Zwemmen met baby is echt heel leuk! Maar hou er rekening mee dat zij daar anders over kan denken én dat ze na 20 minuten/half uur sowieso helemaal kapot is (en dan slaapt ze waarschijnlijk een paar uurtjes, yay!). Veel plezier in ieder geval alvast! Ga je voor een babyzwemles of gewoon recreatief zelf?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:37 schreef Bami het volgende:
Wat balen van de spruw! Als ik daar ook maar enig vermoeden van heb begin ik hier gelijk met kokosolie te smeren. Vooralsnog hebben we het nog niet meegemaakt hier, hopelijk blijft dat zo.
En yay voor doorslapende baby’s.![]()
Qua sokken ben ik persoonlijk ook best tevreden over de noppies sokken die wij hebben, maar verder met name Kruidvat idd.
Pukje had niet haar dag vandaag. Heeft ongeveer anderhalf uur totaal gehad aan dutjes vandaag, schrok opeens keihard van helemaal niks terwijl ze in haar wipstoel zat, het was niet zoals we haar tegenwoordig gewend zijn. Daarnaast groeit ze haar slaapzak uit maar is de volgende die we hebben eigenlijk net een tikje groot, waardoor het aantrekken van deze een compleet oversture baby oplevert. Stom gedoe.![]()
Vrijdag gaan we zwemmen, ben heeel benieuwd hoe ze dat vindt!
Haha een paar uurtjes slapen heb ik geen probleem mee idd.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zwemmen met baby is echt heel leuk! Maar hou er rekening mee dat zij daar anders over kan denken én dat ze na 20 minuten/half uur sowieso helemaal kapot is (en dan slaapt ze waarschijnlijk een paar uurtjes, yay!). Veel plezier in ieder geval alvast! Ga je voor een babyzwemles of gewoon recreatief zelf?
Dat zou heel goed kunnen inderdaad. Het werd preventief voorgeschreven om een eventuele infectie te voorkomen, weet niet meer precies hoe het heet, wel dat het roze wasquote:Op woensdag 28 december 2022 19:30 schreef June. het volgende:
[..]
Heeft ze een breedspectrum antibioticum gehad, augmentin bv? Dat is funest voor de darmflora dus dat kan best nog een tijd duren voordat die weer hersteld is.
zwemmen is leuk!quote:Op woensdag 28 december 2022 20:37 schreef Bami het volgende:
Wat balen van de spruw! Als ik daar ook maar enig vermoeden van heb begin ik hier gelijk met kokosolie te smeren. Vooralsnog hebben we het nog niet meegemaakt hier, hopelijk blijft dat zo.
En yay voor doorslapende baby’s.![]()
Qua sokken ben ik persoonlijk ook best tevreden over de noppies sokken die wij hebben, maar verder met name Kruidvat idd.
Pukje had niet haar dag vandaag. Heeft ongeveer anderhalf uur totaal gehad aan dutjes vandaag, schrok opeens keihard van helemaal niks terwijl ze in haar wipstoel zat, het was niet zoals we haar tegenwoordig gewend zijn. Daarnaast groeit ze haar slaapzak uit maar is de volgende die we hebben eigenlijk net een tikje groot, waardoor het aantrekken van deze een compleet oversture baby oplevert. Stom gedoe.![]()
Vrijdag gaan we zwemmen, ben heeel benieuwd hoe ze dat vindt!
een maillot onder het broekje/pakje.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Heeft iemand tips voor kleine sokjes / slofjes voor een meisje met maat 44?
Ik heb onwijs veel Kruidvat sokken, maar die zijn door broerlief al gedragen of sowieso al te groot.
Maar die sokken... We zijn ze telkens kwijt haha.
Ik vind dat dus zo'n extra gedoe bij luier verschonen!quote:Op donderdag 29 december 2022 08:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
een maillot onder het broekje/pakje.
Nieuwe kruidvatsokjes al geprobeerd?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Heeft iemand tips voor kleine sokjes / slofjes voor een meisje met maat 44?
Ik heb onwijs veel Kruidvat sokken, maar die zijn door broerlief al gedragen of sowieso al te groot.
Maar die sokken... We zijn ze telkens kwijt haha.
quote:Op zondag 1 januari 2023 07:51 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Fijn Lokasenna! Als het voeden niet lukt is dat zo vervelend![]()
Leuk dat zwemmen Bami! Die van mij sliepen er ook nooit beter op![]()
Gelukkig nieuwjaar allemaal, onze baby’s worden allemaal 1 ergens dit jaar(en bij ons komt er nog een lief klein meisje bij dit jaar, dit gaat niet het jaar worden van beter wordende slaap
)
Hier pittige maanden achter de rug, W. is van begin oktober tot half december ongeveer non-stop ziek geweest (weken diarree, 3x dagen random koorts, 2 oorontstekingen) en sindsdien gaat het slapen ruk (elke nacht achter elkaar 2 uur wakker), op afgelopen nacht na dus ik ga elke avond maar een potje vuurwerk onder haar raam afsteken denk ik
.
Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd! En wat naar dat W. zo aan het kwakkelen bleef en het slapen zo ruk gaat…quote:Op zondag 1 januari 2023 07:51 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
(…) Gelukkig nieuwjaar allemaal, onze baby’s worden allemaal 1 ergens dit jaar(en bij ons komt er nog een lief klein meisje bij dit jaar, dit gaat niet het jaar worden van beter wordende slaap
)
Hier pittige maanden achter de rug, W. is van begin oktober tot half december ongeveer non-stop ziek geweest (weken diarree, 3x dagen random koorts, 2 oorontstekingen) en sindsdien gaat het slapen ruk (elke nacht achter elkaar 2 uur wakker), op afgelopen nacht na dus ik ga elke avond maar een potje vuurwerk onder haar raam afsteken denk ik
.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 januari 2023 07:51 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Fijn Lokasenna! Als het voeden niet lukt is dat zo vervelend![]()
Leuk dat zwemmen Bami! Die van mij sliepen er ook nooit beter op![]()
Gelukkig nieuwjaar allemaal, onze baby’s worden allemaal 1 ergens dit jaar(en bij ons komt er nog een lief klein meisje bij dit jaar, dit gaat niet het jaar worden van beter wordende slaap
)
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |