abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206751098
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206751172
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2022 17:56 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
It is known.
Spoilers!
pi_206751204
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 17:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je hebt toch meerdere vertrekken in je huis?

Ik kijk sowieso zeer zelden voetbal, dus ik kan niet zeggen dat ik het boycot. Toevallig laatst Emmen-Ajax gezien. Maar daar voor, een hele wedstrijd? Geen idee.

Even goulash porkolt opwarmen
Ik zou inderdaad op een rotstoel in de keuken of in een koude slaapkamer kunnen gaan zitten ;( Ik blijf toch maar lekker op de bank onder mijn dekentje. Ik ga tijdens het voetbal wel puzzelen, dan vliegt de tijd voorbij.
Spoilers!
pi_206751256
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens een extra post om even een welgemeende :r te doen over het WK in Quatar. Ik kijk liever niet maar heb er niets over te zeggen helaas.

:r :r :r :r :r
Hier vinden we dat allemaal van voetbal, voetballers en voetbalexcuusmisbruikendemisdrijfhobbyisten dus euh, het komt er gewoon niet op :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206751300
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2022 17:56 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Hier net oude antieke fluwelen gordijnen met sleetse zomen 40 cm ingekort zodat ze nu op de vensterbank hangen ipv voor de radiatoren, en die opgehangen. Best een heel werk want die oude beesten zijn zwaar, en opgebouwd uit stroken dus ook veel naden enzo waar overheen gewerkt moet worden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206751303
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:03 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hier vinden we dat allemaal van voetbal, voetballers en voetbalexcuusmisbruikendemisdrijfhobbyisten dus euh, het komt er gewoon niet op :P
Ach ja. Hier worden alleen EK's en WK's gekeken dus ik klaag verder niet. De toernooien kijken we altijd met de vriendengroep en dat is altijd enorm gezellig. Maar ja, nu is het winter en in een stomme tijdzone dus dan is voor mij de lol er af. En Quatar natuurlijk :r
Spoilers!
pi_206751377
Ik kijk normaal dit soort toernooien wel, maar dit keer denk ik niet.
Heb nu schaatsen op, even de dag inhalen :s)
pi_206751396
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kijk normaal dit soort toernooien wel, maar dit keer denk ik niet.
Heb nu schaatsen op, even de dag inhalen :s)
Ga je wakker kunnen blijven na je chaotische dag?
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 november 2022 @ 18:12:27 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206751422
Dit is wel het eerste WK dat het werk behoorlijk in de weg zit. Beetje 2002 toen je al wappend achter uitslagen probeerde te komen op de middelbare school 😋
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206751524
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ga je wakker kunnen blijven na je chaotische dag?
Ja, denk 't wel. Heb nog beetje koude voeten en dan val ik meestal niet in slaap haha, en m'n hoofd is nog beetje druk. En ik heb sushi besteld, dus als ik in slaap val word ik over 30-60min iig een keer wakker gebeld haha!

Maar lig denk ik wel al rond 20.30 in bed vandaag :')
pi_206751944
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 18:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, denk 't wel. Heb nog beetje koude voeten en dan val ik meestal niet in slaap haha, en m'n hoofd is nog beetje druk. En ik heb sushi besteld, dus als ik in slaap val word ik over 30-60min iig een keer wakker gebeld haha!

Maar lig denk ik wel al rond 20.30 in bed vandaag :')
Je kwam voorbij in mijn droom vanavond; je was helemaal naar het noorden des lands afgereisd om een autoturk te zoeken want die waren er bij jullie niet meer. Ik klopte je geruststellend op een knie want ik weet er hier zeker nog wel twee te zitten. Je had een mooie jurk aan, van ribfluweel.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206752037
Doet me eraan denken, @Tele6 had me nog iets gevraagd over buiten piesen.
Het is een goede dag wanneer ik me ergens voldoende vertrouwd voel om buiten te piesen. Ik heb het wel eens geprobeerd om te draaien: per se buiten piesen, maar dat werkt niet, dat leverde stress. Het gaf wel inzicht in oorzaak en gevolg. Maar om het waardevolle van de omstandigheden uit te buiten, pies ik dus juist wel als de omstandigheden dat toelaten en streef ik naar eenmaal daags.
pi_206752989
quote:
11s.gif Op zondag 20 november 2022 18:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Je kwam voorbij in mijn droom vanavond; je was helemaal naar het noorden des lands afgereisd om een autoturk te zoeken want die waren er bij jullie niet meer. Ik klopte je geruststellend op een knie want ik weet er hier zeker nog wel twee te zitten. Je had een mooie jurk aan, van ribfluweel.
Wat een droom _O- wel vereerd!
  zondag 20 november 2022 @ 19:51:19 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206753049
Resultaat van 6 maanden "anders omgaan met de droger": 800 kWh minder verbruik als vorig jaar.
pi_206753266
Mijn drogers condensatorfilter viel vanmorgen van de wasmachine.
Kaduuk.
Ik dacht meteen paniek paniek nieuwe kopen.
Hij staat alleen al een half jaar enkel nog aan voor de handdoeken. Dus wat te doen...
Lijngedroogde handdoeken zijn de duivel. Maar een nieuwe droger kopen voor eens in de drie weken?

Of dan toch maar weer elke dag het beddengoed erin gaan mikken om de aankoop te verantwoorden :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 20 november 2022 @ 20:10:39 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206753328
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 20:05 schreef Vanyel het volgende:
Kaduuk.
Hij staat alleen al een half jaar enkel nog aan voor de handdoeken. Dus wat te doen...
Lijngedroogde handdoeken zijn de duivel. Maar een nieuwe droger kopen voor eens in de drie weken?

Of dan toch maar weer elke dag het beddengoed erin gaan mikken om de aankoop te verantwoorden :@
Handdoekenwas eens in de drie weken? Hier drie in de week... En die gaan aan de lijn in de garage
pi_206753369
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
Handdoekenwas eens in de drie weken? Hier drie in de week... En die gaan aan de lijn in de garage
Wtf douche jij 12 keer per dag? Met een nieuwe handdoek voor elke beurt?

Ik douche niet elke dag en gebruik niet elke keer een schone handdoek. Dat geldt ook voor 2 uit 3 van de rest van mijn huis.
En een 9 kg wasmasjien
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206753393
Lijngedroogde handdoeken :9
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 20 november 2022 @ 20:16:28 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206753410
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 20:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wtf douche jij 12 keer per dag? Met een nieuwe handdoek voor elke beurt?

Ik douche niet elke dag en gebruik niet elke keer een schone handdoek. Dat geldt ook voor 2 uit 3 van de rest van mijn huis.
En een 9 kg wasmasjien
Mijn huisgenoten hun handdoek 2x laten gebruiken is al een euhm... utopisch toekomstbeeld. Ik ben de enige die meerdere keren met een handdoek doet.
  zondag 20 november 2022 @ 20:18:37 #20
63722 z80
I fink you freaky
pi_206753447
quote:
Kaduuk.

Was buiten hangen een optie? Of een filter op ebay kopen.
Hier hangen de handdoeken groot deel van het jaar buien op een lijn. En anders in de kelder op een lijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206753478
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:18 schreef z80 het volgende:

[..]
Was buiten hangen een optie? Of een filter op ebay kopen.
Hier hangen de handdoeken groot deel van het jaar buien op een lijn. En anders in de kelder op een lijn.
quote:
Lijngedroogde handdoeken zijn de duivel.
En het was toch al een kutding ook.
pi_206753492
pi_206753593
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:51 schreef fietsie het volgende:
Resultaat van 6 maanden "anders omgaan met de droger": 800 kWh minder verbruik als vorig jaar.
_O_

quote:
Kaduuk.

Dat is mooi kut. Ik vrees voor de dag dat mijn droger kapot gaat want een nieuwe is niet te verantwoorden met maximaal eens per week gebruiken.

Misschien kan je er een op Marktplaats vinden? Er zijn vast hordes mensen die hem juist nu weg doen.

Hier gaan de handdoeken eens in de 2 of 3 weken in de was en droger. En eens in de drie weken doe ik een was en droger met onderbroeken, sokken en sopdoekjes. Ik werd echt godsgruwelijk chagrijnig toen ik die laatste aan de lijn probeerde te hangen om te bezuinigen.
Spoilers!
pi_206753600
quote:
17s.gif Op zondag 20 november 2022 20:21 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Ygritte :9
Spoilers!
  zondag 20 november 2022 @ 20:32:34 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206753691
Droger met de verhuizing weggedaan en nu sinds de badkamer verbouwing mis ik hem even. 2 weken was opgespaard en dat krijg ik nu moeilijk weg met drogen.
Maar goed, nog 1 was en dan zijn we er denk ik *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')