abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2022 @ 20:16:25 #176
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_207289928
Thnx! Ga eens bij C&A en Zeeman kijken.
Heb inderdaad wel een pakje met voetjes, maar ook een heleboel zonder.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_207290773
Wat balen van de spruw! Als ik daar ook maar enig vermoeden van heb begin ik hier gelijk met kokosolie te smeren. Vooralsnog hebben we het nog niet meegemaakt hier, hopelijk blijft dat zo.

En yay voor doorslapende baby’s. *O*

Qua sokken ben ik persoonlijk ook best tevreden over de noppies sokken die wij hebben, maar verder met name Kruidvat idd.

Pukje had niet haar dag vandaag. Heeft ongeveer anderhalf uur totaal gehad aan dutjes vandaag, schrok opeens keihard van helemaal niks terwijl ze in haar wipstoel zat, het was niet zoals we haar tegenwoordig gewend zijn. Daarnaast groeit ze haar slaapzak uit maar is de volgende die we hebben eigenlijk net een tikje groot, waardoor het aantrekken van deze een compleet oversture baby oplevert. Stom gedoe. :')

Vrijdag gaan we zwemmen, ben heeel benieuwd hoe ze dat vindt!
  woensdag 28 december 2022 @ 20:41:45 #178
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_207290887
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:37 schreef Bami het volgende:
Wat balen van de spruw! Als ik daar ook maar enig vermoeden van heb begin ik hier gelijk met kokosolie te smeren. Vooralsnog hebben we het nog niet meegemaakt hier, hopelijk blijft dat zo.

Qua sokken ben ik persoonlijk ook best tevreden over de noppies sokken die wij hebben, maar verder met name Kruidvat idd.

Pukje had niet haar dag vandaag. Heeft ongeveer anderhalf uur totaal gehad aan dutjes vandaag, schrok opeens keihard van helemaal niks terwijl ze in haar wipstoel zat, het was niet zoals we haar tegenwoordig gewend zijn. Daarnaast groeit ze haar slaapzak uit maar is de volgende die we hebben eigenlijk net een tikje groot, waardoor het aantrekken van deze een compleet oversture baby oplevert. Stom gedoe. :')

Zwemmen met baby is echt heel leuk! Maar hou er rekening mee dat zij daar anders over kan denken én dat ze na 20 minuten/half uur sowieso helemaal kapot is (en dan slaapt ze waarschijnlijk een paar uurtjes, yay!). Veel plezier in ieder geval alvast! Ga je voor een babyzwemles of gewoon recreatief zelf?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_207291235
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Zwemmen met baby is echt heel leuk! Maar hou er rekening mee dat zij daar anders over kan denken én dat ze na 20 minuten/half uur sowieso helemaal kapot is (en dan slaapt ze waarschijnlijk een paar uurtjes, yay!). Veel plezier in ieder geval alvast! Ga je voor een babyzwemles of gewoon recreatief zelf?
Haha een paar uurtjes slapen heb ik geen probleem mee idd. _O-
Babyzwemles gaan we doen, leek me voor een eerste keer wel handig haha. Ben benieuwd wat ze ervan vindt idd, ze is nu 1x bij ons in het grote bad geweest en dat werd pas oké aan de borst. Maar dat is in het zwembad een wat drastische oplossing wellicht. :+
pi_207293297
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2022 19:30 schreef June. het volgende:

[..]
Heeft ze een breedspectrum antibioticum gehad, augmentin bv? Dat is funest voor de darmflora dus dat kan best nog een tijd duren voordat die weer hersteld is.
Dat zou heel goed kunnen inderdaad. Het werd preventief voorgeschreven om een eventuele infectie te voorkomen, weet niet meer precies hoe het heet, wel dat het roze was :P.
pi_207293374
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:37 schreef Bami het volgende:

zwemmen is leuk!

ze kunnen het wel vrij snel koud krijgen als ze eenmaal uit het water zijn. Dus even goed plannen qua tas inpakken zodat je al je babyspul snel bij de hand hebt. bij sommige zwembaden zijn ook aankleedkussens in dezelfde ruimte als het zwembad. vooral lekker een badcape oid meepakken om een baby burrito te maken O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_207299730
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Heeft iemand tips voor kleine sokjes / slofjes voor een meisje met maat 44?

Ik heb onwijs veel Kruidvat sokken, maar die zijn door broerlief al gedragen of sowieso al te groot.
Maar die sokken... We zijn ze telkens kwijt haha.
een maillot onder het broekje/pakje.
pi_207300207
Ik wilde hetzelfde zeggen als @Lokasenna; een maillot idd. Doe ik bij de mijne van bijna één ook nog steeds. Sokken zijn standaard weg.
pi_207300519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
een maillot onder het broekje/pakje.
Ik vind dat dus zo'n extra gedoe bij luier verschonen!
pi_207301334
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Heeft iemand tips voor kleine sokjes / slofjes voor een meisje met maat 44?

Ik heb onwijs veel Kruidvat sokken, maar die zijn door broerlief al gedragen of sowieso al te groot.
Maar die sokken... We zijn ze telkens kwijt haha.
Nieuwe kruidvatsokjes al geprobeerd?
Noppies sokjes bleven ook wel oké zitten, daar deden we de pijpen van de pakjes overheen waardoor het al wat strakker zat.
Sokjes over de broek heen werkt ook goed al ziet dat er wat gek uit, dan staan slofjes beter en daar is het nu ook wel het seizoen voor. Gehaakte of gebreide slofjes met een striklint kan je goed op maat knopen. Ik had Noppies slofjes op mijn lijstje staan maar zomerbaby dus niet gekocht.
pi_207301771
de slofjes van little riot misschien? die gaan vast met een drukker dus zijn niet zomaar af te krijgen (al weet ik niet hoe dat zit met een mini-baby...)

die slofjes heb ik overigens voor je in t kleinste maatje voor n klein prijsje. Mocht je ze willen proberen.

ik had ze gekocht voor in de draagzak zodat we ze niet zouden verliezen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 29 december 2022 @ 18:40:59 #187
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_207311689
Die nieuwe Kruidvat sokjes zijn vreselijk :{ Blijven voor geen meter zitten, helaas..

Zwemmen is superleuk! Wij gaan elke maandagochtend naar babyzwemles O+
pi_207313850
Zwemmen is heel tof! Maar idd wat de rest zegt: stel je in op een korte periode. Twintig minuten is meer dan genoeg voor zo'n kleintje. Mijn dochter (dreumes, 16,5 maand) kan nu ongeveer 50 minuten dobberen/spelen in het pierenbadje en dan is het echt klaar, helemaal afgedraaid na die tijd. :D
pi_207315508
Ik doe de sokjes gewoon over de broek aan. Staat misschien iets minder mooi maar het werkt wel :D
Shine bright like a diamond.
pi_207317738
Dan krijgt R ze nog sneller uit :D
pi_207327330
Zwemmen was heel leuk. O+ Ze heeft precies 0x gehuild en wel vaak gelachen, inclusief iets dat leek op een eerste schaterlachje. Dus dat ging veel beter dan verwacht!

Ze ligt nu nog te drinken. Straks ga ik een poging doen haar slapend in de wieg te krijgen. Als ze dan lekker lang slaapt ben ik iig niet nap trapped. :+

Edit; nou echt niet dat ze langer geslapen heeft hoor. :') Misschien zelfs nog wel minder/slechter dan normaal gesproken. Maar ze is wel nog steeds heel vrolijk, dus dat is iets, haha.

[ Bericht 21% gewijzigd door Bami op 30-12-2022 18:19:54 ]
pi_207365114
Het gaat een stuk beter met de spruw gelukkig, na een paar dagen behandelen en kolven kan ik weer live voeden zonder al te veel pijn en frustratie. Een paar dagen geleden moest ze al huilen wanneer er een borst in zicht kwam. :')
Blij dat die negatieve spiraal nu doorbroken lijkt.

Vinden jullie het ook confronterend dat het geboortejaar van onze baby's straks voorbij is? Word er gewoon een beetje emo van als ik erover nadenk :P
pi_207372158
Fijn Lokasenna! Als het voeden niet lukt is dat zo vervelend :{

Leuk dat zwemmen Bami! Die van mij sliepen er ook nooit beter op :')

Gelukkig nieuwjaar allemaal, onze baby’s worden allemaal 1 ergens dit jaar :D (en bij ons komt er nog een lief klein meisje bij dit jaar, dit gaat niet het jaar worden van beter wordende slaap :'))

Hier pittige maanden achter de rug, W. is van begin oktober tot half december ongeveer non-stop ziek geweest (weken diarree, 3x dagen random koorts, 2 oorontstekingen) en sindsdien gaat het slapen ruk (elke nacht achter elkaar 2 uur wakker ;(), op afgelopen nacht na dus ik ga elke avond maar een potje vuurwerk onder haar raam afsteken denk ik :').
  zondag 1 januari 2023 @ 09:03:58 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_207372350
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 07:51 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

Gelukkig nieuwjaar allemaal, onze baby’s worden allemaal 1 ergens dit jaar :D (en bij ons komt er nog een lief klein meisje bij dit jaar, dit gaat niet het jaar worden van beter wordende slaap :'))

Hier pittige maanden achter de rug, W. is van begin oktober tot half december ongeveer non-stop ziek geweest (weken diarree, 3x dagen random koorts, 2 oorontstekingen) en sindsdien gaat het slapen ruk (elke nacht achter elkaar 2 uur wakker ;(), op afgelopen nacht na dus ik ga elke avond maar een potje vuurwerk onder haar raam afsteken denk ik :').
:o deze had ik gemist! Wat leuk, gefeliciteerd!
disclaimer
pi_207372490
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Wij tellen de allerlaatste dagen met baby in huis af, woensdag wordt ze alweer één O+
Het is helemaal goed zo, met onze twee boefjes zijn we compleet, maar het voelt ook wel gek.

Gisteren ontdekten we trouwens haar tweede tand *O*

quote:
(…) Gelukkig nieuwjaar allemaal, onze baby’s worden allemaal 1 ergens dit jaar :D (en bij ons komt er nog een lief klein meisje bij dit jaar, dit gaat niet het jaar worden van beter wordende slaap :'))

Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd! En wat naar dat W. zo aan het kwakkelen bleef en het slapen zo ruk gaat…
  zondag 1 januari 2023 @ 09:56:57 #196
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_207372651
Beste wensen allemaal!

Meneer heeft zijn eerste ochtenddut van het jaar bij ons in bed tegen me aan. Doen we normaal nooit maar vandaag is natuurlijk een specialere dag. :P
Ik geniet O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_207372731
De beste wensen!

Mevrouw heeft deze nacht uitgekozen om voor het eerst in weken weer door te slapen. Moet ik blij zijn dat ik niet na twee uur slaap weer wakker werd of balen dat ik alsnog geen volle nacht slaap heb gehad 🤔

quote:

Gefeliciteerd!
  zondag 1 januari 2023 @ 10:33:52 #198
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_207372923
Oeh ja gefeliciteerd LaBelle O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_207374348
Gefeliciteerd @LaBelleFleur27, wat een leuk nieuws! O+

En gelukkig nieuwjaar aan iedereen hier!

Hier heb ik geeneens geprobeerd Pukje op bed te leggen, want dat is een proces dat minimaal een uur kost en daar had ik dus mooi geen zin in. Dus heb haar beneden gehouden, ze is in de draagzak in slaap gevallen ongeveer een half uur na haar normale slaaptijd en toen ik zelf naar bed wilde en dus haar transfer voorbereidde werd ze wakker. Kwartiertje gedronken en toen lekker verder getukt tot de volgende nachtvoeding. Helemaal prima, ze heeft ongeveer evenveel slaap gehad als normaliter denk ik. Maar ze ligt nu dus al wel bijna 40 minuten in haar wieg te slapen en dat is normaal nooit meer dan 30 dus ik ben van slag. _O-
Ah, er gaan nu oogjes open! Ik wilde al bijna gaan checken of ze het nog deed.
pi_207375164
Gefeliciteerd, LBF! Hopelijk voel je je verder goed. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')