Dit was met uitzondering van de finale echt een fantastisch toernooiquote:Op zondag 20 november 2022 21:15 schreef The_Undertone het volgende:
Grand Slam of Darts wel een beetje een saaie major
En als je ze die aandacht niet geeft wordt gelijk de racismekaart getrokken. Zo gaan die dingen in the modern age.quote:Op zondag 20 november 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Deze vrouw wilde net even te lang de aandacht hebben
Datmaggewoonietgebeurenklaarquote:Op zondag 20 november 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
MvG staat dichter bij plek 4 dan plek 2 trouwens zie ik
hij stond zelfs even op plek 5 dit jaar.quote:Op zondag 20 november 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
MvG staat dichter bij plek 4 dan plek 2 trouwens zie ik
Het is hem van harte gegundquote:Op zondag 20 november 2022 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
hij stond zelfs even op plek 5 dit jaar.
Als je dit ziet na die dieptreurige reactie van Barney na zijn verlies. Wat een verschil.quote:Op zondag 20 november 2022 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Asp is met afstand de meest sportieve darter wel he
Ja, het lijkt me ook een hele aardige gast.quote:Op zondag 20 november 2022 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Asp is met afstand de meest sportieve darter wel he
quote:Op zondag 20 november 2022 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je dit ziet na die dieptreurige reactie van Barney na zijn verlies. Wat een verschil.
Hij is het type met wie je een hele gezellige avond in de kroeg kan hebben maar je hebt eigk geen idee van wat hij nou gezegd heeftquote:Op zondag 20 november 2022 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook een hele aardige gast.
Smiss heeft een hoofd om een pijl in te gooienquote:Op zondag 20 november 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had ook Humphries verwacht!
Nederlanders eruit dus niet meer gekeken GENOTquote:Op zondag 20 november 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je krijgt een stinkende zweetknuffel van Boelie boyquote:
Dat is met iedereen van dat eilandquote:Op zondag 20 november 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is het type met wie je een hele gezellige avond in de kroeg kan hebben maar je hebt eigk geen idee van wat hij nou gezegd heeft
Vaak is dat ook wel beter zo.quote:Op zondag 20 november 2022 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is met iedereen van dat eiland
Oke Josquote:Op zondag 20 november 2022 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk Smiss
Ik ben fan van het eerste uur. Ook leuk voor mij dit dus.
Gelukkig, ben ik iig niet de enige die dat dacht. Als hij het niveau van zijn wedstrijd tegen vGerwen had vastgehouden dan had hij het toernooi ook daadwerkelijk gewonnen denk ik.quote:Op zondag 20 november 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht niet zoveel van Raybar op de PCF's. Meerdere wedstrijden achter elkaar spelen is niet zijn ding.quote:Op zondag 20 november 2022 21:33 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik iig niet de enige die dat dacht. Als hij het niveau van zijn wedstrijd tegen vGerwen had vastgehouden dan had hij het toernooi ook daadwerkelijk gewonnen denk ik.
Benieuwd hoe Barneveld het volgende toernooi gaat spelen.
Dus jij hebt hem ontdekt, mag ik je aanraken?quote:Op zondag 20 november 2022 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk Smiss
Ik ben fan van het eerste uur. Ook leuk voor mij dit dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |