Waarom saboteer ik alles wat goed gaat? Waarom gun ik het mezelf niet om me oke te voelen, zonder schuldgevoel..Lig even overhoop met mezelf..
Ik heb net ten einde raad toch maar medicatie genomen; ik hoop dat ik er rustiger van word en dat ik dalijk wél kan slapen
quote:En hoe kan dat dan?
Op zaterdag 8 februari 2003 04:05 schreef DuchessX het volgende:
-verhaal-
quote:Ja was het maar kut
Op zaterdag 8 februari 2003 06:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het effe allemaal kut. [afbeelding]
goddomme wat is dit moeilijk.
quote:dat weet ik gelukkig wel maar er blijft een strijd
Op zaterdag 8 februari 2003 09:28 schreef Manson het volgende:
Dat stemmetje liegt tegen je, Darkie.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 08-02-2003 09:33]
Ik heb zelfs lekker geslapen, zij het wat kort.
Weet niet hoeveel dat geintje gaat kosten
Goed voornemen, ik ga wat doen vandaag!
En ik wil een leuke melige film zien!
En ik ben nog steeds een beetje bang voor mn afspraak bij de therapeut.
DarkElf, Juup, Duchess,
Ben erg druk in m'n hoofd.. Daarom ook de raarste dromen gehad vannacht Er dwalen maar gedachtes rond in m'n hoofd die er niet mogen zijn
Ik voel me kut en alleen
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 08-02-2003 11:29]
quote:*zit in dezelfde lift*
Op zaterdag 8 februari 2003 11:41 schreef QyRoZ het volgende:
Heel behoorlijk. De lift gaat nog steeds omhoog.
quote:Huur ´The Sweetest Thing´!!!!!!
Op zaterdag 8 februari 2003 10:37 schreef fee-tje het volgende:
.....
En ik wil een leuke melige film zien!.....
quote:Is die echt melig?
Op zaterdag 8 februari 2003 12:56 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Huur ´The Sweetest Thing´!!!!!!
quote:Jáááááá. Echt! Echte feel-food movie.
Op zaterdag 8 februari 2003 13:05 schreef fee-tje het volgende:[..]
Is die echt melig?
Ik bedoel echt Bio-Dome melig he
Hersenloos flauw
Op een gegeven moment zit één van de meiden vast.. haar lover zit met een niet nader te noemen lichaamsdeel vast met zijn piercing achter haar amandelen en ze moet dan van de politie zingen om haar keelspieren te ontspannen... Dat soort werk.
Enige probleem is dat het allemaal geld kost Alles kost geld. Kan wel een miljoentje of 2 gebruiken nu
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 13:43 schreef jerney het volgende:
blegh
Ik voel me erg ok, lekker uitgeslapen en daarna rustig gedouched. Ik voel me weer schoon en fris en ben nu bezig aan m'n ontbijtje. En beetje lief zijn voor jezelf helpt goed af en toe
quote:Heerlijk, weekend.
Op zaterdag 8 februari 2003 14:41 schreef -Sum- het volgende:
voel me uitgeslapen
Kon ik maar elke dag uitslapen.
De laatste tijd heb ik het op internet ook helemaal gehad. Na jaren online te zijn is het me gaan vervelen.
Ik word moe van de passiviteit
quote:Vergeet mij niet.
Op zaterdag 8 februari 2003 14:46 schreef Uncle_Sam het volgende:
Gedemoniseerd door Moonah, DuchessX, Darkelf en Semtex vanwege hun negatieve uitlatingen jegens mij.
quote:Duchessx
Op zaterdag 8 februari 2003 15:44 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me depressief, waardeloos, klein, kwetsbaar. Het liefst zou ik er gewoon niet meer zijn. Nooit meer pijn.
Vind het erg om dit te horen van je
In zulke buien helpen woorden van anderen ook niet echt goed. En ik weet ook niet goed wat te zeggen nu.
Ik hoop dat je toch een beetje van jezelf kan houden en zo kracht terug krijgt. Je mag er wezen, je bent een tof mens
Heel veel sterkte ermee en probeer het rustig aan te doen.
How colors can change and even the texture of the rain
And what's that ugly little stain on the bathroom floor
I'd rather not deal with that right now
I'd rather be floating in space somewhere or
Worry about the ozone layer
Is someone kind enough to pick me up and give me food,
assure me that the world is good
quote:welke luister je van k's choice dan??
Op zaterdag 8 februari 2003 16:12 schreef Manson het volgende:
K's Choice
quote:Ik doelde op de tekst die kim had neergezet. Er staan nummers op die cd waar ik niet te lang naar kan luisteren zonder stil te worden, zoals Now is mine.
Op zaterdag 8 februari 2003 16:42 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
welke luister je van k's choice dan??
quote:oeizzzzz Ben jaloers
Op zaterdag 8 februari 2003 16:58 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Could not be better... Over een half uurtje is mn vriendinnetje hier en blijft ze voor 't eerst bij mij slapen, zowieso voor 't eerst bij een jongetje, dus das wel ffkes spanned voor dr denkVnaaf the Big Lobowski kijken, fles wijn gekocht en wat waksienelichies(ja het is fout geschreven,idd) en dan moet dat allemaal goed komen voor haar
o man ik heb er zóveel zin in, vooral omdat we dan gewoon tijd voor elkaar hebben en ik niet quasi geïnteresseerd met haar vrienden hoef te praten, heerlijk
![]()
Als ik niet aan m'n dromen denk... En dat lukt redelijk
Net m'n hart gelucht bij een goede vriendin. Zag er erg tegenop, maar het verliep geweldig!!
quote:Haha
Op zaterdag 8 februari 2003 17:02 schreef dikkiedik87 het volgende:[..]
oeizzzzz Ben jaloers
Veel plezier hoor..ennuh handjes boen de dekens he
quote:Ik vind dat je je sterk houdt hoor
Op zaterdag 8 februari 2003 17:18 schreef FLIPNEUS het volgende:
Net weer een behoorlijke klap.. Heel vaag, moest er ineens weer heel erg aan denken. Meteen weer een CD opgezet, nu gaat het wel weer.
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:22 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik vind dat je je sterk houdt hoor
Ik zou de hele dag jankend onder de dekens blijven liggen
[edit]
quote:Godverdomme, door dit soort kleine dingen kan ik werkelijk door de grond zakken, dat mensen zoooo laag kunnen zijn, ik weet dat het Internet is, maar toch. Godverdomme.
Uit mijn fotoboek:quote:
Jo dude, magk dustbunny xtje van je lenen? Voor een paar daagjes maarIk zie net dat ik al helemaal geen toestemming meer nodig heb
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 08-02-2003 17:37]
quote:Dat is idd multitriest, je gaat je bijna afvragen wat de liefde dan voorstelde
Op zaterdag 8 februari 2003 17:24 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
, ik denk dat het ook komt door het feit dat ik niet IRL gedumpt ben, maar via ICQ, door die woede daarover is het verwerkingsproces wel makkelijker, maar tegelijkertijd ook veel vreemder.
quote:Laat zo'n kneus toch lullen, die heeft geen idee wat jij met haar hebt doorgemaakt en kijkt alleen maar naar de buitenkant
Godverdomme, door dit soort kleine dingen kan ik werkelijk door de grond zakken, dat mensen zoooo laag kunnen zijn, ik weet dat het Internet is, maar toch. Godverdomme..
quote:Uitgemaakt via iCQ dan ben je zo laag bij de grond en heb je nooit van die persoon gehouden.. Wat voor een deuk dat kan geven bij die ander.. Gadver ik
Op zaterdag 8 februari 2003 17:24 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
, ik denk dat het ook komt door het feit dat ik niet IRL gedumpt ben, maar via ICQ, door die woede daarover is het verwerkingsproces wel makkelijker, maar tegelijkertijd ook veel vreemder.
[edit]
[..]Godverdomme, door dit soort kleine dingen kan ik werkelijk door de grond zakken, dat mensen zoooo laag kunnen zijn, ik weet dat het Internet is, maar toch. Godverdomme.
.
En die mafketels met hun zogenaamde geintjes liggen het eerst te janken wanneer hun zoiets overkomt.. Niets van aantrekken.. Jij bent er vanaf.. En als ze het ook nog eens uitmaakt via icq moet je er volgens mij alleen maar blij om zijn..
quote:Ik kan me het wel voorstellen hoor, kijk, dichtbij elkaar wonen we niet, en ik ben blij dat ik het niet te horen kreeg als ik bij haar was, want dan had ik met een waardeloos kutgevoel terug moeten rijden. Aan de andere kant was ze twee weken geleden al bij mij, daarvoor had ze al te kennen gegeven dat ze al aan het twijfelen was, en dat weekend was ze al niet echt bepaald aardig tegen me ofzo, had ze het dan uitgemaakt, had ik zelfs nog vrienden met haar kunnen blijven, maar ik voel me nu zo diep gekwetst en vernederd dat ik niet denk dat ik haar ooit nog recht in d'r ogen aan kan kijken, en ik moet nog spullen van mij bij haar ophalen.
Op zaterdag 8 februari 2003 17:45 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat is idd multitriest, je gaat je bijna afvragen wat de liefde dan voorstelde
quote:Inderdaad, hij is ook een kneus, en hij loopt echt in elk vrouwelijk fotoboek te slijmen enzo, ubertriest mannetje dus, maar toch, zulke harteloosheid doet toch wel pijn.
Laat zo'n kneus toch lullen, die heeft geen idee wat jij met haar hebt doorgemaakt en kijkt alleen maar naar de buitenkant
Maar wat ben ik blij dat ik gisteren de ganze Massive Attack collectie heb aangeschaft.
quote:jezelf verwennen helpt!!
Op zaterdag 8 februari 2003 17:50 schreef FLIPNEUS het volgende:
Maar wat ben ik blij dat ik gisteren de ganze Massive Attack collectie heb aangeschaft.
Vanmiddag geshopt met wat CD- en sieradenbonnen die ik nog had liggen, ik heb nu dus twee heerlijke nieuwe CD's en een super-kettinkje + oorbellen, en ik heb er geen cent voor betaald
Nu heel lekker eten, op de bank hangen met Idols en dan de stad in, alwaar ik alleen maar fris ga drinken
quote:Op zaterdagavond..? genoeg te doen lijkt me, toch?
Op zaterdag 8 februari 2003 17:43 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik ben vroluk....maar ik heb t idee dat ik me vanavond ga vervelen....
quote:ja dat wel...maar mja...de ex van mijn ex, die ik gister heb gemeet wil weer hierheen komen..maar dan moet ze een slaapplek hebben, hier thuis mag niet van mijn ouders...en dan wil ze dus bij onze ex gaan slapen...terwijl het nog maar 6dagen ofzo uit is...en ik vind het een slecht plan...
Op zaterdag 8 februari 2003 18:19 schreef Manson het volgende:[..]
Op zaterdagavond..? genoeg te doen lijkt me, toch?
quote:Ach, gewoon lekker eten.. Tis weekend..
Op zaterdag 8 februari 2003 18:38 schreef DuchessX het volgende:
Ik zit een enorme vreetbui te onderdrukken
quote:Begrijpelijk, maar 't is maar de vraag of zijn ouders haar in huis willen hebben (voor de nacht). Hoe denkt ie over haar?
Op zaterdag 8 februari 2003 18:33 schreef Ilsjuhh het volgende:[..] ingekort..
quote:hij is dus nog steeds gek op haar....en ze wil gewoon bij m in t 1 persoonsbed gaan liggen...oja aanvullende info...dit is 1 van impulsive dingen die ze net heeft bedacht (ze heeft dus borderline)
Op zaterdag 8 februari 2003 18:42 schreef Manson het volgende:[..]
Begrijpelijk, maar 't is maar de vraag of zijn ouders haar in huis willen hebben (voor de nacht). Hoe denkt ie over haar?
Egoisme heeft de overhand
Voel me klote en alleen. En vrienden hoef ik niet te zien, die kunnen me de pot op met hun kut gedrag. Imago , ik kots op mensen die de hele dag met hun imago bezig zijn.
quote:Liev!!
Op zaterdag 8 februari 2003 18:39 schreef The-What het volgende:
Ik voel me nog steeds moe, maar wel
quote:Kutsituatie voor je. Maar als ze zo impulsief is, kan je haar dan niet op andere gedachten zien te brengen. Of te zeggen hoe je er over denkt, tegen je ex?
Op zaterdag 8 februari 2003 18:44 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
hij is dus nog steeds gek op haar....en ze wil gewoon bij m in t 1 persoonsbed gaan liggen...oja aanvullende info...dit is 1 van impulsive dingen die ze net heeft bedacht (ze heeft dus borderline)
quote:Wat heeft de bios met depressiviteit te maken?
Op zaterdag 8 februari 2003 18:57 schreef Fillipe het volgende:
Wat n depressieve mensen hier zeg. Je hebt weekend ! Ga naar de bios, discotheek, plaatselijke shoarma tent oid. Achter je pc blijven zitten helpt ook niet echt, ga der lekker uit.
Ik voel me trouwens ERG rot, ik maak me erge zorgen.
.
quote:-edit-hoi k_i_m, gezellie
Wat n depressieve mensen hier zeg. Je hebt weekend ! Ga naar de bios, discotheek, plaatselijke shoarma tent oid. Achter je pc blijven zitten helpt ook niet echt, ga der lekker uit.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-02-2003 19:03]
quote:Dat je dan even wat afleiding hebt misschien ?
Op zaterdag 8 februari 2003 18:59 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Wat heeft de bios met depressiviteit te maken?
.
quote:Niet voor iedereen is 't zo eenvoudig (en ik ben niet eens depressed).
Op zaterdag 8 februari 2003 19:03 schreef Fillipe het volgende:[..]
Dat je dan even wat afleiding hebt misschien ?
quote:Nou ik denk dat het beter helpt dan achter je computertje blijven zitten.
Op zaterdag 8 februari 2003 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Achja, natuurlijk, dan zal je je vast niet meer depressief voelen!
.
quote:lief bedoeld hoor, maar zo eenvoudig is dat niet altijd
quote:Helpt dit wel dan ?
Op zaterdag 8 februari 2003 19:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
lief bedoeld hoor, maar zo eenvoudig is dat niet altijd
quote:Okee, nu doe je eng.
Op zaterdag 8 februari 2003 19:08 schreef k_i_m het volgende:
Ha Schmoops.
vet hardcore/terror/speedcore feest achter de rug.
quote:Neuhoor. Ik ben namelijk best voor rede vatbaar!
Op zaterdag 8 februari 2003 19:12 schreef shmoopy het volgende:[..]
Okee, nu doe je eng.
quote:at gunpoint?
Op zaterdag 8 februari 2003 19:18 schreef k_i_m het volgende:[..]
Neuhoor. Ik ben namelijk best voor rede vatbaar!
.
quote:ik heb haar geprobeert op andere gedachtes te brengen...maar oke ze komt niet langs..omdat ze merkt hoe fokkin gek ik op m ben...en ze weet dat ik eigenlijk geen kans maak bij m als zij er ook is...en hij zou dus vanavond waarschijnlijk hier ff langs komen...maar ik wil haar geen pijn doen..ze is zo'n lieve meid...ik heb haar gister voor het eerst gezien..en het was alsof we elkaar al heel lang kennen...en mekaar alleen heel lang niet hebben gezien...dus echt helemaal bij gekletst enzow...het idee dat zij 1 van de weinige is die me echt helemaal begrijpt...damn ik word gek van al die stomme gevoelens
Op zaterdag 8 februari 2003 18:51 schreef Manson het volgende:[..]
Kutsituatie voor je. Maar als ze zo impulsief is, kan je haar dan niet op andere gedachten zien te brengen. Of te zeggen hoe je er over denkt, tegen je ex?
quote:Blij voor je dat 't nu goed is afgelopen. Maar uit is wel uit. Als 't niet meer ging tussen jou en je ex, dan moet je het of goed zien te maken of afstand nemen. Anders lig je iedere keer wakker als hij met een ander is.
Op zaterdag 8 februari 2003 19:32 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 19:16 schreef matthijn99 het volgende:
Was ik maar dom. Dan piekerde ik tenminste niet zo (I guess)..
-ontopic- Aan de ene kant goed, ben bij mn liefje Hebben het erg gezellig, veel gelachen ) Aan de andere kant constant hoofdpijn
en voel me duf... Ik wordt zo moe van alles....
quote:Eej, het ging net zo goed met jou.
Op zaterdag 8 februari 2003 19:45 schreef yingyang het volgende:Heb zin om met mijn kop tegen de muur te bonken :|(
Frustraties moet ik kwijt en ik weet niet hoe
Hoe komt dat nou zo ineens?
quote:ja maar de enigste reden dat t uit ging was omdat zij verliefd op m werd...en hij toen ook op haar...hij zegt dat hij nog steeds van me houd..en me ook mist...
Op zaterdag 8 februari 2003 19:42 schreef Manson het volgende:[..]
Blij voor je dat 't nu goed is afgelopen. Maar uit is wel uit. Als 't niet meer ging tussen jou en je ex, dan moet je het of goed zien te maken of afstand nemen. Anders lig je iedere keer wakker als hij met een ander is.
quote:Iig niet door jezelf te verwonden! Pak even een kussen en beuk er op los.. misschien dat dat helpt. Maar alsjeblieft, ga geen enge dingen doen. Het komt wel weer goed, iedereen heeft zijn ups and downs..
Op zaterdag 8 februari 2003 19:45 schreef yingyang het volgende:Heb zin om met mijn kop tegen de muur te bonken :|(
quote:Hallo
Op zaterdag 8 februari 2003 19:46 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ja maar de enigste reden dat t uit ging was omdat zij verliefd op m werd...en hij toen ook op haar...hij zegt dat hij nog steeds van me houd..en me ook mist...
Léés je mijn posts wel?
quote:Gekke dingen doen ga ik niet. Maar een paar hard tegen de muur slaan ofzo kan goed helpen. Alleen al om de pijn te voelen en even aan niets anders dan aan de pijn te denken die ik dan voel.
Op zaterdag 8 februari 2003 19:46 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Iig niet door jezelf te verwonden! Pak even een kussen en beuk er op los.. misschien dat dat helpt. Maar alsjeblieft, ga geen enge dingen doen. Het komt wel weer goed, iedereen heeft zijn ups and downs..
Maar een oplossing is het niet. Kan beter keiharde muziek opzetten ofzo.
Het is een hele tijd goed gegaan. Daar heb ik keihard voor moeten vechten en nu krijg ik godverdomme alweer een terugval.
Ben jaloers op mensen die zich altijd happy voelen.
quote:Iedereen heeft wel eens een terugval! Het leven is gewoon niet perfect, maar als jij ervoor vecht om het goed te maken kom je er wel.. er zit gewoon altijd en bij iedereen wel eens een kutmoment tussen.. hoe hard je ook vecht.
Op zaterdag 8 februari 2003 19:49 schreef yingyang het volgende:[..]
Gekke dingen doen ga ik niet. Maar een paar hard tegen de muur slaan ofzo kan goed helpen. Alleen al om de pijn te voelen en even aan niets anders dan aan de pijn te denken die ik dan voel.
Maar een oplossing is het niet. Kan beter keiharde muziek opzetten ofzo.
Het is een hele tijd goed gegaan. Daar heb ik keihard voor moeten vechten en nu krijg ik godverdomme alweer een terugval.
Ben jaloers op mensen die zich altijd happy voelen.
En niemand voelt zich altijd happy, de ene is misschien met minder gelukkig of maakt 'minder' erge dingen mee.. maar echt niemand is altijd happy..
quote:Goede raad en laatste slowchat voordat smoopy ons eruit gooit: ga met 'm praten. Als jullie nog voor elkaar voelen, dan is er toch nog een basis. Hij moet zich niet zo snel laten afleiden, 't gras is altijd groener aan de overkant..
Op zaterdag 8 februari 2003 19:46 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ja maar de enigste reden dat t uit ging was omdat zij verliefd op m werd...en hij toen ook op haar...hij zegt dat hij nog steeds van me houd..en me ook mist...
Sorry smoop!
quote:Misschien dat sommigen het goed verbergen als ze zich klote voelen. Maar als ik naar mijn "vrienden" kijk dan zie ik ze altijd gelukkig en blij.
Op zaterdag 8 februari 2003 19:51 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Iedereen heeft wel eens een terugval! Het leven is gewoon niet perfect, maar als jij ervoor vecht om het goed te maken kom je er wel.. er zit gewoon altijd en bij iedereen wel eens een kutmoment tussen.. hoe hard je ook vecht.
En niemand voelt zich altijd happy, de ene is misschien met minder gelukkig of maakt 'minder' erge dingen mee.. maar echt niemand is altijd happy..
Ik ga rustig wachten tot morgen maar weer. Moet me niet te druk maken en niet teveel naar mijn depri gevoel kijken.
Bedankt voor je steun
quote:Ik ken je vrienden natuurlijk niet maar ik weet wel dat er heel veel mensen zijn die het gewoon niet aan de 'buitenwereld' laten zien dat ze zich kut voelen. Misschien kan je er eens met ze over praten? (wild idee
Op zaterdag 8 februari 2003 19:59 schreef yingyang het volgende:[..]
Misschien dat sommigen het goed verbergen als ze zich klote voelen. Maar als ik naar mijn "vrienden" kijk dan zie ik ze altijd gelukkig en blij.
Ik ga rustig wachten tot morgen maar weer. Moet me niet te druk maken en niet teveel naar mijn depri gevoel kijken.
Bedankt voor je steun
Dat is nou een goed plan, maak je maar niet teveel druk .
En geen dank, .
quote:En toch gaat het goed naar omstandigheden.
Everywhere I look you're all I see
Just a fading fucking reminder of who I used to be.
quote:Zoiets ja..
Op zaterdag 8 februari 2003 20:17 schreef sundae het volgende:Ik wil even heel hard huilen, en even een hele stevige knuffel..
En dan zal ik me wel weer goed voelen.
quote:Bedankt, errug irritant dat geslowchat.
Op zaterdag 8 februari 2003 19:43 schreef shmoopy het volgende:
Manson en Ilsjuhh, doe eens even via mail/icq/msn/pelikaan?
Ik voel me nog steeds kut.
quote:Danny
Nog iets, weet iemand hoe het met Faithy gaat? Kan haar website ook niet meer bekijken
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 08-02-2003 20:38]
quote:Bedankt
Op zaterdag 8 februari 2003 20:27 schreef DuchessX het volgende:[..]
Bedankt, errug irritant dat geslowchat.
Ik voel me nog steeds kut.
[..]Danny
![]()
Je had eerder vandaag nog zo'n vreselijk lief bericht voor mij en nu zit je zelf weer zo in de putVerdomme
![]()
Dikke knuffel van mij.
Ik voel me zwaar waardeloos en vraag me soms af waar ik het allemaal voor doe. Het leven draait om egoisme, werken en sterven. Echt mensen goed leren kennen in het echt is niet mogelijk. En mensen laten je vallen als het slecht met je gaat.
Morgen gaat het misschien weer beter. Ik blijf doorgaan. Ben zwaar frusti. En ik voel me alsof ik er helemaal alleen voorsta. En dat is ook zo.
En nu ga ik ff naar boven om andere muziek te pakken.
Duchessx Bedankt voor je reactie.
quote:Of een paar nummers van System of a Down.
Op zaterdag 8 februari 2003 20:36 schreef Argento het volgende:
Anders steek je toch gewoon een dikke vinger op naar de Maatschappij en mikt nog een glimmend Eminem schijfje in de CD-speler.
Ik ben echt enorm bezorgd en zenuwachtig tegelijk. M'n hoofd barst uit elkaar van een mix van gedachtes en koppijn. Ik ben blij dat ik lieve mensen om me heen heb, echt heel blij. Ik wil in een diepe slaap zinken en 5 jaar niet meer wakkerworden. Ik ben doodop, en verdrietig tegelijk. Ik weet niet wat ik moet doen, maar stel me ook aan. Eigenlijk voel ik me niet down of depri.. maar gewoon overloaded. En onzeker.. Dat is het.
Bah.
En voor jou, diegene waar ik bezorgd om ben, als je het eens leest... Ik denk op het moment aan je, en ik weet gewoon dat het goed gaat komen. voor jou.
quote:Heb nu Nelly Furtago opstaan. Met dat ene blije nummer. Maar echt begrijpen doe ik het niet
Op zaterdag 8 februari 2003 20:36 schreef Argento het volgende:
Anders steek je toch gewoon een dikke vinger op naar de Maatschappij en mikt nog een glimmend Eminem schijfje in de CD-speler.
Maandag ga ik naar de bibliotheek om eens harde, nee keiharde muziek te lenen en te kopieren.
Mijn muziek collectie bestaat hoofdzakelijk uit trance. Allemaal toen ik nog volop naar discotheken ging.
Guns n' roses en metallica heb ik ook ja. Maar daar word ik ook niet beter van. En nog wat mp3's cd's.
Muziek is voor mij een grote uitlaatklep. Dan denk ik vaak nergens meer aan. Alleen maar de muziek die mijn kop ingaat. De rest telt dan niet meer.
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 08-02-2003 20:48]
quote:Heb je weer handige aanpassinkjes aan je computer gedaan of laten doen?
Op zaterdag 8 februari 2003 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me zoals altijd erg ok
(en om mijn bijdrage in dit topic bestaansrecht te geven: Ik voel me een beetje misselijk (goedkope ALDI tiramisu....)
quote:Niet echt, ik baseer het gevoel meer op de rust die ik nu weer ervaar op m'n eigen plekje met m'n eigen muziekjes en Idols waar ik me alweer op verheug
Op zaterdag 8 februari 2003 20:48 schreef Argento het volgende:[..]
Heb je weer handige aanpassinkjes aan je computer gedaan of laten doen?
(en om mijn bijdrage in dit topic bestaansrecht te geven: Ik voel me een beetje misselijk (goedkope ALDI tiramisu....)
quote:Goed nummer.
Op zaterdag 8 februari 2003 20:47 schreef yingyang het volgende:[..]
Heb nu Nelly Furtago opstaan. Met dat ene blije nummer. Maar echt begrijpen doe ik het niet
Turn on the light heet het ja.
Maandag ga ik naar de bibliotheek om eens harde, nee keiharde muziek te lenen en te kopieren.
Muziek is voor mij een grote uitlaatklep. Dan denk ik vaak nergens meer aan. Alleen maar de muziek die mijn kop ingaat. De rest telt dan niet meer.
Ok, Im done slowchattin
quote:Bedankt voor de tip
Op zaterdag 8 februari 2003 20:49 schreef Argento het volgende:[..]
Goed nummer.
Voor maatschappijkritiek met ballen luister ik meestal Pantera. Als je toch naar de bieb gaat, pak dan hun CD getiteld: Far Beyond Driven mee. That'll get your adrenaline in a twitch.Ok, Im done slowchattin
Ik stop ook met slowchatten. Schmoopy heeft het al druk genoeg ook
Heb nu gorillaz opstaan. Ook wel okey.
Laatste slowchat bericht van mijn kant nu.
quote:sorry, die had ik dus nog niet gelezen...sorry ik zal niet meer offtopic kletsen
Op zaterdag 8 februari 2003 19:47 schreef shmoopy het volgende:[..]
Hallo
Léés je mijn posts wel?
quote:Wilde net met je gaan slowchatten.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:15 schreef shmoopy het volgende:
Liefies, jullie mogen best op elkaar reageren, hoor,
alleen niet pagina's vol, kee?
Ik vind mensen zielig. Acteurs en top artiesten ook. Ze denken van alles bereikt te hebben maar ze zijn maar zielig. Vrij zullen ze nooit zijn.
Ik wil een adelaar zijn. Vrij vliegen en geen last hebben van gedachtes.
Mensen zijn zielige wezens. Zelfs de grootste zakenman of topartiest stelt niet veel voor.
En God Daar geloof ik ook niet in. God bestaat niet.
quote:Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd
Op zaterdag 8 februari 2003 20:27 schreef DuchessX het volgende:
Bedankt, errug irritant dat geslowchat.Ik voel me nog steeds kut.
Om met Def P te spreken: Ik wil niet alleen zijn en ook niet in gezelschap, het klinkt niet vreemd omdat ik zoiets zelf wel snap.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 08-02-2003 23:24]
Manson, ik ben niet boos op je, het geslowchat irriteerde me op dat moment gewoon heel erg.
quote:Oh oh.. Tijd voor een goed lang warm bad Duchess?
Op zaterdag 8 februari 2003 23:24 schreef DuchessX het volgende:
Heel erg gespannen.
quote:Ik weet niet wat ik moet zeggen om je te helpen, dus 'k zeg maar niets.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:24 schreef DuchessX het volgende:
Heel erg gespannen.
Misschien kun je morgen eens een lange wandeling met de honden maken.
quote:Sporten schijnt ook een manier te zijn om energie kwijt te raken
Op zaterdag 8 februari 2003 23:08 schreef Juup© het volgende:
Rusteloos, zou willen stappen en lol en plezier maken. Ik merk dat er een vreetbui aan komt omdat ik mijn energie niet kwijt kan.
quote:Is een ander soort energie beste Light. En ik heb al genoeg "gesport" vandaag door een uur met Senna te gaan fietsen.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:35 schreef Light het volgende:[..]
Ik weet niet wat ik moet zeggen om je te helpen, dus 'k zeg maar niets.
Misschien kun je morgen eens een lange wandeling met de honden maken.
[..]Sporten schijnt ook een manier te zijn om energie kwijt te raken
quote:Je hebt nog een hondebeest om mee te gaan fietsen
Op zaterdag 8 februari 2003 23:42 schreef Juup© het volgende:[..]
Is een ander soort energie beste Light. En ik heb al genoeg "gesport" vandaag door een uur met Senna te gaan fietsen.
Maar je hebt wel gelijk, er zijn verschillende soorten energie. En 't is best vervelend als je energie niet kwijt kunt.
De gebeurtenissen van de afgelopen dagen blijven door m'n hoofd spoken op een irritante wijze. Het blijven flarden, het wil niet echt duidelijk worden.
Lazysod, we hebben geen bad omdat ik toch geen geduld heb om er in te liggen.
Light je bent een scheetje. Als ik me goed voel kom ik weer kletsen op icq, keej?
quote:Is goed. Ik hoop dat je je snel weer goed voelt.
Op zondag 9 februari 2003 00:28 schreef DuchessX het volgende:
Eenzaam, in de war, voel geen verbinding met andere mensen, begrijp de dingen in mijn hoofd niet.Lazysod, we hebben geen bad omdat ik toch geen geduld heb om er in te liggen.
Light je bent een scheetje. Als ik me goed voel kom ik weer kletsen op icq, keej?
Geblokkeerd. Ik kan niet echt praten op dit moment met andere mensen en echt zeggen wat ik wil. Wat ik wil zeggen komt er niet uit. En dat is al de hele dag zo.
draai mn favoriete ceedeetje al een paar keer, zit met een biertje naast me lekker te fokken
heerlijk relaxen, werd weer eens tijd
quote:Twee biertjes slechts, en da's alweer zeker twee uur geleden. Ik ben verdorie broodnuchter!
Op zaterdag 8 februari 2003 17:57 schreef Fogerty het volgende:
en dan de stad in, alwaar ik alleen maar fris ga drinken
[Dit bericht is gewijzigd door fee-tje op 09-02-2003 13:12]
Maar echt blij ofzo ben ik niet te noemen.
Herman Brood geef ik nu 100% gelijk alsie zegt : het mooie van je kut voelen is dat de tijd zo langzaam gaat
Net een lange douche genomen met de nieuwe badedash en voel me weer fit en lekker
Ik focus me weer op het positieve nu, die afspraak had ik met mezelf gemaakt. Dat ik me altijd op het positieve blijf focussen.
Maar soms gaat dat niet Gisteren lukte dat ook niet. Dan zie ik alles negatief in.
Ben blij dat het weer beter gaat.
quote:Goedzo, ik ook.
Op zondag 9 februari 2003 13:30 schreef yingyang het volgende:
Ik focus me weer op het positieve nu, die afspraak had ik met mezelf gemaakt. Dat ik me altijd op het positieve blijf focussen.Maar soms gaat dat niet
Gisteren lukte dat ook niet. Dan zie ik alles negatief in.
Ben blij dat het weer beter gaat.
En als het je zelf even niet lukt, herinner ik je wel aan die afspraak, kee?
quote:Gelukkig.
Op zondag 9 februari 2003 13:30 schreef yingyang het volgende:
Gaat weer goed
Ik zal maar es wat gaan eten :/
Kortom: ik voel me raar, maar gelukkig niet slecht ofzo. Ik vermaak me eigenlijk best
quote:Okey
Op zondag 9 februari 2003 13:33 schreef shmoopy het volgende:[..]
Goedzo, ik ook.
En als het je zelf even niet lukt, herinner ik je wel aan die afspraak, kee?
Ik weet waar het aan ligt en dat is dat ik me teveel focus op hoe ik me voel. Moet afleiding zoeken en me focussen op andere dingen zodat ik mijn gevoel vergeet.
Continu bezig zijn met hoe ik me voel dat is niet goed.
Maar het gaat weer beter nu Ik heb me 1 maand uitgesloofd om me perfect te voelen en dat is te vermoeiend. Was weer te druk en positief. Ligt ook aan de seroxat. Ik wil daar vanaf gewoon.
Bedankt voor je steun
quote:Onder invloed van de anti depressiva ben ik wel
Op zondag 9 februari 2003 13:39 schreef Moonah het volgende:[..]
Gelukkig.
Ik vond je posts van gisteravond eerlijk gezegd een beetje vreemd.
Was je onder invloed van teen of tander?
Seroxat is niet het juiste middel voor mij. Op tv was er een keer een aflevering over ad en die lieten ook de negatieve kanten goed zien.
Ik slik dan ook nog eens 40 mg en dat is misschien ook teveel voor mij. Het doet gewoon rare dingen met mijn hersens. En vaak komt die bui in een keer opzetten. Ontevredenheid en frustratie ervaar ik dan en dan is alles fout en slecht.
Zo snel mogelijk stoppen ermee moet ik.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 11:43 schreef Juup© het volgende:
Moe en enigzins teleurgesteld al begrijp ik het wel.
Geen verbinding met anderen, eenzaam, kwetsbaar.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 16:00 schreef DuchessX het volgende:[..]
![]()
Geen verbinding met anderen, eenzaam, kwetsbaar.
quote:Mooi zo
Op zondag 9 februari 2003 16:11 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me ongelovelijk goed!
Ik herken je gevoel, dat als er meerdere mensen praten het te onrustig is,
of er te veel geluid is.. je kan proberen zachtjes muziek op te zetten
om tot rust te komen. Sucees he, laat je niet gek maken
Ikzelf: ik zoek iets, wat ik eigenlijk nu nodig heb..
Voor de rest voel ik me wel goed
quote:Komt me bekend voor
Op zondag 9 februari 2003 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Chaotisch...
Beneden is het een drukte omdat m'n moeder jarig is, we deden een spelletje en iedereen begon door elkaar heen te praten, ik kon er gewoon niet meer tegen... Ik kan niet tegen die onrust, het is teveel om in een keer op te nemen. Alles wordt dan vaag en chaotisch, het gaat allemaal door elkaar lopen en niks is meer logisch. Niet alleen in de kamer maar ook in mij... Ik kreeg het benauwd en ben naar boven gevlucht.
Nu razen allerlei gevoelens in mij door elkaar, of wat het ook is. Het zit allemaal met elkaar in de knoop, dus wat het nou eigenlijk allemaal is kan ik niet ontcijferen. Ik weet alleen dat ik er gek van word, en hartstikke rusteloos... Ik snap niks meer, kan de simpelste dingen (wat ik wil eten of zoiets stoms) niet meer beslissen, zelfs een normale Nederlandse zin typen kost moeite, deze post kost me nu al een minuut of 5
Al die gevoelens moeten eruit voor ik weer rustig kan worden, maar hoe? Het liefst zou ik heel hard schreeuwen, maar dat kan niet
Misschien dat ik van wat muziek luisteren rustiger word...
En muziek luisteren kan idd helpen.
Gefeliciteerd met je moeder
En sterkte met je gevoel.
quote:You've got een heel kort mailtje
Op zondag 9 februari 2003 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ontopic: ik heb hoofdpijn..
En ik begin me weer een beetje nutteloos te voelen,
dus ik ga weer offline, hard aan school werken
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 09-02-2003 16:50]
Ik voel met goed net uit bed vriendin effe weggebracht en ga nu effe lekker in bad ligge.
quote:Mijn ervaring is dat het vallen en opstaan is. Vaak komt het enigszins goed en dat duurt dan een tijdje en na een poos gaat het weer minder. En daarna vanzelf weer goed.
Op zondag 9 februari 2003 16:40 schreef sundae het volgende:
Pff, ff moeilijk..
Maar het komt allemaal goed he.. ooit
Volgens mij is dat bij iedereen zo. Het leven is geen krentenbol zei iemand mij op een ander forum En dat is ook zo.
Was het maar allemaal perfect maar dat is niet mogelijk En als je niet weet hoe het voelt om je klote te voelen dan weet je denk ik vanzelf ook niet wat het is om je goed te voelen.
Sterkte ermee
quote:Da's weer eens iets anders dan "ik voel me kut".
Op zondag 9 februari 2003 18:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als een God met roestplekken in zijn ijzeren brein
quote:Dat is waar, tnx
Op zondag 9 februari 2003 16:50 schreef yingyang het volgende:[..]
Mijn ervaring is dat het vallen en opstaan is. Vaak komt het enigszins goed en dat duurt dan een tijdje en na een poos gaat het weer minder. En daarna vanzelf weer goed.
Volgens mij is dat bij iedereen zo. Het leven is geen krentenbol zei iemand mij op een ander forum
En dat is ook zo.
Was het maar allemaal perfect maar dat is niet mogelijk
En als je niet weet hoe het voelt om je klote te voelen dan weet je denk ik vanzelf ook niet wat het is om je goed te voelen.
Sterkte ermee
Achja, nu me even heel erg klote voelen, maar ik weet dat het beter wordt. En daar doe ik het voor. Niets is mooier dan echt gelukkig zijn, ook al duurt het maar een paar seconden
Ws een wazige post, maar dat zal wel door m'n gemoedstoestand komen op dit moment..
quote:duchesxx
Op zondag 9 februari 2003 18:15 schreef DuchessX het volgende:
Leeg en niet leeg
Gevoelloos en niet gevoelloos
Vreemde en bekende gevoelens
Zonder verbinding, contactloos al zou ik wel graag contact c.q. verbinding willen. Ik denk dat ik het mezelf niet toesta omdat ik bang ben gekwetst te worden.
Afwezig, eenzaam, soms in een roes, me nergens van bewust.
Ik weet eiglk niet hoe ik me nu voel. Ik denk nu ff nergens aan. Ik mis iemand.
quote:Hoi
Op zondag 9 februari 2003 18:11 schreef sundae het volgende:[..]
Dat is waar, tnx
Ik blijf er altijd van overtuigd dat het goedkomt, ook al is dat soms wel heel moeilijk om te geloven.
Ik weet hoe het is om iets moeilijks mee te maken, en ik weet hoe het is om gelukkig te zijn.
Het gaat idd met vallen en opstaan, maar elke keer dat je opstaat wordt het toch weer net iets beter dan de vorige keer, omdat je weer meer geleerd hebt, is mijn idee.Achja, nu me even heel erg klote voelen, maar ik weet dat het beter wordt. En daar doe ik het voor. Niets is mooier dan echt gelukkig zijn, ook al duurt het maar een paar seconden
Ws een wazige post, maar dat zal wel door m'n gemoedstoestand komen op dit moment..
Het wordt inderdaad steeds beter, je leert steeds meer van slechte tijden en je wordt ook vanzelf harder. Gelukkig maar ook En soms heb ik het idee dat het niet slechter kan dan ik al heb meegemaakt. Dat er gewoon ergens een dieptepunt is, dat het niet slechter kan. En als ik die momenten heb meegemaakt lucht het op.
Nu voel ik me gelukkig weer gelukkig en rustig. Ik ben blij dat ik me rustig voel en moet nu niet gaan denken wat ik niet heb en wat anderen wel hebben. Meer dan een goed gevoel heb ik niet nodig. Nouja...er zijn nog wel wat dingen die ik wel wil maar dat komt ook nog wel eens
zo erg wazig vind ik jou post niet, die van mij slaan af en toe echt op het wazigste dat er is, die post nalezen doe ik ook niet graag omdat ze te wazig zijn gemaakt in een te wazige toestand
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:03 schreef FLIPNEUS het volgende:
Heel onrustig, waarom mag Joost weten. Ik kan niet eens een film kijken, de concentratie is er gewoon niet.
kom op, hè... *aai over bol geeft..
Heb maar een oude cd van phil collins opgezet. Dat past bij mijn stemming nu. "In the air tonight" staat op nu
Ik heb vandaag dingen meegemaakt die gewoon niet hadden mogen gebeuren, ik dacht eroverheen te zijn maar het blijkt van niet. Elke keer maar die traan verbergen en die woorden inslikken.. Ik kan het gewoon niet meer. Ik moet echt even rust hebben in mijn hoofd, voordat 'ie explodeert. Nog een druppel en ik hou het niet meer.
quote:Lieve meid, kun je er echt niet over praten, hoe meer je wegstopt, hoe erger het word!! bedenk goed hoe je die rust in je hoofd krijgt!
Op zondag 9 februari 2003 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik probeer die emoties maar te verbergen en ze niet te uiten maar het lukt niet, wat jullie ook zeggen, ik wil ze godverdomme niet in mijn hoofd!Ik heb vandaag dingen meegemaakt die gewoon niet hadden mogen gebeuren, ik dacht eroverheen te zijn maar het blijkt van niet. Elke keer maar die traan verbergen en die woorden inslikken.. Ik kan het gewoon niet meer. Ik moet echt even rust hebben in mijn hoofd, voordat 'ie explodeert. Nog een druppel en ik hou het niet meer.
quote:Ik kan er wel over praten.. dat gelukkig wel.. Ik stop het ook niet weg.. maar het praten helpt niet tegen die emoties die maar op blijven borrelen en die ik maar weg wil drukken..
Op zondag 9 februari 2003 19:55 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Lieve meid, kun je er echt niet over praten, hoe meer je wegstopt, hoe erger het word!! bedenk goed hoe je die rust in je hoofd krijgt!
2 maanden geleden wilde ik zo enorm graag huilen.. maar het kwam niet. Nu wil ik het absoluut niet, ik moet sterk zijn.. en dan komen ze.
.
Wel lief, je reactie
quote:Lieve meis, ik lees nou ook al weken je posts op dit forum, maar van wie moet je nou toch altijd sterk zijn, van jezelf, waarom niet een x jezelf laten gaan?
Op zondag 9 februari 2003 19:58 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik kan er wel over praten.. dat gelukkig wel.. Ik stop het ook niet weg.. maar het praten helpt niet tegen die emoties die maar op blijven borrelen en die ik maar weg wil drukken..
2 maanden geleden wilde ik zo enorm graag huilen.. maar het kwam niet. Nu wil ik het absoluut niet, ik moet sterk zijn.. en dan komen ze.
.
Wel lief, je reactie
quote:Meestal ben ik zo'n persoon die echt vindt dat iemand zijn emoties gewoon moet kunnen laten gaan. Moet je huilen? Huil! Moet je schreeuwen? Schreeuw!
Op zondag 9 februari 2003 20:01 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Lieve meis, ik lees nou ook al weken je posts op dit forum, maar van wie moet je nou toch altijd sterk zijn, van jezelf, waarom niet een x jezelf laten gaan?
Waarom alles wegdrukken?
liefs racoon
Dit geval is alleen anders, ik weet dat heel veel mensen zullen zeggen (en al gezegd hebben) dat ik mijn emoties gewoon maar moet laten gaan.. ik wil het alleen nu niet. Dit is gewoon iets waarin ik hard moet zijn, voor mijn gevoel.
quote:mmm, verstand en gevoel liggen alleen altijd kilometers uit elkaar...
Op zondag 9 februari 2003 20:03 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Meestal ben ik zo'n persoon die echt vindt dat iemand zijn emoties gewoon moet kunnen laten gaan. Moet je huilen? Huil! Moet je schreeuwen? Schreeuw!
Dit geval is alleen anders, ik weet dat heel veel mensen zullen zeggen (en al gezegd hebben) dat ik mijn emoties gewoon maar moet laten gaan.. ik wil het alleen nu niet. Dit is gewoon iets waarin ik hard moet zijn, voor mijn gevoel.
*toch denkt, niet zo hard voor jezelf zijn!!!
quote:Ben je echt een trut?
Op zondag 9 februari 2003 20:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
* BlaatschaaP geeft zichzelf grote schop voor kontEn je nu niet meer zo aanstellen, trut!
.
Ontopic:
Ik voel me op zich wel gewoon goed, maar ik vrees dat ik ziek word... .
quote:Je moet niet zo hard zijn voor jezelf, meisje
Op zondag 9 februari 2003 20:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
* BlaatschaaP geeft zichzelf grote schop voor kontEn je nu niet meer zo aanstellen, trut!
.
Je weet dat je me altijd kan mailen he
quote:
Op zondag 9 februari 2003 18:33 schreef SolidArt het volgende:
:/
Luister dan ook...
Ik zeg toch, dat ik je (een beetje) vrolijk ga maken...
Dag allemaal
Alleen komt er weer niks terecht van leren voor tentamen, voel me nogal waardeloos, omdat ik de motivatie ervoor niet kan vinden. Maar ik ga weer even proberen!
quote:Het heeft natuurlijk niet veel zin, maar toch:
Op zondag 9 februari 2003 20:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
En ik dacht dat het even niet erger kon.
Silly me..
.
quote:Ik ook. Clubje oprichten?
Op zondag 9 februari 2003 21:28 schreef SEMTEX het volgende:
Erg ok
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:49 schreef sundae het volgende:[..]
Luister dan ook...
Ik zeg toch, dat ik je (een beetje) vrolijk ga maken...![]()
quote:Goedzo, bewaar je eigenwaarde
Op zondag 9 februari 2003 21:55 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik heb net een mailtje gestuurd naar dustbunny om een afspraak te maken om "normaal" afscheid te nemen en mijn spullen op te halen. Was echt zwaar, zit hier te trillen van verdriet, maar een relatie van meer dan een jaar verdient het niet om te eindigen zoals hij geëindigd is.
Ik voel me top, fijn weekend gehad, ben nu alleen bekaf..
quote:Ik leef met je mee jongen. Echt kut voor je.
Ik heb net een mailtje gestuurd naar dustbunny om een afspraak te maken om "normaal" afscheid te nemen en mijn spullen op te halen. Was echt zwaar, zit hier te trillen van verdriet, maar een relatie van meer dan een jaar verdient het niet om te eindigen zoals hij geëindigd is.
quote:Zo'n daad verdient respect; goed van je!
Verder gaat die negatieve drang maar niet weg uit mijn hoofd en nu die drang zo dichtbij is, is het niet eens eng meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |