Ja dat zal best. Zie ook zo niets inderdaadquote:Op maandag 26 december 2022 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
zoetermeer, en eigenlijk wil ik bij de lokale vuurwerkboer wat halen, maar (uiteraard) veel al uitverkocht in voorverkoop
eerlijk is eerlijk, dat is best een nadeel van geen auto hebben en ook pas half december plannen voor de 31ste makenquote:Op maandag 26 december 2022 18:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zal best. Zie ook zo niets inderdaad
Definieer 'mis'.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:53 schreef Frutsel het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)et-met-lede-ogen-aan
Pliesie: "Als nu weer mis gaat dan maar een verzoek tot een totaalverbod indienen"
Laatste jaar jonguhs...alle stemmetjes moeten nu eenmaal dezelfde kant op.
geniet d'r van
Extra inslaan
Tokkievolk dat "elk feestje" aangrijpt om zich tegen hulpverleners, politie, brandweer te keren terwijl ze plunderen, geweld plegen, mishandelen, schade veroorzaken en op oudjaarsavond is vuurwerk dan een beter middel om te gebruiken dan de gebruikelijke baksteen of lege flessen waarmee ze gooien.quote:
Ja dat vuurwerk van de ALDI, LIDL kent zijn krachten niet. Daarom moet het ook allemaal verboden wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Vannacht hier paar deuren verder een enorme knal, zie ik zojuist bij ochtendgloren dat ze een lantaarnpaal hebben opgeblazen met vuurwerk.
Genieten ditNiet normaal wat een kracht deze dingen hebben zeg. Vroeger had je strijkers, daar scheet je al 7 kleuren van.
Verbieden zorgt voor meer illegaliteit. Laten we nou eens genieten van die knallers van niveau handgranaat. Over een weekje is het weer voorbij, jammer genoeg.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:14 schreef Frutsel het volgende:
Ja dat vuurwerk van de ALDI, LIDL kent zijn krachten niet. Daarom moet het ook allemaal verboden worden
Ik snap dat je loopt te kutten dus dat kun je beter elders doen maar de tokkies die genieten van het niveau handgranaat zorgen er inderdaad voor dat de rest verboden wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verbieden zorgt voor meer illegaliteit. Laten we nou eens genieten van die knallers van niveau handgranaat. Over een weekje is het weer voorbij, jammer genoeg.
Omdat ik een andere mening heb als de jouwe loop ik te kutten. Jaja, zo kan ik een topic ook in ‘*goede banen’ sturen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik snap dat je loopt te kutten dus dat kun je beter elders doen maar de tokkies die genieten van het niveau handgranaat zorgen er inderdaad voor dat de rest verboden wordt.
"dan voelt de politie zich genoodzaakt om aan te dringen op een landelijk vuurwerkverbod, waarschuwt hij." De politie en politievakbonden bedelen al jaren om een verbod, waarom doen ze nu alsof dit een tot op heden ongebruikt pressiemiddel is?quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:53 schreef Frutsel het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)et-met-lede-ogen-aan
Pliesie: "Als nu weer mis gaat dan maar een verzoek tot een totaalverbod indienen"
Laatste jaar jonguhs...alle stemmetjes moeten nu eenmaal dezelfde kant op.
geniet d'r van
Extra inslaan
Net over de grens zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef KingRadler het volgende:
Zal wel weer een lange rij staan bij de ALDI Duitsland.
Ze maken flink reclame.
alles wordt dan wel geïmporteerd en is het nog ongrijpbaarder dan het al isquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef N22 het volgende:
[..]
"dan voelt de politie zich genoodzaakt om aan te dringen op een landelijk vuurwerkverbod, waarschuwt hij." De politie en politievakbonden bedelen al jaren om een verbod, waarom doen ze nu alsof dit een tot op heden ongebruikt pressiemiddel is?
(Overigens is het m.i. na aankomende jaarwisseling inderdaad afgelopen met consumentenvuurwerk, hoe vreselijk ik het ook vind)
Ja lache man, de overheid die de politie inzet om te schieten op burgers.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:13 schreef Frutsel het volgende:
Laat het dan maar een geweldig oud en nieuw worden dat de politie ook eens met scherp terugschiet.
Ze hebben vast nog wel wat illegale rotzooi liggen. Ze hebben immers recordhoeveelheden (quote:Op woensdag 28 december 2022 10:20 schreef KingRadler het volgende:
Een idee om vuurwerk als munitie te geven aan de Politie.
Dan kunnen ze ook terug gooien.
Je wilt niet weten hoeveel legaal F2 vuurwerk daartussen zit waar gewoon niet genoeg centjes invoerbelasting over is betaald. Zo ontzettend zonde dat dat vernietigd gaat worden.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze hebben vast nog wel wat illegale rotzooi liggen. Ze hebben immers recordhoeveelheden () gepakt.
Enige idee hoeveel groente en fruit uit supermarkten wordt weggegooidquote:Op woensdag 28 december 2022 10:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel legaal F2 vuurwerk daartussen zit waar gewoon niet genoeg centjes invoerbelasting over is betaald. Zo ontzettend zonde dat dat vernietigd gaat worden.
Net nu ik vuurpijlen gekregen heb......quote:Op woensdag 28 december 2022 02:27 schreef KNAK het volgende:
Gaat zeikregenen en flink wat wind. Volgens jaar beter
ALDI is niet de enige verkoper in Duitsland. Was er van het weekend en met alleen de vuurwerkkrantjes kon je de hele Kerst warm zitten. Was genieten om de fysieke blaadjes weer eens door te bladeren, groot gemis dat die hier nagenoeg verdwenen zijn in NL.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef KingRadler het volgende:
Zal wel weer een lange rij staan bij de ALDI Duitsland.
Ze maken flink reclame.
Maar dat wordt niet de media ingeslingerd als levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Enige idee hoeveel groente en fruit uit supermarkten wordt weggegooid
Ik vandaag pasquote:Op woensdag 28 december 2022 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
Nou bijna heel het jaar volgehouden en gisteren bestelling gedaan
valt wel mee veel groente en fruit gaan richting veevoerquote:Op woensdag 28 december 2022 10:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Enige idee hoeveel groente en fruit uit supermarkten wordt weggegooid
Alweer?quote:Op woensdag 28 december 2022 02:27 schreef KNAK het volgende:
Gaat zeikregenen en flink wat wind. Volgens jaar beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |