quote:Op woensdag 30 november 2022 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg een fles champagne van bezemkastgast voor het vieren van de nieuwe baan
Oh, dat wordt dan vast de nieuwe nummer 1. Is ze niet voor niets gestorven. Wel jammer dat Matthijs het niet meer presenteert, dat geeft het net iets minder glans.quote:
Het zal geheid fors stijgen, maar nr 1, neuhquote:Op woensdag 30 november 2022 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat wordt dan vast de nieuwe nummer 1. Is ze niet voor niets gestorven. Wel jammer dat Matthijs het niet meer presenteert, dat geeft het net iets minder glans.
Weet niet? En nee niet samen opdrinken.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:05 schreef Recce het volgende:
[..]Gaat dat niet een beetje ver? Gaan jullie 'm samen opdrinken?
Ik ben niet deskundig op dit gebied, maar ik zie dat Danny Vera in 2020 op nummer 1 stond. Dan is alles mogelijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal geheid fors stijgen, maar nr 1, neuh
Wat ga je er dan mee doen?quote:Op donderdag 1 december 2022 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet? En nee niet samen opdrinken.
Avondje lekker door zuipen en vervelend zijn op Fok ja.quote:
Ben je van plan wakker te worden met een streepje door je naam dan?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Avondje lekker door zuipen en vervelend zijn op Fok ja.
Ik ben leuk dan. Hoogstens irritant omdat ik mijn hele songtekst collectie ga delen.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je van plan wakker te worden met een streepje door je naam dan?
Ja, je vindt jezelf leuk dan.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben leuk dan. Hoogstens irritant omdat ik mijn hele songtekst collectie ga delen.
En zeuren waarom er niemand post
En mss dat ik er wat flirts uitgooitquote:
Heb je bezem op WhatsApp? Dat is wel gevaarlijk dan.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mss dat ik er wat flirts uitgooit
Neuh dat gaat wel goed.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je bezem op WhatsApp? Dat is wel gevaarlijk dan.
Tja, dat is ook weer jammer inderdaad. Maar begint het kantoorproject niet vandaag?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij is leuk voor een keertje maar om daar nou een relatie voor kapot te maken. Neuh.
Ja ik zit al op kantoor. Heb nog geen vaste werkplek. Dus nu zit ik toevallig op kantoor van een manager die er niet is.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, dat is ook weer jammer inderdaad. Maar begint het kantoorproject niet vandaag?
Oh, dat klinkt wel saai. Is het project een beetje interessant?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik zit al op kantoor. Heb nog geen vaste werkplek. Dus nu zit ik toevallig op kantoor van een manager die er niet is.
Doe nu een tik klusje. Er waren verslagen naar klanten verkeerd gestuurd dus die ben ik aan het corrigeren. Achja zo leer een beetje bij en het moet toch gebeurenquote:Op donderdag 1 december 2022 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel saai. Is het project een beetje interessant?
En je hebt minder risico op gaten in je broek.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe nu een tik klusje. Er waren verslagen naar klanten verkeerd gestuurd dus die ben ik aan het corrigeren. Achja zo leer een beetje bij en het moet toch gebeuren
Rokje aan vandaag enzoquote:Op donderdag 1 december 2022 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
En je hebt minder risico op gaten in je broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |