stillewateren.com
wat over een tijdje overblijft is een berg waardeloos oud papier. waarde: 15 cent per kilo.
Manmanman. Wel idd erg ruimhartig te woord gestaan zeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:33 schreef Qarrad het volgende:
https://www.weblogzwolle.(...)ote-wappie-show.html
Gisteren een rechtszaak die uitloopt op een Wappiemanifestatie. Kudos voor het getoonde geduld van de rechter naar die twee toe zeg...
Het zijn net kleine kinderen die vadertje en moedertje spelen maar dan ineens eisen dat ze wel serieus genomen worden.
Nul inzicht in het recht en dan rondlopen als een schijtende duif op een schaakbord met de air dat ie het spel wint.
Ik hoopte dat BZA aangehouden zou worden. Verontrustend trouwens dat zelfs in minder dichtbevolkte gebieden er nog voldoende gekken zijn die daar aanwezig willen zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:33 schreef Qarrad het volgende:
https://www.weblogzwolle.(...)ote-wappie-show.html
Gisteren een rechtszaak die uitloopt op een Wappiemanifestatie. Kudos voor het getoonde geduld van de rechter naar die twee toe zeg...
Het zijn net kleine kinderen die vadertje en moedertje spelen maar dan ineens eisen dat ze wel serieus genomen worden.
Nul inzicht in het recht en dan rondlopen als een schijtende duif op een schaakbord met de air dat ie het spel wint.
Ik vermoed dat het gekken uit het hele land zijn. Die zijn zo geobsedeerd dat ze ook tijdens de demonstraties het hele land door reizen, dan kan zo'n rechtzaak bijwonen van een "medestrijder" ook wel erbij.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik hoopte dat BZA aangehouden zou worden. Verontrustend trouwens dat zelfs in minder dichtbevolkte gebieden er nog voldoende gekken zijn die daar aanwezig willen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja het is gelukkig een antwoordnummer, dat scheelt postzegels.
Dat verklaren dat je een levende man of vrouw bent is een beetje overbodig lijkt mij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Ik kan raden hoe het gaat. Genoeg van die infouencers die dit verkopen als een positieve manier om het systeem te bevechten. Op die alternatieve festivals of demonstraties wordt voor honderden euro’s dit nepgeld verkocht. Vervolgens kunnen ze wel erg moeilijk met die florijnen betalen. Terugruilen gaat niet, want dat geeft maar weer eens aan wat voor een slaaf jij bent. Geld kwijt en vogel gevlogen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wappie Anthony Migchels uit Gelre heeft zelf monopoly-geld laten drukken en wilt WIL dat verkopen voor euros.
Je kunt daarna bij hem niet meer het nepgeld omruilen voor euros. Al in 2014 heeft Anthony dit grapje geprobeerd, toen noemde hij het lokaal geld onder de naam 'Gelre'. Nu dus nepgeld onder de naam Florijn.
Hoe noemt Anthony zichzelf?
- monetair hervormer met internationale volgers
- ontwerper van de monetaire architectuur achter de Florijn
De Nederlandse Bank (DNB) heeft bij zijn eerdere poging in 2014 al bezwaar gemaakt en zal dit nu opnieuw doen. Het is namelijk niet toegestaan om zelf iets uit te brengen onder de noemer wettelijk betaalmiddel, om te voorkomen dat consumenten misleid worden.
Het is een scam van hoogste niveau. Bedrijven die de Florijn willen aannemen betalen per maand 10 euro en krijgen een andere wisselkoers dan consumenten.
https://twitter.com/AnthonyMigchels/status/1612471460680896513
quote:Op zondag 15 januari 2023 10:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Ben jij het betalen van belasting ook beu? Stop ermee!"
www.doorpakkers.nu heeft de oplossing met een voorgeschreven brief aan de Belastingdienst.Ik vind het helemaal prima, op voorwaarde dat ze dan ook geen gebruik meer mogen maken van alle faciliteiten etc die met belastinggeld worden betaald. En dan ook echt alle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja het is gelukkig een antwoordnummer, dat scheelt postzegels.
Dat verklaren dat je een levende man of vrouw bent is een beetje overbodig lijkt mij.
Precies. Wat een gelul.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima, op voorwaarde dat ze dan ook geen gebruik meer mogen maken van alle faciliteiten etc die met belastinggeld worden betaald. En dan ook echt alle.
Ik zie ook een holistische EMDR praktijk voorbij komen. Lijkt me sterk dat je je zomaar EMDR therapeut mag noemen.. vanavond maar eens uitzoeken...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het eenvoudige antwoord is dat het niet mag en niet kan.
Een grote zwendel is dit. Zodra De Nederlandse Bank hier lucht van krijgt, zal het snel afgelopen zijn.
Voor de andersdenkenden een prachtig iets, die hebben stuk voor stuk een hekel aan elke bank.
Daarom zie je de Florijn als betaalmethode bij wappie/holistische zweeftroep zoals stillewateren.com
wat over een tijdje overblijft is een berg waardeloos oud papier. waarde: 15 cent per kilo.
Dat mag volgens mij ook niet. Er zijn bepaalde psychologen in gespecialiseerd. Het is bewezen dat EMDR bij sommige mensen goed werkt.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik zie ook een holistische EMDR praktijk voorbij komen. Lijkt me sterk dat je je zomaar EMDR therapeut mag noemen.. vanavond maar eens uitzoeken...
verrot he? De titel EMDR-therapeut is niet beschermd. Iedereen mag zichzelf EMDR-therapeut noemen. Je kan slechts kijken of een EMDR-therapeut een BIG-registratie heeft. Al na 4 dagen kan iemand een VEN-accreditatie krijgen.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik zie ook een holistische EMDR praktijk voorbij komen. Lijkt me sterk dat je je zomaar EMDR therapeut mag noemen.. vanavond maar eens uitzoeken...
quote:Op zondag 15 januari 2023 10:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Ben jij het betalen van belasting ook beu? Stop ermee!"
www.doorpakkers.nu heeft de oplossing met een voorgeschreven brief aan de Belastingdienst.Dit is toch tandenknarsend frustrerend dat die dienst zich ook nog bezig moet gaan houden met dit soort flauwekul? Hier is niks te winnen want zodra die pseudo-juridische onzin wordt doorgeprikt worden de inzenders weer bevestigd in hun beeld dat hen doorlopend door het systeem een Groot Onrecht wordt aangedaan, hen, de mensen die alles doorzien! Als dat geen complot is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja het is gelukkig een antwoordnummer, dat scheelt postzegels.
De toelatingseisen voor een basis EMDR-training bij de officile vereniging zijn in Nederland hoog. Alleen psychologen, pedagogen, geestelijke gezondheidskundigen of artsen met een academische vooropleiding komen in aanmerking. Bron: googlequote:Op zondag 15 januari 2023 11:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
verrot he? De titel EMDR-therapeut is niet beschermd. Iedereen mag zichzelf EMDR-therapeut noemen. Je kan slechts kijken of een EMDR-therapeut een BIG-registratie heeft. Al na 4 dagen kan iemand een VEN-accreditatie krijgen.
Afgelopen jaren is 't een gekkenhuis qua cursussen en 'opleidingen'. er is een stortvloed aan mensen die zichzelf non-proffesioneel heeft opgeleid tot EMDR-therapeut. Dat kan klachten erger maken (https://www.rtlnieuws.nl/(...)-af-door-klungelende)quote:Op zondag 15 januari 2023 11:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De toelatingseisen voor een basis EMDR-training bij de officile vereniging zijn in Nederland hoog. Alleen psychologen, pedagogen, geestelijke gezondheidskundigen of artsen met een academische vooropleiding komen in aanmerking. Bron: google
Dat stap budget. Ook zo'n totale fail.. Normaliter wordt je door een arts doorverwezen naar de therapie. Ik ook. Als mensen zelf kiezen voor slecht opgeleide 'therapeuten' dan is dat eigen keus.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Afgelopen jaren is 't een gekkenhuis qua cursussen en 'opleidingen'. er is een stortvloed aan mensen die zichzelf non-proffesioneel heeft opgeleid tot EMDR-therapeut. Dat kan klachten erger maken (https://www.rtlnieuws.nl/(...)-af-door-klungelende)
Wel herkenbaar, helaas. Een jonge psychologe die tijdens een consult doodleuk op de smartphone zit. Huisvrouw die een kamer vrijgemaakt heeft met een bordje aan de deur. De vraag is hoe streng die controle is bij de aanvang van een EMDR-cursus. Dankzij het STAP-budget zien figuren met minder goede bedoelingen de kassas rinkelen.
Covid droogt op qua donaties, dus je moet wat. Ik vul dit uit en open eens een nieuw topic.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |