Geen idee, het is voor mij decennia geleden dat ik in Nederland vuurwerk heb gekochtquote:Op donderdag 15 december 2022 15:36 schreef KNAK het volgende:
[..]
Oh... dat is wel ruk want ze komen met de kerst. Dacht dat het al verkocht werd. Dan houdt het op en zal ik wel hier bij wat lokale boeren gaan kijken. Is dat lokaal overigens het beste of is er toevalligeen keten? of misschien online bestellen voor wat simpel spul? Laatste keer vuurwerk is ook voor mij alweer meerdere decennia geleden
iig max 25 kilo meenemen.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:17 schreef KNAK het volgende:
Schoonzus haar echtgenote is Duitser en ze komen vanuit Duitsland met kerst bij ons een hapje eten. Dit topic net gelezen en als het zo veel goedkoper is daar dan hier ga ik denk ik maar vragen of hij wat kan meenemen.
Geen idee of hij bekend is ermee maar wat kan ik dan het beste vragen? Een Aldi bezoeken? Of een vuurwerkdepot? Of net zoals hier een fietsenmaker? Geen idee hoe dat gaat in Duitsland.
Ik hoef geen zwaar spul te hebben, max 50 euro leuke potjes sier e.d. om mijn 3 jarig zoontje van iets dichterbij ervan te kunnen laten genieten (Ik in de tuin, hij achter glas). Wat kan ik het beste vragen?
iddquote:Op donderdag 15 december 2022 19:42 schreef stropdaz het volgende:
Ik geef niks om vuurwerk. Jawel het siervuurwerk. Maar hier is het de hele oudjaarsdag normaliter zwaar illegaal vuurwerk. Door enkele buurtbewoners en hangjongeren.
Ik heb overwogen om dit jaar een nachtje weg te gaan met het gezin.
Maar de prijzen van hotels houden me eerlijk gezegd een beetje tegen.
Voor een paar honderd euro kan ik genoeg leuke andere dingen doen.
Ik was van plan om niet meer dan 100, meer richting de 50 eur aan potjes en sierdingetjes mee te laten nemen, denk dat dat niet veel meer is dan een kilo of 2quote:
Koop gewoon alles. Volgend jaar kan het verboden zijn of je bent zelf gaan hemelen. Leef, alsof het je laatste dag is, LEEF!quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:18 schreef Gibson88 het volgende:
Keuzestress, ik kan geen keus maken.
Was ik bij, was wel episch…quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken:
Zena Trophy 2019
Je hebt gelijk. Ik koop gewoon een complete bunkerquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:20 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Koop gewoon alles. Volgend jaar kan het verboden zijn of je bent zelf gaan hemelen. Leef, alsof het je laatste dag is, LEEF!
Tip: Of je kijkt even op het forum van www.vuurwerkcrew.nl en klikt daar op 'vuurwerkwinkels Nederland' en kiest de Provincie waar je wilt shoppen. Et voilà, een hele waslijst aan winkels waar je uit kunt kiezenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:39 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik was van plan om niet meer dan 100, meer richting de 50 eur aan potjes en sierdingetjes mee te laten nemen, denk dat dat niet veel meer is dan een kilo of 2![]()
Ik ga het morgen vragen, maar denk nu al aan een backup plan, om het gewoon in NL te kopen. Wat is dan het advies? Een willekeurige fietsenmaker binnen stappen? Of zijn er online websites die die moeite waar zijn voor wat klein spul?
Echt? Het was echt een bazen middag/avond! Wat een geweldige shows werden er neergezet. In het filmpje komt het niet tot zijn recht, maar de klappen van Valanciana waren echt zo lekker hard. Echt genoten!quote:
Denk dat je wel een leuke korting krijgtquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:20 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik koop gewoon een complete bunker
Als je Valencia gewent bent is dit kinderspel. Ik ben 1 keer bij een Zena Tropy geweest maar ik vond die mascleta toen eigenlijk tegenvallen. Leuk dat ze het organiseren en zeker leuk voor mensen die nog nooit bij Fallas de Valencia zijn geweest. Maar als je 1 keer een mascleta op Plaza del Ayuntamiento hebt gezien of in de buitenwijken van Valencia dan weet je precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Echt? Het was echt een bazen middag/avond! Wat een geweldige shows werden er neergezet. In het filmpje komt het niet tot zijn recht, maar de klappen van Valanciana waren echt zo lekker hard. Echt genoten!
Zena showoff zat ook goed in elkaar!
Om even te beseffen wat er de lucht in ging:
Of de batteria in Italië. Ik vind Zena Trophy wel prima, lekker dichtbij. Maar inderdaad niet vergelijkbaar met Valencia.quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:03 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als je Valencia gewent bent is dit kinderspel. Ik ben 1 keer bij een Zena Tropy geweest maar ik vond die mascleta toen eigenlijk tegenvallen. Leuk dat ze het organiseren en zeker leuk voor mensen die nog nooit bij Fallas de Valencia zijn geweest. Maar als je 1 keer een mascleta op Plaza del Ayuntamiento hebt gezien of in de buitenwijken van Valencia dan weet je precies wat ik bedoel.
Jammer dat de Trophy (vermoedelijk) ter ziele is, was genieten elk jaarquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken:
Zena Trophy 2019
Ik sprak erover met iemand van Zena vorige week en die wist mij te vertellen dat de directie voornemens is om de Trophy weer op te pakken. Geen zekerheid helaas, maar de signalen waren positief.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:03 schreef N22 het volgende:
[..]
Jammer dat de Trophy (vermoedelijk) ter ziele is, was genieten elk jaar![]()
Die opgelopen kosten zullen niet mals zijn, begrijpelijk als ze het op safe zouden spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik sprak erover met iemand van Zena vorige week en die wist mij te vertellen dat de directie voornemens is om de Trophy weer op te pakken. Geen zekerheid helaas, maar de signalen waren positief.
Teveel risico rondom Corona maatregelen inderdaad. En schaarste qua vuurwerk speelt ook mee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:51 schreef N22 het volgende:
[..]
Die opgelopen kosten zullen niet mals zijn, begrijpelijk als ze het op safe zouden spelen.
Zeg dat wel g.v.d., de gezonde spanning die 2 jaar absent is geweest (ondanks dat ik me toen niet aan het verbod heb gehouden) is weer terug als vanouds.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |