Nou okquote:Op zondag 20 november 2022 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Reizen kost geld
2. Je gaat vaker naar horeca
3. Je eet thuis ook andere dingen met elkaar dan dat je alleen doet
4. Scheermesjes en condooms zijn ook niet gratis
Ik zie het probleem niet zo.quote:
Dat daten duur is.quote:
Nee nu zeker niet meerquote:Op zondag 20 november 2022 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
En niet lullig bedoeld, maar ik had een ex die ging dagelijks 2x onder de douche en wilde elke keer een schone handdoek. Is ook niet gratis he?
Maar je hd wel een schone vriendquote:Op zondag 20 november 2022 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
En niet lullig bedoeld, maar ik had een ex die ging dagelijks 2x onder de douche en wilde elke keer een schone handdoek. Is ook niet gratis he?
En dat is BSquote:
Deed hij dat altijd al of lag dat aan jou?quote:Op zondag 20 november 2022 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we langer bijelkaar waren gebleven had ik hem in ieder geval het gebruik van douchegeld verboden. Was geen lekkere geur. Erg overdadigquote:Op zondag 20 november 2022 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar je hd wel een schone vriend
Is ook wat waard natuurlijk
Altijd. En dan 2x ook met douchgel.quote:Op zondag 20 november 2022 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deed hij dat altijd al of lag dat aan jou?![]()
Burn.........quote:Op zondag 20 november 2022 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deed hij dat altijd al of lag dat aan jou?![]()
2x douchegel? Die is niet goedquote:Op zondag 20 november 2022 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd. En dan 2x ook met douchgel.
Je stond er naast ?quote:
Ik moest de kraan kouder draaien na afloop, maar ik douche op 30 gradenquote:
Das weer minder gekquote:
30 is gewoon koudquote:Op zondag 20 november 2022 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest de kraan kouder draaien na afloop, maar ik douche op 30 graden
Anders krimp ik![]()
Jahquote:Op zondag 20 november 2022 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das weer minder gek
[..]
30 is gewoon koud
35-37 graden moet prima kunnenquote:Op zondag 20 november 2022 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
30 is warm genoeg .
Maar echt serieus warmer dan 32 en het voelt alsof ik onder vuur sta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |