Nou okquote:Op zondag 20 november 2022 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Reizen kost geld
2. Je gaat vaker naar horeca
3. Je eet thuis ook andere dingen met elkaar dan dat je alleen doet
4. Scheermesjes en condooms zijn ook niet gratis
Ik zie het probleem niet zo.quote:
Dat daten duur is.quote:
Nee nu zeker niet meerquote:Op zondag 20 november 2022 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
En niet lullig bedoeld, maar ik had een ex die ging dagelijks 2x onder de douche en wilde elke keer een schone handdoek. Is ook niet gratis he?
Maar je hd wel een schone vriendquote:Op zondag 20 november 2022 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
En niet lullig bedoeld, maar ik had een ex die ging dagelijks 2x onder de douche en wilde elke keer een schone handdoek. Is ook niet gratis he?
En dat is BSquote:
Deed hij dat altijd al of lag dat aan jou?quote:Op zondag 20 november 2022 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we langer bijelkaar waren gebleven had ik hem in ieder geval het gebruik van douchegeld verboden. Was geen lekkere geur. Erg overdadigquote:Op zondag 20 november 2022 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar je hd wel een schone vriend
Is ook wat waard natuurlijk
Altijd. En dan 2x ook met douchgel.quote:Op zondag 20 november 2022 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deed hij dat altijd al of lag dat aan jou?![]()
Burn.........quote:Op zondag 20 november 2022 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deed hij dat altijd al of lag dat aan jou?![]()
2x douchegel? Die is niet goedquote:Op zondag 20 november 2022 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd. En dan 2x ook met douchgel.
Je stond er naast ?quote:
Ik moest de kraan kouder draaien na afloop, maar ik douche op 30 gradenquote:
Das weer minder gekquote:
30 is gewoon koudquote:Op zondag 20 november 2022 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest de kraan kouder draaien na afloop, maar ik douche op 30 graden
Anders krimp ik![]()
Jahquote:Op zondag 20 november 2022 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer minder gek
[..]
30 is gewoon koud
35-37 graden moet prima kunnenquote:Op zondag 20 november 2022 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
30 is warm genoeg .
Maar echt serieus warmer dan 32 en het voelt alsof ik onder vuur sta.
I will burnquote:Op zondag 20 november 2022 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik moest even kijken naar mijn kraan. Beetje vaag maar staat op 38/40
Lekker warm, maar misschien niet helemaal accuraat. Volgens mijn kraan douche ik op 37-38, lekker warm, maar niet te heet.quote:Op zondag 20 november 2022 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik moest even kijken naar mijn kraan. Beetje vaag maar staat op 38/40
Nou ja ik wil toch geen date met jequote:
Gokje idd, ik douche niet heel erg warm (denk ik)quote:Op zondag 20 november 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker warm, maar misschien niet helemaal accuraat. Volgens mijn kraan douche ik op 37-38, lekker warm, maar niet te heet.
Kost geen drol. Ik ben net nog naar de supermarkt gelopen. Flesje wijnquote:
Ik ben normaal!quote:Op zondag 20 november 2022 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
37-38 graden douchen schijnt het normaalst te zijn
Idemquote:
Nah je wil graag bijzonder gevonden worden dat is een verschil met niet normaalquote:Op zondag 20 november 2022 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben niet normaal, maar dat geldt voor elke willekeurige statement
Maar ik ben bijzonderquote:Op zondag 20 november 2022 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah je wil graag bijzonder gevonden worden dat is een verschil met niet normaal
En welk nummer is dat?quote:Op zondag 20 november 2022 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik luister naar mijn meest beluisterde nummer uit 2021 en muis uit 2021 had goede smaak
Ik ookquote:
Iedereen is bijzonderquote:Op zondag 20 november 2022 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah je wil graag bijzonder gevonden worden dat is een verschil met niet normaal
Nee nee. Ik ken mensen en die zijn echt van die 13 in een dozijn mensen.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Ik ken mensen en die zijn echt van die 13 in een dozijn mensen.
Ik zweef liever niet.quote:Op zondag 20 november 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is bijzonder![]()
*verder zweeft
Behalve ik. En dat maakt mij weer bijzonder.quote:Op zondag 20 november 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is bijzonder![]()
*verder zweeft
Nu raak ik in de warquote:Op zondag 20 november 2022 21:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Behalve ik. En dat maakt mij weer bijzonder.
Sommige mensen spreken in de derde persoon.quote:
Ik zie het. Wacht ik zoek even op wat ik het meeste heb geluisterdquote:
Deisyy doet dat nooitquote:Op zondag 20 november 2022 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen spreken in de derde persoon.
Dank uquote:Op zondag 20 november 2022 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie het. Wacht ik zoek even op wat ik het meeste heb geluisterd
Potential Break Up Song (new version) van Aly & AJ
En meestal in het rood.quote:
Ik vind dat ook een weinig toevoegende functie, ik denk dat ik het in 15 jaar tijd 3 keer gebruikt hebquote:Op zondag 20 november 2022 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
En meestal in het rood.
* Soury heeft daar een beetje hekel aan Me Me Me
Eéń keer dusquote:Op zondag 20 november 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een weinig toevoegende functie, ik denk dat ik het in 15 jaar tijd 3 keer gebruikt heb
Als het aan Soury ligt wel jaquote:
* engine vindt het wel een leuke functiequote:Op zondag 20 november 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een weinig toevoegende functie, ik denk dat ik het in 15 jaar tijd 3 keer gebruikt heb
Wie?quote:Op zondag 20 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
* Soury vindt het wel een leuke functie![]()
Ik ben nu woest dat je mijn post aanpast.quote:
Niet waar, jij gebruikt hem volgens mij bijna nooitquote:Op zondag 20 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
* Deisyy vindt het wel een leuke functie![]()
Nou daar heb ik echt een pest hekel aanquote:Op zondag 20 november 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nu woest dat je mijn post aanpast.
Ook alquote:Op zondag 20 november 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet waar, jij gebruikt hem volgens mij bijna nooit
quote:Op zondag 20 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
* Domnivoor vindt het wel een leuke functie![]()
Toch wel. Kijk maar naar de quote.quote:
Dit kan ik wel hebben.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 22:09 schreef Soury het volgende:
Ooit in het ver verleden nam iedereen mijn UI aan in een SC. Ik werd helemaal para.
dat was vast niet hierquote:Op zondag 20 november 2022 22:09 schreef Soury het volgende:
Ooit in het ver verleden nam iedereen mijn UI aan in een SC. Ik werd helemaal para.
Neequote:
Stiekem?quote:Op zondag 20 november 2022 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik die muziek lijst mag geloven heb ik veel gedanst.
Doe eens delen die lijstquote:Op zondag 20 november 2022 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik die muziek lijst mag geloven heb ik veel gedanst.
Gaat het te snel ouwe lulloquote:
Kan niet. En het is heel persoonlijk dus nee.quote:
Ja zeg dan niksquote:Op zondag 20 november 2022 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan niet. En het is heel persoonlijk dus nee.
Je moet me maar geloven.
Oh beterquote:
Die gozer moet zich toch kapot lachen dat hij zo een meme isquote:Op zondag 20 november 2022 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens leuk weetje: de geboortejaar playlist van mij begint met Rick Ashley.Lekker gerickrolled worden
Tuurlijk lekker cashen elke keer.quote:Op zondag 20 november 2022 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gozer moet zich toch kapot lachen dat hij zo een meme is
Nou ik denk niet dat hij verdient aan memes maar hij vat het wel sportief op.quote:Op zondag 20 november 2022 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk lekker cashen elke keer.
Wat dacht je van elke klik op een link waarin zijn liedje / filmpje speelt dan?quote:Op zondag 20 november 2022 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat hij verdient aan memes maar hij vat het wel sportief op.
Alleen al de views op YouTube is een leuk inkomen.quote:Op zondag 20 november 2022 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat hij verdient aan memes maar hij vat het wel sportief op.
Ik geen idéé maar het is niet de hele song. Meestal alleen zijn voetenquote:Op zondag 20 november 2022 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat dacht je van elke klik op een link waarin zijn liedje / filmpje speelt dan?
Dat zijn views van iemand andersquote:Op zondag 20 november 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen al de views op YouTube is een leuk inkomen.
Nee hoor. Dat is gewoon zijn account. Kijk hoeveel views.quote:
Oh ja dat snap ik maar al die memes gaan een andere kant op.quote:Op zondag 20 november 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is gewoon zijn account. Kijk hoeveel views.
Het zijn meestal 3 seconden.quote:Op zondag 20 november 2022 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Als filmpje is met minimaal 30 seconden van zijn muziek en/of beeld dan gaat het geld naar Rick
Is ie op?quote:Op zondag 20 november 2022 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis maar goed dat ik geen hele fles gin in huis heb
Bijna, maar het smaakt toch altijd naar meer.quote:
Te laat nu ?quote:Op zondag 20 november 2022 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna, maar het smaakt toch altijd naar meer.
Om een slijterij te overvallen? Ja.quote:
Geen avondwinkelquote:Op zondag 20 november 2022 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om een slijterij te overvallen? Ja.
Bakkie thee danquote:
Neuh als het op is gewoon zo naar bed.quote:
Vertelquote:
Ja ik verbaas mezelf er ook wel eens mee ja. Ik voel mij niet zo oud. Voor mijn idee ben ik bij 25/26 blijven plakken.quote:
Ahh Rick Astleyquote:Op zondag 20 november 2022 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
It's the end of the world as we know it
And I feel fine
dat zijn er wel veelquote:Op zondag 20 november 2022 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ja nog nadenken over lijstje voor top2000
Dat is al honderd jaar het zelfdequote:Op zondag 20 november 2022 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ja nog nadenken over lijstje voor top2000
Achja. Kabinet ook. En toch blijf ik stemmen.quote:
Het zit diepquote:Op zondag 20 november 2022 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een seks obsessed jaar hoor
I want your sex
Talk Dirty to me
Need you tonight
Hungry Eyes
Dat is net zo gedateerd als jij bentquote:Op zondag 20 november 2022 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
I want your sex
Talk Dirty to me
Need you tonight
Hungry Eyes
Push it
Heat of Tonight
Klopt dit is de 1987 lijst van spotifyquote:Op zondag 20 november 2022 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is net zo gedateerd als jij bent
Oh was jij jarig. Net op het randje Van harte gozerquote:
Please net zo kut als het WKquote:Op zondag 20 november 2022 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt dit is de 1987 lijst van spotify
Morgenquote:
Thanksquote:Op zondag 20 november 2022 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh was jij jarig. Net op het randje Van harte gozer
Even zoeken ik heb wel een oranje UI ergensquote:
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 20 november 2022 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Even zoeken ik heb wel een oranje UI ergens
Joehoequote:
Duurt maar even hoor dan zet ik mijn kerstmuts weer opquote:
Nou is dat zo?quote:
Belinda is prettyquote:
Heat of Tonight ?quote:Op zondag 20 november 2022 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
I want your sex
Talk Dirty to me
Need you tonight
Hungry Eyes
Push it
Heat of Tonight
Wishing I was lucky
Ja doen wequote:
quote:
Mario dat moet je herkennen toch?quote:
Du hast ihn verlorenquote:
Lolquote:
Bingo Marioquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 00:03 schreef sly-nl het volgende:
Die hele Mario-act is een sympathie-dingetje uit de hoed van Chufi om een heul dik wijf te scoren op fok![]()
[ afbeelding ]
Nighty
Heb je interesse?quote:
Koffie?quote:
Duidelijkquote:
Gadverdammequote:
Nee ik sla even over.quote:
Is dat Ellen?quote:
Kijk dat is wel een mooie vrouwquote:Op maandag 21 november 2022 00:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ich weiß es ja wirklich nicht, mein Schatz
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 21 november 2022 00:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is Meryll Streep toch ?
