abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8343743
Hoe voel je je nu (deel 55)

En verder.

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 08-02-2003 00:49]

pi_8343754
Moe en daarom ga ik zo ook maar eens slaapies doen, truste
pi_8343760
Ik voel me opgefokt en gesloten
#geen
  zaterdag 8 februari 2003 @ 00:50:02 #4
38316 BoomSmurf
pi_8343766
Geconstipeerd.
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_8343847
kut ben nog steeds alleen
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_8343858
ik ga pitten en voel me goed zal wel aan toestrax hebben gelegen
046
Dank aan Yeahinho
pi_8344069
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_8344125
ik geniet van het leven momenteel (+de rest van de week) viel me daarnet op
  zaterdag 8 februari 2003 @ 01:20:43 #9
14211 Suicidal_Maniac
Seriezelfmoordenaar!
pi_8344207
Verkouden.
This is not a good town for psychedelic drugs.
pi_8344213
gaar.. maar zit nog ff aan mijn afstudeerfilm te monteren...
pi_8345177
Opgefokt, eenzaam en erg gesloten, een klotecombinatie
#geen
pi_8345545
dronken, iemand erg leuk vinden(flieft:?) en morgen een katertje hebbend
pi_8345573
Moe, maar ook weer niet.. opgefokt.. weet niet meer. Dronken, zou me lekker moeten voelen, avond begon ook lekker. Maar ik kom thuis en krijg een stroom van verwijten over me heen..

Waarom saboteer ik alles wat goed gaat? Waarom gun ik het mezelf niet om me oke te voelen, zonder schuldgevoel..Lig even overhoop met mezelf..

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_8345647
Slaperig.

Truste!

Biggest idol fan? That's me!
pi_8345759
Van erg onrustig/opgefokt ben ik nu angstig, alles jaagt mij angst aan en maakt mij bang. Elk geluid, elke beweging, het idee dat er iemand achter mij staat en mij iets aan wilt doen doet mij volledig verstijven en jaagt gigantisch veel angst aan En dat terwijl ik wéét dat er niemand is. Maar de grens tussen heden en verleden vervaagt steeds meer, herbelevingen en vreselijke herinneringen dringen zich in het hier en nu aan mij op
Ik voel me hierdoor alleen en klein, superalert, kwetsbaar.

Ik heb net ten einde raad toch maar medicatie genomen; ik hoop dat ik er rustiger van word en dat ik dalijk wél kan slapen

#geen
  zaterdag 8 februari 2003 @ 06:17:24 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8346042
Ik vind het effe allemaal kut.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 8 februari 2003 @ 06:56:23 #17
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_8346078
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 04:05 schreef DuchessX het volgende:
-verhaal-
En hoe kan dat dan?
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zaterdag 8 februari 2003 @ 06:57:03 #18
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_8346079
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 06:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het effe allemaal kut. [afbeelding]
Ja was het maar kut
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_8346211
verdrietig, ik moet mijn stemmetje in bedwang houden : jij doet altijd alles verkeerd, jij doet mensen pijn, jij bent zwak, je bent slecht...

goddomme wat is dit moeilijk.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8346265
Dat stemmetje liegt tegen je, Darkie.
pi_8346267
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 09:28 schreef Manson het volgende:
Dat stemmetje liegt tegen je, Darkie.
dat weet ik gelukkig wel maar er blijft een strijd

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 08-02-2003 09:33]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8346271
ziek
pi_8346282
Beetje moe... Nu nog geen zin in vandaag, maar dat zal wel bijtrekken. Wel erg veel zin in morgen alvast .
  zaterdag 8 februari 2003 @ 09:36:50 #24
30560 2Mini
Official Logo
pi_8346316
moe
Camera 1... 1!
  † In Memoriam † zaterdag 8 februari 2003 @ 09:37:32 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8346320
Na een goed gesprek met iemand weer een heel stuk beter.

Ik heb zelfs lekker geslapen, zij het wat kort.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_8346339
ik voel me zwaar beroerd. teveel gezopen, en te vroeg op moeten staan voor werk
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_8346664
Gaat wel goed. Alleen kan ik wel wat meer geld gebruiken. Heb nieuwe contactlenzen nodig omdat ik kentekens van auto's niet meer goed zie en omdat er krassen op zitten ( op de lenzen)

Weet niet hoeveel dat geintje gaat kosten

pi_8346694
Net wakker. Beetje moe. Beetje in de war. Net nog niet helemaal vrolijk.

Goed voornemen, ik ga wat doen vandaag!
En ik wil een leuke melige film zien!

En ik ben nog steeds een beetje bang voor mn afspraak bij de therapeut.

DarkElf, Juup, Duchess,

pi_8346905
Net wakker na 14 uur slapen. Uitgeslapen? neee.

Ben erg druk in m'n hoofd.. Daarom ook de raarste dromen gehad vannacht Er dwalen maar gedachtes rond in m'n hoofd die er niet mogen zijn

Ik voel me kut en alleen

pi_8346976
Druk in mijn hoofd, beetje gespannen, en zoals gewoonlijk moe.
Ga net als gisteren een uurtje fietsen straks met een van de honden, dat geeft enigzins rust.
Ben bezorgd om mijn vrouw die niet kon slapen vannacht.

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 08-02-2003 11:29]

zaterdag 8 februari 2003 @ 11:34:32 #31
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8347167
Goeie herinneringen aan gisteravond.
Verder heel erg brak, slecht geslapen vannacht en een paar dromen gehad die niet fijn waren..
Jammer dat er nu niemand hier is met wie ik even fijn kan knuffelen...
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8347238
Klote, beklemd, nerveus en verdrietig...
pi_8347254
Heel behoorlijk. De lift gaat nog steeds omhoog.
For great justice!
pi_8347997
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 11:41 schreef QyRoZ het volgende:
Heel behoorlijk. De lift gaat nog steeds omhoog.
*zit in dezelfde lift*
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 12:56:06 #35
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_8348052
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 10:37 schreef fee-tje het volgende:
.....
En ik wil een leuke melige film zien!

.....

Huur ´The Sweetest Thing´!!!!!!
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_8348161
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 12:56 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Huur ´The Sweetest Thing´!!!!!!

Is die echt melig?
Ik bedoel echt Bio-Dome melig he
Hersenloos flauw
  zaterdag 8 februari 2003 @ 13:20:21 #37
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_8348338
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:05 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Is die echt melig?
Ik bedoel echt Bio-Dome melig he
Hersenloos flauw

Jáááááá. Echt! Echte feel-food movie.

Op een gegeven moment zit één van de meiden vast.. haar lover zit met een niet nader te noemen lichaamsdeel vast met zijn piercing achter haar amandelen en ze moet dan van de politie zingen om haar keelspieren te ontspannen... Dat soort werk.

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_8348344
Ik wil actie en avontuur. Niet de hele dag achter internet zitten maar erop uit wil ik.

Enige probleem is dat het allemaal geld kost Alles kost geld. Kan wel een miljoentje of 2 gebruiken nu

zaterdag 8 februari 2003 @ 13:36:51 #39
43457 djurny
Tupperware Tuning Technologies
pi_8348591
moe, doelloos, alleen, 1zaam, verlaten, saai, maar ook wel een btje vrolijk, het went allemaal wel... vanavond lekker leuke dingen doen! hoop ik dan... we zullen wel zien allemaal...

[vul hier een quasi-intellectuele uitspraak in] NOT!!! bwaha
  zaterdag 8 februari 2003 @ 13:43:12 #40
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8348677
blegh
pi_8348739
hmm iedereen in mijn omg maakt het uit met zijn/haar vriend(in) voor een ex....en veel komen ook weer bij elkaar....damn ik wil me ex ook terug...
  zaterdag 8 februari 2003 @ 13:48:44 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8348755
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:43 schreef jerney het volgende:
blegh

Ik voel me erg ok, lekker uitgeslapen en daarna rustig gedouched. Ik voel me weer schoon en fris en ben nu bezig aan m'n ontbijtje. En beetje lief zijn voor jezelf helpt goed af en toe

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8349144

pi_8349201
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:20 schreef The-What het volgende:

pi_8349282
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:25 schreef Sphere het volgende:

[..]

You're following me
  zaterdag 8 februari 2003 @ 14:41:09 #46
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_8349438
voel me uitgeslapen
pi_8349490
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:41 schreef -Sum- het volgende:
voel me uitgeslapen
Heerlijk, weekend.

Kon ik maar elke dag uitslapen.

[i]Decided to lie down and think of a good excuse to quit working.[/i]
pi_8349540
Gedemoniseerd door Moonah, DuchessX, Darkelf en Semtex vanwege hun negatieve uitlatingen jegens mij.
Is it washable?
pi_8349642
Ontevreden met mijn huidige leven Maar dat ben ik zelf schuld. Moet hoognodig iets ondernemen. Hobby zoeken, meer sporten en misschien zelfs maar stappen gaan weer.

De laatste tijd heb ik het op internet ook helemaal gehad. Na jaren online te zijn is het me gaan vervelen.

Ik word moe van de passiviteit

pi_8349779
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:46 schreef Uncle_Sam het volgende:
Gedemoniseerd door Moonah, DuchessX, Darkelf en Semtex vanwege hun negatieve uitlatingen jegens mij.
Vergeet mij niet.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8349915
Kut, ik kan me scheermes namelijk niet vinden...
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_8350082
ik voel me goed, vroluk...ff keihard mee aan het zingen met live - lightning crashes oe echt geweldig nr
pi_8350425
Ik voel me depressief, waardeloos, klein, kwetsbaar. Het liefst zou ik er gewoon niet meer zijn. Nooit meer pijn.
#geen
pi_8350577
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:44 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me depressief, waardeloos, klein, kwetsbaar. Het liefst zou ik er gewoon niet meer zijn. Nooit meer pijn.
Duchessx

Vind het erg om dit te horen van je

In zulke buien helpen woorden van anderen ook niet echt goed. En ik weet ook niet goed wat te zeggen nu.

Ik hoop dat je toch een beetje van jezelf kan houden en zo kracht terug krijgt. Je mag er wezen, je bent een tof mens

Heel veel sterkte ermee en probeer het rustig aan te doen.

pi_8350612
katertje!!!!!!!!! maar voor de rest gaat het wel goed
  zaterdag 8 februari 2003 @ 16:01:34 #56
14746 k_i_m
pi_8350697
Ik ruk de lyric hieronder even uit z'n verband, dan vind ik hem wel typerend voor mijn stemming nu.

How colors can change and even the texture of the rain
And what's that ugly little stain on the bathroom floor
I'd rather not deal with that right now
I'd rather be floating in space somewhere or
Worry about the ozone layer

Is someone kind enough to pick me up and give me food,
assure me that the world is good

In my life
Why do I smile
pi_8350843
K's Choice
pi_8351236
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:12 schreef Manson het volgende:
K's Choice
welke luister je van k's choice dan??
pi_8351337
Heb net ff op een ex van me . Hij zegt al een tijdje dat hij me terug wil maar ik weet gewoon dat het alleen om sex gaat (hij zei eerst van niet) Vandaag was ik echt kwaad op hem en heb gezegd dat het hem toch alleen maar om sex ging en dat hij niet zo moest liegen, toen heeft hij eindelijk is toegegeven dat het zo is!!!! Heb ff flink lullig tegen hem gedaan (niet omdat het alleen om sex ging maar omdat hij loog over een aantal dingen, hij was namelijk kwaad en begon te vertellen) maar moet zeggen: wat een opluchting!!!!!
Ben eindelijk is voor mezelf opgekomen en dat terwijl ik heel erg tegen hem opkeek!!
Ben trots op mezelf
pi_8351453
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:42 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

welke luister je van k's choice dan??

Ik doelde op de tekst die kim had neergezet. Er staan nummers op die cd waar ik niet te lang naar kan luisteren zonder stil te worden, zoals Now is mine.
pi_8351478
Could not be better... Over een half uurtje is mn vriendinnetje hier en blijft ze voor 't eerst bij mij slapen, zowieso voor 't eerst bij een jongetje, dus das wel ffkes spanned voor dr denk Vnaaf the Big Lobowski kijken, fles wijn gekocht en wat waksienelichies(ja het is fout geschreven,idd) en dan moet dat allemaal goed komen voor haar o man ik heb er zóveel zin in, vooral omdat we dan gewoon tijd voor elkaar hebben en ik niet quasi geïnteresseerd met haar vrienden hoef te praten, heerlijk
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_8351536
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:58 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Could not be better... Over een half uurtje is mn vriendinnetje hier en blijft ze voor 't eerst bij mij slapen, zowieso voor 't eerst bij een jongetje, dus das wel ffkes spanned voor dr denk Vnaaf the Big Lobowski kijken, fles wijn gekocht en wat waksienelichies(ja het is fout geschreven,idd) en dan moet dat allemaal goed komen voor haar o man ik heb er zóveel zin in, vooral omdat we dan gewoon tijd voor elkaar hebben en ik niet quasi geïnteresseerd met haar vrienden hoef te praten, heerlijk
oeizzzzz Ben jaloers
Veel plezier hoor..ennuh handjes boen de dekens he
  zaterdag 8 februari 2003 @ 17:06:53 #63
14889 sundae
pi_8351603

Als ik niet aan m'n dromen denk... En dat lukt redelijk

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8351604
Opgelucht,

Net m'n hart gelucht bij een goede vriendin. Zag er erg tegenop, maar het verliep geweldig!!

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8351762
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:02 schreef dikkiedik87 het volgende:

[..]

oeizzzzz Ben jaloers
Veel plezier hoor..ennuh handjes boen de dekens he

Haha kZal mn best doen Maar ff zonder gekheid ik ga er gewoon vanuit dat ze wel aangeeft wat ze wel / niet wil en wil ze iets niet dan gebeurt het niet, sim-pel
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_8351773
Net weer een behoorlijke klap. . Heel vaag, moest er ineens weer heel erg aan denken. Meteen weer een CD opgezet, nu gaat het wel weer.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 17:22:08 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8351838
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:18 schreef FLIPNEUS het volgende:
Net weer een behoorlijke klap. . Heel vaag, moest er ineens weer heel erg aan denken. Meteen weer een CD opgezet, nu gaat het wel weer.
Ik vind dat je je sterk houdt hoor
Ik zou de hele dag jankend onder de dekens blijven liggen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8351881
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind dat je je sterk houdt hoor
Ik zou de hele dag jankend onder de dekens blijven liggen

, ik denk dat het ook komt door het feit dat ik niet IRL gedumpt ben, maar via ICQ, door die woede daarover is het verwerkingsproces wel makkelijker, maar tegelijkertijd ook veel vreemder.

[edit]

quote:
Uit mijn fotoboek:

quote:
Jo dude, magk dustbunny xtje van je lenen? Voor een paar daagjes maar

Ik zie net dat ik al helemaal geen toestemming meer nodig heb

Godverdomme, door dit soort kleine dingen kan ik werkelijk door de grond zakken, dat mensen zoooo laag kunnen zijn, ik weet dat het Internet is, maar toch. Godverdomme. .

[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 08-02-2003 17:37]

pi_8352092
Het gevoel dat er voor mij niks meer in zit. Dat dit echt alles is.
pi_8352128
ik ben vroluk....maar ik heb t idee dat ik me vanavond ga vervelen....
  zaterdag 8 februari 2003 @ 17:45:49 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8352159
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:24 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

, ik denk dat het ook komt door het feit dat ik niet IRL gedumpt ben, maar via ICQ, door die woede daarover is het verwerkingsproces wel makkelijker, maar tegelijkertijd ook veel vreemder.

Dat is idd multitriest, je gaat je bijna afvragen wat de liefde dan voorstelde
quote:
Godverdomme, door dit soort kleine dingen kan ik werkelijk door de grond zakken, dat mensen zoooo laag kunnen zijn, ik weet dat het Internet is, maar toch. Godverdomme. .
Laat zo'n kneus toch lullen, die heeft geen idee wat jij met haar hebt doorgemaakt en kijkt alleen maar naar de buitenkant
pi_8352196
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:24 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

[edit]
[..]

Uitgemaakt via iCQ dan ben je zo laag bij de grond en heb je nooit van die persoon gehouden.. Wat voor een deuk dat kan geven bij die ander.. Gadver ik echt op mensen die het zo uitmaken.. dan hebben ze geen gevoel in der donder..

En die mafketels met hun zogenaamde geintjes liggen het eerst te janken wanneer hun zoiets overkomt.. Niets van aantrekken.. Jij bent er vanaf.. En als ze het ook nog eens uitmaakt via icq moet je er volgens mij alleen maar blij om zijn..

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_8352233
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is idd multitriest, je gaat je bijna afvragen wat de liefde dan voorstelde

Ik kan me het wel voorstellen hoor, kijk, dichtbij elkaar wonen we niet, en ik ben blij dat ik het niet te horen kreeg als ik bij haar was, want dan had ik met een waardeloos kutgevoel terug moeten rijden. Aan de andere kant was ze twee weken geleden al bij mij, daarvoor had ze al te kennen gegeven dat ze al aan het twijfelen was, en dat weekend was ze al niet echt bepaald aardig tegen me ofzo, had ze het dan uitgemaakt, had ik zelfs nog vrienden met haar kunnen blijven, maar ik voel me nu zo diep gekwetst en vernederd dat ik niet denk dat ik haar ooit nog recht in d'r ogen aan kan kijken, en ik moet nog spullen van mij bij haar ophalen. .
quote:
Laat zo'n kneus toch lullen, die heeft geen idee wat jij met haar hebt doorgemaakt en kijkt alleen maar naar de buitenkant
Inderdaad, hij is ook een kneus, en hij loopt echt in elk vrouwelijk fotoboek te slijmen enzo, ubertriest mannetje dus, maar toch, zulke harteloosheid doet toch wel pijn.

Maar wat ben ik blij dat ik gisteren de ganze Massive Attack collectie heb aangeschaft.

zaterdag 8 februari 2003 @ 17:57:19 #74
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8352340
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:50 schreef FLIPNEUS het volgende:
Maar wat ben ik blij dat ik gisteren de ganze Massive Attack collectie heb aangeschaft.
jezelf verwennen helpt!!
  zaterdag 8 februari 2003 @ 17:57:45 #75
22259 Fogerty
slapende account
pi_8352348
Ik heb vandaag geleerd dat de redenering "ik kan nog foutloos typen dus ik krijg morgen geen hoofdpijn en hoef dus geen water te drinken" niet altijd opgaat

Vanmiddag geshopt met wat CD- en sieradenbonnen die ik nog had liggen, ik heb nu dus twee heerlijke nieuwe CD's en een super-kettinkje + oorbellen, en ik heb er geen cent voor betaald

Nu heel lekker eten, op de bank hangen met Idols en dan de stad in, alwaar ik alleen maar fris ga drinken

Hieperdepiep hoera!
pi_8352661
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:43 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik ben vroluk....maar ik heb t idee dat ik me vanavond ga vervelen....
Op zaterdagavond..? genoeg te doen lijkt me, toch?
pi_8352800
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:19 schreef Manson het volgende:

[..]

Op zaterdagavond..? genoeg te doen lijkt me, toch?

ja dat wel...maar mja...de ex van mijn ex, die ik gister heb gemeet wil weer hierheen komen..maar dan moet ze een slaapplek hebben, hier thuis mag niet van mijn ouders...en dan wil ze dus bij onze ex gaan slapen...terwijl het nog maar 6dagen ofzo uit is...en ik vind het een slecht plan...
pi_8352866
Ik zit een enorme vreetbui te onderdrukken
#geen
pi_8352880
Ik voel me nog steeds moe, maar wel
pi_8352888
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:38 schreef DuchessX het volgende:
Ik zit een enorme vreetbui te onderdrukken
Ach, gewoon lekker eten.. Tis weekend..
pi_8352919
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:33 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..] ingekort..

Begrijpelijk, maar 't is maar de vraag of zijn ouders haar in huis willen hebben (voor de nacht). Hoe denkt ie over haar?
pi_8352946
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:42 schreef Manson het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar 't is maar de vraag of zijn ouders haar in huis willen hebben (voor de nacht). Hoe denkt ie over haar?

hij is dus nog steeds gek op haar....en ze wil gewoon bij m in t 1 persoonsbed gaan liggen...oja aanvullende info...dit is 1 van impulsive dingen die ze net heeft bedacht (ze heeft dus borderline)
pi_8352948
Kweet het niet. Ik heb weer een dip en zie het allemaal niet zo zitten meer. Ik ben teleurgesteld in de mensheid. Dat iedereen met zichzelf bezig is.

Egoisme heeft de overhand

Voel me klote en alleen. En vrienden hoef ik niet te zien, die kunnen me de pot op met hun kut gedrag. Imago , ik kots op mensen die de hele dag met hun imago bezig zijn.

pi_8353034
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:39 schreef The-What het volgende:
Ik voel me nog steeds moe, maar wel
Liev!!
pi_8353066
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:44 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

hij is dus nog steeds gek op haar....en ze wil gewoon bij m in t 1 persoonsbed gaan liggen...oja aanvullende info...dit is 1 van impulsive dingen die ze net heeft bedacht (ze heeft dus borderline)

Kutsituatie voor je. Maar als ze zo impulsief is, kan je haar dan niet op andere gedachten zien te brengen. Of te zeggen hoe je er over denkt, tegen je ex?
  zaterdag 8 februari 2003 @ 18:52:55 #86
14746 k_i_m
pi_8353098
Djeez. Eerst was ik boos, en nu zit ik te janken.
En ik moet niet eens ongesteld worden ofzo .
In my life
Why do I smile
pi_8353175
Wat n depressieve mensen hier zeg. Je hebt weekend ! Ga naar de bios, discotheek, plaatselijke shoarma tent oid. Achter je pc blijven zitten helpt ook niet echt, ga der lekker uit.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 18:59:42 #88
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8353216
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:57 schreef Fillipe het volgende:
Wat n depressieve mensen hier zeg. Je hebt weekend ! Ga naar de bios, discotheek, plaatselijke shoarma tent oid. Achter je pc blijven zitten helpt ook niet echt, ga der lekker uit.
Wat heeft de bios met depressiviteit te maken? .

Ik voel me trouwens ERG rot, ik maak me erge zorgen.

.

pi_8353250
Waarover?
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:02:48 #90
14746 k_i_m
pi_8353272
quote:
-edit-hoi k_i_m, gezellie

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-02-2003 19:03]

In my life
Why do I smile
pi_8353282
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:59 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Wat heeft de bios met depressiviteit te maken? .

Dat je dan even wat afleiding hebt misschien ?
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:03:42 #92
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8353294
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:03 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Achja, natuurlijk, dan zal je je vast niet meer depressief voelen!

.

pi_8353334
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:03 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Niet voor iedereen is 't zo eenvoudig (en ik ben niet eens depressed).
pi_8353353
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Achja, natuurlijk, dan zal je je vast niet meer depressief voelen!

.

Nou ik denk dat het beter helpt dan achter je computertje blijven zitten.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:08:10 #95
14746 k_i_m
pi_8353374
Ha Schmoops .
In my life
Why do I smile
pi_8353380
quote:
lief bedoeld hoor, maar zo eenvoudig is dat niet altijd
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8353448
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

lief bedoeld hoor, maar zo eenvoudig is dat niet altijd

Helpt dit wel dan ?
pi_8353462
Maar ontopic: ben in orde, maar ik heb weinig zin. Iemand nog tips voor de zaterdagavond?
pi_8353465
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:08 schreef k_i_m het volgende:
Ha Schmoops .
Okee, nu doe je eng.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:13:23 #100
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8353481
ik voel me uitstekend.

vet hardcore/terror/speedcore feest achter de rug.

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8353548
Was ik maar dom. Dan piekerde ik tenminste niet zo (I guess). .
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:18:25 #102
14746 k_i_m
pi_8353590
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:12 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Okee, nu doe je eng.

Neuhoor. Ik ben namelijk best voor rede vatbaar! .
In my life
Why do I smile
  Nerd met benen zaterdag 8 februari 2003 @ 19:22:00 #103
18073 miss_bleu
pi_8353652
brak en mega moe
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:31:13 #104
17075 extreme
-wannahave-
pi_8353863
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:18 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Neuhoor. Ik ben namelijk best voor rede vatbaar! .

at gunpoint?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8353885
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 18:51 schreef Manson het volgende:

[..]

Kutsituatie voor je. Maar als ze zo impulsief is, kan je haar dan niet op andere gedachten zien te brengen. Of te zeggen hoe je er over denkt, tegen je ex?

ik heb haar geprobeert op andere gedachtes te brengen...maar oke ze komt niet langs..omdat ze merkt hoe fokkin gek ik op m ben...en ze weet dat ik eigenlijk geen kans maak bij m als zij er ook is...en hij zou dus vanavond waarschijnlijk hier ff langs komen...maar ik wil haar geen pijn doen..ze is zo'n lieve meid...ik heb haar gister voor het eerst gezien..en het was alsof we elkaar al heel lang kennen...en mekaar alleen heel lang niet hebben gezien...dus echt helemaal bij gekletst enzow...het idee dat zij 1 van de weinige is die me echt helemaal begrijpt...damn ik word gek van al die stomme gevoelens
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:33:26 #106
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8353919
Onzeker, zenuwachtig, ik maak me nog steeds enorme zorgen, brak, koppijn, zenuwachtig, zenuwachtig, zenuwachtig.. kut.

Ik wil wegkruipen onder een deken, en dan een knuffel krijgen.. .

zaterdag 8 februari 2003 @ 19:34:12 #107
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8353933
Ik heb het de hele dag al koud
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:35:21 #108
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_8353963
kut.. kut kut... en vooral genaaid aan alle kanten.... godverdomme klotezooi.....
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_8354088
kut
pi_8354129
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:32 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

Blij voor je dat 't nu goed is afgelopen. Maar uit is wel uit. Als 't niet meer ging tussen jou en je ex, dan moet je het of goed zien te maken of afstand nemen. Anders lig je iedere keer wakker als hij met een ander is.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:42:52 #111
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_8354145
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:16 schreef matthijn99 het volgende:
Was ik maar dom. Dan piekerde ik tenminste niet zo (I guess). .
Maar dat ben je niet gelukkig

-ontopic- Aan de ene kant goed, ben bij mn liefje Hebben het erg gezellig, veel gelachen ) Aan de andere kant constant hoofdpijn en voel me duf... Ik wordt zo moe van alles....

O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_8354154
Manson en Ilsjuhh, doe eens even via mail/icq/msn/pelikaan?
pi_8354210
ik voel me best wel erg goed eigenlijk...beetje erg enzo
pi_8354211

Heb zin om met mijn kop tegen de muur te bonken :|(

Frustraties moet ik kwijt en ik weet niet hoe

pi_8354223
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:45 schreef yingyang het volgende:

Eej, het ging net zo goed met jou.

Hoe komt dat nou zo ineens?

pi_8354232
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:42 schreef Manson het volgende:

[..]

Blij voor je dat 't nu goed is afgelopen. Maar uit is wel uit. Als 't niet meer ging tussen jou en je ex, dan moet je het of goed zien te maken of afstand nemen. Anders lig je iedere keer wakker als hij met een ander is.

ja maar de enigste reden dat t uit ging was omdat zij verliefd op m werd...en hij toen ook op haar...hij zegt dat hij nog steeds van me houd..en me ook mist...
  zaterdag 8 februari 2003 @ 19:46:34 #117
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8354235
quote:

Iig niet door jezelf te verwonden! Pak even een kussen en beuk er op los.. misschien dat dat helpt. Maar alsjeblieft, ga geen enge dingen doen. Het komt wel weer goed, iedereen heeft zijn ups and downs..
pi_8354252
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:46 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ja maar de enigste reden dat t uit ging was omdat zij verliefd op m werd...en hij toen ook op haar...hij zegt dat hij nog steeds van me houd..en me ook mist...

Hallo

Léés je mijn posts wel?

pi_8354283
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:46 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Iig niet door jezelf te verwonden! Pak even een kussen en beuk er op los.. misschien dat dat helpt. Maar alsjeblieft, ga geen enge dingen doen. Het komt wel weer goed, iedereen heeft zijn ups and downs..

Gekke dingen doen ga ik niet. Maar een paar hard tegen de muur slaan ofzo kan goed helpen. Alleen al om de pijn te voelen en even aan niets anders dan aan de pijn te denken die ik dan voel.

Maar een oplossing is het niet. Kan beter keiharde muziek opzetten ofzo.

Het is een hele tijd goed gegaan. Daar heb ik keihard voor moeten vechten en nu krijg ik godverdomme alweer een terugval.

Ben jaloers op mensen die zich altijd happy voelen.

zaterdag 8 februari 2003 @ 19:51:04 #120
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8354328
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:49 schreef yingyang het volgende:

[..]

Gekke dingen doen ga ik niet. Maar een paar hard tegen de muur slaan ofzo kan goed helpen. Alleen al om de pijn te voelen en even aan niets anders dan aan de pijn te denken die ik dan voel.

Maar een oplossing is het niet. Kan beter keiharde muziek opzetten ofzo.

Het is een hele tijd goed gegaan. Daar heb ik keihard voor moeten vechten en nu krijg ik godverdomme alweer een terugval.

Ben jaloers op mensen die zich altijd happy voelen.

Iedereen heeft wel eens een terugval! Het leven is gewoon niet perfect, maar als jij ervoor vecht om het goed te maken kom je er wel.. er zit gewoon altijd en bij iedereen wel eens een kutmoment tussen.. hoe hard je ook vecht.

En niemand voelt zich altijd happy, de ene is misschien met minder gelukkig of maakt 'minder' erge dingen mee.. maar echt niemand is altijd happy..

pi_8354428
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:46 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

Goede raad en laatste slowchat voordat smoopy ons eruit gooit: ga met 'm praten. Als jullie nog voor elkaar voelen, dan is er toch nog een basis. Hij moet zich niet zo snel laten afleiden, 't gras is altijd groener aan de overkant..

Sorry smoop!

pi_8354473
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:51 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel eens een terugval! Het leven is gewoon niet perfect, maar als jij ervoor vecht om het goed te maken kom je er wel.. er zit gewoon altijd en bij iedereen wel eens een kutmoment tussen.. hoe hard je ook vecht.

En niemand voelt zich altijd happy, de ene is misschien met minder gelukkig of maakt 'minder' erge dingen mee.. maar echt niemand is altijd happy..

Misschien dat sommigen het goed verbergen als ze zich klote voelen. Maar als ik naar mijn "vrienden" kijk dan zie ik ze altijd gelukkig en blij.

Ik ga rustig wachten tot morgen maar weer. Moet me niet te druk maken en niet teveel naar mijn depri gevoel kijken.

Bedankt voor je steun

zaterdag 8 februari 2003 @ 20:00:43 #123
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8354497
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:59 schreef yingyang het volgende:

[..]

Misschien dat sommigen het goed verbergen als ze zich klote voelen. Maar als ik naar mijn "vrienden" kijk dan zie ik ze altijd gelukkig en blij.

Ik ga rustig wachten tot morgen maar weer. Moet me niet te druk maken en niet teveel naar mijn depri gevoel kijken.

Bedankt voor je steun

Ik ken je vrienden natuurlijk niet maar ik weet wel dat er heel veel mensen zijn die het gewoon niet aan de 'buitenwereld' laten zien dat ze zich kut voelen. Misschien kan je er eens met ze over praten? (wild idee )

Dat is nou een goed plan, maak je maar niet teveel druk .

En geen dank, .

pi_8354549
quote:
Everywhere I look you're all I see
Just a fading fucking reminder of who I used to be.
En toch gaat het goed naar omstandigheden.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 20:04:04 #125
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8354574
Na een drukke dag met een leuke avond voel ik me vandaag dus volledig kut.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 20:17:27 #126
14889 sundae
pi_8354843
Ik wil even heel hard huilen, en even een hele stevige knuffel..
En dan zal ik me wel weer goed voelen.
pi_8354871
Lichtelijk melig

En ik moet eigenlijk leren?

Please, find my happy place!
  zaterdag 8 februari 2003 @ 20:20:14 #128
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8354890
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:17 schreef sundae het volgende:
Ik wil even heel hard huilen, en even een hele stevige knuffel..
En dan zal ik me wel weer goed voelen.
Zoiets ja..
pi_8355022
Als jullie er maar iets aan hadden dat ík het zeg of kom doen zou ik het doen... toch...
pi_8355025
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Manson en Ilsjuhh, doe eens even via mail/icq/msn/pelikaan?
Bedankt, errug irritant dat geslowchat.

Ik voel me nog steeds kut.

quote:

Danny
Je had eerder vandaag nog zo'n vreselijk lief bericht voor mij en nu zit je zelf weer zo in de put Verdomme
Dikke knuffel van mij.

Nog iets, weet iemand hoe het met Faithy gaat? Kan haar website ook niet meer bekijken

[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 08-02-2003 20:38]

#geen
pi_8355137
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:27 schreef DuchessX het volgende:

[..]

[..]

Danny
Je had eerder vandaag nog zo'n vreselijk lief bericht voor mij en nu zit je zelf weer zo in de put Verdomme
Dikke knuffel van mij.

Bedankt

Ik voel me zwaar waardeloos en vraag me soms af waar ik het allemaal voor doe. Het leven draait om egoisme, werken en sterven. Echt mensen goed leren kennen in het echt is niet mogelijk. En mensen laten je vallen als het slecht met je gaat.

Morgen gaat het misschien weer beter. Ik blijf doorgaan. Ben zwaar frusti. En ik voel me alsof ik er helemaal alleen voorsta. En dat is ook zo.

En nu ga ik ff naar boven om andere muziek te pakken.

Duchessx Bedankt voor je reactie.

pi_8355185
Anders steek je toch gewoon een dikke vinger op naar de Maatschappij en mikt nog een glimmend Eminem schijfje in de CD-speler.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 20:41:41 #133
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8355264
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:36 schreef Argento het volgende:
Anders steek je toch gewoon een dikke vinger op naar de Maatschappij en mikt nog een glimmend Eminem schijfje in de CD-speler.
Of een paar nummers van System of a Down. Helpt bij mij ook goed. ff slikken en weer doorgaan.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 20:43:34 #134
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8355294
Strontzooi.

Ik ben echt enorm bezorgd en zenuwachtig tegelijk. M'n hoofd barst uit elkaar van een mix van gedachtes en koppijn. Ik ben blij dat ik lieve mensen om me heen heb, echt heel blij. Ik wil in een diepe slaap zinken en 5 jaar niet meer wakkerworden. Ik ben doodop, en verdrietig tegelijk. Ik weet niet wat ik moet doen, maar stel me ook aan. Eigenlijk voel ik me niet down of depri.. maar gewoon overloaded. En onzeker.. Dat is het.

Bah.

En voor jou, diegene waar ik bezorgd om ben, als je het eens leest... Ik denk op het moment aan je, en ik weet gewoon dat het goed gaat komen. voor jou.

zaterdag 8 februari 2003 @ 20:45:25 #135
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8355337
Ik voel me zoals altijd erg ok
pi_8355387
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:36 schreef Argento het volgende:
Heb nu Nelly Furtago opstaan. Met dat ene blije nummer. Maar echt begrijpen doe ik het niet Turn on the light heet het ja.

Maandag ga ik naar de bibliotheek om eens harde, nee keiharde muziek te lenen en te kopieren.

Mijn muziek collectie bestaat hoofdzakelijk uit trance. Allemaal toen ik nog volop naar discotheken ging.

Guns n' roses en metallica heb ik ook ja. Maar daar word ik ook niet beter van. En nog wat mp3's cd's.

Muziek is voor mij een grote uitlaatklep. Dan denk ik vaak nergens meer aan. Alleen maar de muziek die mijn kop ingaat. De rest telt dan niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 08-02-2003 20:48]

zaterdag 8 februari 2003 @ 20:47:58 #137
30266 22Jarige
Here comes the pain!
pi_8355400
zo zo (msn) zo en
pi_8355401
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me zoals altijd erg ok
Heb je weer handige aanpassinkjes aan je computer gedaan of laten doen?

(en om mijn bijdrage in dit topic bestaansrecht te geven: Ik voel me een beetje misselijk (goedkope ALDI tiramisu....)

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 20:48:49 #139
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8355419
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:48 schreef Argento het volgende:

[..]

Heb je weer handige aanpassinkjes aan je computer gedaan of laten doen?

(en om mijn bijdrage in dit topic bestaansrecht te geven: Ik voel me een beetje misselijk (goedkope ALDI tiramisu....)

Niet echt, ik baseer het gevoel meer op de rust die ik nu weer ervaar op m'n eigen plekje met m'n eigen muziekjes en Idols waar ik me alweer op verheug
pi_8355443
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:47 schreef yingyang het volgende:

[..]

Heb nu Nelly Furtago opstaan. Met dat ene blije nummer. Maar echt begrijpen doe ik het niet Turn on the light heet het ja.

Maandag ga ik naar de bibliotheek om eens harde, nee keiharde muziek te lenen en te kopieren.

Muziek is voor mij een grote uitlaatklep. Dan denk ik vaak nergens meer aan. Alleen maar de muziek die mijn kop ingaat. De rest telt dan niet meer.

Goed nummer.
Voor maatschappijkritiek met ballen luister ik meestal Pantera. Als je toch naar de bieb gaat, pak dan hun CD getiteld: Far Beyond Driven mee. That'll get your adrenaline in a twitch.

Ok, Im done slowchattin

pi_8355493
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:49 schreef Argento het volgende:

[..]

Goed nummer.
Voor maatschappijkritiek met ballen luister ik meestal Pantera. Als je toch naar de bieb gaat, pak dan hun CD getiteld: Far Beyond Driven mee. That'll get your adrenaline in a twitch.

Ok, Im done slowchattin

Bedankt voor de tip

Ik stop ook met slowchatten. Schmoopy heeft het al druk genoeg ook

Heb nu gorillaz opstaan. Ook wel okey.

Laatste slowchat bericht van mijn kant nu.

pi_8355559
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:47 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Hallo

Léés je mijn posts wel?

sorry, die had ik dus nog niet gelezen...sorry ik zal niet meer offtopic kletsen
pi_8355566
Ik voel me superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. .
pi_8355885
Liefies, jullie mogen best op elkaar reageren, hoor,
alleen niet pagina's vol, kee?
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 februari 2003 @ 21:18:20 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_8355927
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:15 schreef shmoopy het volgende:
Liefies, jullie mogen best op elkaar reageren, hoor,
alleen niet pagina's vol, kee?
Wilde net met je gaan slowchatten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8356207
Ik wil een adelaar zijn. En geen mens.

Ik vind mensen zielig. Acteurs en top artiesten ook. Ze denken van alles bereikt te hebben maar ze zijn maar zielig. Vrij zullen ze nooit zijn.

Ik wil een adelaar zijn. Vrij vliegen en geen last hebben van gedachtes.

Mensen zijn zielige wezens. Zelfs de grootste zakenman of topartiest stelt niet veel voor.

pi_8356241
Mijn conclusie is dat mensen zwakke wezens zijn zonder verantwoordelijkheids gevoel. Sociaal zijn ze ook niet goed. Ze zijn nergens goed in behalve de aarde de vernieling in helpen.

En God Daar geloof ik ook niet in. God bestaat niet.

pi_8356319
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:27 schreef DuchessX het volgende:

Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd
pi_8356491
Ik ga pitten.

Lekker vroeg ja.............. ik heb het gehad vandaag...........

Kut leven

pi_8356952
Verward en onrustig.

Om met Def P te spreken: Ik wil niet alleen zijn en ook niet in gezelschap, het klinkt niet vreemd omdat ik zoiets zelf wel snap.

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 8 februari 2003 @ 22:17:37 #151
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_8357094
nog steeds gebroken, weer een suckin' weekend in eenzaamheid, 't sociale gedrag nog steeds nie helemaal terug... 'k denk wel eens als ik nu van een flat spring, zou dat nie makkelijker zijn.. sjah weet wel dat ik dat nie moet doen... maarjah toch maar ff met zooi vrienden praten vanavond.......
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_8358200
Rusteloos, zou willen stappen en lol en plezier maken. Ik merk dat er een vreetbui aan komt omdat ik mijn energie niet kwijt kan.

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 08-02-2003 23:24]

zaterdag 8 februari 2003 @ 23:22:31 #153
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8358528
Verontrust, verdwaasd, vreemd
pi_8358582
Heel erg gespannen.

Manson, ik ben niet boos op je, het geslowchat irriteerde me op dat moment gewoon heel erg.

#geen
  zaterdag 8 februari 2003 @ 23:29:43 #155
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8358710
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 23:24 schreef DuchessX het volgende:
Heel erg gespannen.
Oh oh.. Tijd voor een goed lang warm bad Duchess?
pi_8358881
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 23:24 schreef DuchessX het volgende:
Heel erg gespannen.
Ik weet niet wat ik moet zeggen om je te helpen, dus 'k zeg maar niets.

Misschien kun je morgen eens een lange wandeling met de honden maken.

quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 23:08 schreef Juup© het volgende:
Rusteloos, zou willen stappen en lol en plezier maken. Ik merk dat er een vreetbui aan komt omdat ik mijn energie niet kwijt kan.
Sporten schijnt ook een manier te zijn om energie kwijt te raken
pi_8359044
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 23:35 schreef Light het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik moet zeggen om je te helpen, dus 'k zeg maar niets.

Misschien kun je morgen eens een lange wandeling met de honden maken.
[..]

Sporten schijnt ook een manier te zijn om energie kwijt te raken

Is een ander soort energie beste Light. En ik heb al genoeg "gesport" vandaag door een uur met Senna te gaan fietsen.
pi_8359166
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 23:42 schreef Juup© het volgende:

[..]

Is een ander soort energie beste Light. En ik heb al genoeg "gesport" vandaag door een uur met Senna te gaan fietsen.

Je hebt nog een hondebeest om mee te gaan fietsen

Maar je hebt wel gelijk, er zijn verschillende soorten energie. En 't is best vervelend als je energie niet kwijt kunt.

pi_8359429
Onrustig en Klaarwakker

De gebeurtenissen van de afgelopen dagen blijven door m'n hoofd spoken op een irritante wijze. Het blijven flarden, het wil niet echt duidelijk worden.

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8360001
Eenzaam, in de war, voel geen verbinding met andere mensen, begrijp de dingen in mijn hoofd niet.

Lazysod, we hebben geen bad omdat ik toch geen geduld heb om er in te liggen.

Light je bent een scheetje. Als ik me goed voel kom ik weer kletsen op icq, keej?

#geen
pi_8360045
verward.. alleen...
Life sucks when you're confused...
pi_8360352
ik voel me gewoon kut
pi_8360412
quote:
Op zondag 9 februari 2003 00:28 schreef DuchessX het volgende:
Eenzaam, in de war, voel geen verbinding met andere mensen, begrijp de dingen in mijn hoofd niet.

Lazysod, we hebben geen bad omdat ik toch geen geduld heb om er in te liggen.

Light je bent een scheetje. Als ik me goed voel kom ik weer kletsen op icq, keej?

Is goed. Ik hoop dat je je snel weer goed voelt.
pi_8360762
Moe in mn hoofd.
Verdrietig. Verdrietig want ik wil best van der houden en het is ook allemaal haar schuld niet maar ze brengt het allemaal zo knullig.
Boos. Boos want tis toch eigelijk ook allemaal niet normaal maar wat ze me flikt.
Nog een keer verdrietig. Ik wil niet boos zijn op de verkeerde mensen en ik wil ze geen pijn doen.... want als ik hem pijn doe, doe ik ook mezelf pijn.
Teleurgesteld, want ik wil zo sterk zijn en ik weet best hoe het allemaal moet en ik wil het zo graag zo even doen... maar ik kan het niet.

Geblokkeerd. Ik kan niet echt praten op dit moment met andere mensen en echt zeggen wat ik wil. Wat ik wil zeggen komt er niet uit. En dat is al de hele dag zo.

pi_8360907
Zoekend naar wie ik ben,
mezelf afvragend of ik mezelf wel ken.
Nadenkend over mijn bestaan,
wat er gebeurd als ik dood zou gaan.
Soms voel ik me helemaal leeg en koud,
alsof niemand van me houd.
Ben ik de enige die dit heeft,
of is het een gevoel dat bij iedereen wel eens leeft?
Kan iemand mij helpen bij dit gevoel,
is er iemand die begrijpt wat ik bedoel?
Veel van zulk soort vragen gaan door mijn hoofd heen,
ondertussen voel ik me zo alleen.
Niets klopt op het moment,
wie moet je zijn als je jezelf niet kent,
niet wetend wie je bent.

#geen
pi_8361217
ik voel me kut ... gewoon omdat sommige dingen niet zijn zoals ze leken... en andere dingen niet zijn zoals ik had verwacht...
pi_8361254
heel erg wakker, niet eens moe zoals de laatste tijd het geval was

draai mn favoriete ceedeetje al een paar keer, zit met een biertje naast me lekker te fokken

heerlijk relaxen, werd weer eens tijd

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zondag 9 februari 2003 @ 01:41:17 #169
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8361345
Ik voel me een beetje duf, maar da's niet zo vreemd op dit tijdstip .
Ik ben vanavond met een vriendin naar een prachtige dansvoorstelling geweest, ben erg onder de indruk.
En dadelijk in bed ga ik lekker naar Idols kijken .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 9 februari 2003 @ 03:07:45 #171
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_8362358
Kom net terug van de verjaardag van een goeie vriendin, eindelijk de knuffels gehad die ik echt even nodig gehad. Ik voel me voorlopig prima, maar ik weet niet wanneer de volgende klap komt. .
  zondag 9 februari 2003 @ 04:35:17 #172
22259 Fogerty
slapende account
pi_8362959
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:57 schreef Fogerty het volgende:
en dan de stad in, alwaar ik alleen maar fris ga drinken
Twee biertjes slechts, en da's alweer zeker twee uur geleden. Ik ben verdorie broodnuchter!
Hieperdepiep hoera!
pi_8363371
Ik heb gisteren een rotavond gehad, dus ik voel me nu niet echt prettig
  zondag 9 februari 2003 @ 10:01:15 #174
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_8363384
beter dan gister, wel nog een kriebel
pi_8363405
oke gisteravond was toch niet zo erg als ik dacht....echt niet leuk als je ex hier komt en je ouders eigenlijk niet onder ogen durft te komen...
maar iig ik voel me redelijk goed...alleen ik heb t idee dak alcohol heb gehad gister...maar dat is niet zo
  zondag 9 februari 2003 @ 10:46:46 #176
18772 pos
@@sweet@@
pi_8363654
Prima, heb een lekker muziekje op en ga straks lekker in bad met heerlijke olieën.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_8363773
Een beetje boos op iedereen die maar loopt te schreeuwen dat het allemaal zo makkelijk is.. en dat het allemaal mijn eigen schuld is.. en en en
Get real!
Als het allemaal echt zo godverdomde makkelijk was dan had ik het allemaal zelf wel opgelost!

[Dit bericht is gewijzigd door fee-tje op 09-02-2003 13:12]

pi_8364014
Moe en enigzins teleurgesteld al begrijp ik het wel. Ga zo maar eens fietsen met een van de honden.
  zondag 9 februari 2003 @ 12:07:48 #179
19727 yingyang
Still alive
pi_8364229
Gaat wel weer wat beter. Heb goed geslapen en ben weer rustiger.

Maar echt blij ofzo ben ik niet te noemen.

zondag 9 februari 2003 @ 12:16:14 #180
14889 sundae
pi_8364290
Beetje moeilijk.
Koud en warm.
  zondag 9 februari 2003 @ 12:41:45 #181
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8364557
Wel lekker
Fijn gedroomd over Las Vegas, lekker uitgeslapen, ga zo afwassen
pi_8364581
ik voel me goed...net ff uitgebreid gedoucht...lekker makkelijke kleren aan...beetje met me make-up lopen klooien...en ik voel me dus gewoon fijn nu
pi_8364639
Ik voel me goed, maar nogal hongerig.. zometeen eten
pi_8364812
Vriendinnetje = gone.. Ze moest nog leren voor tentamenweek, Aardrijkskunde... Maarja het was echt super , maar veel te snel gegaan .. Samen fles wijn leeggedronken en se7en gekeken (the Big Lobowski vond ze kut )..Het was echt fantastisch zeg..

Herman Brood geef ik nu 100% gelijk alsie zegt : het mooie van je kut voelen is dat de tijd zo langzaam gaat

pi_8365028
Moe, hoofdpijn, rugpijn. Allemaal gevolgen van een Lumbaal Punctie.
Ik heb het gevoel alsof ik buiten mijn lichaam zit.
  zondag 9 februari 2003 @ 13:30:26 #186
19727 yingyang
Still alive
pi_8365227
Gaat weer goed

Net een lange douche genomen met de nieuwe badedash en voel me weer fit en lekker

Ik focus me weer op het positieve nu, die afspraak had ik met mezelf gemaakt. Dat ik me altijd op het positieve blijf focussen.

Maar soms gaat dat niet Gisteren lukte dat ook niet. Dan zie ik alles negatief in.

Ben blij dat het weer beter gaat.

pi_8365297
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:30 schreef yingyang het volgende:
Ik focus me weer op het positieve nu, die afspraak had ik met mezelf gemaakt. Dat ik me altijd op het positieve blijf focussen.

Maar soms gaat dat niet Gisteren lukte dat ook niet. Dan zie ik alles negatief in.

Ben blij dat het weer beter gaat.

Goedzo, ik ook.

En als het je zelf even niet lukt, herinner ik je wel aan die afspraak, kee?

zondag 9 februari 2003 @ 13:39:39 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8365399
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:30 schreef yingyang het volgende:
Gaat weer goed
Gelukkig.
Ik vond je posts van gisteravond eerlijk gezegd een beetje vreemd .
Was je onder invloed van teen of tander?
pi_8365413
lelijk, net 2 uur voor de spielel gestaan en nog steeds zie ik er niet goed uit
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  zondag 9 februari 2003 @ 13:47:06 #190
38316 BoomSmurf
pi_8365542
Leeg...

Ik zal maar es wat gaan eten :/

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_8365677
goed.. ik ben weer hard voor school bezig nml.
  zondag 9 februari 2003 @ 13:54:35 #192
22259 Fogerty
slapende account
pi_8365693
Ik ben maar raar de laatste tijd Ik vlieg van de ene in de andere emotie, jank om nummers die me voorheen niets deden, wil steeds maar uitgaan en andere afleiding...geen rust in mijn lijf.
En het voelt alsof ik in het luchtledige zweef omdat ik niets kan plannen (in elk geval geen verblijf van drie maanden aan de andere kant van de wereld ) totdat er meer duidelijkheid is over de ziekte van mijn moeder en of de medicijnen aanslaan en hoe het gaat verlopen de komende tijd. Kan wel plannen maken maar geen concrete, en da's wel lastig omdat ik HEEL GRAAG een duidelijk vooruitzicht zou hebben dat ik niet al te lang meer in dit huidige domme baantje zit

Kortom: ik voel me raar, maar gelukkig niet slecht ofzo. Ik vermaak me eigenlijk best

Hieperdepiep hoera!
  zondag 9 februari 2003 @ 14:05:28 #193
19727 yingyang
Still alive
pi_8365867
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:33 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Goedzo, ik ook.

En als het je zelf even niet lukt, herinner ik je wel aan die afspraak, kee?

Okey Als ik weer depri post maak dan hoor ik het graag

Ik weet waar het aan ligt en dat is dat ik me teveel focus op hoe ik me voel. Moet afleiding zoeken en me focussen op andere dingen zodat ik mijn gevoel vergeet.

Continu bezig zijn met hoe ik me voel dat is niet goed.

Maar het gaat weer beter nu Ik heb me 1 maand uitgesloofd om me perfect te voelen en dat is te vermoeiend. Was weer te druk en positief. Ligt ook aan de seroxat. Ik wil daar vanaf gewoon.

Bedankt voor je steun

zondag 9 februari 2003 @ 14:09:25 #195
19727 yingyang
Still alive
pi_8365933
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:39 schreef Moonah het volgende:

[..]

Gelukkig.
Ik vond je posts van gisteravond eerlijk gezegd een beetje vreemd .
Was je onder invloed van teen of tander?

Onder invloed van de anti depressiva ben ik wel En daarvan krijg ik af en toe gewoon super vreemde buien, ook naar het negatieve en depressieve. Heel erg opgefokt word ik dan en dan vind ik alle mensen niet aardig en leuk. Dan heb ik een hekel aan alles en iedereen.

Seroxat is niet het juiste middel voor mij. Op tv was er een keer een aflevering over ad en die lieten ook de negatieve kanten goed zien.

Ik slik dan ook nog eens 40 mg en dat is misschien ook teveel voor mij. Het doet gewoon rare dingen met mijn hersens. En vaak komt die bui in een keer opzetten. Ontevredenheid en frustratie ervaar ik dan en dan is alles fout en slecht.

Zo snel mogelijk stoppen ermee moet ik.

pi_8367654
quote:
Op zondag 9 februari 2003 11:43 schreef Juup© het volgende:
Moe en enigzins teleurgesteld al begrijp ik het wel.

Geen verbinding met anderen, eenzaam, kwetsbaar.

#geen
pi_8367676
quote:
Op zondag 9 februari 2003 16:00 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Geen verbinding met anderen, eenzaam, kwetsbaar.

voor jou en juup.
pi_8367815
ik voel me ongelovelijk goed!
  zondag 9 februari 2003 @ 16:16:33 #199
19727 yingyang
Still alive
pi_8367884
quote:
Op zondag 9 februari 2003 16:11 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me ongelovelijk goed!
Mooi zo
pi_8367935
ik ben er voor je duch, vergeet dat nooit.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8368146
Chaotisch...
Beneden is het een drukte omdat m'n moeder jarig is, we deden een spelletje en iedereen begon door elkaar heen te praten, ik kon er gewoon niet meer tegen... Ik kan niet tegen die onrust, het is teveel om in een keer op te nemen. Alles wordt dan vaag en chaotisch, het gaat allemaal door elkaar lopen en niks is meer logisch. Niet alleen in de kamer maar ook in mij... Ik kreeg het benauwd en ben naar boven gevlucht.
Nu razen allerlei gevoelens in mij door elkaar, of wat het ook is. Het zit allemaal met elkaar in de knoop, dus wat het nou eigenlijk allemaal is kan ik niet ontcijferen. Ik weet alleen dat ik er gek van word, en hartstikke rusteloos... Ik snap niks meer, kan de simpelste dingen (wat ik wil eten of zoiets stoms) niet meer beslissen, zelfs een normale Nederlandse zin typen kost moeite, deze post kost me nu al een minuut of 5
Al die gevoelens moeten eruit voor ik weer rustig kan worden, maar hoe? Het liefst zou ik heel hard schreeuwen, maar dat kan niet
Misschien dat ik van wat muziek luisteren rustiger word...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_8368195
Hee Mini:
gefeliciteerd met je moeder.

Ik herken je gevoel, dat als er meerdere mensen praten het te onrustig is,
of er te veel geluid is.. je kan proberen zachtjes muziek op te zetten
om tot rust te komen. Sucees he, laat je niet gek maken

Ikzelf: ik zoek iets, wat ik eigenlijk nu nodig heb..
Voor de rest voel ik me wel goed

zondag 9 februari 2003 @ 16:38:41 #203
19727 yingyang
Still alive
pi_8368230
quote:
Op zondag 9 februari 2003 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Chaotisch...
Beneden is het een drukte omdat m'n moeder jarig is, we deden een spelletje en iedereen begon door elkaar heen te praten, ik kon er gewoon niet meer tegen... Ik kan niet tegen die onrust, het is teveel om in een keer op te nemen. Alles wordt dan vaag en chaotisch, het gaat allemaal door elkaar lopen en niks is meer logisch. Niet alleen in de kamer maar ook in mij... Ik kreeg het benauwd en ben naar boven gevlucht.
Nu razen allerlei gevoelens in mij door elkaar, of wat het ook is. Het zit allemaal met elkaar in de knoop, dus wat het nou eigenlijk allemaal is kan ik niet ontcijferen. Ik weet alleen dat ik er gek van word, en hartstikke rusteloos... Ik snap niks meer, kan de simpelste dingen (wat ik wil eten of zoiets stoms) niet meer beslissen, zelfs een normale Nederlandse zin typen kost moeite, deze post kost me nu al een minuut of 5
Al die gevoelens moeten eruit voor ik weer rustig kan worden, maar hoe? Het liefst zou ik heel hard schreeuwen, maar dat kan niet
Misschien dat ik van wat muziek luisteren rustiger word...
Komt me bekend voor Rust opzoeken is dan belangrijk en lekker. Lekker ff op bed liggen en bijkomen van de onrust en chaos in je hoofd.

En muziek luisteren kan idd helpen.

Gefeliciteerd met je moeder

En sterkte met je gevoel.

zondag 9 februari 2003 @ 16:40:48 #204
14889 sundae
pi_8368267
Pff, ff moeilijk..
Maar het komt allemaal goed he.. ooit
pi_8368336
quote:
Op zondag 9 februari 2003 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:
You've got een heel kort mailtje

Ontopic: ik heb hoofdpijn..
En ik begin me weer een beetje nutteloos te voelen,
dus ik ga weer offline, hard aan school werken

[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 09-02-2003 16:50]

pi_8368353
Goedemiddag,

Ik voel met goed net uit bed vriendin effe weggebracht en ga nu effe lekker in bad ligge.

-
  zondag 9 februari 2003 @ 16:50:17 #207
19727 yingyang
Still alive
pi_8368486
quote:
Op zondag 9 februari 2003 16:40 schreef sundae het volgende:
Pff, ff moeilijk..
Maar het komt allemaal goed he.. ooit
Mijn ervaring is dat het vallen en opstaan is. Vaak komt het enigszins goed en dat duurt dan een tijdje en na een poos gaat het weer minder. En daarna vanzelf weer goed.

Volgens mij is dat bij iedereen zo. Het leven is geen krentenbol zei iemand mij op een ander forum En dat is ook zo.

Was het maar allemaal perfect maar dat is niet mogelijk En als je niet weet hoe het voelt om je klote te voelen dan weet je denk ik vanzelf ook niet wat het is om je goed te voelen.

Sterkte ermee

pi_8368695

leeg
stil
moe
verdrietig

en bezorgd om een vriendin van me

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8369090
Erg moe, nog steeds
Gelukkig wel veel gezelligheid om me heen
pi_8369669
Zo'n 48 uur op geweest en net vijf uurtjes slaap achter de rug om een beetje bij te komen. Nu wakker en fit. Dat kan natuurlijk onmogelijk heel lang duren.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zondag 9 februari 2003 @ 18:03:36 #211
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_8369976
Heel onrustig, waarom mag Joost weten. Ik kan niet eens een film kijken, de concentratie is er gewoon niet.
pi_8370002
als een God met roestplekken in zijn ijzeren brein
pi_8370044
Goed , vandaag naar amsterdam geweest met een vriendin van de dagtherapie , een poos niet gezien en weer een boel bijgekletst was erg gezellig .
Verder ook weer mijn runenstenen gevonden die niet meer compleet waren , maar ik heb nog steeds het boekje , en bedacht me dat ik gewoon een paar pakken fimo moet gaan kopen en zelf runen ga maken is nog wat persoonlijker.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8370123
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als een God met roestplekken in zijn ijzeren brein
Da's weer eens iets anders dan "ik voel me kut".
  zondag 9 februari 2003 @ 18:11:46 #215
14889 sundae
pi_8370141
quote:
Op zondag 9 februari 2003 16:50 schreef yingyang het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het vallen en opstaan is. Vaak komt het enigszins goed en dat duurt dan een tijdje en na een poos gaat het weer minder. En daarna vanzelf weer goed.

Volgens mij is dat bij iedereen zo. Het leven is geen krentenbol zei iemand mij op een ander forum En dat is ook zo.

Was het maar allemaal perfect maar dat is niet mogelijk En als je niet weet hoe het voelt om je klote te voelen dan weet je denk ik vanzelf ook niet wat het is om je goed te voelen.

Sterkte ermee

Dat is waar, tnx
Ik blijf er altijd van overtuigd dat het goedkomt, ook al is dat soms wel heel moeilijk om te geloven.
Ik weet hoe het is om iets moeilijks mee te maken, en ik weet hoe het is om gelukkig te zijn.
Het gaat idd met vallen en opstaan, maar elke keer dat je opstaat wordt het toch weer net iets beter dan de vorige keer, omdat je weer meer geleerd hebt, is mijn idee.

Achja, nu me even heel erg klote voelen, maar ik weet dat het beter wordt. En daar doe ik het voor. Niets is mooier dan echt gelukkig zijn, ook al duurt het maar een paar seconden

Ws een wazige post, maar dat zal wel door m'n gemoedstoestand komen op dit moment..

pi_8370196
ik ben ongelovelijk vroluk...
vandaag heel goed gesprek met mijn ex gehad...van de week gaan we een x met zen 2tjes film kijken...en dan kijken hoe het gaat...het armbandje die ik van hem heb gekregen (die ik nog nooit om heb gehad) heb ik nu dus eigenlijk voor het eerst om...gewoon omdat het een mooi armbandje is en mijn ex speciaal voor mij is, en dat zal hij ook altijd blijven...misschien dat het weer iets word....
hij heeft iig wel heel erg spijt dat hij het heeft uitgemaakt...
ik dacht dat ik hem miste eerst...maar toen bleek ik gewoon een vriendjes figuur te missen, nu we weer met elkaar omgaan mis ik hem gewoon!!
ik vraag me alleen af of het verstandig is om te doen....
pi_8370229
Leeg en niet leeg
Gevoelloos en niet gevoelloos
Vreemde en bekende gevoelens
Zonder verbinding, contactloos al zou ik wel graag contact c.q. verbinding willen. Ik denk dat ik het mezelf niet toesta omdat ik bang ben gekwetst te worden.
Afwezig, eenzaam, soms in een roes, me nergens van bewust.
#geen
  zondag 9 februari 2003 @ 18:22:19 #218
33952 racoon2002
pi_8370365
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:15 schreef DuchessX het volgende:
Leeg en niet leeg
Gevoelloos en niet gevoelloos
Vreemde en bekende gevoelens
Zonder verbinding, contactloos al zou ik wel graag contact c.q. verbinding willen. Ik denk dat ik het mezelf niet toesta omdat ik bang ben gekwetst te worden.
Afwezig, eenzaam, soms in een roes, me nergens van bewust.
duchesxx
Dit is niet gunstig meis!!

(vind altijd best moeilijk om hierop te reageren, omdat meestal de woorden er niet goed uitkomen)
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_8370396
Ilsjuhh, you go girl!

Ik weet eiglk niet hoe ik me nu voel. Ik denk nu ff nergens aan. Ik mis iemand.

zondag 9 februari 2003 @ 18:25:44 #220
19727 yingyang
Still alive
pi_8370433
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:11 schreef sundae het volgende:

[..]

Dat is waar, tnx
Ik blijf er altijd van overtuigd dat het goedkomt, ook al is dat soms wel heel moeilijk om te geloven.
Ik weet hoe het is om iets moeilijks mee te maken, en ik weet hoe het is om gelukkig te zijn.
Het gaat idd met vallen en opstaan, maar elke keer dat je opstaat wordt het toch weer net iets beter dan de vorige keer, omdat je weer meer geleerd hebt, is mijn idee.

Achja, nu me even heel erg klote voelen, maar ik weet dat het beter wordt. En daar doe ik het voor. Niets is mooier dan echt gelukkig zijn, ook al duurt het maar een paar seconden

Ws een wazige post, maar dat zal wel door m'n gemoedstoestand komen op dit moment..

Hoi

Het wordt inderdaad steeds beter, je leert steeds meer van slechte tijden en je wordt ook vanzelf harder. Gelukkig maar ook En soms heb ik het idee dat het niet slechter kan dan ik al heb meegemaakt. Dat er gewoon ergens een dieptepunt is, dat het niet slechter kan. En als ik die momenten heb meegemaakt lucht het op.

Nu voel ik me gelukkig weer gelukkig en rustig. Ik ben blij dat ik me rustig voel en moet nu niet gaan denken wat ik niet heb en wat anderen wel hebben. Meer dan een goed gevoel heb ik niet nodig. Nouja...er zijn nog wel wat dingen die ik wel wil maar dat komt ook nog wel eens

zo erg wazig vind ik jou post niet, die van mij slaan af en toe echt op het wazigste dat er is, die post nalezen doe ik ook niet graag omdat ze te wazig zijn gemaakt in een te wazige toestand

pi_8370581
:/
pi_8370936
Heel erg moe!
pi_8371522
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:03 schreef FLIPNEUS het volgende:
Heel onrustig, waarom mag Joost weten. Ik kan niet eens een film kijken, de concentratie is er gewoon niet.

kom op, hè... *aai over bol geeft..

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 9 februari 2003 @ 19:36:34 #224
19727 yingyang
Still alive
pi_8371727
Alweer lekker rustig voel ik me. En als ik me rustig voel dan voel ik me vanzelf goed

Heb maar een oude cd van phil collins opgezet. Dat past bij mijn stemming nu. "In the air tonight" staat op nu

pi_8371835
mistig in mijn hoofd , merk ik ook als ik drukker dag heb met veel indrukken of mijn eigen grenzen overga dat ik mist heb in mijn hoofd .
Zal straks wel weer zakken .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 9 februari 2003 @ 19:52:06 #226
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8372032
Ik probeer die emoties maar te verbergen en ze niet te uiten maar het lukt niet, wat jullie ook zeggen, ik wil ze godverdomme niet in mijn hoofd!

Ik heb vandaag dingen meegemaakt die gewoon niet hadden mogen gebeuren, ik dacht eroverheen te zijn maar het blijkt van niet. Elke keer maar die traan verbergen en die woorden inslikken.. Ik kan het gewoon niet meer. Ik moet echt even rust hebben in mijn hoofd, voordat 'ie explodeert. Nog een druppel en ik hou het niet meer.

zondag 9 februari 2003 @ 19:55:27 #227
33952 racoon2002
pi_8372101
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik probeer die emoties maar te verbergen en ze niet te uiten maar het lukt niet, wat jullie ook zeggen, ik wil ze godverdomme niet in mijn hoofd!

Ik heb vandaag dingen meegemaakt die gewoon niet hadden mogen gebeuren, ik dacht eroverheen te zijn maar het blijkt van niet. Elke keer maar die traan verbergen en die woorden inslikken.. Ik kan het gewoon niet meer. Ik moet echt even rust hebben in mijn hoofd, voordat 'ie explodeert. Nog een druppel en ik hou het niet meer.

Lieve meid, kun je er echt niet over praten, hoe meer je wegstopt, hoe erger het word!! bedenk goed hoe je die rust in je hoofd krijgt!
  zondag 9 februari 2003 @ 19:58:45 #228
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8372192
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:55 schreef racoon2002 het volgende:

[..]

Lieve meid, kun je er echt niet over praten, hoe meer je wegstopt, hoe erger het word!! bedenk goed hoe je die rust in je hoofd krijgt!

Ik kan er wel over praten.. dat gelukkig wel.. Ik stop het ook niet weg.. maar het praten helpt niet tegen die emoties die maar op blijven borrelen en die ik maar weg wil drukken..

2 maanden geleden wilde ik zo enorm graag huilen.. maar het kwam niet. Nu wil ik het absoluut niet, ik moet sterk zijn.. en dan komen ze.

.

Wel lief, je reactie

zondag 9 februari 2003 @ 20:01:10 #229
33952 racoon2002
pi_8372231
quote:
Op zondag 9 februari 2003 19:58 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ik kan er wel over praten.. dat gelukkig wel.. Ik stop het ook niet weg.. maar het praten helpt niet tegen die emoties die maar op blijven borrelen en die ik maar weg wil drukken..

2 maanden geleden wilde ik zo enorm graag huilen.. maar het kwam niet. Nu wil ik het absoluut niet, ik moet sterk zijn.. en dan komen ze.

.

Wel lief, je reactie

Lieve meis, ik lees nou ook al weken je posts op dit forum, maar van wie moet je nou toch altijd sterk zijn, van jezelf, waarom niet een x jezelf laten gaan?
Waarom alles wegdrukken?
liefs racoon
  zondag 9 februari 2003 @ 20:03:23 #230
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8372272
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:01 schreef racoon2002 het volgende:

[..]

Lieve meis, ik lees nou ook al weken je posts op dit forum, maar van wie moet je nou toch altijd sterk zijn, van jezelf, waarom niet een x jezelf laten gaan?
Waarom alles wegdrukken?
liefs racoon

Meestal ben ik zo'n persoon die echt vindt dat iemand zijn emoties gewoon moet kunnen laten gaan. Moet je huilen? Huil! Moet je schreeuwen? Schreeuw!

Dit geval is alleen anders, ik weet dat heel veel mensen zullen zeggen (en al gezegd hebben) dat ik mijn emoties gewoon maar moet laten gaan.. ik wil het alleen nu niet. Dit is gewoon iets waarin ik hard moet zijn, voor mijn gevoel.

zondag 9 februari 2003 @ 20:05:28 #231
33952 racoon2002
pi_8372316
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:03 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Meestal ben ik zo'n persoon die echt vindt dat iemand zijn emoties gewoon moet kunnen laten gaan. Moet je huilen? Huil! Moet je schreeuwen? Schreeuw!

Dit geval is alleen anders, ik weet dat heel veel mensen zullen zeggen (en al gezegd hebben) dat ik mijn emoties gewoon maar moet laten gaan.. ik wil het alleen nu niet. Dit is gewoon iets waarin ik hard moet zijn, voor mijn gevoel.

mmm, verstand en gevoel liggen alleen altijd kilometers uit elkaar...
Beetje jammer...ik moet nu gaan...
hoop dat het wat beter gaat

*toch denkt, niet zo hard voor jezelf zijn!!!

pi_8372775
waardeloos
somber
lusteloos
vertwijfeld
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 9 februari 2003 @ 20:25:08 #233
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8372799
* BlaatschaaP geeft zichzelf grote schop voor kont

En je nu niet meer zo aanstellen, trut! .

zondag 9 februari 2003 @ 20:34:53 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8373043
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:25 schreef BlaatschaaP het volgende:

Ben je echt een trut?
Mss moet je wat liever naar jezelf kijken...

Ontopic:
Ik voel me op zich wel gewoon goed, maar ik vrees dat ik ziek word... .

pi_8373324
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:25 schreef BlaatschaaP het volgende:

Je moet niet zo hard zijn voor jezelf, meisje
Je hebt al genoeg meegemaakt, de laatste tijd,
dan is het logisch dat je heftige emoties hebt..

Je weet dat je me altijd kan mailen he

zondag 9 februari 2003 @ 20:49:18 #236
14889 sundae
pi_8373471
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:33 schreef SolidArt het volgende:
:/

Luister dan ook...

Ik zeg toch, dat ik je (een beetje) vrolijk ga maken...

zondag 9 februari 2003 @ 20:52:49 #237
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8373598
En ik dacht dat het even niet erger kon .

Silly me.. .

pi_8373825
zeer alleen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 9 februari 2003 @ 21:14:29 #240
19727 yingyang
Still alive
pi_8374257
Ik ga op de bank liggen tv kijken. Heb veels te lang op internet gezeten vandaag. Krijg er af en toe de schijt van

Dag allemaal

pi_8374359
..heb buikkramp..
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_8374622
Op zich goed...wat heb ik toch een hoop lieve mensen om me heen!

Alleen komt er weer niks terecht van leren voor tentamen, voel me nogal waardeloos, omdat ik de motivatie ervoor niet kan vinden. Maar ik ga weer even proberen!

zondag 9 februari 2003 @ 21:28:57 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8374720
Erg ok
pi_8374764
niet zo goed...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_8374900
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
En ik dacht dat het even niet erger kon .

Silly me.. .

Het heeft natuurlijk niet veel zin, maar toch:
Met mij gaat het wel goed, ik wou alleen dat ik iets voor je kon doen.
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
pi_8375062
Ik voel me goed
Morgen met een vriendin aan een opdracht werken,
dus dat is ook wel gezellig.. en ik heb er wel zin in eigenlijk.
Verder ben ik trots, dat ik vandaag best veel gedaan heb
en ik ga zometeen lekker slapen..
Ik hoop dat zorah lekker slaapt/uitrust
en ik hoop dat racoon een leuke avond heeft
pi_8375152
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:28 schreef SEMTEX het volgende:
Erg ok
Ik ook. Clubje oprichten? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_8375283
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:49 schreef sundae het volgende:

[..]

Luister dan ook...

Ik zeg toch, dat ik je (een beetje) vrolijk ga maken...

zondag 9 februari 2003 @ 21:55:37 #249
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_8375426
Ik heb net een mailtje gestuurd naar dustbunny om een afspraak te maken om "normaal" afscheid te nemen en mijn spullen op te halen. Was echt zwaar, zit hier te trillen van verdriet, maar een relatie van meer dan een jaar verdient het niet om te eindigen zoals hij geëindigd is.
pi_8375646
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik heb net een mailtje gestuurd naar dustbunny om een afspraak te maken om "normaal" afscheid te nemen en mijn spullen op te halen. Was echt zwaar, zit hier te trillen van verdriet, maar een relatie van meer dan een jaar verdient het niet om te eindigen zoals hij geëindigd is.
Goedzo, bewaar je eigenwaarde .

Ik voel me top, fijn weekend gehad, ben nu alleen bekaf..

pi_8375662
doodwillend
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  zondag 9 februari 2003 @ 22:05:19 #252
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_8375714
quote:
Ik leef met je mee jongen. Echt kut voor je.
For great justice!
pi_8375802
quote:
Zo'n daad verdient respect; goed van je!
Veel sterkte nog.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8376061
Moe maar voldaan
Truste
pi_8376089
Geblokkeerd. Er moet gepraat worden maar ik weet niet hoe en kan nu niet praten.

Verder gaat die negatieve drang maar niet weg uit mijn hoofd en nu die drang zo dichtbij is, is het niet eens eng meer.

#geen
pi_8376162
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:21 schreef DuchessX het volgende:
Geblokkeerd. Er moet gepraat worden maar ik weet niet hoe en kan nu niet praten.

Verder gaat die negatieve drang maar niet weg uit mijn hoofd en nu die drang zo dichtbij is, is het niet eens eng meer.

pi_8376176
En vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')