abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207406382
Ohh nee borstontsteking lijkt me zo naar. ;( Hopelijk valt het mee!

Werk ging eigenlijk best prima. Was in de ochtend vooral zoet met mijn werkplek opnieuw inrichten want tijdens mijn verlof zijn we naar een ander gebouw verhuisd en mijn ladeblok was door elkaar gehusseld, incl de halve inhoud die achter de lades beland was. :')

4x gekolfd, niet helemaal optimaal getimed omdat ik daar natuurlijk ook nog even aan moet wennen. Maar zit qua opbrengst redelijk in lijn met wat ze gedronken heeft volgens mij, dus dat is ook top.

En heb meteen al een vraagstuk op kunnen lossen. Plus iedereen is heel blij dat ik er weer ben want ze hebben een aantal van mijn skills toch wel erg gemist. :D

Over Pukje hebben we ook goede berichten ontvangen van het kdv, ze heeft meerdere dutjes gedaan, lekker gedronken en op schoot gezeten bij de leiding. Ik zit nu in de trein, dus straks haar lekker ophalen en het hele verhaal horen. O+
pi_207407486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 14:21 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ik ken er wel een paar eigenlijk, maar zijn dit ook liedjes waarbij je iets met je handen moet doen? Het is vooral het bewegen met haar handen, het 'dansen', waar ze erg gek op is
het damespaard O+

of hop hop hop, paardje in galop. in hetzelfde genre, cowboy billie boem O+

of "dit zijn je wangetjes en dit is je kin" (weet niet hoe die heet, maar als je die regel googelt kom je er vast)

kun je lekker meebewegen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_207409916
R heeft vandaag genoten van haar verjaardagsfeestje op het kdv O+ en ik heb net voor het laatst mijn baby in bed gelegd.
Had verwacht er minder moeite mee te hebben, maar toen ik vanmiddag de maxi cosi verkocht en aan de nieuwe eigenaar mee gaf vond ik dat uiteindelijk ook maar zo-zo :'). Terwijl mijn hoofd echt wel weet dat het goed is zo.

Anyway, morgen zwaai ik jullie uit!
pi_207410176
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 14:04 schreef DjVero het volgende:
Kent iemand nog wat (simpele) kinderliedjes? Ik kom niet verder dan "klap eens in je handjes", maar daar is ze helemaal gek op. Ik breid mijn repertoire daarom graag uit. :D
Haha. De mijne komt dan ook niet bij. Maar ook 'damespaard, herenpaard en boerenpaard' of 'daar komt een muisje aangelopen en die is in X nekje gekropen' doen het hier geweldig goed.
pi_207410621
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 21:01 schreef eponine het volgende:
R heeft vandaag genoten van haar verjaardagsfeestje op het kdv O+ en ik heb net voor het laatst mijn baby in bed gelegd.
Had verwacht er minder moeite mee te hebben, maar toen ik vanmiddag de maxi cosi verkocht en aan de nieuwe eigenaar mee gaf vond ik dat uiteindelijk ook maar zo-zo :'). Terwijl mijn hoofd echt wel weet dat het goed is zo.

Anyway, morgen zwaai ik jullie uit!
Ah begrijpelijk hoor! Alvast gefeliciteerd met je dreumes morgen O+.
pi_207417424
Dankjewel @Smart_ass O+

Zoals gezegd, wij zwaaien jullie uit. Vandaag geen groot feest, zaterdag komt er wat familie maar daar laten we het bij voor deze eerste verjaardag.

Tot snel of iets minder snel bij de dreumesen! O+
pi_207418630
Gefeliciteerd eponine!

En smart_ass, hoe is het afgelopen met de dreigende ontsteking? Ik ben er een paar keer onderuit gekomen met veel ibuprofen en koelen, helaas toch ook een keer flinke koorts opgelopen. Wat kun je je daar ziek van voelen zeg. Het is dat je bij borstontsteking juist zoveel mogelijk moet blijven voeden, anders denk ik dat ik er misschien wel mee gestopt was, want had er toen echt geen zin meer in.
pi_207419882
Lief dat je het vraagt! Verloskundige zei dat het een verstopt melkkanaaltje is. Afgelopen nacht heb ik ook best prima geslapen, zonder nachtzweten/gloeien/bibberen zoals de nachten ervoor, dus dat is positief. Mijn borst lijkt nu ook minder rood maar toch voel ik nog best een redelijk groot hard stuk lijkt het, terwijl mijn borst na het voeden wel leeg aanvoelt..
Gelukkig doet voeden niet pijn verder, het voelt een beetje als een blauwe plek. Ik slik nu inderdaad ook ibuprofen en lecithine, hopelijk is het snel over! En wat je zegt, als je echt heel ziek bent of veel pijn hebt is het zo lastig om te blijven voeden! Gelukkig heb ik dat niet. Ga denk ik vandaag ook stoppen met ibuprofen slikken weer.

Was het bij jou ook zo groot? Dat verbaast me een beetje. Verloskundige zei ook wel dat het best een grote verstopping was, of een groot gebied zeg maar.
pi_207422073
Gefeliciteerd Eponine! *O*

En vervelend van die verstopping Smart_ass, hopelijk ben je er snel vanaf.

Fijn dat ze t goed deed op de opvang Bami!
pi_207436678
https://www.productwaarsc(...)babyplanet-prenatal/

terugroepactie van een ledikant verkocht bij prenatal en babyplanent.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 6 januari 2023 @ 11:39:27 #236
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_207441208
Onze grote vriend eind deze maand één jaar :o

En vandaag voor het eerst gaan babyzwemmen. Hadden al vaak genoeg gezwommen op vakanties maar nu “zwemles”. Het was geweldig O+
Vond alleen het omkleden achteraf ongemakkelijk _O- alle vrouwen kleden in dezelfde ruimte om waar de kussens voor de kinderen lagen. De mannen liepen netjes naar de kleedhokjes. Zelf dus ook maar gedaan :P

Volgende week weer zwemmen, we hebben er zin in *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_207441348
Waar moet jij de kleine dan omkleden?
  vrijdag 6 januari 2023 @ 12:38:32 #238
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_207441752
Ik kon hem daar wel omkleden, maar mezelf in het hokje. Waar de moeders zichzelf dus ook in de ruimte voor de baby’s omkleedden :P

Maar misschien ben ik gewoon preuts haha
  vrijdag 6 januari 2023 @ 12:39:58 #239
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_207441765
Stom dat er geen kussens liggen in / bij het zwembad zelf. Dat is hier wel :)

Volgens mij woonde wij best bij elkaar in de buurt :+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 6 januari 2023 @ 12:40:54 #240
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_207441775
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 12:39 schreef automatic_ het volgende:
Stom dat er geen kussens liggen in / bij het zwembad zelf. Dat is hier wel :)

Volgens mij woonde wij best bij elkaar in de buurt :+
Nee dat is wel, het ging me om het mijzelf omkleden. :P excuus voor de verwarring haha

Geloof het ook ja! Wij zwommen in Zevenbergen vanmorgen :)
pi_207441948
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 12:38 schreef KaBuf het volgende:
Ik kon hem daar wel omkleden, maar mezelf in het hokje. Waar de moeders zichzelf dus ook in de ruimte voor de baby’s omkleedden :P

Maar misschien ben ik gewoon preuts haha
Nee dat vind ik niet preuts maar gewoon raar dat het niet goed is geregeld voor de vaders. De tijd dat alleen moeders met hun baby zwommen zijn we toch wel voorbij dus regel het gewoon voor iedereen goed.

Hier is bij het ene zwembad een aparte omkleedruimte voor de baby's maar het is niet de bedoeling dat anderen zich daar ook omkleden, dat kan gewoon in de normale kleedruimtes.
Bij het andere zwembad liggen er kleedkussens langs het zwembad en in zowel de dames als heren kleedruimte.
pi_207443882
Poeh. Ik heb thuiswerkdag terwijl man papadag heeft. Dit is misschien nog wel pittiger dan op kantoor werken terwijl ze op de opvang is. :@

Ik weet dat ze hier samen een weg in moeten vinden, maar ze is toevallig vandaag ook wat minder gezellig en dan hoor ik haar huilen en weet ik dat zijn geduld sneller op is dan het mijne en huuuu. Laat de werkdag maar snel voorbij zijn.
  vrijdag 6 januari 2023 @ 16:17:57 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_207444323
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 15:36 schreef Bami het volgende:
Poeh. Ik heb thuiswerkdag terwijl man papadag heeft. Dit is misschien nog wel pittiger dan op kantoor werken terwijl ze op de opvang is. :@

Ik weet dat ze hier samen een weg in moeten vinden, maar ze is toevallig vandaag ook wat minder gezellig en dan hoor ik haar huilen en weet ik dat zijn geduld sneller op is dan het mijne en huuuu. Laat de werkdag maar snel voorbij zijn.
Gouden tip: ga niet meer thuiswerken als man / kind thuis zijn. Echt niet doen. Het is een hel. Ga maar lekker naar kantoor :D
Ik zit elke vrijdag heerlijk in mijn eentje in een doodstil uitgestorven kantoor omdat de hele wereld thuis werkt op vrijdag. Zonder jankende kinderen om me heen. #genot.
disclaimer
  vrijdag 6 januari 2023 @ 16:20:23 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_207444344
Is trouwens voor je man ook fijner. Leren ze elkaar ook sneller kennen en vinden ze hun eigen weg wel ;)
disclaimer
pi_207444570
Ja alleen met kolven enzo is het wel naaaar. Live voeden is zoveel fijner plus ze zit veel langer vol na een live voeding dan na een flesje. Hij heeft sowieso om de week een dag met haar thuis terwijl ik op kantoor ben.
En mijn reistijd is een uur heen en een uur terug, dus dat doe ik liever niet als het niet nodig is. :+

Plus het geeft man best wat extra mentale rust om te weten dat ik thuis ben en dat ze gewoon aan de borst kan als ze honger heeft. Mijn hoop is dat hij die mentale rust dan in kan zetten om haar geduldiger te troosten.

Maar moet idd even aankijken hoe dit gaat, en anders misschien toch maar op kantoor werken.
pi_207444605
dan een goede noise cancelling koptelefoon zodat je ze niet hoort.
  vrijdag 6 januari 2023 @ 16:48:06 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_207444617
het kan ook best zijn dat ie juist sneller zijn geduld verliest omdat hij weet dat er een backup is genaamd borst :P

Uiteindelijk moet je kiezen waar je blij van wordt hoor, voor mij is dat absoluut "niet thuis zijn".
Desnoods ga je op zolder zitten met een geluidsdempende koptelefoon op. Kan ook al veel schelen.
disclaimer
  vrijdag 6 januari 2023 @ 18:41:52 #248
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_207445929
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 12:40 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Nee dat is wel, het ging me om het mijzelf omkleden. :P excuus voor de verwarring haha

Geloof het ook ja! Wij zwommen in Zevenbergen vanmorgen :)
Oo haha oké.

Ja (inmiddels) Etten-Leur hier ;)
  vrijdag 6 januari 2023 @ 18:45:11 #249
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_207445976
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 16:43 schreef Bami het volgende:
Ja alleen met kolven enzo is het wel naaaar. Live voeden is zoveel fijner plus ze zit veel langer vol na een live voeding dan na een flesje. Hij heeft sowieso om de week een dag met haar thuis terwijl ik op kantoor ben.
En mijn reistijd is een uur heen en een uur terug, dus dat doe ik liever niet als het niet nodig is. :+

Plus het geeft man best wat extra mentale rust om te weten dat ik thuis ben en dat ze gewoon aan de borst kan als ze honger heeft. Mijn hoop is dat hij die mentale rust dan in kan zetten om haar geduldiger te troosten.

Maar moet idd even aankijken hoe dit gaat, en anders misschien toch maar op kantoor werken.
Ik ben destijds gestopt met live voeden bij een papadag. Werkte totaal niet voor ons haha. Ik hoorde ook alles en kon dan met de borst op komen draven als er gedoe was. Of als hij niet stil werd “want misschien honger”. Dus ik kolfde dan op m’n thuis kantoor en dat werkte top :) Gaf iedereen rust en duidelijkheid.
pi_207459273
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
Lief dat je het vraagt! Verloskundige zei dat het een verstopt melkkanaaltje is. Afgelopen nacht heb ik ook best prima geslapen, zonder nachtzweten/gloeien/bibberen zoals de nachten ervoor, dus dat is positief. Mijn borst lijkt nu ook minder rood maar toch voel ik nog best een redelijk groot hard stuk lijkt het, terwijl mijn borst na het voeden wel leeg aanvoelt..
Gelukkig doet voeden niet pijn verder, het voelt een beetje als een blauwe plek. Ik slik nu inderdaad ook ibuprofen en lecithine, hopelijk is het snel over! En wat je zegt, als je echt heel ziek bent of veel pijn hebt is het zo lastig om te blijven voeden! Gelukkig heb ik dat niet. Ga denk ik vandaag ook stoppen met ibuprofen slikken weer.

Was het bij jou ook zo groot? Dat verbaast me een beetje. Verloskundige zei ook wel dat het best een grote verstopping was, of een groot gebied zeg maar.
Gelukkig dat er wat verbetering in zit, en dat het in elk geval geen pijn doet. Bij mij viel het qua grootte wel mee, richting mijn linker oksel zat het, net een blauwe plek qua gevoel inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')