Khadija Arib bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is er geen vrouw die dit zou kunnen doen?
https://www.nporadio2.nl/(...)n-volkskrant-artikelquote:Erik Dijkstra, zeven jaar lang was hij één van de Jakhalzen van De Wereld Draait Door. "Ik ben me helemaal kapot geschrokken van het artikel. Er stond geen scheef woord in. Alles wat erin stond herkende ik en heb ik ook meegemaakt op die manier. Maar waar ik van mezelf van geschrokken ben en waar ik ook wel een beetje mee worstel, is dat die hele, hele, hele harde cultuur - wat toch echt een angstcultuur was - dat ik daar ook zelf voor een groot deel in mee ging. Ik was één van die mensen die vond dat het ook wel bij het programma hoorde. En als je daar niet tegen kon, dan ging je weg", legt Erik uit.
Dat Giel Beelen eens een keer in een andere talkshow ging zitten, zat Dieuwke Wynia ook dwars dat hij gelijk verantwoording moest afleggen, omdat hij anders 'gecancelled' zou worden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind de rol van de eindredacteuren erger dan het gedrag van Van Nieuwkerk.
Ekdom is overgestapt naar de Top 4000, en zegt daar zich veel prettiger bij te voelen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn? Strik Gerard Ekdom ofzo.
Ik ben benieuwd wat bv Marc-Marie Huijbregts ervan vindt. Die moet toch ook wel het een en ander gezien en gehoord hebben. Lijkt me niet direct een type dat zich senang voelt bij dit soort praktijken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:54 schreef potjecreme het volgende:
Interessant om te horen en te lezen.
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)n-volkskrant-artikel
Sterker nog: MMH heeft totaal boter op zn hoofd als ie zich hier niet fel tegen uitspreekt waar ie Gert Verhulst weken geleden wel de les ging lezen in een diversiteitsdebat.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat bv Marc-Marie Huijbregts ervan vindt. Die moet toch ook wel het een en ander gezien en gehoord hebben. Lijkt me niet direct een type dat zich senang voelt bij dit soort praktijken.
Wat heeft dat met elkaar te maken? En waarom zou MMH zich hier over uit moeten spreken?quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sterker nog: MMH heeft totaal boter op zn hoofd als ie zich hier niet fel tegen uitspreekt waar ie Gert Verhulst weken geleden wel de les ging lezen in een diversiteitsdebat.
Omdat als je opkomt voor rechtvaardigheid, je hier niet stil over kan blijven.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? En waarom zou MMH zich hier over uit moeten spreken?
Nou ja, Marc-Marie is wel jarenlang "tafelheer" geweest, wat eigenlijk gewoon een co-host is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? En waarom zou MMH zich hier over uit moeten spreken?
Dat zijn er zo veel geweest, vind niet dat je dan kunt verwachten dat ze allemaal hun zegje moeten doen. En daarnaast weet je natuurlijk niet of deze gasten in het programma ook daadwerkelijk meekregen wat er op de redactie gebeurde.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, Marc-Marie is wel jarenlang "tafelheer" geweest, wat eigenlijk gewoon een co-host is.
Dat zou ik dus wel eens willen horen. Ik kan me ook voorstellen dat je er misschien niet zoveel van meekrijgt wanneer je als gewone gast een keer aanschuift, maar als regelmatig terugkerend co-presentator vind ik het eigenlijk moeilijk te geloven dat je niet een beetje proeft hoe het er achter de schermen aan toegaat.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zijn er zo veel geweest, vind niet dat je dan kunt verwachten dat ze allemaal hun zegje moeten doen. En daarnaast weet je natuurlijk niet of deze gasten in het programma ook daadwerkelijk meekregen wat er op de redactie gebeurde.
En ook los daarvan kun je je erover laten horen als frequente gast, of je nou wel of niet ervan wist. Zeker gezien zn morele opstelling in andere kwesties waar ie zelf nog minder betrokken bij is geweestquote:Op dinsdag 22 november 2022 14:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zou ik dus wel eens willen horen. Ik kan me ook voorstellen dat je er misschien niet zoveel van meekrijgt wanneer je als gewone gast een keer aanschuift, maar als regelmatig terugkerend co-presentator vind ik het eigenlijk moeilijk te geloven dat je niet een beetje proeft hoe het er achter de schermen aan toegaat.
1 van de radio2 dj's die het kan overnemen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Er loopt vast wel iemand op het mediapark rond die een beetje interesse voor muziek heeft en een programma kan presenteren, toch?
Je werkt niet in het wereldje..quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zou ik dus wel eens willen horen. Ik kan me ook voorstellen dat je er misschien niet zoveel van meekrijgt wanneer je als gewone gast een keer aanschuift, maar als regelmatig terugkerend co-presentator vind ik het eigenlijk moeilijk te geloven dat je niet een beetje proeft hoe het er achter de schermen aan toegaat.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is er geen vrouw die dit zou kunnen doen?
quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat het ook voor hem een drama is
Jakhals Kutlul komt tot inkeer.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:54 schreef potjecreme het volgende:
Interessant om te horen en te lezen.
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)n-volkskrant-artikel
Voor de dansjes..quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat weet die nou van muziek? Het gaat er niet om wie het mooiste snoetje heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |