Vind het wel een terecht punt van haar kinderen. Die zijn minderjarig en houd je er buiten. Daar mag ze in ieder geval op berispt worden door de regiequote:Op maandag 21 november 2022 11:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Triest, mensen nemen het veel te serieus, het is en blijft een spel
Nou precies!!!quote:Op maandag 21 november 2022 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie de komende week nog wel 'n vliegtuigje met sleep over vliegen voor Wanda
Die een rls om de zeep helpen want dit soort dingen geven alleen maar meer sl.quote:Op maandag 21 november 2022 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou precies!!!![]()
Van die doorgeslagen schuimpjes![]()
UTO vibes
Het is chestday hoorde ik eerder.quote:Op maandag 21 november 2022 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Martin alleen zijn tietjes trainen, en afentoe zijn buikspieren.
En wie komt er op voor de dikke vieze vette mensen, en de mensen die helemaal gestoord zijn in hun hoofd. Ik eis gerechtigheidquote:Op maandag 21 november 2022 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou precies!!!![]()
Van die doorgeslagen schuimpjes![]()
UTO vibes
Die hebben vast ook kinderenquote:Op maandag 21 november 2022 11:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En wie komt er op voor de dikke vieze vette mensen, en de mensen die helemaal gestoord zijn in hun hoofd. Ik eis gerechtigheid
quote:Op maandag 21 november 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Laten we de Djaily maar elimineren dan. Ik bedoel Djedi.
Kan ook zomaar zijn dat de Febo ze laat zwemen tot morgen. Vorige week maandag ook geen opdracht namelijk.quote:Op maandag 21 november 2022 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Mexx zegt ook eens wat zinnigs: "Nou, laat die zoemer maar komen!"
Ben er ook bang voor ja. Ben die gemaakte en herhaalde drama om weinig wel zat. Eliminatie drama zou welkom zijn!quote:Op maandag 21 november 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ook zomaar zijn dat de Febo ze laat zwemen tot morgen. Vorige week maandag ook geen opdracht namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |