abonnement Unibet Coolblue
pi_206985252
vrijdag een rechtszaak van Bedeldoos Debbie Bietswielder, Gideon de geheelonthouder en Boeren tegen MOB.
Max van den Berg is mogelijk aanwezig bij de rechtbank in Haarlem. Hij ondertekend met 'team Boeren in Actie Noord-Holland'.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206988812
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 11:42 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk zijn al die mensen met vdf in hun Facebook naam, en mensen als Mike Otten onze eigen Reichsbrger. Gelukkig in Nederland niet bewapend.
Beatrice de Graaf zojuist in Nieuwsuur: er zijn zeker 1000 soevereinen. Al vaker wat over verteld, maar dat is makkelijk tien topics geleden - ik houd het niet zo bij. Daarom weer een keertje recapituleren:
De soevereine mens dook ook op dit forum op rond 2012. Drijvende krachten erachter waren de platforms SOPN, voortgekomen uit alternatief platform Niburu en Pateo, en Ik claim mijn naam. Het laatstgenoemde werd geleid door Luuk van Dinther, zich noemende Luca.
Van Dinther vertelde in zaaltjes vol alternatieve denkers hoe je je uit de staat kon uitschrijven: een code-zoveel-formulier invullen (je geboorteakte komt in werkelijkheid alleen in een ander laatje) en een brief schrijven aan toen nog de koningin, en als die niet binnen twee weken hoogstpersoonlijk voor je deur stond om je tegen te houden, was je een onafhankelijk burger, op wie de Wegenverkeerswet, het Wetboek van Strafrecht en de belastingplicht niet meer op je van toepassing waren.
Wat volgde, was een reeks filmpjes op YouTube, waarin soevereinen met lollig bedoelde filmpjes zonder gordel rondreden, de deurwaarder ‘aan de praat hielden’ en zich zingend verzetten tegen de ontruimingsploegen. Een enkeling vindt nu rust als stadsnomade of bewoner van een camper. Toch is het aantal schulden van deze mensen samen inmiddels niet meer te overzien.
pi_206989014
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 22:05 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Beatrice de Graaf zojuist in Nieuwsuur: er zijn zeker 1000 soevereinen. Al vaker wat over verteld, maar dat is makkelijk tien topics geleden - ik houd het niet zo bij. Daarom weer een keertje recapituleren:
De soevereine mens dook ook op dit forum op rond 2012. Drijvende krachten erachter waren de platforms SOPN, voortgekomen uit alternatief platform Niburu en Pateo, en Ik claim mijn naam. Het laatstgenoemde werd geleid door Luuk van Dinther, zich noemende Luca.
Van Dinther vertelde in zaaltjes vol alternatieve denkers hoe je je uit de staat kon uitschrijven: een code-zoveel-formulier invullen (je geboorteakte komt in werkelijkheid alleen in een ander laatje) en een brief schrijven aan toen nog de koningin, en als die niet binnen twee weken hoogstpersoonlijk voor je deur stond om je tegen te houden, was je een onafhankelijk burger, op wie de Wegenverkeerswet, het Wetboek van Strafrecht en de belastingplicht niet meer op je van toepassing waren.
Wat volgde, was een reeks filmpjes op YouTube, waarin soevereinen met lollig bedoelde filmpjes zonder gordel rondreden, de deurwaarder ‘aan de praat hielden’ en zich zingend verzetten tegen de ontruimingsploegen. Een enkeling vindt nu rust als stadsnomade of bewoner van een camper. Toch is het aantal schulden van deze mensen samen inmiddels niet meer te overzien.
pi_206989033
Ik zie het net, ze zei 7000! Wel erg veel :o
anonieme razernist
pi_206989287
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 22:16 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat is er eentje. Heb je inderdaad niet veel van te vrezen, behalve dat je als agent gestoord van hem wordt. In z’n blote kont onder de toga heeft hij ooit de wrakingskamer een ellenlang betoog voorgehouden, de ambtenaar van de gemeente mocht aanhoren waarom hij met rode pen tekende, de agenten in voornoemd filmpje kregen te horen dat een deel van Nederland onder vreemde heerschappij werd gebracht (in werkelijkheid: het huis was overgegaan op een nieuwe eigenaar via een notaris uit Belgi), en zo is er nog wel wat te noemen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 8 december 2022 @ 03:21:50 #156
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_207000482
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2022 22:17 schreef NoCigar het volgende:
Ik zie het net, ze zei 7000! Wel erg veel :o
Ik verstond ‘zeker 1000’, maar goed, het blijft nog heel wat.

Nog eentje, toen Beo en Bea nog niet voor hun eigen deur stonden te kwetteren:

Ik moest vorig jaar in die buurt zijn, huis ziet er nog net zo afgeragd uit als toen…
pi_207030650
Morgen niet naar de Dam, maar men kan zijn hart ophalen aan een kerstfeest zoals vroeger, in Drenthe. Dit natuurlijk mogelijk gemaakt door FvD, als verzetsdaad tegen de verstikkende maatregelen.

Ik was er nog niet van op de hoogte dat de kerstman, rendieren, kerstboom, cadeaus en Maria Carey gecanceld waren, maar ik heb zeker weer iets gemist…
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 10 december 2022 @ 18:45:15 #159
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207030691
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:42 schreef Magister_Artium het volgende:
Morgen niet naar de Dam, maar men kan zijn hart ophalen aan een kerstfeest zoals vroeger, in Drenthe. Dit natuurlijk mogelijk gemaakt door FvD, als verzetsdaad tegen de verstikkende maatregelen.

Ik was er nog niet van op de hoogte dat de kerstman, rendieren, kerstboom, cadeaus en Maria Carey gecanceld waren, maar ik heb zeker weer iets gemist…
Is de nazikraam er ook weer?

https://dvhn.nl/drenthe/T(...)opwaar-27354706.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207032402
De geflipte dominee en zijn dochter hebben een datum bekend gemaakt wanneer ze het vaccinatierapport gaan presenteren. De eerste kritische volger van BPOC heeft al te horen gekregen dat ze niet welkom is. _O-
Kritiek, daar houden ze niet zo van bij de BPOC. 8)7

Neem alles wat 'BPOC2020' zegt met een korrel zout. Al eerder zou er een bijeenkomst zijn, wat op het allerlaatst moment niet doorging vanwege 'dreigementen'. Er is niet bekend gemaakt wat die dreigementen precies waren en waar dat vandaan kwam.

maargoed, de nu genoemde datum is zaterdag 28 Januari 2023, en het zou zijn in Den Haag. Plek voor 200 man, a 10 euro is dan 2000 euro voor meneer de dominee met zijn dochter.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 10 december 2022 @ 20:54:17 #161
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207032903
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
De geflipte dominee en zijn dochter hebben een datum bekend gemaakt wanneer ze het vaccinatierapport gaan presenteren. De eerste kritische volger van BPOC heeft al te horen gekregen dat ze niet welkom is. _O-
Kritiek, daar houden ze niet zo van bij de BPOC. 8)7

Neem alles wat 'BPOC2020' zegt met een korrel zout. Al eerder zou er een bijeenkomst zijn, wat op het allerlaatst moment niet doorging vanwege 'dreigementen'. Er is niet bekend gemaakt wat die dreigementen precies waren en waar dat vandaan kwam.

maargoed, de nu genoemde datum is zaterdag 28 Januari 2023, en het zou zijn in Den Haag. Plek voor 200 man, a 10 euro is dan 2000 euro voor meneer de dominee met zijn dochter.
Ze waren toch gestopt :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207033183
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 december 2022 20:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze waren toch gestopt :')
die kerel is nooit ergens aan begonnen.
alleen maar aankondigen. om vervolgens daarna nog maar eens wat nieuws aan te kondigen.

waar is dat lijstje ook alweer van dingen die BPOC gedaan zou hebben, maar uiteindelijk niet gedaan heeft _O-
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207039532
Hier de lijst met zogenaamde rechtszaken die het BPOC zou hebben aangespannen, waar verder geen spoor van bewijs van is of ook maar iets van vernomen is.

twitter


in dit draadje zit daar onder nog een lijst met 'onderzoeken' die het BPOC zou uitvoeren. ook idem dito, nul komma nul aan verrichte inspanningen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207066249
Zo schaamteloos.

twitter
pi_207066250
Micha Kat

https://www.ad.nl/binnenl(...)-in-de-cel~a308650b/

Tja....

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2022 14:26:29 ]
pi_207066287
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2022 14:26 schreef potjecreme het volgende:
Zo schaamteloos.

[ twitter ]
Holy shit 14:26:05.. gewoon op de seconde gelijk.
pi_207066320
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 14:28 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Holy shit 14:26:05.. gewoon op de seconde gelijk.
:o
pi_207080120
Het Alkmaarse wappieverbond 'united hands' van Djodie Joosten en messentrekker Mike Ultee heeft een vlaggentocht aangekondigd voor a.s. zaterdagmiddag.
Waarom is onduidelijk.

https://www.facebook.com/(...)osts/872408333900961
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207080474
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2022 14:26 schreef potjecreme het volgende:
Zo schaamteloos.

[ twitter ]
Genoeg Karens die hun spaargeld aanspreken om te steunen. Zo’n geweldige man die strijdt voor jullie allemaal, hoe durf je daar kwaad van te spreken.
pi_207081124
Je kan weer op retreate met Eva van Zeeland :')
3 dagen Veluwe voor maar 555 euro. Maar dan ga je wel heeeerlijk ......hallucineren.
In choco bliss zit psilocybine, een stofje wat ook in paddo's zit.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207081239
Die wappie stumpers worden aan alle kanten uitgemelkt.
pi_207081557
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je kan weer op retreate met Eva van Zeeland :')
3 dagen Veluwe voor maar 555 euro. Maar dan ga je wel heeeerlijk ......hallucineren.
In choco bliss zit psilocybine, een stofje wat ook in paddo's zit.

[ afbeelding ]
Godver, dat spul is niet goejkoop zeg:
https://www.houseofoneness.com/nl/chocobliss/
Dan kun je nog beter zelfs paddo's kweken, want dat kost je misschien niet meer dan een paar tientjes.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207081770
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Godver, dat spul is niet goejkoop zeg:
https://www.houseofoneness.com/nl/chocobliss/
Dan kun je nog beter zelfs paddo's kweken, want dat kost je misschien niet meer dan een paar tientjes.
Is het wel legaal om mensen betaald uit te nodigen dat spul te komen gebruiken dan?
pi_207082085
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:56 schreef -river- het volgende:

[..]
Is het wel legaal om mensen betaald uit te nodigen dat spul te komen gebruiken dan?
Als het aan mij ligt wel. (Mijn mening over dergelijk spul staat trouwens helemaal los van wappies en zweefteven. :) )
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207082619
quote:
#3 Wat kan Choco Bliss brengen?

De meeste mensen doen een Choco Bliss Ceremonie om uit hun hoofd te komen en meer in verbinding te staan met hun hart. Choco Bliss neemt je mee op een persoonlijke, innerlijke reis. Je kunt de spirit van de planten zien als je leraar. Het kan je inzichten, wijsheid, vreugde, confrontatie, vrede, emoties, visioenen en meer geven. Het is niet altijd waar je op hoopt en dat kan direct de les zijn. Het gaat om overgave & vertrouwen in het medicijn.
Ik snap nu ineens heel veel..
pi_207082680
Ois toch hetzelfde als een ayahuasca-ceremonie?
pi_207084974
quote:
6s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als het aan mij ligt wel. (Mijn mening over dergelijk spul staat trouwens helemaal los van wappies en zweefteven. :) )
Naja er zijn wat onderzoekers en psychiaters die succes hebben met een PROFESSIONEEL begeleide trip van soortgelijke stofjes.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 15 december 2022 @ 07:11:19 #178
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207087301
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 22:13 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Naja er zijn wat onderzoekers en psychiaters die succes hebben met een PROFESSIONEEL begeleide trip van soortgelijke stofjes.
Dat gaat dan meer om microdosering van ketamine of XTC en niet deze meuk.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207087796
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Godver, dat spul is niet goejkoop zeg:
https://www.houseofoneness.com/nl/chocobliss/
Dan kun je nog beter zelfs paddo's kweken, want dat kost je misschien niet meer dan een paar tientjes.
m'n bezwaar is dat het in feite drugs is. die vrouw denkt dat alles wat uit de natuur komt, altijd goed voor je is.
nou dan zou ze ook eens bereklauw, tyfus of miltvuur moeten proberen.

Choco bliss is bijvoorbeeld in combinatie met antidepressiva bestwel linke soep.
het is echt niet zo onschuldig als die zweeffiguren beweren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207088177
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 08:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
m'n bezwaar is dat het in feite drugs is. die vrouw denkt dat alles wat uit de natuur komt, altijd goed voor je is.
nou dan zou ze ook eens bereklauw, tyfus of miltvuur moeten proberen.

Choco bliss is bijvoorbeeld in combinatie met antidepressiva bestwel linke soep.
het is echt niet zo onschuldig als die zweeffiguren beweren.
Maar dat zeggen ze er natuurlijk niet bij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_207088499
Eindelijk weer een liveje van Soevereintje Mike Otte: *O*

https://videre.fail/ex-ba(...)s-meer-te-verliezen/

Het trieste figuur is alweer 2 weken vrij, maar heeft natuurlijk niks geleerd. Alles inclusief zoontje kwijtgeraakt dankzij zijn achterlijke gedrag, hij heeft daardoor alles te winnen, begint weer te dreigen en gaat nooit stoppen. :') Dat wordt weer genieten de komende tijd. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_207089283
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eindelijk weer een liveje van Soevereintje Mike Otte: *O*

https://videre.fail/ex-ba(...)s-meer-te-verliezen/

Het trieste figuur is alweer 2 weken vrij, maar heeft natuurlijk niks geleerd. Alles inclusief zoontje kwijtgeraakt dankzij zijn achterlijke gedrag, hij heeft daardoor alles te winnen, begint weer te dreigen en gaat nooit stoppen. :') Dat wordt weer genieten de komende tijd. _O-
En alles is de schuld van de regering, hij is het slachtoffer 8)7 8)7 8)7
pi_207091404
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eindelijk weer een liveje van Soevereintje Mike Otte: *O*

https://videre.fail/ex-ba(...)s-meer-te-verliezen/

Het trieste figuur is alweer 2 weken vrij, maar heeft natuurlijk niks geleerd. Alles inclusief zoontje kwijtgeraakt dankzij zijn achterlijke gedrag, hij heeft daardoor alles te winnen, begint weer te dreigen en gaat nooit stoppen. :') Dat wordt weer genieten de komende tijd. _O-
Dat “ja” na elke zin, 8)7
pi_207092921
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2022 07:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat gaat dan meer om microdosering van ketamine of XTC en niet deze meuk.
Nope ook met het stofje uit paddo's (even de exacte naam kwijt)
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_207093466
(beetje offtopic) in Haaksbergen heeft op 30 november 2022 ene meneer Koenderink gebruik gemaakt van het spreekrecht tijdens een gemeenteraadsvergadering. Hij had bijj zijn aanvraag aangegeven dat hij wou spreken over 'armoede en gezondheid'. vervolgens gaat hij vol op het wappie-orgel door te beweren dat er mensen overlijden door het vaccin, en dat het volgens hem geen vaccin is, maar gif.

op de publieke tribune zaten een aantal wappies die applaus gaven na de toespraak.


het blijkt toch niet zo offtopic te zijn als ik dacht. meneer is volledig into wappie
https://twitter.com/KoenderinkTon

[ Bericht 10% gewijzigd door spectrumanalyser op 15-12-2022 18:37:54 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 15 december 2022 @ 21:11:32 #186
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_207096171
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 08:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
m'n bezwaar is dat het in feite drugs is. die vrouw denkt dat alles wat uit de natuur komt, altijd goed voor je is.
nou dan zou ze ook eens bereklauw, tyfus of miltvuur moeten proberen.

Choco bliss is bijvoorbeeld in combinatie met antidepressiva bestwel linke soep.
het is echt niet zo onschuldig als die zweeffiguren beweren.
En met wel meer substanties. Het vertraagt bijvoorbeeld ook de repolarisatie van je (hart)spier en dat kan in combinatie met die antidepressiva maar ook met kinine (grapefruit, tonic) of maagzuurremmers of CHB-olie (die die ook vertragend op de elektrische geleiding kunnen werken) een hartstilstand veroorzaken.
pi_207106026
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
(beetje offtopic) in Haaksbergen heeft op 30 november 2022 ene meneer Koenderink gebruik gemaakt van het spreekrecht tijdens een gemeenteraadsvergadering. Hij had bijj zijn aanvraag aangegeven dat hij wou spreken over 'armoede en gezondheid'. vervolgens gaat hij vol op het wappie-orgel door te beweren dat er mensen overlijden door het vaccin, en dat het volgens hem geen vaccin is, maar gif.

op de publieke tribune zaten een aantal wappies die applaus gaven na de toespraak.


het blijkt toch niet zo offtopic te zijn als ik dacht. meneer is volledig into wappie
https://twitter.com/KoenderinkTon
Ah, een verwarde cijferstrooier.. Vraagje, hoeveel mensen en welk percentage van "Het volk" stemt FvD en is/was "Anti-Coronaregels" .. noem dat factor A, pak het percentage beroepsdemonstranten van "Het volk" .. noem dat factor B.. Factor A+B=C en C= nog minder dan 1% van de Nederlandse bevolking en noemen zich de 99% .. Ok.. ze hebben gelijk, HET KLOPT NIET!!!
pi_207106157
Als je ook nog eens kijkt naar het percentage wat gevaccineerd is dan zouden we inmiddels geen woningtekort meer hebben.. Het verklaart misschien wel het personeelstekort in alle sectoren. Vragen.. ik stel ze. :D Nu kan je natuurlijk stellen dat ruim 70% van de Nederlandse bevolking pas sterft in 2030 omdat dat op de "agenda" staat..
En dat lossen we op met immigratie want dat werkt al jaren fantastisch..

Zoals Lange Frans zou zeggen: "Interessant" .. _O-
pi_207113496
Het lijkt mij niet dat de heer Ton Koenderink een antwoord gekregen heeft, of ooit zal krijgen.
Zodra je hier tegenin gaat dan krijg je onafgebroken beledigingen, bedreigingen en andere flauwekul.
Jahoor, ik ben in dienst van het World Economic Forum, Bill Gates is mijn opdrachtgever. Jahoor, ja, erg logisch allemaal.

Dat rapport wat ie overhandigde zal ongetijfeld van een ninefornews achtige website gekomen zijn. Of misschien wel van BPOC _O-
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207118456
en jahoor, Max de schepper was in Alkmaar bij de wappiedemonstratie
https://www.facebook.com/100055985341739/videos/4190931754465245/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207118563
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 16:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
en jahoor, Max de schepper was in Alkmaar bij de wappiedemonstratie
https://www.facebook.com/100055985341739/videos/4190931754465245/
Een handjevol mensen en de Politie moet dan daar aan zien dat het volk het zat is....
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_207118657
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207118662
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 16:57 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Een handjevol mensen en de Politie moet dan daar aan zien dat het volk het zat is....
Veel te koud, die strijders komen alleen maar als het goed weer is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_207119575
Als je geen vrienden of familie meer over hebt, en/of helemaal niets te doen hebt op zaterdag:
Gezellig op stap met vrolijke meneer met prinsenvlag. Lekker demonstreren tegen het World Economic FFrum en tegen het verdwijnen van cash geld.



Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_207147642
quote:
quote:
Volgens de rechtbank waren er concrete aanwijzingen dat zijn komst een potentile dreiging voor de openbare orde zou betekenen. In een rapport van de politie Amsterdam en een dreigingsbeeld van de NCTV stond dat de komst van Icke voor spanningen zou zorgen, onder meer door de aanwezigheid van tegendemonstranten.
Met zo een redenatie kan je effectief Wilders nooit meer het land uit laten gaan.
De staat faalt in het faciliteren van zaken die normaal mogelijk zouden moeten zijn.

Potentile dreiging voor de openbare orde, laf, dat is letterlijk iedere demonstratie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207147811
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Met zo een redenatie kan je effectief Wilders nooit meer het land uit laten gaan.
De staat faalt in het faciliteren van zaken die normaal mogelijk zouden moeten zijn.

Potentile dreiging voor de openbare orde, laf, dat is letterlijk iedere demonstratie.
Onzin. Icke moet, zoals iedere Brit, een visum aanvragen voor de Schengenzone. Alleen als hij hier komt als toerist, mag hij hier 90 dagen per zes maanden rondwandelen. Dat is dus de hele zone, dus ook voor een romantisch weekendje Parijs of cultuursnuiven in Rome.
Voor alle niet-toeristische of niet-persoonlijke bezigheden, zelfs vrijwilligerswerk, heb je een visum nodig. Dat visum is hem geweigerd.
Het klopt wel dat de Britse autoriteiten Geert Wilders een visum mogen weigeren, zoals ze dat ook bij jou en bij mij mogen.
pi_207147861
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:37 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Onzin. Icke moet, zoals iedere Brit, een visum aanvragen voor de Schengenzone. Alleen als hij hier komt als toerist, mag hij hier 90 dagen per zes maanden rondwandelen. Dat is dus de hele zone, dus ook voor een romantisch weekendje Parijs of cultuursnuiven in Rome.
Voor alle niet-toeristische of niet-persoonlijke bezigheden, zelfs vrijwilligerswerk, heb je een visum nodig. Dat visum is hem geweigerd.
Het klopt wel dat de Britse autoriteiten Geert Wilders een visum mogen weigeren, zoals ze dat ook bij jou en bij mij mogen.
Hij zou komen om ergens te praten, weet niet precies wat voorn extra visum je daarvoor nodig hebt maar het voelt nogal kneuterig t.o.v. zoiets belangrijks als vrijheid van meningsuiting.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207149130
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hij zou komen om ergens te praten, weet niet precies wat voorn extra visum je daarvoor nodig hebt maar het voelt nogal kneuterig t.o.v. zoiets belangrijks als vrijheid van meningsuiting.
In het openbaar spreken op een door een bedrijf/stichting geregeld evenement, dat doe ik niet als ik op vakantie ga of op bezoek bij familie of vrienden. Geldt gewoon voor iedereen dat je een visum moet aanvragen, andersom ook. Zelfs als je een semester in Oxford mag studeren, of een Britse student hier aan de universiteiten.
pi_207149166
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 18:23 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
In het openbaar spreken op een door een bedrijf/stichting geregeld evenement, dat doe ik niet als ik op vakantie ga of op bezoek bij familie of vrienden. Geldt gewoon voor iedereen dat je een visum moet aanvragen, andersom ook. Zelfs als je een semester in Oxford mag studeren, of een Britse student hier aan de universiteiten.
Andere discussie.

We kunnen prima vaststellen dat hij een visum zou moeten aanvragen.
Dat een visum om lichte redenen gecanceld wordt omwille van iets belangrijks als vrijheid van meningsuiting is krankzinnig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')