quote:Op maandag 21 november 2022 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk weinig van die bimbo's uit filmpies knap of bijzonder, alleen Sharon Steen kon me een beetje bekoren vroegert
[ afbeelding ]
Kom je nou / nauw op de miet / meet of nietd??!quote:Op maandag 21 november 2022 00:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is Meryll Streep toch ?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 21 november 2022 00:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kom je nou / nauw op de miet / meet of nietd??!
heel de npo moeten ze opdoekenquote:Op maandag 21 november 2022 00:35 schreef sly-nl het volgende:
Effe wat anderszszs: ik gun niemand pech of tegenslag... Maar Mathijs van Nieuwkerk toch wel een beetje hahah![]()
![]()
![]()
Dat is ook een natuurlijke schoonheid. Het past allemaal.quote:Op maandag 21 november 2022 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk weinig van die bimbo's uit filmpies knap of bijzonder, alleen Sharon Steen kon me een beetje bekoren vroegert
[ afbeelding ]
En Thijs?quote:Op maandag 21 november 2022 00:35 schreef sly-nl het volgende:
Effe wat anderszszs: ik gun niemand pech of tegenslag... Maar Mathijs van Nieuwkerk toch wel een beetje hahah![]()
![]()
![]()
En de G20 en Ruud Lubbers!@!@quote:Op maandag 21 november 2022 00:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
heel de npo moeten ze opdoeken
Ja en toch heb ik wel wat voor Mathijs. Fucking elke dag die show doen. Ik zou er ook wat narrig van wordenquote:Op maandag 21 november 2022 00:35 schreef sly-nl het volgende:
![]()
![]()
e-tickets?quote:Op maandag 21 november 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
Gaat lekker daar in Qatar .. e-tickets werken niet omdat er geen dekking is .....
Grappig dat je het schrijft: een ongelooflijke lul gevonden voor het gedoe met die minderjarige meiden. En dus zeker erna: dus een flinke bokkenlul die -als het klopt wat beweerd wordt, waar het op lijkt- het verdient om gestraft te worden.quote:
Qui quiquote:Op maandag 21 november 2022 00:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Grappig dat je het schrijft: een ongelooflijke lul gevonden voor het gedoe met die minderjarige meiden. En dus zeker erna: dus een flinke bokkenlul die -als het klopt wat beweerd wordt, waar het op lijkt- het verdient om gestraft te worden.
Maar Van Nieuwkerk vind ik toch een buitencategorie gluiperd. Heb ik ook altijd gevonden dus weinig dwdd's door z'n hele façade gezien. Dus als ik zou moeten kiezen: Jezus of Barabbas danwel Mathijs oder ja Thijs, ging Mathijs onder de guillotine.
Een beetje trage reactie maar had opeens een Frans toetsenbord per ongeluk geactiveerd en was de weg kwijt..
Ga wegquote:Op maandag 21 november 2022 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en toch heb ik wel wat voor Mathijs. Fucking elke dag die show doen. Ik zou er ook wat narrig van worden
If you cant stand the heat stay out of the kitchen. Werk is enorme druk soms.quote:Op maandag 21 november 2022 00:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga wegSlijmen bij gasten in de sjoow en over the top adoreren
etc. Maar wel werknemers die hun best deden en echt wel capabel genoeg waren voor het werk wat ze deden kapotmaken?
![]()
Ophangen die vuile Hund.
Dat kan wel kloppenquote:
Had hij (Mathijz) uit de keuken moeten blijven, want hij kon mijns inziens niet tegen de hitte door zich zo te misdragen.quote:Op maandag 21 november 2022 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
If you cant stand the heat stay out of the kitchen. Werk is enorme druk soms.
Ja nou het achteraf gezeikquote:Op maandag 21 november 2022 01:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had hij (Mathijz) uit de keuken moeten blijven, want hij kon mijns inziens niet tegen de hitte door zich zo te misdragen.
Wat is "het"?quote:Op maandag 21 november 2022 01:09 schreef Soury het volgende:
Ik ben het achteraf gezeik een beetje zat, doe het dan gelijk.
Na tien jaar pas lopen zeurenquote:
Sorry, beetje trage wijziging:soms gaat het zo omdat mensen bang zijn voor hun baan, superieuren cash willen en daardoor 'relativeren'. En psychiatrisch patiënten zoals Van Nieuwkerk geen zelfreflectie kennen. Kan escaleren en 15 jaar duren.quote:
Hoeft niet altijd te betekenen dat ze ("een meid") er ook echt niet door is beschadigd.. Een "laat me-tootje" kan net zo pijnlijk en traumatiserend zijn als een hele rappe, denk ik.quote:Op maandag 21 november 2022 01:11 schreef Soury het volgende:
Ik zie nog wel een meid die een meetoo dingentje doet
Maar dat is toch overal zo? Grote bedrijven en werknemers. Macht hebben. Angst om je baan kwijt te raken? Johquote:Op maandag 21 november 2022 01:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sorry, beetje trage wijziging:soms gaat het zo omdat mensen bang zijn voor hun baan, superieuren cash willen en daardoor 'relativeren'. En psychiatrisch patiënten zoals Van Nieuwkerk geen zelfreflectie kennen. Kan escaleren en 15 jaar duren.
Biertje erbijquote:Op maandag 21 november 2022 01:21 schreef sly-nl het volgende:
Nighty Night!@!@
Koen alvast een fijne verjaardag in 2023 en verder een goed W.K. toegewenst aan de Emir van Qatar en al z'n Allah-pijpers!@
Nein! Je mist de kern van het niet te vergoeilijken machtsmisbruik an sich. Omdat het vaker voorkomt is het niet minder fout.quote:Op maandag 21 november 2022 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dat is toch overal zo? Grote bedrijven en werknemers. Macht hebben. Angst om je baan kwijt te raken? Joh
Dat zeg ik niet, ik weet het en geloof me ik weet er alles van.quote:Op maandag 21 november 2022 01:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nein! Je mist de kern van het niet te vergoeilijken machtsmisbruik an sich. Omdat het vaker voorkomt is het niet minder fout.
Vuile geitenbeffers in Qatar die de scepter zwaaien zijn niets beter dan Mathijs of Louisquote:
Eenschquote:Op maandag 21 november 2022 01:27 schreef chufi het volgende:
Matthijs is een klootzak en zn baas net zo groot want die deed er niets aan
Ja preciesquote:Op maandag 21 november 2022 01:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vuile geitenbeffers in Qatar die de scepter zwaaien zijn niets beter dan Mathijs of Louis![]()
![]()
![]()
Nighty
Ja was op verzoek.quote:
Ik gooi het wel gelijk op kerstquote:
Ik heb er twee de lichtjes gaan later aanquote:
A lekker een bakkiequote:
zekers, was een prima weekendquote:Op maandag 21 november 2022 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A lekker een bakkie
Hey Koen, fijne verjaardag gehad
Mooi zo, en ik doe gewoon weer mee.quote:Op maandag 21 november 2022 05:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, was een prima weekend
neem nog een
Lekkere verwennerij op de maandag morgenquote:Op maandag 21 november 2022 05:37 schreef Koen66 het volgende:
zodra ik straks in Almere ben maar ff wat lekekrs halen voor de collegae
heb er nu 2 op, als ik meer neem dan gaat de maag dadelijk werken als ik in de auto zit en dat wil ik niet. Dus ff genoegquote:Op maandag 21 november 2022 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, en ik doe gewoon weer mee.
[..]
Lekkere verwennerij op de maandag morgen
Heb ik gelukkig geen last van, maar ik drink ook Decaf omdat ik niet tegen cafeïne kanquote:Op maandag 21 november 2022 05:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er nu 2 op, als ik meer neem dan gaat de maag dadelijk werken als ik in de auto zit en dat wil ik niet. Dus ff genoeg
Cafeine geen problemen mee, ik kan kwart voor 12 koffie drinken en 12 uur gaan slapen bvquote:Op maandag 21 november 2022 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig geen last van, maar ik drink ook Decaf omdat ik niet tegen cafeïne kan
waarom zo vroeg dan?quote:Op maandag 21 november 2022 06:06 schreef Koen66 het volgende:
man man man wat een opstelling bedenkt die v Gaal voor vanavond
maar goed hij zal er verstand van hebben
Denk dat ik om 15:00 maar ga rijden ofzo
O nee ik word echt heel naar van dat goedje,quote:Op maandag 21 november 2022 06:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cafeine geen problemen mee, ik kan kwart voor 12 koffie drinken en 12 uur gaan slapen bv
Morguhquote:Op maandag 21 november 2022 06:16 schreef pullup het volgende:
Eve wat zennen op de maandagochtend hoor
[ afbeelding ]
Mooi blauwquote:Op maandag 21 november 2022 06:24 schreef pullup het volgende:
De vogels zijn ook al wakker
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goedemorgen allen.quote:Op maandag 21 november 2022 07:52 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb de hele dag examen vandaag. Heb wel het idee dat ik het goed ken maar toch altijd beetje spannend
quote:Op maandag 21 november 2022 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee ik word echt heel naar van dat goedje,
Maar goed gelukkig hebben de decaf
Succes Engine,quote:Op maandag 21 november 2022 07:52 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb de hele dag examen vandaag. Heb wel het idee dat ik het goed ken maar toch altijd beetje spannend
Succes!!!🤞🤞🤞🤞quote:Op maandag 21 november 2022 07:52 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Lijkt me ook spannend!! Komt vast goedquote:Op maandag 21 november 2022 07:52 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Zet hem op, enginequote:Op maandag 21 november 2022 07:52 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Succesquote:Op maandag 21 november 2022 07:52 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
quote:Op maandag 21 november 2022 08:56 schreef engine het volgende:
De helft van de theorie in ieder geval al gehaald. Examinator had een foutje gemaakt waardoor we het over mochten doen als we wouden maar hij zei dat ik het beter zo kon laten
quote:Op maandag 21 november 2022 08:56 schreef engine het volgende:
De helft van de theorie in ieder geval al gehaald. Examinator had een foutje gemaakt waardoor we het over mochten doen als we wouden maar hij zei dat ik het beter zo kon laten
wasda?quote:
Helleuhquote:
quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
Lekker!
Stokbroodje met gegratineerde kaas erin?
Even roosteren eerstquote:Op maandag 21 november 2022 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Erin? Dan wordt het heel vies soppig. Bleh
Lekker soppig!quote:Op maandag 21 november 2022 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Erin? Dan wordt het heel vies soppig. Bleh
Wat peper en pittige paprika poeder er in ookquote:
30 of 40 jaar geleden nog wel eens gedaan, toen de BBC nog nieuw was als zenderquote:
Ongelooflijk jaquote:
Opgericht in 1920quote:Op maandag 21 november 2022 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
30 of 40 jaar geleden nog wel eens gedaan, toen de BBC nog nieuw was als zender
Is het dat niet al?quote:Op maandag 21 november 2022 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Twitter wordt straks gewoon een lekker bolwerk van racistische uitspattingen met een rechts politiek tintje.
Niets fijner als elke groep in de samenleving zijn eigen social media platform heeft om lekker in hun eigen bubbel te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |